Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke sånn baby bokser også mer baby shower? Ikke navn fest?

Vær sin smak altså, men ikke sett det før i dåp/navnfest sammenheng. 

Og PF var ute og kjøpte dåps attest holder? Skulle ikke dem ikke døpe barnet?

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Følger ikke med vær dag, kun når jeg har tid 😅

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillebamsemums skrev (1 time siden):

Er ikke sånn baby bokser også mer baby shower? Ikke navn fest?

Vær sin smak altså, men ikke sett det før i dåp/navnfest sammenheng. 

Finnes ingen regler for hva slags festdekor man kan bruke..

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

bare et enkelt spørsmål, hvorfor kan ikke Stina gå og handle selv i stedet for å be pf kjøpe 139 varer til henne? som han også må ringe og få godkjent hvis ikke akkurat det hun ønsket var tilgjengelig.. han virker helt oppgitt, stakkars.. :(

• Liker 8
  • Nyttig 19
Skrevet (endret)
J.. skrev (3 timer siden):

Finnes ingen regler for hva slags festdekor man kan bruke..

Det er jo også en fin måte og svare på spørsmålet.

Boksene er ganske kule, men aldri sett dem blitt brukt i dåp/navn fest. Hadde vært sykt gøy om de fikk tak i med navnet hans på. 

Endret av lillebamsemums
Skrivefeil
  • Nyttig 1
Skrevet
kittykaat skrev (1 time siden):

bare et enkelt spørsmål, hvorfor kan ikke Stina gå og handle selv i stedet for å be pf kjøpe 139 varer til henne

Varene er til deres felles barns navnefest,helt innafor at far er å handler inn på egenhånd.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Varene er til deres felles barns navnefest,helt innafor at far er å handler inn på egenhånd.

Sikter vel til at han måtte spørre om hjelp på butikken hele tiden fordi han ikke visste hva mye var, og at det er derfor han virket oppgitt. Derfor lettere om hun bare hadde gjort det selv?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Milo277 skrev (14 minutter siden):

Sikter vel til at han måtte spørre om hjelp på butikken hele tiden fordi han ikke visste hva mye var, og at det er derfor han virket oppgitt. Derfor lettere om hun bare hadde gjort det selv?

Kanskje på tide at han blir litt bedre kjent i lokalbutikken sin da. Det finnes mer her i verden enn laks, brokkoli og burrata…^^

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger.

Forumansvarlig

• Nyttig 1
Skrevet

Også var det det med at han brukte lang tid på å få kontakt med Stina på telefonen for at hun kunne godkjenne en focaccia og da… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
kittykaat skrev (6 timer siden):

bare et enkelt spørsmål, hvorfor kan ikke Stina gå og handle selv i stedet for å be pf kjøpe 139 varer til henne? som han også må ringe og få godkjent hvis ikke akkurat det hun ønsket var tilgjengelig.. han virker helt oppgitt, stakkars.. :(

Sånn at Stina kan kritiseres for å reise fra babyen som har pappatid nok en gang? 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (25 minutter siden):

Sånn at Stina kan kritiseres for å reise fra babyen som har pappatid nok en gang? 

Det er ikke mulig å ta med babyen til butikken? eller at de drar alle sammen?

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
kittykaat skrev (3 minutter siden):

De var vel saman før på dagen. Er unaturleg om to mennesker skal holde saman heile døgnet. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje vurdere å spandere på seg en ny vaskemaskin eller ihvertfall vaske den litt?🙈Sprekt gummi og møkk er ikke veldig hygienisk. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
kittykaat skrev (7 timer siden):

Er det galt att far handler?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Er det galt att far handler?

Det som er galt er at mor skriver en liste med 139 varer til far, forventer at far ringer mor for å godkjenne alternative varer hvis varen mor ønsket ikke var tilgjengelig, og at mor så tar seg tid til å svare far som står i butikken og venter og blir mer og mer oppgitt. Jeg synes Stina kjører ordentlig med PF. Han må lære seg å tørre å si ifra, og hun må gjøre mer ting selv. Dette er bare tragisk.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
kittykaat skrev (8 timer siden):

Det som er galt er at mor skriver en liste med 139 varer til far, forventer at far ringer mor for å godkjenne alternative varer hvis varen mor ønsket ikke var tilgjengelig, og at mor så tar seg tid til å svare far som står i butikken og venter og blir mer og mer oppgitt. Jeg synes Stina kjører ordentlig med PF. Han må lære seg å tørre å si ifra, og hun må gjøre mer ting selv. Dette er bare tragisk.

Nei, dette blir for pirkete altså. Det er da mange som gjør det på den måten, og PF er langt ifra den eneste mannen som må ringe fruen for å spørre hva han skal gjøre om de ikke har ting på butikken. Dette er til navnefest til deres felles barn, og det er en helt grei måte å fordele ansvaret på. Siden det er navnefest er det selvsagt også viktig at det blir riktig, og da er det helt naturlig å ta en tlf. 

Hver gang vi skal arrangere noe her, er det jeg som står for mesteparten (regner med det gjelder hos dem også siden det er hun har skrevet handleliste), og da handler mannen min så han får bidratt med noe og ikke alt ligger på meg.

• Liker 3
Skrevet
MariaIsabel skrev (1 time siden):

Nei, dette blir for pirkete altså. Det er da mange som gjør det på den måten, og PF er langt ifra den eneste mannen som må ringe fruen for å spørre hva han skal gjøre om de ikke har ting på butikken. Dette er til navnefest til deres felles barn, og det er en helt grei måte å fordele ansvaret på. Siden det er navnefest er det selvsagt også viktig at det blir riktig, og da er det helt naturlig å ta en tlf. 

Hver gang vi skal arrangere noe her, er det jeg som står for mesteparten (regner med det gjelder hos dem også siden det er hun har skrevet handleliste), og da handler mannen min så han får bidratt med noe og ikke alt ligger på meg.

altså hvis det hadde vært den eneste gangen hun hadde bedt ham om å gjøre noe så greit, men hun kjører med ham hele tiden. Jeg synes det er over grensen for hvordan man behandler kjæresten sin, men alle er forskjellige, og hvis han er ok med det, så er han det. 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet
kittykaat skrev (11 timer siden):

Hvis jeg skulle hatt over 100 varer så hadde jeg ikke ønsket å ta med ungen(e) på det, men mulig er det. Dette er vel et valg hver enkelt familie klarer å ta for seg selv. 

• Liker 5
Skrevet
Trulsa skrev (På 21.3.2025 den 22.51):

Hvordan vet du at planteavfallet blir liggende bak huset? 

Fordi hun har filmet det selv flere ganger.

Trulsa skrev (På 21.3.2025 den 22.46):

Javel, det er vel ikke så mye norsk natur bak huset der de bor... Dessverre er blomster dyrt, men det er faktisk lov å handle så mye blomster man vil.

Ikke mye norsk natur bak huset? Hallo? Det er en grunn til at man ikke skal kaste visse planter i f.eks kompost eller matavfall i Norge. Fordi det kan skade norske plantearter. 

Screenshot_20250323_113913_Chrome.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...