Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Har vi glemt at hun bare dager etter fødselen presset seg inn i jeans bare for å vise at hun kunne? Jevnlig posert halvnaken foran speilet og holdt inne magen? Ser noen nevner Caroline Berg Eriksen. Hvordan skiller Stina seg egentlig sammenlignet med henne i dette tilfellet? Jeg mener det Stina har gjort etter sin fødsel er vel så usunt for følgerne sine, særlig unge og usikre, unge gravide for eksempel.

Hun har over lang tid presset flaske på flaske med morsmelk i monitor, som svir litt ekstra for de som plages med ammingen. 

Hun viser et enormt matforbruk og pengeforbruk. Sprer usunn informasjon om kunstig søtning (syns jeg).

Mye eksponering av barnet, selv om hun ikke viser ansiktet.

Selv om hun ikke direkte sier at hun er operert og fikser på utseendet, så kunne hun like godt sagt det istedet for å peke og si "im not natural". 

Jeg syns heller ikke temaet strekkmerker er det eneste hun har spredd feilaktig informasjon om, og snakket om som det er den eneste sannhet. Jeg syns hun gjorde dette i store deler av svangerskapet også. 

Jada man kan ikke skjerme andre for alt, men enkelte ting bør man egentlig holde seg for god for å dele. 

• Liker 6
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (28 minutter siden):

Hvordan klarer de lage så mye rot?

Fordi hun til vanlig er halvannet år gammel og slenger fra seg det hun er ferdig med akkurat der hun står 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (41 minutter siden):

Hvordan klarer de lage så mye rot?

De rydder ikke opp etter seg etterhvert men lar alt ligge og tar skippertak 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tilfeldigvis at hun vasket kjøkken nå. Hvor har det blitt av de to maskinene til å sterilisere tåteflasker i? Ammer hun ikke lenger, eller har hun bare sluttet å pumpe? Mener hun sier at hun ammer, men må vel gi flaske med morsmelk eller NAN når Per Fredrik har sine timer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (47 minutter siden):

Så tilfeldigvis at hun vasket kjøkken nå. Hvor har det blitt av de to maskinene til å sterilisere tåteflasker i? Ammer hun ikke lenger, eller har hun bare sluttet å pumpe? Mener hun sier at hun ammer, men må vel gi flaske med morsmelk eller NAN når Per Fredrik har sine timer?

I hjørnet til venstre på bildet over oppvaskmaskinen, regner med hun dyttet den lengre inn på benken når hun var ferdig👍

Screenshot_2025-03-02-16-58-46-717_com.snapchat.android.jpg

Endret av Matas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (10 timer siden):

Har vi glemt at hun bare dager etter fødselen presset seg inn i jeans bare for å vise at hun kunne? Jevnlig posert halvnaken foran speilet og holdt inne magen? Ser noen nevner Caroline Berg Eriksen. Hvordan skiller Stina seg egentlig sammenlignet med henne i dette tilfellet? Jeg mener det Stina har gjort etter sin fødsel er vel så usunt for følgerne sine, særlig unge og usikre, unge gravide for eksempel.

Hun har over lang tid presset flaske på flaske med morsmelk i monitor, som svir litt ekstra for de som plages med ammingen. 

Hun viser et enormt matforbruk og pengeforbruk. Sprer usunn informasjon om kunstig søtning (syns jeg).

Mye eksponering av barnet, selv om hun ikke viser ansiktet.

Selv om hun ikke direkte sier at hun er operert og fikser på utseendet, så kunne hun like godt sagt det istedet for å peke og si "im not natural". 

Jeg syns heller ikke temaet strekkmerker er det eneste hun har spredd feilaktig informasjon om, og snakket om som det er den eneste sannhet. Jeg syns hun gjorde dette i store deler av svangerskapet også. 

Jada man kan ikke skjerme andre for alt, men enkelte ting bør man egentlig holde seg for god for å dele. 

jeg syns det er greit å dele at en har morsmelk. Det er helt naturlig å ha morsmelk og om DET støter noen da får disse noen skjerme seg selv rett og slett. 

Im not  a natural betyr da nettppp det at hun er operert. Her er det bare kverulering på måten hun sier det på? Og er det ikke innafor å gjøre hva man vil med sin egen kropp? Hvordan skal man gjøre det på riktig måte? For om hun hadde lagt ut om hva og hvordan blir jo det galt også? Hun har sagt at hun ikke er naturlig og stopper der. Dette mener jeg er greit. 

Det Stina har gjort skiller seg fra cbe i og med at hun ikke har redigert seg tynnere og stelt seg i undertøy, tatt bilde, redigert det og insistert på at hun ser slik ut.  Hun har tatt på seg en jeans som passet etter fødsel. Hun holder sikkert inne magen så det er kritikkverdig i mine øyne, men på langt nær det samme som cbe driver med.  

Penger og hvor mye ting koster syns jeg er litt usympatisk, men spesielt kritikkverdig utover det er jeg ikke enig i at det er. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...