Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (24 minutter siden):

Trening har jeg ikke sett noe til. Men rugsprø/rundstykke med ost og appelsin/eple, og middagene er helt greit i min verden. Selv om det kunne vært mindre takeaway og mer mat fra bunn! 

At du mener det er helt greit betyr ikke at det er sunt 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dojakitty skrev (33 minutter siden):

At du mener det er helt greit betyr ikke at det er sunt 

Tja, ost har proteiner, appelsin og eple har vitaminer, tygg sprø inneholder grove korn, middagene kan jeg ikke uttale meg så mye om, men edamame er full av næring feks. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja ok. Frokosten er ok. Middagene er ikke det. Det kan du ikke uttale deg om? For de har du ikke sett? 

har du sett MENGDENE med «sukkerfritt godteri» som blir konsumert? Nei. Det har ingen. Men det vi har sett er mengdene som blir kjøpt i svære pakker med jevne mellomrom. Veldig sunt 👍🏼

For ikke å snakke om den mengden foodora mat som ble bestilt på døra i den perioden hvor strekkmerkene ikke ble laget fordi hun spiste sunt 🤠

Endret av Dojakitty
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

At hun blir så støl som hun sier, så viser det bare til hvor lite hun faktisk trener🤭

• Liker 15
Skrevet
RileyParks skrev (7 minutter siden):

At hun blir så støl som hun sier, så viser det bare til hvor lite hun faktisk trener🤭

Ja, men da er det bra hun faktisk har begynt å trene da. 
men rart hun insisterer på å ikke tøye! Håper det kun er for å provosere. 

• Liker 2
Skrevet

Må fortsette og trene da. Er ikke farlig og være litt støl men hu det er jo skjør som et aspeløv . Så da blir hun like støl neste gang hun trener som er etter laaang tid fordi hun må skåne kroppen 🙈

• Liker 10
Skrevet

Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? 

Vet ikke. Men uansett fullammer hun ikke når mannen har barnet 4 timer daglig. Og han gir NAN.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (3 minutter siden):

Vet ikke. Men uansett fullammer hun ikke når mannen har barnet 4 timer daglig. Og han gir NAN.

Nei, det er hun som sier hun fullammer...

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Nei, det er hun som sier hun fullammer...

Ja, jeg bare påpekte at det er tåpelig av henne og si uansett 

• Liker 5
Skrevet
Poly skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg bare påpekte at det er tåpelig av henne og si uansett 

Helt enig! 

Kikka innom snappen nå (jeg eier ikke selvkontroll, men jeg har avfulgt) og ser tiraden om at det er sååå teit å fikse på kroppen etter fødsel. Nuvel...

• Liker 8
Skrevet
Palmemor skrev (21 minutter siden):

Poly skrev (19 minutter siden):

Han kjøper jo 6-10 pakker ferdigblandet NAN flere ganger i uka. Jeg tror ikke hun ammer i det hele tatt 🫣

Palmemor skrev (12 minutter siden):

Helt enig! 

Kikka innom snappen nå (jeg eier ikke selvkontroll, men jeg har avfulgt) og ser tiraden om at det er sååå teit å fikse på kroppen etter fødsel. Nuvel...

Sier hun det? 🤣🤣 Rett person som sier det ja

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (3 minutter siden):

Han kjøper jo 6-10 pakker ferdigblandet NAN flere ganger i uka. Jeg tror ikke hun ammer i det hele tatt 🫣

Sier hun det? 🤣🤣 Rett person som sier det ja

Jeg tror heller ikke hun ammer lengre.. og det er greit det. Samma for meg hva den ungen får av mat. Bare vær ærlig om det. Var vel rundt den "admindagen" hun slutta å vise frem pumpinga også

Ja hun har en lang rant idag om hvordan hun ikke kan fikse på kroppen nå pga amming, men at hun vil gjøre det senere, og at det er galskap at folk i USA har en mommy makeover etter fødsel...

• Liker 10
Skrevet

Er det meningen at vi skal skjønne hva hun mener der hun står og peker seg rundt i trynet? Er det så vanlig og ha fikset så mye på ansiktet i en alder av knappe 30? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (1 minutt siden):

Er det meningen at vi skal skjønne hva hun mener der hun står og peker seg rundt i trynet? Er det så vanlig og ha fikset så mye på ansiktet i en alder av knappe 30? 

Nei jeg skjønner heller ikke hva hun mener. Men så har jeg aldri operert noe annet enn ting som er tvingende nødvendig så jeg har ikke noe preferanser

• Liker 1
Skrevet

Hun mener Botox, og fylle i leppene. Det skjønte iallefall jeg 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (15 minutter siden):

Jeg tror heller ikke hun ammer lengre.. og det er greit det. Samma for meg hva den ungen får av mat. Bare vær ærlig om det. Var vel rundt den "admindagen" hun slutta å vise frem pumpinga også

Ja hun har en lang rant idag om hvordan hun ikke kan fikse på kroppen nå pga amming, men at hun vil gjøre det senere, og at det er galskap at folk i USA har en mommy makeover etter fødsel...

ENIG ang. det med amming. Jeg bryr meg ikke om hva ungen spiser, men ikke lyv! 😡

Hun synes vel ikke hun trenger fiksing selv da, kroppen hennes har jo «bounca» tilbake 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (1 minutt siden):

ENIG ang. det med amming. Jeg bryr meg ikke om hva ungen spiser, men ikke lyv! 😡

Hun synes vel ikke hun trenger fiksing selv da, kroppen hennes har jo «bounca» tilbake 🤷🏼‍♀️

Ja, magen var ikke som før, men "it is what it is" og snakker om å ta laser på de biiiiittesmå arrene etter operasjon. Gaaawd, så forfengelig

• Liker 4
  • Nyttig 7
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Er jo derfor hun spiser/drikker sukkerfrie varianter..

Ja jeg skjønner jo det, men poenget var at det er stooore mengder kunstig søtning. Så sier hun at det ikke trigger noe i henne, men da må det da gjøre når det er så mye av dette godteriet?

Skrevet
faltforfristelsen skrev (3 minutter siden):

Ja jeg skjønner jo det, men poenget var at det er stooore mengder kunstig søtning. Så sier hun at det ikke trigger noe i henne, men da må det da gjøre når det er så mye av dette godteriet?

Tenkt på det samme. Hun er utrolig avhengig av sukkerfritt til og ikke bli trigget av det må jeg si. Tror ikke det er særlig «sunt» og misbruke sukkerfritt heller

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...