Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Poly skrev (16 minutter siden):

Tror hun skal begynne og forberede seg etterhvert på at rugging, selvom det er skikkelig hardt, ikke vil hjelpe når barnet er uthvilt og vil opp. 
Det er jo heller ikke værre enn og stå opp, leke litt i stua, for så og ta seg en liten blund sammen med baby ved første lur. Det må da være ti ganger enklere og kan aldri tenke meg det oppleves noe særlig for barnet og bli tvunget til og være i senga når det faktisk vil opp. 
Hun må faktisk snart begynne og sette barnets behov før sine egne. 

Lurer på om hun noen gang tenker på muligheten for at helsesøster følger henne på Snap 🙈...ufattelig flaut i tilfelle, for jeg regner jo med at alt fremstilles som perfekt på kontrollene

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Seroquel skrev (1 minutt siden):

Det er veldig spesielt å innføre så unormale rutiner som bidrar til lite tilstedeværelse i barnets liv, lite tid sammen som familie i dagslys. Jobben kan vel ikke trumfe alt annet i livet? I så tilfelle er det bekymringsverdig om jobb, 8 timer perfekt søvn og trening er pri 1 i livet. Et møte her og der er vel ok, noen jobber f.eks tre delt turnus og får til familielivet.

Ja helt enig. PF fremstilles ofte som en god far og det er han nok men han burde seriøst tenke gjennom om trening og jobb er så viktig per nå.

• Liker 11
Skrevet

Bekymringsverdig! Barnet blir eldre og mer krevende. Alle, med unntak av dem som har hatt kolikkbarn, vet at den første tiden med baby er en dans på roser i forhold til hva som kommer de to nærmeste årene

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

IMG_5889.thumb.png.e5229928a918557ca15bdef53081dcd2.png

stakkars unge.. 

Tenk deg at du våkner uthvilt og klar for dagen så blir du vugget i søvn med engang. 
1,5 time holdt ho på, ja Stina. Det er fordi når ungen våkner så er det som regel ca. 1,5 time våken tid før første dupp… 

Fader altså, blir forbanna 

• Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes det er rart hun ikke gidder å lese bruksanvisninger på leker hun kjøper til baby og gir dårlige råd videre. Nå snakker hun om at hun kjører alle babyens leker i steriliseringsmaskinene, inkl den nye leken hun viser fram. Vi har den samme og der spesifiseres det at den IKKE skal i oppvaskmaskin eller steriliseres pga lateksen i leken blir ødelagt ved høy temperatur og den kan smuldre opp. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet

Er jo bare tull og sterilisere lekene til en 4 mnd gammel baby uansett. De tåler litt basselusker.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Seroquel skrev (1 time siden):

Levde han på samme måte før barnet kom?

Ja. Etter hva jeg har skjønt er han stor låtskriver og sanger i og rundt Japan. Regner med at han er god i faget sitt, siden han har levd av dette i mange år allerede. Googler du navnet hans så kommer det opp mye info.

• Liker 1
Skrevet

Stina har litt å lære av andre med babyer... 

IMG_9085.jpeg

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Søvnproblemer når han våkner 06? Wtf. Har hun ingen til å veilede de?? 
mine tvillinger har begynt å sove helt til 06, siste halve året sto de opp 05. 
det er da ikke normalt å tvinge de til å sove til 09.30. 
helsesøster er nødt til å veilede de. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Oline5 skrev (8 timer siden):

Lurer på om hun noen gang tenker på muligheten for at helsesøster følger henne på Snap 🙈...ufattelig flaut i tilfelle, for jeg regner jo med at alt fremstilles som perfekt på kontrollene

Kanskje det gikk opp for de nå, når du påpekte det 🙊

• Liker 3
Skrevet
Kokoknit skrev (8 timer siden):

Synes det er rart hun ikke gidder å lese bruksanvisninger på leker hun kjøper til baby og gir dårlige råd videre. Nå snakker hun om at hun kjører alle babyens leker i steriliseringsmaskinene, inkl den nye leken hun viser fram. Vi har den samme og der spesifiseres det at den IKKE skal i oppvaskmaskin eller steriliseres pga lateksen i leken blir ødelagt ved høy temperatur og den kan smuldre opp. 

IMG_5893.thumb.png.51b5c075ef76b753b2e5b33a78cba6bd.png

har jeg blitt blokkert siden jeg tok screenshot av «søvnproblemene» og at jeg bare kan se det jeg rakk å se før ho blokkerte? For dette er siste snap hos meg😅

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Jeg valgte å blokkere henne selv 🙈😂Er rett og slett for gammel til å se på sånn fjolling og sjøldigging og null innhold som er noe som helst matnyttig . Jaa jeg kan si meg enig i den siste der . 

Enig . Alle influensere er forbrukerstyrt , altsa vi som forbrukere / seere har all makt vedrørende deres inntekt . Det er bare å la være å følge / klikke seg innpå . Så unngår man at folk kan leve av å deie seg foran kamera . 

• Liker 8
Skrevet
Guest90 skrev (13 minutter siden):

har jeg blitt blokkert siden jeg tok screenshot av «søvnproblemene» og at jeg bare kan se det jeg rakk å se før ho blokkerte? For dette er siste snap hos meg😅

Jeg kommer ikke til å trykke gjennom hele storyen for å finne ut hva som er siste - men trooor dette er det siste. 

Skrevet
Guest90 skrev (15 minutter siden):

Du kan fortsatt se det meste hun legger ut selv om du skulle vært blokkert. Men det du ikke får gjøre hvis du er blokkert er å sende henne melding, så at det står «Reply» der nede viser at du ikke er blokkert ☺️

• Liker 1
Skrevet

Ble åpenbart at Stina enten ikke vil eller ikke evner å forstå barns søvnmønster da hun når babyen fortsatt var under tre måneder omtalte det at han var våken om natten/tidlig på morgenen som at han "ikke får sove". Babyer under tre måneder skiller jo ikke på dag og natt, så det er helt naturlig med oppvåkninger på natt. Handler IKKE om at han ikke får sove. 

Ellers tror jeg at jeg akkurat skjønte hvorfor det er så fascinerende å følge med på Stina. Hun sier så mye dumt at jeg ikke klarer å tro på at hun faktisk er så fjern, men så kommer jeg på at alternativet er at hun sier det med vilje for å skape blæst, og så har jeg nesten vanskeligere for å tro at hun er "lur" nok til det. 

• Liker 20
Skrevet
Guest90 skrev (9 timer siden):

IMG_5889.thumb.png.e5229928a918557ca15bdef53081dcd2.png

stakkars unge.. 

Tenk deg at du våkner uthvilt og klar for dagen så blir du vugget i søvn med engang. 
1,5 time holdt ho på, ja Stina. Det er fordi når ungen våkner så er det som regel ca. 1,5 time våken tid før første dupp… 

Fader altså, blir forbanna 

Jeg skrev akkurat det til henne i går, at han står jo opp kl 06, og har kanskje 1-2 timer våkenvindu før han er klar for nap igjen. Og da kan hun jo evt hvile med han!

Og at det er noe i det at man skal sove når baby sover.. på natta! Det er ikke så enkelt på dagen alltid, men i alle fall på natta da, om du blir så ødelagt av å ikke sove mer enn 6 timer. (Luksus for mange!)

• Liker 12
Skrevet

Det virker ikke som om hun skjønner at små mennesker har en naturlig døgnrytme som ikke baserer seg på influencervaner med «frooookooost» klokka 13.00. Den stakkars ungen er uthvilt og våken, og blir tvunget til å sove fordi foreldrene har en føkka døgnrytme. Fy faen, det er drøyt.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Marlenene skrev (1 time siden):

Jeg skrev akkurat det til henne i går, at han står jo opp kl 06, og har kanskje 1-2 timer våkenvindu før han er klar for nap igjen. Og da kan hun jo evt hvile med han!

Og at det er noe i det at man skal sove når baby sover.. på natta! Det er ikke så enkelt på dagen alltid, men i alle fall på natta da, om du blir så ødelagt av å ikke sove mer enn 6 timer. (Luksus for mange!)

Ble du blokkert da? 😂

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn fikk de dette barnet? Virker som det bare er i veien...

• Liker 19
  • Nyttig 8
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Hun sa forsåvidt også i podcasten at hun ikke klarer å ha faste rutiner på ting, og hater strenge rammer.... Haha. Hun er jo så rigid på alt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...