Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
chsa skrev (1 minutt siden):

Må ikke glemme at hun var på ferie hele 5 ganger under graviditeten også da. Vanskelig å vite hva som er hva med hun der.

Hun spiser jo for det meste up mat nå også ! ( minus de flate protein lefsene ) hun lager selv , eller baker som hun kaller det 😂Og hvem fa.. dyttet innpå smertestillende når du er gravid uansett hvor vondt du har . Paracet i ny og ne er vel innafor men den bør sitte litt langt inne den smerteterskelen i et svangerskap . 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den snapseansen der hun overfører penger og skryter av at det kan hun gjøre fordi hun er influenser. «Det er sjukt å kunne cashe en bil i en alder av 32 ass»… hun er så kort og kvalm hun dama der. For et selvskryt😂 Du Stina, du Stina. Du har så store skylapper på at det er helt pinlig å være vitne til. Er du sikker på at du er 32? 
… og før du tenker tanken om å legge ut en snap å beskylde «alle» for å være misunnelig på deg…. De som skryter minst, er gjerne de med mest. Ta til deg den du🤗

• Liker 19
  • Nyttig 21
Skrevet
clåvviii skrev (1 time siden):

Se her!! 

IMG_9053.jpeg

Jeg har ikke skrevet noe annet heller. Jeg skrev over her at man skal helst uttale ordene riktig. 
Men at det er vanlig å gjøre om stemmen og snakke babyspråk. 

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Hun spiser jo for det meste up mat nå også ! ( minus de flate protein lefsene ) hun lager selv , eller baker som hun kaller det 😂Og hvem fa.. dyttet innpå smertestillende når du er gravid uansett hvor vondt du har . Paracet i ny og ne er vel innafor men den bør sitte litt langt inne den smerteterskelen i et svangerskap . 

Noen som har vondt? Dyttet hun innpå smertestillende uten å ha rådført seg med lege? 

Skrevet
Matas skrev (5 timer siden):

Det er mer vanlig at de som driver med garnhobby har ekstremt mye garn de ikke bruker enn det er uvanlig. Det er jo et velkjent "problem" i den hobbyen😅

Jeg har også mye mer enn jeg trenger i min hobby i tilfelle jeg får bruk for det en vakker dag eller fordi det er så fint..🤭

Om noen velger å samle på garn slik andre samler på frimerker så er jo det helt greit? Eller?

Joda men ikke for de med middallergi for garnene blir fulle av støvmidd.

• Liker 3
Skrevet (endret)
chsa skrev (27 minutter siden):

Må ikke glemme at hun var på ferie hele 5 ganger under graviditeten også da. Vanskelig å vite hva som er hva med hun der.

Sant det, og det var veldig rart for hun orket alt mulig på ferie. Så var det rett hjem i sofaen og piske PF rundt som en slave. At han godtok/godtar slik behandling er meg en gåte.

Endret av Blåttvann
  • Liker 14
Skrevet
Motelvibes skrev (23 minutter siden):

Det er jo opp til den som er allergisk. Jeg er allergisk mot katt f.eks., men har fortsatt katt. 

• Liker 2
Skrevet
Motelvibes skrev (29 minutter siden):

Har hun middallergi? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Matas skrev (7 minutter siden):

Det er jo opp til den som er allergisk. Jeg er allergisk mot katt f.eks., men har fortsatt katt. 

Og Stina er allergisk mot midten av hvitløken men ikke resten. Hvor mange har samme allergi?

Endret av chsa
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (3 timer siden):

også ligger han og sover halve dagen, for så og ha ungen alene i 4 timer mens hun gjør noe annet. Lite familieidyll og spore. 

For å forsvare PF så er hovedjobben hans og lage sanger for firmaer på andre siden av kloden. Er ikke unaturlig at han da er våken på natta, og sover frempå. Japan ligger 8 timer foran oss. Men jeg skal være enig i at familie dynamikken er spesiell der..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Vintermåne skrev (17 timer siden):

Njaaaa- ekstremt dårlige valg?? Hvilke valg er ekstremt dårlige? 
og hvilke influencere er det som fremstår som ekte da? 
Det vil jo uansett bare bli subjektiv synsing? 

Helene Hemera, Julie Valsø og Liva Ingebrigtsen f.eks., smarte, oppegående influensere. Anbefaler å ta en titt, om man ønsker å følge noen som oppleves som litt mere ekte enn Stina. 

Endret av Maxine123
La inn et navn til
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

En annen ting jeg forsåvidt har nevnt før, og som hun nå nevner i podcasten, er at hun har et mål om å betale ned huslånet sitt. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig hvis hun tjener 300 000 + i mnd.....

Skrevet
faltforfristelsen skrev (17 minutter siden):

En annen ting jeg forsåvidt har nevnt før, og som hun nå nevner i podcasten, er at hun har et mål om å betale ned huslånet sitt. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig hvis hun tjener 300 000 + i mnd.....

Det er jo vanskelig når hun bruker latterlig mye penger på mat og fjas. Hadde hu brukt penger som normale mennesker burde hun vært gjeldsfri for lenge siden

• Liker 4
Skrevet
faltforfristelsen skrev (17 minutter siden):

Det burde jo vært betalt ned relativt kjapt ja, det huset har neppe en sinnsyk pris heller. Selv om det er ved vannet..

• Liker 3
Skrevet
faltforfristelsen skrev (18 minutter siden):

Synes det er rart Hun i det hele tatt har huslån lenger når hun sier hun tjener 300 000 i måneden. Det huset der koster ikke så mye. Ikke bruker de penger på oppussing heller. Går en del på Rusta, Jula, vipper, hår og garn selvsagt, men bortsett fra det burde det være plenty av penger igjen til huslån hver måned. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (9 minutter siden):

Synes det er rart Hun i det hele tatt har huslån lenger når hun sier hun tjener 300 000 i måneden. Det huset der koster ikke så mye. Ikke bruker de penger på oppussing heller. Går en del på Rusta, Jula, vipper, hår og garn selvsagt, men bortsett fra det burde det være plenty av penger igjen til huslån hver måned. 

Men av de 300.000, hvor mye går til skatt? 100.000? Så har hun nå lagt av penger til bil. Aner ikke hva den kostet jeg. Men da har hun vel valgt bil i stedet for å innfri huslånet... og det er vel først nå i det siste hun har begynt å tjene så mye penger. I 2022 tjente hun rundt 300-400.000. Og med den livsstilen kan det vel hende hun har pådratt seg forbrukslån eller noe hun kanskje velger å prioritere å betale ned... 

• Liker 1
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Bibbi_ skrev (14 minutter siden):

Men av de 300.000, hvor mye går til skatt? 100.000? Så har hun nå lagt av penger til bil. Aner ikke hva den kostet jeg. Men da har hun vel valgt bil i stedet for å innfri huslånet... og det er vel først nå i det siste hun har begynt å tjene så mye penger. I 2022 tjente hun rundt 300-400.000. Og med den livsstilen kan det vel hende hun har pådratt seg forbrukslån eller noe hun kanskje velger å prioritere å betale ned... 

Ja hun sier jo hun casher ut bilen nå, altså ikke tar lån. Og det er jo fint det, det er jo dyrere med billån enn huslån. Hun eier halvparten, noen her sier hun eier en tredjedel. I fjor tjente hun 2 millioner, tidligere år har hun tjent en del mindre. Uansett så har de eid huset i mange år, så jeg forstår ikke hvorfor det er så mye igjen å betale på lånet. Eller...jeg forstår det, fordi hun fjaser bort pengene sine. Hadde hun prioritert, så hadde hun vært gjeldsfri ganske fort. Men ja, kanskje mye forbrukslån og sånt fra tidligere?

Skrevet

Som førstegangsmamma selv så forstår jeg veldig behovet for å kjøpe nye klær til babyen, det er koselig og det finnes så mye fint til babyer i butikkene om dagen. Med innføring av smaksprøver blir det også ganske mye mer gris og søl og vask. Det jeg ikke forstår er behovet for å understreke at 68 passer bare fordi merket er «bittesmå i str.» Ingen bryr seg om hvilken str babyen bruker, og det er ironisk at hun føler for å dele det sammen med hvor lang ungen er rett etter at hun har snakket om ungens rett til privatliv i en podcast. 

Hun har vel ikke noe samarbeid med butikken som fører aktuelle merke, men vil påstå at det også er dårlig markedsføring- da min opplevelse er at akkurat det  merket er enormt i str i forhold til andre merker. Men de med små babyer som ev da kjøper større str kan jo bare bruke det senere, så er jo ikke den verste feilinformasjonen.

• Liker 3
Skrevet
Marlenene skrev (56 minutter siden):

Det burde jo vært betalt ned relativt kjapt ja, det huset har neppe en sinnsyk pris heller. Selv om det er ved vannet..

De betalte 5.7 i 2016.

Skrevet
faltforfristelsen skrev (23 minutter siden):

Ja hun sier jo hun casher ut bilen nå, altså ikke tar lån. Og det er jo fint det, det er jo dyrere med billån enn huslån. Hun eier halvparten, noen her sier hun eier en tredjedel. I fjor tjente hun 2 millioner, tidligere år har hun tjent en del mindre. Uansett så har de eid huset i mange år, så jeg forstår ikke hvorfor det er så mye igjen å betale på lånet. Eller...jeg forstår det, fordi hun fjaser bort pengene sine. Hadde hun prioritert, så hadde hun vært gjeldsfri ganske fort. Men ja, kanskje mye forbrukslån og sånt fra tidligere?

Hun eier 1/3 i følge kartverket. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...