vesp Skrevet 27. februar 2025 #13781 Skrevet 27. februar 2025 Jea10 skrev (9 minutter siden): Fulgte Line nå jeg også! Stina prøver ofte å «tøffe» seg i dette ekkokammeret sitt, men jeg tror at hun egentlig er typen som løper fort som bare det fra ekte konfrontasjon. En som er så fasade, forfengelig og blokkerer ut all kritikk må jo ha et hinsides lavt selvbilde/selvtillit. Absolutt, ganske trist å være så usikker i seg selv.. Vilt at hun har så mange følgere om dagen. 4
Jea10 Skrevet 27. februar 2025 #13782 Skrevet 27. februar 2025 vesp skrev (2 minutter siden): Absolutt, ganske trist å være så usikker i seg selv.. Vilt at hun har så mange følgere om dagen. Enig. Det antallet synker jo for hver dag. 3
lillebamsemums Skrevet 27. februar 2025 #13783 Skrevet 27. februar 2025 Blir spennende å se om Stina kommer med noe tilbake eller kommer med en «beklagelse» 😅 2
Kokoknit Skrevet 27. februar 2025 #13784 Skrevet 27. februar 2025 Stina trente jo heller ikke i graviditeten, så skjønner ikke hvorfor hun tror det hjalp henne. 2-3 rolige rusleturer i mnd med bikkja i 3 km/t er IKKE trening. Hvor stor mage man får har også veldig lite med å spise usunt eller være inaktiv å gjøre men er OGSÅ delvis genetisk betinget! Hun må slutt med selvskrytet og feilinformasjonen om dette! Jeg hadde en mye mindre mage enn Stina og trente faktisk masse- men fikk strekkmerker uansett- og kunne ikke brydd meg mindre- kroppen min skapte et friskt annet menneske liksom- og jeg hadde god kondis og orket å være aktiv mamma etter fødsel! DET er det viktigste! Stina som i følge seg selv hadde et «sjukt tøft svangerskap,» burde fokusere mer på kroppens funksjon og drite i å snakke om utseendet hele tiden. 26 8
AnneSusanne Skrevet 28. februar 2025 #13785 Skrevet 28. februar 2025 (endret) JojoMoyes skrev (2 timer siden): Sjekk Line Victoria Husby sin story ! Jeg fikk bare for meg at det er Stine Knutsen (kaffeskål) hun roaster. Har noen hørt lydboka? Rettelse: Okei nå såg jeg hele story til Line VH. Det er Stina B hun snakker om. Endret 28. februar 2025 av AnneSusanne Tilleggsinfo
Dojakitty Skrevet 28. februar 2025 #13786 Skrevet 28. februar 2025 Hun kommer nok ikke til å anerkjenne dette med noe som helst. dessverre så tror jeg ikke hun har baller nok 9 1
Orly Skrevet 28. februar 2025 #13787 Skrevet 28. februar 2025 Dojakitty skrev (9 timer siden): Hvorfor ler du? kan jo svare siden du spør. De ansatte ser helst at man leverer før en viss tid mtp bemanning og planer for dagen. Noen skal gjerne på tur og det blir dumt for alle om man må tilbake for å hente barnet som ikke klarer å bli levert til normal tid, ellers så blir det et ekstra barn på de andre gruppene. Det er også uheldig for barnet siden det gjerne kommer litt på siden av leken om det kommer dinglende etter hver dag. Trodde de aller fleste klarte å tenke sånnn men gjerne ikke Man går ikke tilbake å henter barnet , om de ikke har kommet når man går på tur så må de komme dit gruppen er 1
Orly Skrevet 28. februar 2025 #13788 Skrevet 28. februar 2025 JojoMoyes skrev (9 timer siden): Jeg trodde det var før 10.00 i alle barnehager men nå ble jeg usikker ! Anyways ,ehhhhhhh trukke det blir så lett å rekke for de som lever etter en garmin sleeeepscore på helst 100 % 😂🤦🏼♀️ Nei ikke alle barnehager har kjernetid , men ellers varierer det, noen har 9 og noen 9.30
Orly Skrevet 28. februar 2025 #13789 Skrevet 28. februar 2025 Isola2 skrev (7 timer siden): Veldig off topic, men bhg ønsker at man leverer før 9.30 for at ungen skal få med seg fellesaktiviteter og ikke komme midt i noe og «forstyrre» eller fordi man skal på tur og trenger å dra innen et vist tidspunkt for å få dagen til å gå opp og for det beste for alle. Ikke alle barnehager har kjernetid og jeg regner med den bhg hadde sagt fra om de hadde det 1
Orly Skrevet 28. februar 2025 #13790 Skrevet 28. februar 2025 loffen skrev (7 timer siden): Jada, jeg ble nysgjerrig og var innom snapen hennes for å se hva Line V snakket om. Hjelpe meg... Stina fremstår som mindre og mindre oppegående.. vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg blir så flau. Går det virkelig an å være så... eh-enkel?? Jeg fulgte henne for blomster og Chloe før.. Nå oppfordrer jeg alle som følger henne til å slutte med det. Hun har blitt en vorte på menneskeheten. Hun tjener seg rik på dette våset og all feilinformasjonen! Hva sa Line V? 2 1
Flowerina Skrevet 28. februar 2025 #13791 Skrevet 28. februar 2025 AnneSusanne skrev (4 timer siden): Jeg fikk bare for meg at det er Stine Knutsen (kaffeskål) hun roaster. Har noen hørt lydboka? Rettelse: Okei nå såg jeg hele story til Line VH. Det er Stina B hun snakker om. Hvordan kan dere si at det er Stina det snakkes om?🤔 Line sier jo at dette vesenet har vært borte lenge, men kommet tilbake....har Stina det?🤔🤔 1
Orly Skrevet 28. februar 2025 #13792 Skrevet 28. februar 2025 Trodde det var hun Anne Brith de snakket om jeg 3
Illusen Skrevet 28. februar 2025 #13793 Skrevet 28. februar 2025 Orly skrev (15 minutter siden): Trodde det var hun Anne Brith de snakket om jeg Hun sa vel at den det gjaldt var 32 år og hadde 160k følgere… Det passer da ikke med Anne-Brith. 6 1
Poly Skrevet 28. februar 2025 #13794 Skrevet 28. februar 2025 (endret) Orly skrev (1 time siden): Hva sa Line V? Hun er rasende på Stina for at Stina sprer feilinformasjon og «refser» gravide som får strekkmerker. Endret 28. februar 2025 av Poly 11 3
Dojakitty Skrevet 28. februar 2025 #13795 Skrevet 28. februar 2025 Flowerina skrev (1 time siden): Hvordan kan dere si at det er Stina det snakkes om?🤔 Line sier jo at dette vesenet har vært borte lenge, men kommet tilbake....har Stina det?🤔🤔 Viss du ser snappen hennes skjønner alle at det er SB det er snakk om 10 2
Dojakitty Skrevet 28. februar 2025 #13796 Skrevet 28. februar 2025 Poly skrev (Akkurat nå): Hun er rasende på Stina for at Stina sprer feilinformasjon og «refser» gravide som får strekkmerker. Er så SYKT glad for at noen endelig tar tak i det 11 1
Gjest faltforfristelsen Skrevet 28. februar 2025 #13797 Skrevet 28. februar 2025 Flowerina skrev (1 time siden): Hvordan kan dere si at det er Stina det snakkes om?🤔 Line sier jo at dette vesenet har vært borte lenge, men kommet tilbake....har Stina det?🤔🤔 Da har du ikke hørt alt.
Klink Skrevet 28. februar 2025 #13798 Skrevet 28. februar 2025 Kokoknit skrev (7 timer siden): Stina trente jo heller ikke i graviditeten, så skjønner ikke hvorfor hun tror det hjalp henne. 2-3 rolige rusleturer i mnd med bikkja i 3 km/t er IKKE trening. Hvor stor mage man får har også veldig lite med å spise usunt eller være inaktiv å gjøre men er OGSÅ delvis genetisk betinget! Hun må slutt med selvskrytet og feilinformasjonen om dette! Jeg hadde en mye mindre mage enn Stina og trente faktisk masse- men fikk strekkmerker uansett- og kunne ikke brydd meg mindre- kroppen min skapte et friskt annet menneske liksom- og jeg hadde god kondis og orket å være aktiv mamma etter fødsel! DET er det viktigste! Stina som i følge seg selv hadde et «sjukt tøft svangerskap,» burde fokusere mer på kroppens funksjon og drite i å snakke om utseendet hele tiden. Hvordan vet du/dere så sikkert at hun ikke trente egentlig ?
Eyr Skrevet 28. februar 2025 #13799 Skrevet 28. februar 2025 Klink skrev (7 minutter siden): Hvordan vet du/dere så sikkert at hun ikke trente egentlig ? Fordi hun dokumenterer all «trening» vell. Er jo ikke akkurat mye som skjer i hverdagen hennes. 🤨 9 2
Klink Skrevet 28. februar 2025 #13800 Skrevet 28. februar 2025 Eyr skrev (2 minutter siden): Fordi hun dokumenterer all «trening» vell. Er jo ikke akkurat mye som skjer i hverdagen hennes. 🤨 Er det noe hun har sagt ? Du får ikke en hel dag på 10-30 minutter. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå