Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Hun eier 1/3 i følge kartverket. 

Er det PF som eier resten? Dumt spørsmål. Tenkte på om de hadde fått hjelp eller noe. 

Endret av Klink
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Er det PF som eier resten? Dumt spørsmål. Tenkte på om de hadde fått hjelp eller noe. 

Han står som eier 2/3, ja

Men nå har jo han tjent shitloads med penger i en årrekke så det er jo godt investert av han

• Liker 4
Skrevet

Jeg skriver her, ikke for å diskutere egentlig, men fordi jeg skjønner at Stina leser her inne.

Kanskje jeg håper at hun skal ta til seg noen gode råd og tips?

Ja, det er mange rare greier som jeg kan undre meg over, men jeg blir vel mest bare lei meg over usikkerheten hennes.

Hun er jo ei kjempesøt jente, hjemmekjær og glad i blomster og strikking. 

Det er så synd at hun må gjemme seg bak løsvipper, løshår og silikon-pupper. Samtidig tenker jeg at dette vil hun snart vokse forbi.

Jeg har verdens fineste svigerdatter som gjør det samme med vipper og hår...sååå mye finere uten, men det må hun finne ut av selv 👍

Puppene i monitor hele tiden blir også litt rart, for hun utstråler ikke den seksualiteten hun prøver på. Det finnes ikke snev av det ellers, og absolutt ikke i samspillet med PF. Jeg oppfatter dem mer som bestevenner i et bokollektiv med felles stue og kjøkken. 

Det jeg derimot reagerer på er skrytet og selvgodheten, nå i forbindelse med bilen.

Det blir bare dumt å sitte å si : 

"Liker ikke å snakke om penger... Vet at det er unormalt når man bare er 32 år... Dere må ikke prøve å sammenligne dere... Sånn er det å være influenser"

Stina, alle skjønner at du VIL vi skal sammenligne og dø av misunnelse, du VIL vi skal bli imponert.

Du kunne spart deg hele den postinga der.

Og det er faktisk ikke så stor bragd å cashe ut bilen når du tjener 300tusen i mnd !

Jeg er mye mer imponert over sønnen min som "casha ut" både sertifikat og bil som 18-åring...og det med penger tjent på jobbing alle dager etter skolen. Tipper han er langt på vei med huslån også, den dagen han fyller 32.

Folk synes kanskje lønna di ikke står helt til innsatsen, og da blir skrytinga litt feil.

Men heldig, det er du!

Bare ta det innover deg, slapp av, ro ned og la den ekte Stina komme mer frem...det tror jeg kan bli kjempebra!

• Liker 16
  • Nyttig 25
Skrevet
Kokoknit skrev (53 minutter siden):

Som førstegangsmamma selv så forstår jeg veldig behovet for å kjøpe nye klær til babyen, det er koselig og det finnes så mye fint til babyer i butikkene om dagen. Med innføring av smaksprøver blir det også ganske mye mer gris og søl og vask. Det jeg ikke forstår er behovet for å understreke at 68 passer bare fordi merket er «bittesmå i str.» Ingen bryr seg om hvilken str babyen bruker, og det er ironisk at hun føler for å dele det sammen med hvor lang ungen er rett etter at hun har snakket om ungens rett til privatliv i en podcast. 

Hun har vel ikke noe samarbeid med butikken som fører aktuelle merke, men vil påstå at det også er dårlig markedsføring- da min opplevelse er at akkurat det  merket er enormt i str i forhold til andre merker. Men de med små babyer som ev da kjøper større str kan jo bare bruke det senere, så er jo ikke den verste feilinformasjonen.

Har helt ikke forstått den greia selv. Vi har barn i samme alder/måned som Stina. Nå har jeg jente da. Men det finnes jo andre klær en newbie også. Bruker aldri ungen ullbody osv? Ser jo at han går mye uten sokker 😅

• Liker 3
Skrevet
lillebamsemums skrev (3 minutter siden):

Har helt ikke forstått den greia selv. Vi har barn i samme alder/måned som Stina. Nå har jeg jente da. Men det finnes jo andre klær en newbie også. Bruker aldri ungen ullbody osv? Ser jo at han går mye uten sokker 😅

Kunne definitivt lagt litt penger i sokker til babyen ja.
Stina, du leser jo her inne. Kan du ikke sørge for at babyen din har sokker på ute. Det fremstår helt merkelig og absurd å sitte inne på restauranter i mars med tykk strikkegenser og boblejakke, mens babyen din mangler sokker. 

• Liker 16
Skrevet
Matas skrev (17 timer siden):

Det er mer vanlig at de som driver med garnhobby har ekstremt mye garn de ikke bruker enn det er uvanlig. Det er jo et velkjent "problem" i den hobbyen😅

Jeg har også mye mer enn jeg trenger i min hobby i tilfelle jeg får bruk for det en vakker dag eller fordi det er så fint..🤭

Om noen velger å samle på garn slik andre samler på frimerker så er jo det helt greit? Eller?

Mulig, bare ikke opplevd det blandt mine strikkebekjentskap at man har overflod slik som det her ser ut som i den skala,  for sjeldent går ho å plukker fra den hylla bortsett fra å fylle på, for det kommer jo stadig pakker på pakker med nye mønstre og garn. Men ikke for alle å skjønne "greia", men hver sin lyst, noen samler på garn og noen samler på frimerker 😂

• Liker 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (13 timer siden):

Stina du trenger en ny sofa også ❤️ ikke skryt så mye av den bilen. Morsomt når hun sier til barnet at det er PGA han hun måtte bytte bilen 😂😂😂 

Trenger nytt gulv og benkeplate på kjøkkenet og. Sjeldent sett ett gulv som er så slitt og fælt, og den benkeplate på kjøkkenet da, aiaiai, som germofob i vasken, kunne man heller se til andre steder det trengs å skiftes ut pga slitasje, eller forsåvidt, leie inn folk til å vaske grønske på kledning/mur osv utvendig. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
faltforfristelsen skrev (2 timer siden):

Ja hun sier jo hun casher ut bilen nå, altså ikke tar lån. Og det er jo fint det, det er jo dyrere med billån enn huslån. Hun eier halvparten, noen her sier hun eier en tredjedel. I fjor tjente hun 2 millioner, tidligere år har hun tjent en del mindre. Uansett så har de eid huset i mange år, så jeg forstår ikke hvorfor det er så mye igjen å betale på lånet. Eller...jeg forstår det, fordi hun fjaser bort pengene sine. Hadde hun prioritert, så hadde hun vært gjeldsfri ganske fort. Men ja, kanskje mye forbrukslån og sånt fra tidligere?

Vet du noe om hva slags lån de har? Ikke alle lån man kan betale ekstra inn på. 

Skrevet
Toriamoria skrev (53 minutter siden):

Trenger nytt gulv og benkeplate på kjøkkenet og. Sjeldent sett ett gulv som er så slitt og fælt, og den benkeplate på kjøkkenet da, aiaiai, som germofob i vasken, kunne man heller se til andre steder det trengs å skiftes ut pga slitasje, eller forsåvidt, leie inn folk til å vaske grønske på kledning/mur osv utvendig. 

Folk velger jo selv hva de ønsker å bruke penger på, for all del, men de har ett veldig suggete hus til å ha så mye penger. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (12 minutter siden):

Folk velger jo selv hva de ønsker å bruke penger på, for all del, men de har ett veldig suggete hus til å ha så mye penger. 

Ja merkelig i grunnen. De som er så mye hjemme. Hadde blitt sprø av og ha det så slitt og primitimt rundt meg. Og de har jo pengene…

Stina: du kan dekke over med så mange blomster og lykter du bare vil, men det blir bare og sminke grisa.

• Liker 5
Skrevet
Toriamoria skrev (1 time siden):

Hele huset trenger vel å bli rivet ned 😂 

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (7 timer siden):

Jeg er altså Isabel Raad,Sophie Elise,Sara Emilie OG Stina! For en prestasjon.

Du har nå kalt Sara Emilie dum da så. 

• Liker 1
Skrevet
Marlenene skrev (4 timer siden):

Det burde jo vært betalt ned relativt kjapt ja, det huset har neppe en sinnsyk pris heller. Selv om det er ved vannet..

💫sump💫

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Angel75 skrev (2 timer siden):

Vet du noe om hva slags lån de har? Ikke alle lån man kan betale ekstra inn på. 

Den tror jeg du må lenger ut i skogen med. Hun SIER hun vil betale det ned så fort som mulig.

Skrevet
Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Hele huset trenger vel å bli rivet ned 😂 

😂😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Bare å stålsette seg for full skryt med ny bil idag, gni inn prisen litt ekstra igjen og få høre hvor sjuuuuuuukt bra den er!

• Liker 10
Skrevet
Klump skrev (18 timer siden):

Den snapseansen der hun overfører penger og skryter av at det kan hun gjøre fordi hun er influenser. «Det er sjukt å kunne cashe en bil i en alder av 32 ass»… hun er så kort og kvalm hun dama der. For et selvskryt😂 Du Stina, du Stina. Du har så store skylapper på at det er helt pinlig å være vitne til. Er du sikker på at du er 32? 
… og før du tenker tanken om å legge ut en snap å beskylde «alle» for å være misunnelig på deg…. De som skryter minst, er gjerne de med mest. Ta til deg den du🤗

Enig , kjenner til en del «kakser» . Noen sprer rundt seg med penger og skryter uhemmet av både dyre ting og luksusferier . Den desidert rikeste av de alle har NULL primadonnanykker . Ikke mulig å lese et eneste merke på hverken klær eller utstyr . Han er så diskret ( og hyggelig ) at han går totalt under radaren som kakse . Han er SÅ mye mer sjarmerende . Syns jeg 😃

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Toriamoria skrev (6 timer siden):

Mulig, bare ikke opplevd det blandt mine strikkebekjentskap at man har overflod slik som det her ser ut som i den skala,  for sjeldent går ho å plukker fra den hylla bortsett fra å fylle på, for det kommer jo stadig pakker på pakker med nye mønstre og garn. Men ikke for alle å skjønne "greia", men hver sin lyst, noen samler på garn og noen samler på frimerker 😂

Da skjønner jeg at du ikke visste om det. 

Det er fort gjort å begynne og samle på noe uten at det var planen i utgangspunktet, snakker av erfaring🙈😂

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun etterhvert skal begynne og tenke over hvilken døgnrytme hun ønsker for sønnen sin. Hva med og faktisk stå opp kl 6 om barnet er våkent og klar for dag da uavhengig om mor har ranglet til 0030? Det er uansett helt normalt og være litt morgentrøtt som forelder. Sitte og kjenne på at man er langt fra uthvilt, men det er nå en gang sånn det er. Barn vil opp tidlig. Det er helt normalt. Men denne damen her takler jo ingen ubehageligheter. Neida, hun sitter og rugger og vugger i ren desperasjon for og få ungen til og sovne igjen. Så de kan stå opp til den mer behagelige tiden 0930.

Ja, hun vurderte faktisk der og til og med, gud forby, vekke Mr Sleepscore fordi hun holdt på og dø.
Flaks barnet sovnet igjen gitt…

Hva med og faktisk begynne og legge barnet ditt til normal leggetid for barn, Stina? I 19 tiden. Det er DA du skal ha alenetid. Ikke midt på dagen når faren til barnet har ungen i strekk i 4 timer alene. 
Lengter dere ikke etter kjærestetid sammen? Alene uten baby? Og for guds skyld legg deg i skapelig tid så du også er klar for og stå opp om morran. Du er en mor nå. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...