Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lalala123 skrev (17 minutter siden):

«Sårt tema»? Ja det var derfor, folk ble så lei seg siden hun ikke har strekkmerker og de har 😂

Det er da slett ikke det hun sier? Nå la hun seg helt flat og man klarer å lage trøbbel ut av det også! Siden så utrolig mange reagerer er det jo tydeligvis et sårt tema? 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Det er da slett ikke deg hun sier? Nå la hun seg helt flat og man klarer å lage trøbbel ut av det også! Siden så utrolig mange reagerer er det jo tydeligvis et sårt tema? 

Nei, men det var slik jeg tolket det når hun unnskyldte seg pga «hun skjønte det var et sårt tema for mange» var jo ikke heeelt det som var problemet, var det vel? Mye av det hun skrev var ok det, men kunne kanskje droppet det med «sårt tema» mener no jeg da

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Who the fuck cares om hvem som har fått strekkmerker og ikke 🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Eyr skrev (59 minutter siden):

Der kom unnskyldningen ja. Helt på sin plass👌🏼

IMG_6233.png

Så feig ? Eller klok av skade ? Skriftlig fordi hun er redd for å bable seg inn i en ny liksom unnskyldning .. Ja ja ikke overraskende det . Egentlig litt synd at hun slipper så lett unna med hele saken .. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Anno1969 skrev (1 time siden):

Det er Stina hun prater om når det gjelder strekkmerker og graviditet. Det andre vesnet hun snakker om er Anne-Britt Davidsen. Hun skrev Line W om i boka si for hun har blitt trakasert av henne. Og hun ble borte i flere år, men er nå tilbake. Så det er 2 forskjellige damer og saker hun snakker om.

Ja, jeg vet det. 😊 

Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

Så feig ? Eller klok av skade ? Skriftlig fordi hun er redd for å bable seg inn i en ny liksom unnskyldning .. Ja ja ikke overraskende det . Egentlig litt synd at hun slipper så lett unna med hele saken .. 

Tror det der er det nærmeste vi kommer med Stina. Like greit å gjøre det sånn når hun klarte å rote det til i går. Så lenge hun holder smella om ting hun ikke har peiling på så kan jeg være fornøyd, jeg. Tipper hun går litt stillere i døra en liten stund fremover i allefall. 

Endret av Jea10
  • Liker 4
Skrevet

Strekkmerker kan jo også komme av å vokse mye over kort tid. Jeg fikk mange da jeg la på meg utenom graviditet og i tenårene når man vokser. 
Så ja det er genetisk , men man vil jo være mindre disponert om man ikke legger på seg så mye. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Eyr skrev (På 28.2.2025 den 7.52):

Fordi hun dokumenterer all «trening» vell. Er jo ikke akkurat mye som skjer i hverdagen hennes. 🤨

Nettopp, hadde hun trent hadde hun lagt det ut på snap.

• Liker 3
Skrevet
Jea10 skrev (Akkurat nå):

Tror det der er det nærmeste vi kommer med Stina. Så lenge hun holder smella om ting hun ikke har peiling på så kan jeg være fornøyd, jeg. Tipper hun går litt stillere i døra en liten stund fremover i allefall. 

Så lenge følgerne er fortsatt trofaste og ikke avfølger så kommer hun aldri til å bli bedre ..Går nok bare litt stille i dørene et par dager så er hun nok tilbake i samme sporet …

• Liker 6
Skrevet (endret)
Klink skrev (7 minutter siden):

Strekkmerker kan jo også komme av å vokse mye over kort tid. Jeg fikk mange da jeg la på meg utenom graviditet og i tenårene når man vokser. 
Så ja det er genetisk , men man vil jo være mindre disponert om man ikke legger på seg så mye. 

Jo, det kan så være. Det virker som folk blander det å få strekkmerker generelt (typ i tenårene/vokser mye/legger på seg fort) og svangerskapsrelaterte strekkmerker. I et svangerskap er det genetisk og hormonelt betinget. Det er sånn jeg har forstått det. Dere må gjerne korrigere meg om jeg tar feil eller er «off the charts». 

Endret av Jea10
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Så lenge følgerne er fortsatt trofaste og ikke avfølger så kommer hun aldri til å bli bedre ..Går nok bare litt stille i dørene et par dager så er hun nok tilbake i samme sporet …

Sant, men kanskje angsten for enda en skyllebøtte fra vaktbikkja Line kan være litt med på å tøyle skravla. Idk. 

• Liker 1
Skrevet
Jea10 skrev (2 minutter siden):

Sant, men kanskje angsten for enda en skyllebøtte fra vaktbikkja Line kan være litt med på å tøyle skravla. Idk. 

Hun kan ikke få skyllebøtter fra noen hun har blokkert ute for å slippe konstruktiv kritikk da vettu 🙈😂Men en smekk på fingrene har hun fått så håper jeg karma også slår kraftig tilbake på henne snart . 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

men, hva mer skulle hun gjort da? For å ikke slippe så billig unna? 
Det er jo sånn det som regel funker i livet- alle kan drite seg ut….. så tenker man seg om, leser seg opp litt (det var jo bra) og ber om unnskyldning- altså man ordner opp etter rotet man har skapt 🤷🏻‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (14 timer siden):

Ja, det er viktig å elske sin egen kropp Stina. Derfor er det jo litt ironisk at du putter flere kilo inn i puppene, tar fillers, falske vipper og bruker dukkefilter på alle snappene dine. 

Der har hun jo malt på magemuskler 😅 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jea10 skrev (58 minutter siden):

Tror det der er det nærmeste vi kommer med Stina. Like greit å gjøre det sånn når hun klarte å rote det til i går. Så lenge hun holder smella om ting hun ikke har peiling på så kan jeg være fornøyd, jeg. Tipper hun går litt stillere i døra en liten stund fremover i allefall. 

Det har ikke det neket der vett på... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (30 minutter siden):

Der har hun jo malt på magemuskler 😅 

Ha ha ha jeg klarer ikke slutte å le ! Måtte sjekke det bildet , sjuuuuuuuuuuukt rart med den antydningen til magemuskler og tynne armer og bein uten antydning til å ha trent eller litt muskler ellers på kroppen . Har sikkert punkttrent hun da 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det en snill sjel her som kan dele link til syklubben på d?

Skrevet
Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Om det er bildet du tenker på så ligger det her litt bakover i tråden . Ble lagt ut i dag tror jeg . 

Skrevet
Anonyym97 skrev (13 minutter siden):

Ja, plis 🫶

Skrevet
Poly skrev (18 minutter siden):

Ja, plis 🫶

Jeg og vil ha 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...