Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Hun lader opp til i morgen sikkert ! Da kommer det nok enda et forsøk på «jeg legger meg flat/unnskyld «eller hun sitter midt i offerrollen og holder tordentale 🤷🏼‍♀️

Jeg skal ikke ha et liv i morgen, for den vil jeg få med meg 😅 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Hun lader opp til i morgen sikkert ! Da kommer det nok enda et forsøk på «jeg legger meg flat/unnskyld «eller hun sitter midt i offerrollen og holder tordentale 🤷🏼‍♀️

Det tviler jeg på. Nå må du huske at PF er invalid, og hun må ha P hele tiden og det er sjukt krevende så hun rekker nok ikke tenke på noe annet, for det krever så mye fokus å ha barn…

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Hadde hun på det naturlige filteret når huden og metabolsk alder ble satt ? 😬Sorry not sorry 🤪

Hun hadde hvert fall på sminke da huden ble scannet på Farris bad, det nevnte hun i en bisetning. Vet ikke hvor mye det utgjør, men jeg ville hvert fall tatt av sminken selv hvis jeg ville ha en analyse av huden min.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det går bra med Stina…❤️  nå som hun kanskje må være fulltidsmor en stund fordi pefedik har knust fingeren… men hu fører sikkert regnskap.. «nå som jeg har vært så my med Philip så må pefedik ta igjen tiden når det lar seg gjøre» 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (1 time siden):

Jeg håper det går bra med Stina…❤️  nå som hun kanskje må være fulltidsmor en stund fordi pefedik har knust fingeren… men hu fører sikkert regnskap.. «nå som jeg har vært så my med Philip så må pefedik ta igjen tiden når det lar seg gjøre» 

Det regnskapet kommer vel godt med i sommer når hun skal holde på i hagen sin mens hun har tenkt at P på 7-8 mnd skal ligge å sove i vogna hele dagen

Endret av chsa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke andre store profiler har nevnt saken? Husby sier det er fint å se flere bruke stemmen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (36 minutter siden):

Det tviler jeg på. Nå må du huske at PF er invalid, og hun må ha P hele tiden og det er sjukt krevende så hun rekker nok ikke tenke på noe annet, for det krever så mye fokus å ha barn…

Vet du, jeg tror du har rett. Hun kommer til å synke i jorda en stund også komme tilbake med den forklaringen og hoste opp en svada bortforklaring helt på tampen angående den aller nyeste av mange brølere, før hun konkluderer med «anywayyys!»

Endret av Jea10
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (1 minutt siden):

Hvilke andre store profiler har nevnt saken? Husby sier det er fint å se flere bruke stemmen sin. 

Sophie Elise i allefall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert fly forbanna. Hjelper vel heller ikke at mannen har knust fingeren. Er nok en SYKT tøff dag for henne. Faktisk… og for en gangs skyld. Håper hun funderer over hvordan hun skal legge seg flat, på ordentlig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (4 minutter siden):

Hun er sikkert fly forbanna. Hjelper vel heller ikke at mannen har knust fingeren. Er nok en SYKT tøff dag for henne. Faktisk… og for en gangs skyld. Håper hun funderer over hvordan hun skal legge seg flat, på ordentlig! 

Hadde vært gøy å vært flue På veggen i det huset ja

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (Akkurat nå):

Hadde vært gøy å vært flue På veggen i det huset ja

😂 Herregud, ja!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å stålsette seg til fortelling om denne sykt ekstreme tøffe dagen. Kommer sikkert i media først skal dere se.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Bare å stålsette seg til fortelling om denne sykt ekstreme tøffe dagen. Kommer sikkert i media først skal dere se.

Ja, hun fremstiller seg vel først og fremst som et offer

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Kanskje de er innlagt begge to 😅 Svikt i rutinene deres har nok tatt på også 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poly skrev (1 minutt siden):

Ja stakkars. Stina måtte vell dra til sykehuset så P fikk Pappatiden sin 🙌🏼 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (Akkurat nå):

Svikt i rutinene blir det kaos av. Trenger nok å summe seg noen dager. Jaja, sånn går det når hun skal prøve seg på noe «spennende content» annet enn å skjære appelsiner, spise rugsprø og vise «outfit of the day». Er nok bare å innse at hun fremover kommer til å kjøre samme tralten, sånn i fare for å bli et offer nok en gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (1 minutt siden):

Ja stakkars. Stina måtte vell dra til sykehuset så P fikk Pappatiden sin 🙌🏼 

Ja, det kan du regne med. Det har nok vært ekstra viktig med alenetid nettopp i dag. Mulig han måtte ha P noen ekstra timer også så divaen fikk klarnet tankene litt. Det er jo sykt slitsomt å være influencer🫠

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...