Mayaal Skrevet 11. mars 2025 #14321 Skrevet 11. mars 2025 Palmemor skrev (2 minutter siden): Jeg har lyst å høre, men skal prøve å holde meg for god... Av alle gravide kvinner jeg har sett og hørt noe til så er det ingenting som slår meg som hardt i den graviditeten. Eller i hennes liv forørvrig Hun ble spurt av Hanna hva det var, om det var psykisk eller om hun hadde komplikasjoner og Stina svarer nei det var bare kvalme og sure oppstøt omtrent hele svangerskapet. Ergo helt vanlige svangerskapsplager. Hanna svarer etter det, men du fortsatte å snappe som vanlig og man kunne ikke se du var kvalm. Tenk på folk som har hypermesis eller alvorlig svangerskapsdiabetes…har ikke ord. 20 1
Palmemor Skrevet 11. mars 2025 #14322 Skrevet 11. mars 2025 Mayaal skrev (17 minutter siden): Hun ble spurt av Hanna hva det var, om det var psykisk eller om hun hadde komplikasjoner og Stina svarer nei det var bare kvalme og sure oppstøt omtrent hele svangerskapet. Ergo helt vanlige svangerskapsplager. Hanna svarer etter det, men du fortsatte å snappe som vanlig og man kunne ikke se du var kvalm. Tenk på folk som har hypermesis eller alvorlig svangerskapsdiabetes…har ikke ord. Oij, hun sa det?? Så sinnsykt bra! Hun trenger å bli stilt litt til veggs for de dumme påstandene hun kommer med 10 1
Spyflua Skrevet 11. mars 2025 #14323 Skrevet 11. mars 2025 Mayaal skrev (41 minutter siden): Hun ble spurt av Hanna hva det var, om det var psykisk eller om hun hadde komplikasjoner. Stina svarer nei, det var bare kvalme og sure oppstøt omtrent hele svangerskapet. Ergo helt vanlige svangerskapsplager. Hanna svarer etter det; «men du fortsatte å snappe som vanlig og man kunne ikke se du var kvalm». Tenk på folk som har hypermesis eller alvorlig svangerskapsdiabetes. Jeg har ikke ord. Nei hun sa ikke det. Det var bare dårlig tegnsetting i innlegget. Siste linja er ikke sitat. 1
Sommer48 Skrevet 11. mars 2025 #14324 Skrevet 11. mars 2025 Mayaal skrev (1 time siden): Hun ble spurt av Hanna hva det var, om det var psykisk eller om hun hadde komplikasjoner og Stina svarer nei det var bare kvalme og sure oppstøt omtrent hele svangerskapet. Ergo helt vanlige svangerskapsplager. Hanna svarer etter det, men du fortsatte å snappe som vanlig og man kunne ikke se du var kvalm. Tenk på folk som har hypermesis eller alvorlig svangerskapsdiabetes…har ikke ord. Hun spiste kilovis med sukkerfritt godt under hele svangerskapet, ikke rart hun var kvalm og hadde sure oppstøt. Jeg har aldri sett noen som proppet i seg så mye og som hun fortsatt gjør. Det var ikke mye fokus på sunn kost og trening/mosjon.🤦🏻♀️ 17 2
Palmemor Skrevet 11. mars 2025 #14325 Skrevet 11. mars 2025 Sommer48 skrev (14 minutter siden): Hun spiste kilovis med sukkerfritt godt under hele svangerskapet, ikke rart hun var kvalm og hadde sure oppstøt. Jeg har aldri sett noen som proppet i seg så mye og som hun fortsatt gjør. Det var ikke mye fokus på sunn kost og trening/mosjon.🤦🏻♀️ Og appelsiner og tomat, og hvitløksbrød. Det er jo oppskrift på sure oppstøt 11 3
JojoMoyes Skrevet 11. mars 2025 #14326 Skrevet 11. mars 2025 Snøen kom brått på ja 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Ja nei når det går i Snapchat og Hollywoodfruer så får du vel ikke putta inn en aldri så liten værmelding nei 🤦🏼♀️ 8
Nikoletta Skrevet 11. mars 2025 #14327 Skrevet 11. mars 2025 Hun sier hun fullammer.. men i samme setning har hun både gitt guttungen nan og pumpet? Samme for meg hvordan hun mater barnet sitt men greit å holde seg til en story kanskje? 18
Vinnanna15 Skrevet 11. mars 2025 #14328 Skrevet 11. mars 2025 Nikoletta skrev (2 minutter siden): Hun sier hun fullammer.. men i samme setning har hun både gitt guttungen nan og pumpet? Samme for meg hvordan hun mater barnet sitt men greit å holde seg til en story kanskje? Helt i ammetåka hu vøtt! 4 1
Nikoletta Skrevet 11. mars 2025 #14329 Skrevet 11. mars 2025 Vinnanna15 skrev (Akkurat nå): Helt i ammetåka hu vøtt! Stemmer det!🤣 3 1
elskersommer Skrevet 11. mars 2025 #14330 Skrevet 11. mars 2025 JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Snøen kom brått på ja 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Ja nei når det går i Snapchat og Hollywoodfruer så får du vel ikke putta inn en aldri så liten værmelding nei 🤦🏼♀️ Hva mener du?
Palmemor Skrevet 11. mars 2025 #14331 Skrevet 11. mars 2025 Nikoletta skrev (29 minutter siden): Hun sier hun fullammer.. men i samme setning har hun både gitt guttungen nan og pumpet? Samme for meg hvordan hun mater barnet sitt men greit å holde seg til en story kanskje? Til hennes forsvar (for en gang skyld) sa hun vel at hun ammer fulltid, eller "ikke helt fulltid", men at hun prøvde på det. Også detta kålet med den pumpinga og at hu er redd hu skal miste melk fordi hun pumper... det er så mye fjas Hadde hun dog droppa den pumpinga og den evinnelige matinga med flaske og nan så hadde nok de rutinene vært inne for lengst. Men nå begynner han jo snart med brødskiver så da er det ikke så farlig 7
Himmelen_91 Skrevet 11. mars 2025 #14332 Skrevet 11. mars 2025 Hvem som helst iiiiii forstår vel om du gir mye flaske til barnet, så kommer barnet til å ignorere pupp mer og mer. Hun har virkelig gjort dette selv. Så mye klaging på den ammingen. Barnet vil ikke ha pupp, siden barnet e vandt med flaske 😂😂 flaske er jo mye lettere for barnet enn pupp 😭😭har a hjerneceller ??? 17 1
Himmelen_91 Skrevet 11. mars 2025 #14333 Skrevet 11. mars 2025 Mayaal skrev (5 timer siden): Hun ble spurt av Hanna hva det var, om det var psykisk eller om hun hadde komplikasjoner og Stina svarer nei det var bare kvalme og sure oppstøt omtrent hele svangerskapet. Ergo helt vanlige svangerskapsplager. Hanna svarer etter det, men du fortsatte å snappe som vanlig og man kunne ikke se du var kvalm. Tenk på folk som har hypermesis eller alvorlig svangerskapsdiabetes…har ikke ord. Kjeften hennes gikk jo i ett! Så bra at Hanna sa det! Hu var jo på snap, ute av spiste hele tiden jo😂 hadde hypermesis jeg frem til uke 18, må si jeg var ganske heldig med at det gikk over i uke 18! Veit om mange som har frem til de føder, det er virkelig kvalme det der! 13
catwoman Skrevet 11. mars 2025 #14334 Skrevet 11. mars 2025 Himmelen_91 skrev (50 minutter siden): Kjeften hennes gikk jo i ett! Så bra at Hanna sa det! Hu var jo på snap, ute av spiste hele tiden jo😂 hadde hypermesis jeg frem til uke 18, må si jeg var ganske heldig med at det gikk over i uke 18! Veit om mange som har frem til de føder, det er virkelig kvalme det der! Hypermesis er er krevende svangerskap ja! Ikke normal kvalme som Stina hadde🙄 makan til klaging fra det kvinnemenneske der.. Har ei venninne som hadde hypermesis hele graviditeten, og hun var ikke mye ute å spiste, sminket seg eller noe annet for den slags skyld. Det var 9 mnd hvor hun byttet på å ligge i sengen og ligge på badegulvet foran do😔 15 1
Palmemor Skrevet 11. mars 2025 #14335 Skrevet 11. mars 2025 catwoman skrev (16 minutter siden): Hypermesis er er krevende svangerskap ja! Ikke normal kvalme som Stina hadde🙄 makan til klaging fra det kvinnemenneske der.. Har ei venninne som hadde hypermesis hele graviditeten, og hun var ikke mye ute å spiste, sminket seg eller noe annet for den slags skyld. Det var 9 mnd hvor hun byttet på å ligge i sengen og ligge på badegulvet foran do😔 Det er jo dette som er så skummelt med at hun går rundt og sprer usannheter. Og være kvalm er ikke det samme som å ha ekstrem svangerskapskvalme. Det hun har er ekstremt dårlig tåleevne. Jeg har f.eks. ikke hørt en eneste gang at hun har kasta opp i svangerskapet. Hun har vært kvalm. Og spist enorme mengder med mat. Og kjørt på med kunstig sukker og annet drit. Så nei, hun må lengre ut på landet med det der 19 2
JojoMoyes Skrevet 11. mars 2025 #14336 Skrevet 11. mars 2025 Palmemor skrev (7 minutter siden): Det er jo dette som er så skummelt med at hun går rundt og sprer usannheter. Og være kvalm er ikke det samme som å ha ekstrem svangerskapskvalme. Det hun har er ekstremt dårlig tåleevne. Jeg har f.eks. ikke hørt en eneste gang at hun har kasta opp i svangerskapet. Hun har vært kvalm. Og spist enorme mengder med mat. Og kjørt på med kunstig sukker og annet drit. Så nei, hun må lengre ut på landet med det der Hun syter jo over alt , alt som kan jattes og pjattes om som et negativt går jo på repeat. 10 1
Palmemor Skrevet 11. mars 2025 #14337 Skrevet 11. mars 2025 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Hun syter jo over alt , alt som kan jattes og pjattes om som et negativt går jo på repeat. Ja og hun lager det til en sannhet. Håper de som følger henne har egne meninger 5
JojoMoyes Skrevet 11. mars 2025 #14338 Skrevet 11. mars 2025 Palmemor skrev (Akkurat nå): Ja og hun lager det til en sannhet. Håper de som følger henne har egne meninger Ja håper virkelig ikke de tror at alt rundt henne er normalt .. Men det kan virke som ikke alle følgere er «like oppegående» En grunn for at hun har så mange følgere og at innholdet er som det er . 1
Dojakitty Skrevet 11. mars 2025 #14339 Skrevet 11. mars 2025 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Kjeften hennes gikk jo i ett! Så bra at Hanna sa det! Hu var jo på snap, ute av spiste hele tiden jo😂 hadde hypermesis jeg frem til uke 18, må si jeg var ganske heldig med at det gikk over i uke 18! Veit om mange som har frem til de føder, det er virkelig kvalme det der! Hanna sa ikke det nei. Hanna sleiket ræv som det sto om livet. 1
Mayaal Skrevet 11. mars 2025 #14340 Skrevet 11. mars 2025 Spyflua skrev (6 timer siden): Nei hun sa ikke det. Det var bare dårlig tegnsetting i innlegget. Siste linja er ikke sitat. Dårlig tegnsetting ja men hun svarte noe ala det jeg skrev. Dette sa hun hvis du ønsker å få det helt konkret: Snapchat toget rullet videre i hvert fall. Jeg la ikke merke til at du var kvalm. Hehehe 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå