Guest90 Skrevet torsdag kl 22:47 #14721 Del Skrevet torsdag kl 22:47 Himmelen_91 skrev (11 minutter siden): ÆSJ 🤢! Noe så kvalmt! Hvordan klarer man la være å bruke bakepapir under? Vasker de aldri? Seriøst? Ser ikke de fleste rister sånn ut? 🙂 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet torsdag kl 22:48 #14722 Del Skrevet torsdag kl 22:48 Jeg personlig vil heller ha få potter med blomster jeg rekker å stelle enn hundrevis som bare visner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet torsdag kl 22:49 #14723 Del Skrevet torsdag kl 22:49 Guest90 skrev (1 minutt siden): Seriøst? Ser ikke de fleste rister sånn ut? 🙂 Nope! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet torsdag kl 23:08 #14724 Del Skrevet torsdag kl 23:08 Mye "slitasje" rundt i huset der...... personlig har jeg aldri sett så slitt vinduskarm noen gang. Ser jo ut som de har spikka 🙄 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet torsdag kl 23:10 #14725 Del Skrevet torsdag kl 23:10 (endret) SigridElise skrev (3 timer siden): Å stå opp 05.30 er ikke søvn reaksjon. Det er helt normal tid for babyer. Mine sto opp 04.30-05.00 i mange mange måneder. Nå er de yngste 2 år snart og sover til 05.30 eller 06.00.. en søvn reaksjon er jo når sove mønsteret plutselig endres, og det som normalt sett funker ikke funker lenger. Så hvis ditt barn normalt sett våkner da så er jo ikke det en søvn reaksjon pga det er da ditt barn er vant til å stå opp. Mennesker er jo individer og slike ting er individuelt. Er veldig normalt at det skjer rundt 4 måneder. Endret torsdag kl 23:18 av lillebamsemums 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carbos Skrevet torsdag kl 23:15 #14726 Del Skrevet torsdag kl 23:15 Tigerfrue skrev (6 minutter siden): Mye "slitasje" rundt i huset der...... personlig har jeg aldri sett så slitt vinduskarm noen gang. Ser jo ut som de har spikka 🙄 Hvordan vet du at det er ''mye slitasje'' i huset til en fremmed??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet torsdag kl 23:16 #14727 Del Skrevet torsdag kl 23:16 Soro123 skrev (39 minutter siden): Hvordan tenker du at hun er god på blomster? Hva er hun god på når det gjelder blomster? Hun beskriver stell av planter og det å så både tomater og annet som blomstrer. Der er hun veldig flink. Det å sette sammen blomster som passer i farge og tekstur. Høye og lave. Jeg er fan av gjenbruk og ser at Stina bruker pallekarmer, veldig smart måte å lage bed på. Har det selv i kjøkkenhagen. Nå er jeg faktisk veldig god selv på planter så jeg vet hva jeg snakker om. Dessuten har jeg levd i mange år så har mye erfaring fra både stauder, løk, rhododendron, syriner, grass og urter. Har tomater på friland hvert år, men har sluttet med drivhus da tomta vår nå er for liten. Man lærer faktisk så lenge man lever. Noe nytt hvert år. Jeg kan anbefale alle å kjøpe en hagebok der man skriver ned alle erfaringer og gode/dårlige råd man får. Min er fra ei som heter Moe Slinning. Det å lære litt nytt hvert år er en god egenskap. Stina bor i H1-2 så mye klarer seg utrolig bra hos henne, men ikke alt fordi noen planter liker mere stein strukturer og mye vann eller sol eller skygge eller alt på en gang. Lykke til selv! Meld deg inn i en planteklubb, roseklubb, staudeklubb selv så vil du også lære mere om planter og møte likesinnede som absolutt ikke er opptatt av bare klær og vesker. På slike møter byttes det også planter både vår og høst. Diy og gjenbruk er kjempemorsomt. Lage noe i hagen som ikke skal holde lengre enn toppen 2-4 år før man endrer til noe annet av gratis ting fra Finn eller noe man har fått av foreldre/besteforeldre. (Kan også anbefale Tiril Sjåstad Christiansen på IG. Hun er også flink på diy.) Jeg synes også disse to foreldrene virker som et foreldrepar som er flinke med gutten sin. Jeg leser så mye sykt her på kvinneguiden at jeg blir både oppgitt og overrasket av at voksne folk kan skrive så mye dritt om folk de ikke kjenner. Jeg har bare snakket med PF og han virket som en veldig hyggelig mann. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet torsdag kl 23:18 #14728 Del Skrevet torsdag kl 23:18 Guest90 skrev (30 minutter siden): Seriøst? Ser ikke de fleste rister sånn ut? 🙂 Jo. Alle rister blir slik etter 2-3 år uansett bakepapir eller ei. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet torsdag kl 23:23 #14729 Del Skrevet torsdag kl 23:23 carbos skrev (4 minutter siden): Hvordan vet du at det er ''mye slitasje'' i huset til en fremmed??? Fordi hun dokumenterer det? Kjøkkenbenk, terrasse, vinduskarm, vaskerom, komfyr er blitt filmet gjentatte ganger og bærer preg av mer enn hva jeg regner som normal slitasje i hvertfall. Det er vel ikke noe de bryr seg om, men de fleste av oss forsøker å ta vare på husene våre - den dyreste investeringen i livet for mange! 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet torsdag kl 23:24 #14730 Del Skrevet torsdag kl 23:24 Guest90 skrev (34 minutter siden): Seriøst? Ser ikke de fleste rister sånn ut? 🙂 Neeei? 😂😂 da gjør man en dårlig jobb as 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet torsdag kl 23:24 #14731 Del Skrevet torsdag kl 23:24 Trulsa skrev (5 minutter siden): Jo. Alle rister blir slik etter 2-3 år uansett bakepapir eller ei. Ikke hvis du vasker jevnlig. Alltid brukt bakepapir og min holder seg ren, men så vasker jeg oftere da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carbos Skrevet torsdag kl 23:28 #14732 Del Skrevet torsdag kl 23:28 firetoen skrev (4 minutter siden): Fordi hun dokumenterer det? Kjøkkenbenk, terrasse, vinduskarm, vaskerom, komfyr er blitt filmet gjentatte ganger og bærer preg av mer enn hva jeg regner som normal slitasje i hvertfall. Det er vel ikke noe de bryr seg om, men de fleste av oss forsøker å ta vare på husene våre - den dyreste investeringen i livet for mange! Gjør hun? For det skjermbildet viser noe helt annet enn det som ble fokuset. Visste ikke at hun ikke brydde seg. Hvordan vet du det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet torsdag kl 23:32 #14733 Del Skrevet torsdag kl 23:32 carbos skrev (Akkurat nå): Gjør hun? For det skjermbildet viser noe helt annet enn det som ble fokuset. Visste ikke at hun ikke brydde seg. Hvordan vet du det? Ja, det blir dokumentert enda det ikke er i fokus - forstår ikke hva du prøver på her egentlig? Jeg skrev at de vel ikke bryr seg, for det er inntrykket det gir når huset ikke blir adekvat vedlikeholdt. Men folk er forskjellige, og det er for meg åpenbart at interiør og eksteriør ikke er deres prioritert. Noe som selvsagt er helt i orden! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carbos Skrevet torsdag kl 23:34 #14734 Del Skrevet torsdag kl 23:34 firetoen skrev (1 minutt siden): Ja, det blir dokumentert enda det ikke er i fokus - forstår ikke hva du prøver på her egentlig? Jeg skrev at de vel ikke bryr seg, for det er inntrykket det gir når huset ikke blir adekvat vedlikeholdt. Men folk er forskjellige, og det er for meg åpenbart at interiør og eksteriør ikke er deres prioritert. Noe som selvsagt er helt i orden! Wow. Så en skal følge med ganske tett da for å plukke opp på det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet torsdag kl 23:35 #14735 Del Skrevet torsdag kl 23:35 carbos skrev (Akkurat nå): Wow. Så en skal følge med ganske tett da for å plukke opp på det. Neida, trenger ikke det 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet torsdag kl 23:35 #14736 Del Skrevet torsdag kl 23:35 Marlenene skrev (På 12.3.2025 den 12.25): Men altså, de kommer til å få BV på døra en dag, de forstår det? Det å ikke kle på barnet er faktisk grunn til bekymring. I alle fall når de sitter i tykke klær selv. Det er jo noe bekymringsverdig med omsorgsevnen eller helt basis behov, som ikke kommer naturlig for dem. Det er alvorlig, og jeg håper de får oppfølging. Det er ikke normal oppførsel for to godt voksne mennesker 🙃 Du tuller nå. Legg alt om barnevernet dødt. Barnevernet skal ta seg av alvorlige ting og ikke om barnet mangler sokker innendørs når atpåtil været i Vestfold er på plussiden og sola varmer. BV skal hjelpe barn i nød og foreldre som ikke klarer å ta seg av barnet sitt i en periode. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carbos Skrevet torsdag kl 23:40 #14737 Del Skrevet torsdag kl 23:40 firetoen skrev (3 minutter siden): Neida, trenger ikke det Da har vi sikkert forskjellig forståelse av hva mye er også. 😂 Følger ikke denne personen og ville ikke falt meg inn å tenke på det engang om jeg så en random snap. Så ut som det var veldig mange i regla også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet torsdag kl 23:43 #14738 Del Skrevet torsdag kl 23:43 FruRosa skrev (2 timer siden): Hun bytter ikke bare ut etter årstidene, men tar livet av MYE fordi hun har så mange blomster/potter at hun ikke klarer å ta vare på det. Knollene (dahlia) har hun mer enn nok plass til å overvintre, men må likevel kjøpe nye for tusenvis av kroner hver vår. Hun er god på å handle og plante blomster, ikke på å stelle dem. Det heter ikke "å ta livet av blomster", men at "blomster går ut". Det sier alle hagefolk jeg kjenner og det er ganske mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet torsdag kl 23:44 #14739 Del Skrevet torsdag kl 23:44 carbos skrev (3 minutter siden): Da har vi sikkert forskjellig forståelse av hva mye er også. 😂 Følger ikke denne personen og ville ikke falt meg inn å tenke på det engang om jeg så en random snap. Så ut som det var veldig mange i regla også. Følger ikke jeg heller! Holder i massevis å se screenshot som postes i ulike fora. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carbos Skrevet torsdag kl 23:46 #14740 Del Skrevet torsdag kl 23:46 firetoen skrev (1 minutt siden): Følger ikke jeg heller! Holder i massevis å se screenshot som postes i ulike fora. Screenshots i ulike fora? Synes det høres voldsomt ut. Forstår ikke hva det er som er så tiltrekkende med å følge med på det. Det gir meg ingenting. Skulle nesten ønske at det var så enkelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå