Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

loffen skrev (10 minutter siden):

Ingen skjønner jo poenget med det meste av det du skriver!!
 Burde du kanskje tenkte litt på. 

Jeg fikk spørsmål om hvorfor fysioterapeuter råder til at barn går uten sokker så mye som mulig og svarte på det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvordan diskusjonen plutselig handler om frie tær og fysioterapeuter sine anbefalinger.

Jeg tror at alle vet at det er sunt å vifte med tærne, men alt til sin tid. Kanskje ikke ute i vintervær? Derfor blir det så dumt når diskusjonen utarter seg sånn. 

Nå har jo Stina endelig fått på skinntøfler og teppe når lillegutt er ute, så det er jo helt topp!

Da ville det jo være dumt hvis han i morgen ligger i vogna og spriker med tærne, bare fordi hun har lest på KG at det er sunt...eller hva ???

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittykaat skrev (På 15.3.2025 den 22.38):

det har du rett i. min følelse er at Stina ser mye opp til Sophie og vil gjøre det hun gjør. kanskje hun ikke tenker at babyen hennes fortsatt er mye mindre. 

Opplever SE og samboer som mye mindre rigid og tvangspreget enn Stina & Pf  , Nannyer og alt tatt i betraktning . Barnets beste er mer i fokus . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (2 timer siden):

Opplever SE og samboer som mye mindre rigid og tvangspreget enn Stina & Pf  , Nannyer og alt tatt i betraktning . Barnets beste er mer i fokus . 

Interessant at du opplever det slik. Jeg føler at SE er desperat etter å ikke bli forlatt av partneren sin og setter han/deres forhold først i alle situasjoner, barnet kommer i andre rekke. Føler at stina egentlig ikke bryr seg om per fredrik, at han bare har en birolle i livet hennes, en person som kan passe babyen når hun vil sove lengre etc. Lol

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe virkelig trist med hvordan en mor som allerede får 4 timer vekke fra sin 4 mnd gammel baby hver eneste dag står og forteller om at hun gleder seg til babyen er mindre avhengig av henne. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (2 minutter siden):

Er noe virkelig trist med hvordan en mor som allerede får 4 timer vekke fra sin 4 mnd gammel baby hver eneste dag står og forteller om at hun gleder seg til babyen er mindre avhengig av henne. 

Dette! Jeg reagerte kraftig på hva hun liret av seg. Hun er en skam rett og slett. Hun håner de som har prøvd i årevis å bli gravide, ved å snakke på måten hun gjør, å behandle barnet som hun gjør. Kjenner jeg blir skikkelig provosert.

Det virker ikke som dette barnet var så veldig ønsket likevel gitt! Et mer selvsentrert, egoistisk, nedlatende menneske har jeg sjeldent sett.. 

• Liker 7
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (7 timer siden):

Tenk at det forsvares her inne at en baby på 4 mnd er barføtt ute i mars mnd….. da er man fader meg dedikert fan. 

loffen skrev (5 timer siden):

clåvviii skrev (13 timer siden):

Strengt talt skriver du vel ikke det. 

Er vel stor forskjell på en varm sommerdag og en dag i mars hvor det er 5 grader eller. 

And here we go again! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (6 timer siden):

No trur eg ikkje du skal dra oss andre ned . Eg kan selfølgeleg  kun snakke for meg , og eg forstod mykje godt kva ho skreiv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrift på snap:

"Måtte ringe midt på natten", og "midt på natten" var 06:30, for da måtte hun ringe Per Fredrik og be han hente Philip så hun fikk sove mer. Philip hadde da vært våken siden 04:30.

🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (6 minutter siden):

No trur eg ikkje du skal dra oss andre ned . Eg kan selfølgeleg  kun snakke for meg , og eg forstod mykje godt kva ho skreiv. 

Nevnte bruker forpester hver eneste tråd her inne med pjatt og teite spørsmål om helt basale ting. Kun for å forstyrre og ødelegge diskusjonen. Ikke prøv å lat som noe annet. Dette handlet ikke om DEG

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Overskrift på snap:

"Måtte ringe midt på natten", og "midt på natten" var 06:30, for da måtte hun ringe Per Fredrik og be han hente Philip så hun fikk sove mer. Philip hadde da vært våken siden 04:30.

🙈

Det skjer nok ikkje so mykje, ho veit nok at dette har skapt store debattar/enasjemang før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (6 minutter siden):

Nevnte bruker forpester hver eneste tråd her inne med pjatt og teite spørsmål om helt basale ting. Kun for å forstyrre og ødelegge diskusjonen. Ikke prøv å lat som noe annet. Dette handlet ikke om DEG

Har ikkje sett denne brukaren forpeste noko.

Om ein føljer denne tråden ser ein at dette er måten det blir opperert på. Eg har også opplevd dette sjølv. Når nokon prøver seg i diskusjonen ,og det ikkje er negativt eller stykt om influensaren, blir en bombandert  på denne måten av faste føljera. 

Endret av oss-to
La til ord for å få meininga fram.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (4 minutter siden):

Dersom du skal drive å snakke om meg som bruker kan du ta det på pm. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Klink kun forholder seg saklig jeg. Hvis det er slik at tråden ikke er åpen for diskusjon eller at man blir rakket ned på hvis man ikke poster noe negativt om Stina, så burde jo tråden hete «Stina Bakken - mobbetråd». For det må være lov å ikke si seg enig i ABSOLUTT alt her inne? Verden hadde blitt farlig hvis man ikke kan stille seg kritisk til andre menneskers synspunkt og tolkninger. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da runder jeg av kvelden med spørsmålet ! Hvor mange følgere har hun igjen nå da ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Og da runder jeg av kvelden med spørsmålet ! Hvor mange følgere har hun igjen nå da ? 

160,6 K står det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate skrev (8 minutter siden):

Hun gleder seg til det blir mer 50/50-fordeling, for babyen er for avhengig av henne 🫣 

IMG_0497.png

Nei fysj Stina ! Livet er fært gitt , du skulle gått for babyboorn likevel !!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser så dumt ut når hun står å snakker til telefonen mens den stakkars babyen sitter i bakgrunnen og ønsker oppmerksomhet. Man kan lure på hva konsekvensene blir av at disse influenserbarna vokser opp med kamera og telefon rundt seg hele tiden.

Hei Stina! Kan du ikke heller snakke litt med gutten din mens du lager mat? :)  Det er fint å inkludere de små.

Ser også ut som du har litt for små klær på deg. Kanskje gå opp en størrelse eller to :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...