Zooli Skrevet 4 timer siden #13901 Del Skrevet 4 timer siden Zooli skrev (5 minutter siden): Du får tilbake den magen du hadde før graviditeten ja. Evt blir du kvitt noen strekkmerker også. Hvis du ikke trente like mye som Stina gjorde i svangerskapet 😆 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #13902 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje hun skal ta seg en pause fra edb’n ? Hun la seg ikke flat og ba ikke om unnskyld og at hun hadde sagt eller gjort noe feil. Hun bare dreit seg enda litt mer ut ! Jeg personlig er mest skuffet over følgerne hennes ! Ingen har avfulgt pga denne #Strekkmerkegaten det sier jo litt om hva hun kan tillate seg å lyge om og spre usannheter og noldusinfo som hun driver med 🤦🏼♀️ 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 4 timer siden #13903 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ser storyen hennes når jeg søker henne opp. Noen sa den var sletta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 3 timer siden #13904 Del Skrevet 3 timer siden Eyr skrev (1 time siden): Den andre influenseren tjener ikke penger på snap enda. Håper det holder seg sånn fordi ingenting godt har kommet ut av den snaplønningen. Uansett om vedkommende «fortjener» det eller ikke… Er mer urovekkenede hvor mye SB tjener på å desinformere følgerne sine. Det er lov å være uroleg for begge delar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 3 timer siden #13905 Del Skrevet 3 timer siden Sitter bokstavelig talt og spiser popcorn mens jeg ser på Line Victoria sine #strekkmerkegate ranter 😅🍿 Jeg avfulgte Stina for 14 dgr siden eller noe sånt. Anbefales. Savner absolutt ingenting. Og ting er tydeligvis som det pleier der og 😅🙃 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 3 timer siden #13906 Del Skrevet 3 timer siden faltforfristelsen skrev (21 minutter siden): Jeg ser storyen hennes når jeg søker henne opp. Noen sa den var sletta? Storyen hvor hun legger ut om strekkmerker er sletta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 3 timer siden #13907 Del Skrevet 3 timer siden oss-to skrev (8 minutter siden): Det er lov å være uroleg for begge delar. Hvorfor er du så opptatt av å forsvare henne egentlig? Syns du ikke det er ganske usunt at hun fremmer seg selv som så perfekt, og nærmest rakker ned på andre som ikke er like bra som henne? Hun er kjempepen og søt, men det hjelper lite når alt handler om "meg, megselv og jeg". Metabolsk alder som 22, perfekt hud, ingen strekkmerker, ingen solskader, alt bra... 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 3 timer siden #13908 Del Skrevet 3 timer siden cassio skrev (8 timer siden): Line snakket om Anne Britt som har vært borte lenge og nå lever et fasadeliv. Deretter snakket hun om Stina og strekkmerker. Tusen takk for oppklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 3 timer siden #13909 Del Skrevet 3 timer siden (endret) faltforfristelsen skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av å forsvare henne egentlig? Syns du ikke det er ganske usunt at hun fremmer seg selv som så perfekt, og nærmest rakker ned på andre som ikke er like bra som henne? Hun er kjempepen og søt, men det hjelper lite når alt handler om "meg, megselv og jeg". Metabolsk alder som 22, perfekt hud, ingen strekkmerker, ingen solskader, alt bra... Kva i mitt innlegg forsvarer ho? Endret 3 timer siden av oss-to 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 3 timer siden #13910 Del Skrevet 3 timer siden oss-to skrev (9 minutter siden): Kva i mitt innlegg forsvarer ho? Beklager, jeg tolket kanskje litt feil her. Den kan jeg ta. Leste det som om at du syns det var like urovekkende at folk diskuterer henne her, som det hun har uttalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 3 timer siden #13911 Del Skrevet 3 timer siden Tror hun har fått flere følgere- desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 3 timer siden #13912 Del Skrevet 3 timer siden adriana32 skrev (4 minutter siden): Tror hun har fått flere følgere- desverre. All PR er god PR. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3 timer siden #13913 Del Skrevet 3 timer siden faltforfristelsen skrev (34 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av å forsvare henne egentlig? Tenker det er sunt med en diskusjon jeg,ekkokammer kan man finne andre steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #13914 Del Skrevet 3 timer siden faltforfristelsen skrev (35 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av å forsvare henne egentlig? Syns du ikke det er ganske usunt at hun fremmer seg selv som så perfekt, og nærmest rakker ned på andre som ikke er like bra som henne? Hun er kjempepen og søt, men det hjelper lite når alt handler om "meg, megselv og jeg". Metabolsk alder som 22, perfekt hud, ingen strekkmerker, ingen solskader, alt bra... Hadde hun på det naturlige filteret når huden og metabolsk alder ble satt ? 😬Sorry not sorry 🤪 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 3 timer siden #13915 Del Skrevet 3 timer siden J.. skrev (6 minutter siden): Tenker det er sunt med en diskusjon jeg,ekkokammer kan man finne andre steder. Joda, men svar meg på resten av innlegget mitt da. Syns ikke du det er usunt å bare fremme det perfekte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 2 timer siden #13916 Del Skrevet 2 timer siden faltforfristelsen skrev (11 minutter siden): Beklager, jeg tolket kanskje litt feil her. Den kan jeg ta. Leste det som om at du syns det var like urovekkende at folk diskuterer henne her, som det hun har uttalt. Takk . Eg meinte at ein kan ha to tankar i hodet på ein gang. Men sidan du kom inn på det. Så synast eg at Alle har eit ansvar i sosiale mediar om å vere respektfull , og ikkje drive dessinformasjon, ikkje ytre ting som ikkje kan seiast direkte til personen, og vite at andre kan ta farge av det ein skriv/seier. sjølvsagt har influensarar eit særskilt ansvar sidan dei lever av å "influere". Men vi er alle påverkarar når vi ytrar oss. Eg har endå ikkje sett ein influensar eg ynskjer mine born skal følje. Om det stod mellom å følje ein influensar eller delta/lese her inne og eg måtte velje. Då hadde eg valgt følje ein influensar, for mine born. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morticiahemlock Skrevet 2 timer siden #13917 Del Skrevet 2 timer siden chsa skrev (3 timer siden): Kan ikke huske at Stina har sletta noe hun har lagt ut på story tidligere? Noen som husker? Eller er dette første gang? Ho sletta faktisk snappen der ho smalt bakluka på lånebilen rett opp i garasjen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 4 minutter siden #13918 Del Skrevet 4 minutter siden Lurer oppriktig på om hun rager hjemme i bobla si eller tutgriner. Særlig høy i hatten kan hun vel ikke være på dette tidspunktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1 minutt siden #13919 Del Skrevet 1 minutt siden adriana32 skrev (3 timer siden): Tror hun har fått flere følgere- desverre. Nei samme følgertall som i går ! Og det finner jeg helt utrolig .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå