Palmemor Skrevet 2 timer siden #14421 Del Skrevet 2 timer siden J.. skrev (6 minutter siden): ....og vi nevner i fleng...? Nei, jeg trenger heldigvis ikke, og gidder ikke, stå skolerett og forklare meg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 2 timer siden #14422 Del Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Selvsagt. Men det går jo an å fremstå ekte. Det finnes jo mange infulensere som klarer det. Som ikke snakker babyspråk, som ikke bruker ekstremt mange fyllord og som klarer å snakke hele setninger uten å klæsje seg i håret. Dere må gjerne forsvare Stina alt dere orker, det er helt fint. Men det er ikke til å stikke under en stol at hun er ekstremt usikker, fronter alt hun sier som en sannhet, tar ekstremt dårlige valg og velger helt selv hvordan hun ønsker å fremstilles. Og hva så om hun er ekstremt usikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #14423 Del Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (1 minutt siden): Og hva så om hun er ekstremt usikker? Nei det må hun da gjerne være. Men dette er ett diskusjonsforum hvor vi kan diskutere andre personer, så hvorfor er det ett så stort problem for noen av dere at vi gjør nettopp det? Kan dere ikke bidra med noe fornuftig isteden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 2 timer siden #14424 Del Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (2 minutter siden): Nei det må hun da gjerne være. Men dette er ett diskusjonsforum hvor vi kan diskutere andre personer, så hvorfor er det ett så stort problem for noen av dere at vi gjør nettopp det? Kan dere ikke bidra med noe fornuftig isteden? Og jeg stilte et spm. Altså diskusjon. Hvem er dere? Jeg er bare en person. Og nei, jeg er ikke forsvarer. Jeg er kritisk til influencere, MEN er også kritisk til måten det kritiseres på. Er mye som ikke er konstruktiv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 59 minutter siden #14425 Del Skrevet 59 minutter siden Vintermåne skrev (4 timer siden): Njaaaa- ekstremt dårlige valg?? Hvilke valg er ekstremt dårlige? og hvilke influencere er det som fremstår som ekte da? Det vil jo uansett bare bli subjektiv synsing? J.. skrev (1 time siden): ....og vi nevner i fleng...? Ikke meg dere spør, men det finnes da influensere som fremstår som ekte mennesker. Har lyst til å nevne 1 jeg følger, Line V. Husby. Der får du ekte vare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 49 minutter siden #14426 Del Skrevet 49 minutter siden Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Ikke meg dere spør, men det finnes da influensere som fremstår som ekte mennesker. Har lyst til å nevne 1 jeg følger, Line V. Husby. Der får du ekte vare. Julie Valsø er også et eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå