Tinkerbellee Skrevet 27. februar 2025 #13761 Skrevet 27. februar 2025 Palmemor skrev (7 timer siden): Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? Mulig jeg er dum, men hva er sammenhengen mellom fullamming og at vaskemaskinene går 5 ganger om dagen?😅 1 1
chsa Skrevet 27. februar 2025 #13762 Skrevet 27. februar 2025 Tinkerbellee skrev (2 minutter siden): Mulig jeg er dum, men hva er sammenhengen mellom fullamming og at vaskemaskinene går 5 ganger om dagen?😅 Vaskemaskinene = sterilisatorene 1
Tinkerbellee Skrevet 27. februar 2025 #13763 Skrevet 27. februar 2025 chsa skrev (1 minutt siden): Vaskemaskinene = sterilisatorene Åja, da henger jeg med! Tenkte klesvask 🙈 1
chsa Skrevet 27. februar 2025 #13764 Skrevet 27. februar 2025 Palmemor skrev (8 timer siden): Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? Absolutt ingen forsvar fra meg her, men hun sa på snap at han har et stort behov for å bite på leker i disse dager, og at hun putter bitelekene i sterilisatorene.
chsa Skrevet 27. februar 2025 #13765 Skrevet 27. februar 2025 Tinkerbellee skrev (Akkurat nå): Åja, da henger jeg med! Tenkte klesvask 🙈 Neinei, klesvask går kun på søndager, da i minst 5 runder 😂
Prelunia Skrevet 27. februar 2025 #13766 Skrevet 27. februar 2025 NiceOrNothing skrev (15 minutter siden): Enig . Liker henne. Men hvem er det hun refererer til som hun ikke vil ha mer med å gjøre? Hun nevnte ordet jordskjelv, og en som akkurat hadde gjort comeback, så er vel ikke så mange å velge mellom 🤭
loffen Skrevet 27. februar 2025 #13767 Skrevet 27. februar 2025 (endret) Jada, jeg ble nysgjerrig og var innom snapen hennes for å se hva Line V snakket om. Hjelpe meg... Stina fremstår som mindre og mindre oppegående.. vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg blir så flau. Går det virkelig an å være så... eh-enkel?? Jeg fulgte henne for blomster og Chloe før.. Nå oppfordrer jeg alle som følger henne til å slutte med det. Hun har blitt en vorte på menneskeheten. Hun tjener seg rik på dette våset og all feilinformasjonen! Endret 27. februar 2025 av loffen 12 11
Dojakitty Skrevet 27. februar 2025 #13768 Skrevet 27. februar 2025 loffen skrev (11 minutter siden): Jada, jeg ble nysgjerrig og var innom snapen hennes for å se hva Line V snakket om. Hjelpe meg... Stina fremstår som mindre og mindre oppegående.. vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg blir så flau. Går det virkelig an å være så... eh-enkel?? Jeg fulgte henne for blomster og Chloe før.. Nå oppfordrer jeg alle som følger henne til å slutte med det. Hun har blitt en vorte på menneskeheten. Hun tjener seg rik på dette våset og all feilinformasjonen! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 5 1
JojoMoyes Skrevet 27. februar 2025 #13769 Skrevet 27. februar 2025 Dette må vel være den klassiske å drite i eget reir ? Tråkke i salaten ? Eller fi…fatet ? Når du til og med klarer å irritere på deg dine egne 🙈😂 Du har nok trekt den litt langt nå lille Stinamor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 15
Gjest faltforfristelsen Skrevet 27. februar 2025 #13770 Skrevet 27. februar 2025 JojoMoyes skrev (29 minutter siden): Dette må vel være den klassiske å drite i eget reir ? Tråkke i salaten ? Eller fi…fatet ? Når du til og med klarer å irritere på deg dine egne 🙈😂 Du har nok trekt den litt langt nå lille Stinamor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Hva skjer? 😂
JojoMoyes Skrevet 27. februar 2025 #13771 Skrevet 27. februar 2025 faltforfristelsen skrev (Akkurat nå): Hva skjer? 😂 Sjekk Line Victoria Husby sin story ! 1
Klink Skrevet 27. februar 2025 #13772 Skrevet 27. februar 2025 Dette strekkmerkesnakket hennes var ikke en særlig god idé nei. 9 6
Gjest faltforfristelsen Skrevet 27. februar 2025 #13773 Skrevet 27. februar 2025 JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Sjekk Line Victoria Husby sin story ! Så sjukt bra 😂 Aldri hørt om henne før, men fant storyen! Spent på om frk perfekt kommer med noe motsvar. Jeg fikk masse strekkmerker. Kunne ikke brydd meg mindre 😆
J.. Skrevet 27. februar 2025 #13774 Skrevet 27. februar 2025 Poly skrev (1 time siden): Det er helt vanlig og ikke få strekkmerker som ung og som førstegangsfødende. Jo flere ganger, altså jo flere svangerskap, huden blir strekt jo mer øker sjansen. Og jo eldre man er. Feil. Det er mest vanlig å få strekkmerker i ung alder (ca pubertet) og ved graviditet,da det skyldes hormoner mer enn genetikk.. 5
Jea10 Skrevet 27. februar 2025 #13775 Skrevet 27. februar 2025 Fyyyyyy, herregud, så roastet Stina ble! Kjeven datt i gulvet 😂 Det var jo helt vilt magisk. 17 4
Gjest faltforfristelsen Skrevet 27. februar 2025 #13776 Skrevet 27. februar 2025 Tipper hvis det kommer noe form for motsvar (noe jeg tviler på), så er det dådyrøynene som sier "hihi det er visst genetisk, det visste jeg ikke hihihi.. aaanywaaays det at jeg spiste sunt og trente hjalp mye på det også". Hun evner ikke å legge seg flat og beklage.
JojoMoyes Skrevet 27. februar 2025 #13777 Skrevet 27. februar 2025 faltforfristelsen skrev (11 minutter siden): Så sjukt bra 😂 Aldri hørt om henne før, men fant storyen! Spent på om frk perfekt kommer med noe motsvar. Jeg fikk masse strekkmerker. Kunne ikke brydd meg mindre 😆 Hun «oppfordrer « til å avfølge , da blir det jo spennede å se hvor mye «makt « hun har da … 2
Jea10 Skrevet 27. februar 2025 #13778 Skrevet 27. februar 2025 faltforfristelsen skrev (2 minutter siden): Tipper hvis det kommer noe form for motsvar (noe jeg tviler på), så er det dådyrøynene som sier "hihi det er visst genetisk, det visste jeg ikke hihihi.. aaanywaaays det at jeg spiste sunt og trente hjalp mye på det også". Hun evner ikke å legge seg flat og beklage. Neinei, men fyflate så flaut da. Også er det en annen som kommenterer og sier at Stina bare blokkerer kritikere, og da roaster jo hun Line henne for det også. Dæver. Stina kan jo ikke feie den dama under teppet. 10
vesp Skrevet 27. februar 2025 #13779 Skrevet 27. februar 2025 Nå har jeg avfulgt Stina og fulgt Line👏 Veldig bra hun tar det opp og håper det når Stina. Kan jo håpe på motsvar! 14 1
Jea10 Skrevet 27. februar 2025 #13780 Skrevet 27. februar 2025 vesp skrev (Akkurat nå): Nå har jeg avfulgt Stina og fulgt Line👏 Veldig bra hun tar det opp og håper det når Stina. Kan jo håpe på motsvar! Fulgte Line nå jeg også! Stina prøver ofte å «tøffe» seg i dette ekkokammeret sitt, men jeg tror at hun egentlig er typen som løper fort som bare det fra ekte konfrontasjon. En som er så fasade, forfengelig og blokkerer ut all kritikk må jo ha et hinsides lavt selvbilde/selvtillit. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå