Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kokosmakroni skrev (24 minutter siden):

Har de husket å søke barnehageplass?

Blir vel det samme som å spørre om de har husket å tørke seg i ræva. 
God only knows 

• Liker 4
Skrevet
Kokosmakroni skrev (24 minutter siden):

Håper ikke de har tenkt til å sende barnet i barnehagen før han ihvertfall er ett år.. når de bare går å surrer hjemme store deler v tiden begge 2 

• Liker 6
Skrevet
Dojakitty skrev (6 minutter siden):

Blir vel det samme som å spørre om de har husket å tørke seg i ræva. 
God only knows 

Haha! Bare lurte om de hadde nevnt noe om det, men ja, de søker kanskje ikke så tidlig nei.

Skrevet
Mellion skrev (4 minutter siden):

Håper ikke de har tenkt til å sende barnet i barnehagen før han ihvertfall er ett år.. når de bare går å surrer hjemme store deler v tiden begge 2 

Vet ikke hva som er værst jeg... barnehagen før fylte 1 år,eller å være hjemme med de 2 der som har begge huene stappa oppi et rævhøl! 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Katinkalille skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva som er værst jeg... barnehagen før fylte 1 år,eller å være hjemme med de 2 der som har begge huene stappa oppi et rævhøl! 

Barnehagen!! BARNEHAGEN!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kokosmakroni skrev (34 minutter siden):

De har rett på plass hvis de søker han inn før 1. dec 2025. Hvis ikke tror jeg de må vente til august 2026. Litt usikker på reglene, men er en frist på når man kan søke. Med mindre bhg ikke er full da.

Skrevet
Mellion skrev (4 minutter siden):

Nå vet vi jo ikke, aller minst jeg, hvordan småbarntilværelsen etter babylivet kommer til å leves i den familien, men jeg tenker at barnehage med andre impulser kan være positivt. Mitt svar er preget av at det foreløpig er preg av tvangspregete rutiner og lite sosial omgang i hverdagen. Jeg er åpen for å trekke alt fremtidsrettet jeg har skrevet tilbake hvis jeg blir motbevist   

• Liker 7
Skrevet

Og så fikk jeg lyst til å skrive en tullekommentar om at de stiller vel bare på trappa i barnehagen og forventer plass. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Umami skrev (8 timer siden):

Måtte slutte og følge shit-showet når jeg begynte å si at jeg hadde SYKT vondt, alt var SYKT morsomt, SYKT fint og SYKT slitsomt 🙄 Som om ikke det var nok, begynte jeg å skjære bort halve appelsinen 🙈

Bra du ga deg før du begynte å deige deg foran speilet og nyte deg selv med fårete utrykk når du egentlig skulle vise frem en genser eller noe annet som forsvinner i selvdigging 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🙈

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Eyr skrev (5 timer siden):

Det er så lite selvinnsikt der i gården at det er vanskelig å tro at hun er så smart som hun påstår. De smarte folka jeg har møtt er egentlig ikke så glade i å utrykke seg bastant og har mye selvinnsikt. 🧐

Vanskelig å tro ? Det er jo veldig enkelt å IKKE tro at det er trengsel av hjerneceller oppi toppen der . 

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å tro ? Det er jo veldig enkelt å IKKE tro at det er trengsel av hjerneceller oppi toppen der . 

Godt poeng😉

• Liker 1
Skrevet
Mellion skrev (1 time siden):

Rekker de å levere i barnehage  da ? De står vel ikke opp før etter man skal ha levert 🤷🏼‍♀️

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Rekker de å levere i barnehage  da ? De står vel ikke opp før etter man skal ha levert 🤷🏼‍♀️

Da våkner sikkert barnet tidligere så da er det kanskje greit å få det ut av hus fortest mulig så Stina for lagt ut 1000snaps om det samme gamle hu legger ut hver dag.. 

Har en indre drøm om at snap slutter å betale. Det er jo litt skummelt å ha det som sin hoved inntekt. Helt sykt at de kan utbetale de sinnsyke summene, hvor tar snap det fra.. sorry for avsporing 😅

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Mellion skrev (1 minutt siden):

Da våkner sikkert barnet tidligere så da er det kanskje greit å få det ut av hus fortest mulig så Stina for lagt ut 1000snaps om det samme gamle hu legger ut hver dag.. 

Har en indre drøm om at snap slutter å betale. Det er jo litt skummelt å ha det som sin hoved inntekt. Helt sykt at de kan utbetale de sinnsyke summene, hvor tar snap det fra.. sorry for avsporing 😅

Har samme drøm 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

• Liker 13
Skrevet
JojoMoyes skrev (46 minutter siden):

Når hun er ferdig stelt og sminket så er klokka 1230 gitt… Oooog anyways, rakk ikke barnehagen i dag gitt fordi det var visst tid for frokost. Og sånn går nu dagan…

• Liker 13
Skrevet
Poly skrev (17 minutter siden):

Når hun er ferdig stelt og sminket så er klokka 1230 gitt… Oooog anyways, rakk ikke barnehagen i dag gitt fordi det var visst tid for frokost. Og sånn går nu dagan…

Tar tid å rense/børste edderkopper også , ikke minst å snappe en laaaaaaaang video om å fikse på utseende etter fødsel 😴😴😴😴 Om du leser her Stina ! Anbefaler deg å kutte ut ehhhhhhhhh i hver setning og slutte å dra i det håret og være så forbanna opptatt av utseende ditt og deg selv om du skal klare å stoppe avfølgingen som skjer i hopetall hos deg nå . Takk for mejjjjjjj 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun gjør seg så lite relaterbar for følgerne sine. Står og skryter om å spise sunt og trene for da får man ikke strekkmerker. Det funka for hu 👍 

Hun burde kanskje prøve å sette seg inn i hva vill følgerne mine se? Hva er bra innhold? UTEN å skape ragebait og clickbait. Det er ikke innhold. Er kanskje følgerne litt lei knekkebrød, leke med håret sitt, edamame og fetaost, termometer og 6 kleine videor der man viser dagens outfit? 

Jeg begynte å følge henne da hun snakka mye om strikking og blomster. Kom med oppskrifter (dette var før jeg visst hu kopierte dem) tips på montering, morsomme tips og triks. Og hagen var fin, snakke litt om ulike type blomster osv. Men har avfulgt for lenge siden. Må bare klikke meg inn når samtalene her gjør meg nysgjerrig.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja jeg håper ikke det er mange følgere som kan relatere med det selvopptatte opplegget der . Jeg følger heller ikke , rett og slett fordi hun er dritkjedelig , ikke noe input eller nytt eller noe jeg vil høre om . Og selvopptatte utseende fikserte folk som henne gjør meg irritert og kvalm . Og på toppen av alt lyger hun så det renner av henne og hun tror på det selv. Skremmende verden/boble hun lever i . 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Når er det man skal levere? 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...