oss-to Skrevet 3. mars 2025 #14061 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (16 minutter siden): Eg meiner at du ikkje kan samanlikne desse tilfella, for i saka om strekkmerker uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg så godt inn i, medan ho berre viser film av pumping og morsmjølk. Meiner du at influensarar, i dette tilfellet Stina, er ansvarlege for andre sine kjensler? Eller har vi som klikkar inn, eit sjølvstendig val? kjensle. Ikke følelsar. Osv osv osv. Kan du ikke bare skrive på bokmål istedet. Er det personleg ? 2 2
Motelvibes Skrevet 3. mars 2025 #14062 Skrevet 3. mars 2025 oss-to skrev (1 minutt siden): Er det personleg ? Bokmål. 1
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14063 Skrevet 3. mars 2025 oss-to skrev (42 minutter siden): Eg meiner du ikkje kan sette dei tilfella opp i mot kvarandre, då i strekkmerkersaken uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg so mykje inn i, menst pumping og morsmelk, viser ho berre film av. Meinar du at influensarar , i dette tilfellet Stina, er ansvarleg for andre sine følelsar ?. Eller har vi som klikkar inn eit sjølvstendig valg. Jeg mener når man er en offentlig person med en så stor følgerskare, har man et ansvar for å ikke dele misvisende informasjon.
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14064 Skrevet 3. mars 2025 Seroquel skrev (59 minutter siden): Det her gjelder nok flere enn kun Stina. Jeg må si at det å «vlogge» mens man kjører bil potensielt er ulovlig? Det er iallfall en uting og risiko mtp trafikksikkerheten til både barnet som sitter bak, sjåføren og alle trafikantene rundt. Jeg observerer Stina når hun snakker i kameraet. Hun kikker mye bort fra trafikken for å se inn i telefonen. Hun har såpass fokus i kameraet at hun må justere på håret. Jeg tenker at å risikere sikkerheten til ditt eget barn, deg selv og alle rundt for det en uoppmerksom sjåfør potensielt kan skape av ulykker osv er alvorlig og egoistisk. Det er ingenting hun snakker om som er så viktig at hun ikke kan si det mens bilen er parkert. Sier vegtrafikkloven noe om dette mon tro? Enda et eksempel på kritikkverdige ting hun deler. Dette er ganske alvorlig.
oss-to Skrevet 3. mars 2025 #14065 Skrevet 3. mars 2025 faltforfristelsen skrev (Akkurat nå): Jeg mener når man er en offentlig person med en så stor følgerskare, har man et ansvar for å ikke dele misvisende informasjon. Heilt einig. Ikkje bra med strekkm.... Men med brystpumping .... der gjev ho jo ikkje ut nokon informasjon 2
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14066 Skrevet 3. mars 2025 oss-to skrev (Akkurat nå): Heilt einig. Ikkje bra med strekkm.... Men med brystpumping .... der gjev ho jo ikkje ut nokon informasjon Det syns jeg. Dette har blitt diskutert her inne mange ganger, og vi kan gjerne være enig som å være uenige. Overproduksjon, gjentatte brystbetennelser på grunn av måten hun gjorde det på. Men nå sa jeg heller ikke at hun ga ut informasjon om det, jeg sa jeg syns det var unødvendig å presse flaske på flaske i monitor.
oss-to Skrevet 3. mars 2025 #14067 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (21 minutter siden): Bokmål. Det er lov skrive nynorsk her. Eg har i tillegg dysleksi ,so det kan komme litt hummar og kanari. 1 4
Nussepus Skrevet 3. mars 2025 #14068 Skrevet 3. mars 2025 Klump skrev (På 1.3.2025 den 11.51): Hun er jo ikke så smart hun heller da… Nei virkelig ikke. 5
Seroquel Skrevet 3. mars 2025 #14069 Skrevet 3. mars 2025 (endret) faltforfristelsen skrev (50 minutter siden): Enda et eksempel på kritikkverdige ting hun deler. Dette er ganske alvorlig. Jeg går ut i fra at hun har fiklet med mobilen under kjøring, bl.a for å starte og stoppe opptak. Verdens behov for oppdatering på Hageland tur trumfer trafikksikkerhet og hennes eget barns sikkerhet i bil. Det er særdeles kritikkverdig om det er tilfelle. Endret 3. mars 2025 av Seroquel 6 2
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14070 Skrevet 3. mars 2025 (endret) Seroquel skrev (15 minutter siden): Jeg går ut i fra at hun har fiklet med mobilen under kjøring, bl.a for å starte og stoppe opptak. Verdens behov for oppdatering på Hageland tur trumfer trafikksikkerhet og hennes eget barns sikkerhet i bil. Det er særdeles kritikkverdig om det er tilfelle. Det kan hende hun filmer seg selv hele veien, klipper det til og legger det ut. Noe jeg forsåvidt tviler på, siden hun er så slurvete på alt annet hun legger ut. Uansett så tenker jeg at mobilen tar bort fokuset på vei og omgivelser noe hun sitter å prater til den. Loven er streng på mobilbruk, så tipper hun hadde fått bot om hun ble oppdaget. Hun virker jo til å lese her inne, så kanskje hun tar det til seg. Endret 3. mars 2025 av faltforfristelsen Skrev "finner" og ikke "filmer"
Jonette Skrevet 3. mars 2025 #14071 Skrevet 3. mars 2025 Klink skrev (1 time siden): Ifølge et googlesøk ser det ut til at feks følelsar kan brukes på nynorsk. Litt usikker på kilden. Trur det er mest vanleg å bruke "følelse/følelsar på nynorsk. 1 1
JojoMoyes Skrevet 3. mars 2025 #14072 Skrevet 3. mars 2025 Merkelig å være så fjern å legge ut bilkjøring så ofte når du vet du blir arrestert på det … åja glemte at da bare blokkerer vi ..vårshopping og påske ja , jeg hadde vel fjernet julekransene på porten først … I dag ble det uten lyd på snappen her det går jo ikke med den dårlige tekst appen , er enig med den som skrev her for noen dager siden at hun legger jaggu ikke mye jobb i dette opplegget her . Veldig lettjente penger på vas og hverdsgspjatt. Men litt morsomt å se den teksten når man ikke har lyd på … 5
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14073 Skrevet 3. mars 2025 Seroquel skrev (2 timer siden): Jeg går ut i fra at hun har fiklet med mobilen under kjøring, bl.a for å starte og stoppe opptak. Verdens behov for oppdatering på Hageland tur trumfer trafikksikkerhet og hennes eget barns sikkerhet i bil. Det er særdeles kritikkverdig om det er tilfelle. JojoMoyes skrev (20 minutter siden): Merkelig å være så fjern å legge ut bilkjøring så ofte når du vet du blir arrestert på det … åja glemte at da bare blokkerer vi ..vårshopping og påske ja , jeg hadde vel fjernet julekransene på porten først … I dag ble det uten lyd på snappen her det går jo ikke med den dårlige tekst appen , er enig med den som skrev her for noen dager siden at hun legger jaggu ikke mye jobb i dette opplegget her . Veldig lettjente penger på vas og hverdsgspjatt. Men litt morsomt å se den teksten når man ikke har lyd på … Jeg sjekket det nå. Hun starter nytt opptak en gang, og stopper opptaket en gang. Den ene gangen må hun kjøre, den andre ganger ser det ut som hun står ved et lyskryss eller noe. Begge deler er ulovlig. Kjenner en som fikk bot for å sjekke klokka på rødt lys..
firetoen Skrevet 3. mars 2025 #14074 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (3 timer siden): Bokmål. seriøst? Du vet vi har to skriftspråk i dette landet, ikke sant? 5 8
Vintermåne Skrevet 3. mars 2025 #14075 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (3 timer siden): Bokmål. Hvem er du til å kommandere andre? Det er fullt lov (og veldig bra for mangfoldet faktisk👌🏼👏🏼) å skrive på nynorsk her - selvfølgelig, eller «dialekt» som noen andre her inne kalte det 🙊 10
Himmelen_91 Skrevet 3. mars 2025 #14076 Skrevet 3. mars 2025 Vinterjakke skal mor da ha på seg😂 men guttungen trenger ikke noe tykk dress eller sokker 😂 vet ikke om hu gjør det der med vilje! Han er jo liten, burde jo ha litt mer klær på seg! Selvom han ligger i vogna, hu har jo vognposen åpent! 10
Mojjom Skrevet 3. mars 2025 #14077 Skrevet 3. mars 2025 Himmelen_91 skrev (10 minutter siden): Vinterjakke skal mor da ha på seg😂 men guttungen trenger ikke noe tykk dress eller sokker 😂 vet ikke om hu gjør det der med vilje! Han er jo liten, burde jo ha litt mer klær på seg! Selvom han ligger i vogna, hu har jo vognposen åpent! Det var veldig varmt i Vestfold i dag. 11 grader i skyggen og strålende sol der jeg bor. De er inne på Hageland, og Stina har da vitterlig bare på seg en vest og ikke vinterjakke. Vil tro den babyen har det helt fint med denne bekledningen. Og alle som har hatt babyer vet at babysokker har en lei tendens til å skli av, sånn ca hele tiden.. 6 4
Himmelen_91 Skrevet 3. mars 2025 #14078 Skrevet 3. mars 2025 Mojjom skrev (2 minutter siden): Det var veldig varmt i Vestfold i dag. 11 grader i skyggen og strålende sol der jeg bor. De er inne på Hageland, og Stina har da vitterlig bare på seg en vest og ikke vinterjakke. Vil tro den babyen har det helt fint med denne bekledningen. Og alle som har hatt babyer vet at babysokker har en lei tendens til å skli av, sånn ca hele tiden.. er ikke så varmt med 11 grader, det blåste litt også. Jaja vi har også hatt en baby, der vi har tatt på sokkene igjen og ikke latt han være uten sokker. Er ikke sommer ennå selvom det er 11 grader. Da kunne hun også brukt sandaler og vært uten sokker:) 9 1 7
Mojjom Skrevet 3. mars 2025 #14079 Skrevet 3. mars 2025 Himmelen_91 skrev (5 minutter siden): er ikke så varmt med 11 grader, det blåste litt også. Jaja vi har også hatt en baby, der vi har tatt på sokkene igjen og ikke latt han være uten sokker. Er ikke sommer ennå selvom det er 11 grader. Da kunne hun også brukt sandaler og vært uten sokker:) Hadde de vært ute, er jeg enig i kritikken, men de er inne på et hagesenter (som ikke er kjent for å være kaldt). Jeg trillet tur og måtte ha vognposen åpen, for det ble veldig varmt for babyen min. Og ja, jeg kjente etter i nakken og passet på at det ikke blåste inn i vogna. Det er ikke bra med overoppheting for de små. 7 2
Klink Skrevet 3. mars 2025 #14080 Skrevet 3. mars 2025 Himmelen_91 skrev (36 minutter siden): Vinterjakke skal mor da ha på seg😂 men guttungen trenger ikke noe tykk dress eller sokker 😂 vet ikke om hu gjør det der med vilje! Han er jo liten, burde jo ha litt mer klær på seg! Selvom han ligger i vogna, hu har jo vognposen åpent! Folk er så redde for at de å skal fryse, men det er like farlig med overoppheting. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå