Gjest faltforfristelsen Skrevet 2. mars 2025 #14041 Skrevet 2. mars 2025 Har vi glemt at hun bare dager etter fødselen presset seg inn i jeans bare for å vise at hun kunne? Jevnlig posert halvnaken foran speilet og holdt inne magen? Ser noen nevner Caroline Berg Eriksen. Hvordan skiller Stina seg egentlig sammenlignet med henne i dette tilfellet? Jeg mener det Stina har gjort etter sin fødsel er vel så usunt for følgerne sine, særlig unge og usikre, unge gravide for eksempel. Hun har over lang tid presset flaske på flaske med morsmelk i monitor, som svir litt ekstra for de som plages med ammingen. Hun viser et enormt matforbruk og pengeforbruk. Sprer usunn informasjon om kunstig søtning (syns jeg). Mye eksponering av barnet, selv om hun ikke viser ansiktet. Selv om hun ikke direkte sier at hun er operert og fikser på utseendet, så kunne hun like godt sagt det istedet for å peke og si "im not natural". Jeg syns heller ikke temaet strekkmerker er det eneste hun har spredd feilaktig informasjon om, og snakket om som det er den eneste sannhet. Jeg syns hun gjorde dette i store deler av svangerskapet også. Jada man kan ikke skjerme andre for alt, men enkelte ting bør man egentlig holde seg for god for å dele.
Poly Skrevet 2. mars 2025 #14042 Skrevet 2. mars 2025 Fascinert over at hun plutselig bestemte seg for og lage pølsepizza inne i all rigiditeteten. Det er håp. 8
Palmemor Skrevet 2. mars 2025 #14043 Skrevet 2. mars 2025 Synd hun bare klarte å fremstå voksen i ett døgn 12 3
Palmemor Skrevet 2. mars 2025 #14045 Skrevet 2. mars 2025 Poly skrev (28 minutter siden): Hvordan klarer de lage så mye rot? Fordi hun til vanlig er halvannet år gammel og slenger fra seg det hun er ferdig med akkurat der hun står 6 8
Dojakitty Skrevet 2. mars 2025 #14046 Skrevet 2. mars 2025 Poly skrev (41 minutter siden): Hvordan klarer de lage så mye rot? De rydder ikke opp etter seg etterhvert men lar alt ligge og tar skippertak 3
Viki6 Skrevet 2. mars 2025 #14047 Skrevet 2. mars 2025 Så tilfeldigvis at hun vasket kjøkken nå. Hvor har det blitt av de to maskinene til å sterilisere tåteflasker i? Ammer hun ikke lenger, eller har hun bare sluttet å pumpe? Mener hun sier at hun ammer, men må vel gi flaske med morsmelk eller NAN når Per Fredrik har sine timer? 2
Matas Skrevet 2. mars 2025 #14048 Skrevet 2. mars 2025 (endret) Viki6 skrev (47 minutter siden): Så tilfeldigvis at hun vasket kjøkken nå. Hvor har det blitt av de to maskinene til å sterilisere tåteflasker i? Ammer hun ikke lenger, eller har hun bare sluttet å pumpe? Mener hun sier at hun ammer, men må vel gi flaske med morsmelk eller NAN når Per Fredrik har sine timer? I hjørnet til venstre på bildet over oppvaskmaskinen, regner med hun dyttet den lengre inn på benken når hun var ferdig👍 Endret 2. mars 2025 av Matas 1
Sol Rampelyset Skrevet 2. mars 2025 #14049 Skrevet 2. mars 2025 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 2
Klink Skrevet 2. mars 2025 #14050 Skrevet 2. mars 2025 faltforfristelsen skrev (10 timer siden): Har vi glemt at hun bare dager etter fødselen presset seg inn i jeans bare for å vise at hun kunne? Jevnlig posert halvnaken foran speilet og holdt inne magen? Ser noen nevner Caroline Berg Eriksen. Hvordan skiller Stina seg egentlig sammenlignet med henne i dette tilfellet? Jeg mener det Stina har gjort etter sin fødsel er vel så usunt for følgerne sine, særlig unge og usikre, unge gravide for eksempel. Hun har over lang tid presset flaske på flaske med morsmelk i monitor, som svir litt ekstra for de som plages med ammingen. Hun viser et enormt matforbruk og pengeforbruk. Sprer usunn informasjon om kunstig søtning (syns jeg). Mye eksponering av barnet, selv om hun ikke viser ansiktet. Selv om hun ikke direkte sier at hun er operert og fikser på utseendet, så kunne hun like godt sagt det istedet for å peke og si "im not natural". Jeg syns heller ikke temaet strekkmerker er det eneste hun har spredd feilaktig informasjon om, og snakket om som det er den eneste sannhet. Jeg syns hun gjorde dette i store deler av svangerskapet også. Jada man kan ikke skjerme andre for alt, men enkelte ting bør man egentlig holde seg for god for å dele. jeg syns det er greit å dele at en har morsmelk. Det er helt naturlig å ha morsmelk og om DET støter noen da får disse noen skjerme seg selv rett og slett. Im not a natural betyr da nettppp det at hun er operert. Her er det bare kverulering på måten hun sier det på? Og er det ikke innafor å gjøre hva man vil med sin egen kropp? Hvordan skal man gjøre det på riktig måte? For om hun hadde lagt ut om hva og hvordan blir jo det galt også? Hun har sagt at hun ikke er naturlig og stopper der. Dette mener jeg er greit. Det Stina har gjort skiller seg fra cbe i og med at hun ikke har redigert seg tynnere og stelt seg i undertøy, tatt bilde, redigert det og insistert på at hun ser slik ut. Hun har tatt på seg en jeans som passet etter fødsel. Hun holder sikkert inne magen så det er kritikkverdig i mine øyne, men på langt nær det samme som cbe driver med. Penger og hvor mye ting koster syns jeg er litt usympatisk, men spesielt kritikkverdig utover det er jeg ikke enig i at det er. 10 4
JojoMoyes Skrevet 3. mars 2025 #14051 Skrevet 3. mars 2025 faltforfristelsen skrev (På 2.3.2025 den 12.40): Har vi glemt at hun bare dager etter fødselen presset seg inn i jeans bare for å vise at hun kunne? Jevnlig posert halvnaken foran speilet og holdt inne magen? Ser noen nevner Caroline Berg Eriksen. Hvordan skiller Stina seg egentlig sammenlignet med henne i dette tilfellet? Jeg mener det Stina har gjort etter sin fødsel er vel så usunt for følgerne sine, særlig unge og usikre, unge gravide for eksempel. Hun har over lang tid presset flaske på flaske med morsmelk i monitor, som svir litt ekstra for de som plages med ammingen. Hun viser et enormt matforbruk og pengeforbruk. Sprer usunn informasjon om kunstig søtning (syns jeg). Mye eksponering av barnet, selv om hun ikke viser ansiktet. Selv om hun ikke direkte sier at hun er operert og fikser på utseendet, så kunne hun like godt sagt det istedet for å peke og si "im not natural". Jeg syns heller ikke temaet strekkmerker er det eneste hun har spredd feilaktig informasjon om, og snakket om som det er den eneste sannhet. Jeg syns hun gjorde dette i store deler av svangerskapet også. Jada man kan ikke skjerme andre for alt, men enkelte ting bør man egentlig holde seg for god for å dele. Det er jo helt tydelig at lettjente penger styrer henne … 3 1
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14052 Skrevet 3. mars 2025 Klink skrev (17 timer siden): jeg syns det er greit å dele at en har morsmelk. Det er helt naturlig å ha morsmelk og om DET støter noen da får disse noen skjerme seg selv rett og slett. Im not a natural betyr da nettppp det at hun er operert. Her er det bare kverulering på måten hun sier det på? Og er det ikke innafor å gjøre hva man vil med sin egen kropp? Hvordan skal man gjøre det på riktig måte? For om hun hadde lagt ut om hva og hvordan blir jo det galt også? Hun har sagt at hun ikke er naturlig og stopper der. Dette mener jeg er greit. Det Stina har gjort skiller seg fra cbe i og med at hun ikke har redigert seg tynnere og stelt seg i undertøy, tatt bilde, redigert det og insistert på at hun ser slik ut. Hun har tatt på seg en jeans som passet etter fødsel. Hun holder sikkert inne magen så det er kritikkverdig i mine øyne, men på langt nær det samme som cbe driver med. Penger og hvor mye ting koster syns jeg er litt usympatisk, men spesielt kritikkverdig utover det er jeg ikke enig i at det er. Man ser det forskjellige måter, trigges av ulike ting og syns ulike ting er kritikkverdig. Om hun får 10 mennesker til å føle seg dårlig, vil det også være 10 mennesker som ikke bryr seg. Jeg er en av "noen" som syns all den pumpinga og morsmelk i monitor var veldig unødvendig fordi amming og pumping har vært et vanskelig tema for meg. Jeg klikka meg forbi, og men så heller ikke hvorfor dette var interessant å dele. Jeg er helt for offentlig amming for eksempel, men syns opplegget til Stina var kjemperart. Men det er min mening, og du kan ha din om at det ikke er noe problem. Nettopp fordi ulike ting trigger ulike mennesker. Akkurat som tema strekkmerker vil provosere en gruppe, mens en annen ikke syns det er så nøye.
Klink Skrevet 3. mars 2025 #14053 Skrevet 3. mars 2025 faltforfristelsen skrev (2 minutter siden): Man ser det forskjellige måter, trigges av ulike ting og syns ulike ting er kritikkverdig. Om hun får 10 mennesker til å føle seg dårlig, vil det også være 10 mennesker som ikke bryr seg. Jeg er en av "noen" som syns all den pumpinga og morsmelk i monitor var veldig unødvendig fordi amming og pumping har vært et vanskelig tema for meg. Jeg klikka meg forbi, og men så heller ikke hvorfor dette var interessant å dele. Jeg er helt for offentlig amming for eksempel, men syns opplegget til Stina var kjemperart. Men det er min mening, og du kan ha din om at det ikke er noe problem. Nettopp fordi ulike ting trigger ulike mennesker. Akkurat som tema strekkmerker vil provosere en gruppe, mens en annen ikke syns det er så nøye. Nettopp! Da kan en ikke si noen ting lenger til noen for noen vil bli støtt av det. 4
Gjest faltforfristelsen Skrevet 3. mars 2025 #14054 Skrevet 3. mars 2025 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Nettopp! Da kan en ikke si noen ting lenger til noen for noen vil bli støtt av det. Joda, men ikke alle teamer bør være nødvendig å snakke så fryktelig mye om. Særlig hva gjelder kropp tenker jeg, men det er min mening. Endret 3. mars 2025 av faltforfristelsen Skrivefeil
Seroquel Skrevet 3. mars 2025 #14055 Skrevet 3. mars 2025 Det her gjelder nok flere enn kun Stina. Jeg må si at det å «vlogge» mens man kjører bil potensielt er ulovlig? Det er iallfall en uting og risiko mtp trafikksikkerheten til både barnet som sitter bak, sjåføren og alle trafikantene rundt. Jeg observerer Stina når hun snakker i kameraet. Hun kikker mye bort fra trafikken for å se inn i telefonen. Hun har såpass fokus i kameraet at hun må justere på håret. Jeg tenker at å risikere sikkerheten til ditt eget barn, deg selv og alle rundt for det en uoppmerksom sjåfør potensielt kan skape av ulykker osv er alvorlig og egoistisk. Det er ingenting hun snakker om som er så viktig at hun ikke kan si det mens bilen er parkert. Sier vegtrafikkloven noe om dette mon tro? 11 12
oss-to Skrevet 3. mars 2025 #14056 Skrevet 3. mars 2025 faltforfristelsen skrev (57 minutter siden): Man ser det forskjellige måter, trigges av ulike ting og syns ulike ting er kritikkverdig. Om hun får 10 mennesker til å føle seg dårlig, vil det også være 10 mennesker som ikke bryr seg. Jeg er en av "noen" som syns all den pumpinga og morsmelk i monitor var veldig unødvendig fordi amming og pumping har vært et vanskelig tema for meg. Jeg klikka meg forbi, og men så heller ikke hvorfor dette var interessant å dele. Jeg er helt for offentlig amming for eksempel, men syns opplegget til Stina var kjemperart. Men det er min mening, og du kan ha din om at det ikke er noe problem. Nettopp fordi ulike ting trigger ulike mennesker. Akkurat som tema strekkmerker vil provosere en gruppe, mens en annen ikke syns det er så nøye. Eg meiner du ikkje kan sette dei tilfella opp i mot kvarandre, då i strekkmerkersaken uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg so mykje inn i, menst pumping og morsmelk, viser ho berre film av. Meinar du at influensarar , i dette tilfellet Stina, er ansvarleg for andre sine følelsar ?. Eller har vi som klikkar inn eit sjølvstendig valg. 4 3
Motelvibes Skrevet 3. mars 2025 #14057 Skrevet 3. mars 2025 oss-to skrev (13 minutter siden): Eg meiner du ikkje kan sette dei tilfella opp i mot kvarandre, då i strekkmerkersaken uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg so mykje inn i, menst pumping og morsmelk, viser ho berre film av. Meinar du at influensarar , i dette tilfellet Stina, er ansvarleg for andre sine følelsar ?. Eller har vi som klikkar inn eit sjølvstendig valg. Eg meiner at du ikkje kan samanlikne desse tilfella, for i saka om strekkmerker uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg så godt inn i, medan ho berre viser film av pumping og morsmjølk. Meiner du at influensarar, i dette tilfellet Stina, er ansvarlege for andre sine kjensler? Eller har vi som klikkar inn, eit sjølvstendig val? kjensle. Ikke følelsar. Osv osv osv. Kan du ikke bare skrive på bokmål istedet. 2 1
Klink Skrevet 3. mars 2025 #14058 Skrevet 3. mars 2025 Det er her jeg mener at en må skille på innhold som er direkte feilinformasjon som kan være til skade for andre eller som er åpenbart uetisk eller ulovlig etter loven. Her vet jeg ikke om Stina faller under kategorien. Hun befinner seg i gråsona på noen områder. Omrøder som feks det med strekkmerkene, feil ord når hun snakket om IVF og graviditet og muligens også om det med kroppsfokus etter graviditet og generelt. At hun har mye melk, at hun snakker fort, at hun ikke rydder eller hva enn nå av slike ting er ikke skadelig for noen. I verste fall for henne selv. faltforfristelsen skrev (20 minutter siden): Joda, men ikke alle teamer bør da ikke være nødvendig å snakke så fryktelig mye om. Særlig hva gjelder kropp tenker jeg, men det er min 2
J.. Skrevet 3. mars 2025 #14059 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (1 minutt siden): Eg meiner at du ikkje kan samanlikne desse tilfella, for i saka om strekkmerker uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg så godt inn i, medan ho berre viser film av pumping og morsmjølk. Meiner du at influensarar, i dette tilfellet Stina, er ansvarlege for andre sine kjensler? Eller har vi som klikkar inn, eit sjølvstendig val? kjensle. Ikke følelsar. Osv osv osv. Kan du ikke bare skrive på bokmål istedet. Dette er jo bare avsporing,men vedkommende skriver riktig nynorsk.. https://lnk.no/innspel/sprak-og-folelsar/ 2 3
Klink Skrevet 3. mars 2025 #14060 Skrevet 3. mars 2025 Motelvibes skrev (5 minutter siden): Eg meiner at du ikkje kan samanlikne desse tilfella, for i saka om strekkmerker uttalte ho seg om noko ho ikkje hadde sett seg så godt inn i, medan ho berre viser film av pumping og morsmjølk. Meiner du at influensarar, i dette tilfellet Stina, er ansvarlege for andre sine kjensler? Eller har vi som klikkar inn, eit sjølvstendig val? kjensle. Ikke følelsar. Osv osv osv. Kan du ikke bare skrive på bokmål istedet. Ifølge et googlesøk ser det ut til at feks følelsar kan brukes på nynorsk. Litt usikker på kilden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå