J.. Skrevet 20 timer siden #14641 Del Skrevet 20 timer siden NoaideBiehtar skrev (Akkurat nå): Jeg håper alle dere som krangler heftig for at barnevernet bør inn og veilede selv faktisk har meldt til barnevernet? Hvis ikke er dere bare ufattelig hyklerske. Er du oppriktig bekymra så melder du i fra, å nevne barnevernet uten å gidde å løfte en finger selv er bare latterlig. Stå for meningene deres. Enig.. Bystandard effect hjelper ingen og ingenting,hvis man oppriktig mener at BV bør på banen så melder man. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 19 timer siden #14642 Del Skrevet 19 timer siden Det mest graverende er at dette barnet vokser opp på tusenvis av ukjente skjermer. De burde først og fremst avslutte enhver eksponering av han, både i form av bilder og utsagn om hva han ikke gidder, vil eller får til. Det ville, tror jeg, ført til en mer avslappet og ærlig oppfølging og oppdragelse. Når man er mer opptatt av å please ikke bare seg selv, men også følgeskaren, så blir barnet skadelidende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikkamikka Skrevet 15 timer siden #14643 Del Skrevet 15 timer siden Kjøper pysj med føtter så han ikke skal sparke av seg sokker på natta, men ute trenger han ikke sokker... 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #14644 Del Skrevet 15 timer siden Himmelen_91 skrev (5 timer siden): Helt idiotisk! Kommer nok til å kjøpe lekegrind når barnet har begynt å krabbe😂 Da tenker a nok sånn at barnet ikke kommer noen vei! Sånn at mor kan sminke seg eller lage maten uten å måtte passe på hvor barnet krabber! Jeg hadde lekegrind til mine 2.. å i dag er de 2 velfungerende ungdommer uten tegn til noe " men" fordi de var litt der😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 14 timer siden #14645 Del Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (53 minutter siden): Jeg hadde lekegrind til mine 2.. å i dag er de 2 velfungerende ungdommer uten tegn til noe " men" fordi de var litt der😊 Så bra! Hadde aldri falt meg inn å stenge barnet mitt i en lekegrind, her har han lov til å krabbe fritt! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14 timer siden #14646 Del Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (52 minutter siden): Jeg hadde lekegrind til mine 2.. å i dag er de 2 velfungerende ungdommer uten tegn til noe " men" fordi de var litt der😊 Enig med deg, den var praktisk. Tiden begrenset seg selv da ingen av mine ville være der så det var hyling uten like når jeg plasserte dem i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14 timer siden #14647 Del Skrevet 14 timer siden Himmelen_91 skrev (1 minutt siden): Så bra! Hadde aldri falt meg inn å stenge barnet mitt i en lekegrind, her har han lov til å krabbe fritt! Selv når du måtte ut i bilen , vil gå på do i fred eller skal ta ut varm mat fra stekeovnen. Eller ta inn i oppvaskmaskina uten «hjelp»? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14 timer siden #14648 Del Skrevet 14 timer siden Himmelen_91 skrev (20 minutter siden): Så bra! Hadde aldri falt meg inn å stenge barnet mitt i en lekegrind, her har han lov til å krabbe fritt! Men i all verden. Er da ikke snakk om att barnet sitter 24/7 i en lekegrind. Men veldig greit om det er noe man må gjøre å barnet kan være i en lekegrind. Høres jo ut som om jeg har Mishandlet barna mine.. Begge krabbet mye rundt og begge gikk når de var 1 år 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 13 timer siden #14649 Del Skrevet 13 timer siden Klink skrev (41 minutter siden): Selv når du måtte ut i bilen , vil gå på do i fred eller skal ta ut varm mat fra stekeovnen. Eller ta inn i oppvaskmaskina uten «hjelp»? Noen har lekegrind, andre ikke. Noen trenger tryggheten det gir, andre trenger den ikke. Planløsning på hus har mye å si. Personlig har jeg aldri hatt det til mine barn, og har like fullt både fått gått på do, håndtert mat og satt inn i oppvaskmaskinen, uten at barna har fått tak i kniver eller skadet seg. Men nå er dette off topic og fullstendig avsporing, ettersom Stina bruker stol og seng. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11 timer siden #14650 Del Skrevet 11 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #14651 Del Skrevet 11 timer siden Var viktig og vise seg uten jakke i dag ja. Selv i singlet måtte hun sitte i for og demonstrere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10 timer siden #14652 Del Skrevet 10 timer siden Pinkpashion skrev (2 timer siden): Noen har lekegrind, andre ikke. Noen trenger tryggheten det gir, andre trenger den ikke. Planløsning på hus har mye å si. Personlig har jeg aldri hatt det til mine barn, og har like fullt både fått gått på do, håndtert mat og satt inn i oppvaskmaskinen, uten at barna har fått tak i kniver eller skadet seg. Men nå er dette off topic og fullstendig avsporing, ettersom Stina bruker stol og seng. Den er grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 8 timer siden #14653 Del Skrevet 8 timer siden Klink skrev (6 timer siden): Selv når du måtte ut i bilen , vil gå på do i fred eller skal ta ut varm mat fra stekeovnen. Eller ta inn i oppvaskmaskina uten «hjelp»? Gikk aldri ut av huset uten barnet, uansett hva 🤔 klarte fint med å ordne middag eller ta ut varmt mat uten å måtte trenge lekegrind. Eneste jeg gjorde, var å legge knivene i et trygt sted, fjernet ting som kunne skade han. Han krabbet fint ellers i alle rom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå