Miss.Wildfox Skrevet 14. mars 2025 #14501 Skrevet 14. mars 2025 Klump skrev (10 timer siden): Synes det er rart Hun i det hele tatt har huslån lenger når hun sier hun tjener 300 000 i måneden. Det huset der koster ikke så mye. Ikke bruker de penger på oppussing heller. Går en del på Rusta, Jula, vipper, hår og garn selvsagt, men bortsett fra det burde det være plenty av penger igjen til huslån hver måned. De har sørget for at Meny borti gata har betalt ned huslånet sitt i det minste. De må da legge igjen 70% av inntektene der med all mathandel.. 17 5
Kringledame Skrevet 14. mars 2025 #14502 Skrevet 14. mars 2025 Ja kjøkkenet er slitt, ja gulvet er slitt, ja det er grønske og dritt på verandaen, ja lysmessa hun har stelt i stand fra rusta er ikke mye innbydende… MEN hva gjør det for oss følgere?? Spiller det så innmari stor rolle for oss som følger detta shitshowet hvordan de har det hjemme hos seg? Er det ikke viktigst at de som bor der trives? Hadde hun vært en interiør influenser hadde det vært noe annet, men da hadde hun vell kanskje ikke hatt så mye følgere heller… 8 4
Soro123 Skrevet 14. mars 2025 #14503 Skrevet 14. mars 2025 Kjenner jeg blir provosert over at hun omtaler det at sønnen våkner kl 6 og ikke vil sovne igjen som søvnproblemer.....!! Altså - søvnproblemer er da ikke det hun beskriver. Og hun må vel snart ta hintet om at dette er døgnrytmen hans? Det er helt vanlig at babyer våkner i 6-7-tiden..... 11 25
Marlenene Skrevet 14. mars 2025 #14504 Skrevet 14. mars 2025 Soro123 skrev (41 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert over at hun omtaler det at sønnen våkner kl 6 og ikke vil sovne igjen som søvnproblemer.....!! Altså - søvnproblemer er da ikke det hun beskriver. Og hun må vel snart ta hintet om at dette er døgnrytmen hans? Det er helt vanlig at babyer våkner i 6-7-tiden..... Håper der er noen flere som har skrevet dette direkte til henne.. 10
Soro123 Skrevet 14. mars 2025 #14505 Skrevet 14. mars 2025 Marlenene skrev (4 minutter siden): Håper der er noen flere som har skrevet dette direkte til henne.. Enig! Men alle som skriver noe som helst kritisk til henne blir blokkert, uansett hvor konstruktivt det fremlegges..... 5
JojoMoyes Skrevet 14. mars 2025 #14506 Skrevet 14. mars 2025 Soro123 skrev (8 minutter siden): Enig! Men alle som skriver noe som helst kritisk til henne blir blokkert, uansett hvor konstruktivt det fremlegges..... Snart har hun ikke følgere igjen ! Alle blir jo blokkert 🤷🏼♀️ 6
Bibbi_ Skrevet 14. mars 2025 #14507 Skrevet 14. mars 2025 JojoMoyes skrev (35 minutter siden): Snart har hun ikke følgere igjen ! Alle blir jo blokkert 🤷🏼♀️ Jepp. Jeg ble blokkert her om dagen. Skrev bare pent at jeg anbefaler sokker eller strømpebukse, siden han er så liten. Skulle ikke gjort det. Forstått det slik at flere har skrevet til henne om at babyen bør ha noe på føttene, og da blitt blokkert. Da tåler du lite altså. De får styre på. Jeg synes synd på babyen av flere grunner. 23 1
JojoMoyes Skrevet 14. mars 2025 #14508 Skrevet 14. mars 2025 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Jepp. Jeg ble blokkert her om dagen. Skrev bare pent at jeg anbefaler sokker eller strømpebukse, siden han er så liten. Skulle ikke gjort det. Forstått det slik at flere har skrevet til henne om at babyen bør ha noe på føttene, og da blitt blokkert. Da tåler du lite altså. De får styre på. Jeg synes synd på babyen av flere grunner. Jeg valgte å blokkere henne selv 🙈😂Er rett og slett for gammel til å se på sånn fjolling og sjøldigging og null innhold som er noe som helst matnyttig . Jaa jeg kan si meg enig i den siste der . 16
catwoman Skrevet 14. mars 2025 #14509 Skrevet 14. mars 2025 Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Jepp. Jeg ble blokkert her om dagen. Skrev bare pent at jeg anbefaler sokker eller strømpebukse, siden han er så liten. Skulle ikke gjort det. Forstått det slik at flere har skrevet til henne om at babyen bør ha noe på føttene, og da blitt blokkert. Da tåler du lite altså. De får styre på. Jeg synes synd på babyen av flere grunner. Blokkert for en kommentar om sokker?!? da er man passe hårsår! Kan ikke være lett å være venner/familie med henne. Tenk om man kommer i skade for å stille helt vanlige spørsmål ikke rart følger tallene raser om dagen. 15 1
Poly Skrevet 14. mars 2025 #14510 Skrevet 14. mars 2025 Skulle jo tro at bare det at man har en baby på 4 mnd gjorde at man var forberedt på dårlige netter/tidlige morgener og legger seg deretter. Men neida. 8
Tough cookie Skrevet 14. mars 2025 #14511 Skrevet 14. mars 2025 Soro123 skrev (2 timer siden): Kjenner jeg blir provosert over at hun omtaler det at sønnen våkner kl 6 og ikke vil sovne igjen som søvnproblemer.....!! Altså - søvnproblemer er da ikke det hun beskriver. Og hun må vel snart ta hintet om at dette er døgnrytmen hans? Det er helt vanlig at babyer våkner i 6-7-tiden..... Hun kan prise seg lykkelig over at hun ikke har en kolikkbaby, for det er andre boller. 11
Gjest faltforfristelsen Skrevet 14. mars 2025 #14512 Skrevet 14. mars 2025 Poly skrev (9 minutter siden): Skulle jo tro at bare det at man har en baby på 4 mnd gjorde at man var forberedt på dårlige netter/tidlige morgener og legger seg deretter. Men neida. Ved 4 mnd er det jo vanlig med søvnregresjon også, men det vet de kanskje ikke.
Seroquel Skrevet 14. mars 2025 #14513 Skrevet 14. mars 2025 Vegglampe skrev (23 timer siden): For å forsvare PF så er hovedjobben hans og lage sanger for firmaer på andre siden av kloden. Er ikke unaturlig at han da er våken på natta, og sover frempå. Japan ligger 8 timer foran oss. Men jeg skal være enig i at familie dynamikken er spesiell der.. Levde han på samme måte før barnet kom?
Klink Skrevet 14. mars 2025 #14514 Skrevet 14. mars 2025 Seroquel skrev (Akkurat nå): Levde han på samme måte før barnet kom? Det må han jo ha gjort. Hadde jo samme jobb.
Poly Skrevet 14. mars 2025 #14515 Skrevet 14. mars 2025 Tror hun skal begynne og forberede seg etterhvert på at rugging, selvom det er skikkelig hardt, ikke vil hjelpe når barnet er uthvilt og vil opp. Det er jo heller ikke værre enn og stå opp, leke litt i stua, for så og ta seg en liten blund sammen med baby ved første lur. Det må da være ti ganger enklere og kan aldri tenke meg det oppleves noe særlig for barnet og bli tvunget til og være i senga når det faktisk vil opp. Hun må faktisk snart begynne og sette barnets behov før sine egne. 22
Poly Skrevet 14. mars 2025 #14516 Skrevet 14. mars 2025 Seroquel skrev (3 minutter siden): Levde han på samme måte før barnet kom? Det tror jeg ikke. Jeg tror han tar igjen tapt arbeidstid (de 4 timene han har ungen) på natta. Han kan umulig måtte trenge og kommunisere direkte i nåtid med japanere hver eneste natt uansett hvor mye han jobber for de. Men noen møter har han nok på nattestid pga tidsforskjellen ja. 1
Poly Skrevet 14. mars 2025 #14517 Skrevet 14. mars 2025 Tror faktisk mye av grunnen til at hun «nekter» og stå opp så tidlig er fordi klokka hennes ikke har vist nok timer søvn. Hun (og han) er jo sykelig opptatt av dette med søvn. De trenger seriøst hjelp begge to. 25
Seroquel Skrevet 14. mars 2025 #14518 Skrevet 14. mars 2025 Klink skrev (10 minutter siden): Det må han jo ha gjort. Hadde jo samme jobb. Han som er så opptatt av helse kan umulig ha gjort det… Da bør han i så fall undersøke om hva manglende påvirkning av dagslys kan bidra til og hvordan ingen søvn på natten kan påvirke helsen på sikt.. Bare å google hvis referanser trengs. Lite bærekraftig måte å leve på, iallfall nå som han er pappa til en gutt som trenger tilstedeværelse av foreldrene i hverdagen sin 5
Seroquel Skrevet 14. mars 2025 #14519 Skrevet 14. mars 2025 Poly skrev (10 minutter siden): Det tror jeg ikke. Jeg tror han tar igjen tapt arbeidstid (de 4 timene han har ungen) på natta. Han kan umulig måtte trenge og kommunisere direkte i nåtid med japanere hver eneste natt uansett hvor mye han jobber for de. Men noen møter har han nok på nattestid pga tidsforskjellen ja. Det er veldig spesielt å innføre så unormale rutiner som bidrar til lite tilstedeværelse i barnets liv, lite tid sammen som familie i dagslys. Jobben kan vel ikke trumfe alt annet i livet? I så tilfelle er det bekymringsverdig om jobb, 8 timer perfekt søvn og trening er pri 1 i livet. Et møte her og der er vel ok, noen jobber f.eks tre delt turnus og får til familielivet. 7
Poly Skrevet 14. mars 2025 #14520 Skrevet 14. mars 2025 Seroquel skrev (2 minutter siden): Han som er så opptatt av helse kan umulig ha gjort det… Da bør han i så fall undersøke om hva manglende påvirkning av dagslys kan bidra til og hvordan ingen søvn på natten kan påvirke helsen på sikt.. Bare å google hvis referanser trengs. Lite bærekraftig måte å leve på, iallfall nå som han er pappa til en gutt som trenger tilstedeværelse av foreldrene i hverdagen sin De burde stå opp samtidig begge to. På morgenen. Så kunne han jobbet mens hun hadde ungen.(hun kan påstå det så mye hun vil men jobbene deres kan ikke sammenlignes) Så vanlig ettermiddag og kveld som normale folk. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå