Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Anno1969 skrev (6 timer siden):

Pointet er at barnet har det like bra med far som med mor. Adopterte barn, barn med 2 fedre, surrogatbarn har det godt di også selv om di ikke er med det mennesket som fødte dem. Så akkurat dette med at Per F har han ser ikke jeg er noe problem. Kanskje tverr imot.

Jeg vet ikke jeg.. Det har skjedd mye innen psykisk helse, eller rettere sagt psykisk uhelse, i takt med et mer likestilt samfunn. Det er nok mer sammensatt og flere andre faktorer som spiller inn. Men at det er en faktor at mor/far og barn skilles store deler av døgnets timer sammenlignet med «gamle dager» tror jeg absolutt er med i regnestykket. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kittykaat skrev (11 timer siden):

kan det virkelig være sunt å spise så mye feta ost som hun gjør? jeg lurer seriøst fordi jeg elsket det selv, men tror ikke det er bra for en?

Det tror jeg ikke er noe problem .

IMG_3866.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 24.2.2025 den 9.53):

Jobber og jobber.... Hun filmer kun at hun gjør vanlige, hverdagslige ting aom må gjøres uansett. Hun har ikke noe spesielt innhold. Hun tekster ikke selv. Hun har ingen reklame/oppdragsgivere å forholde seg til.

Om jeg filmet meg selv mens jeg smurte frokost, ruslet en runde i hagen og satte på en klesvask, så hadde jeg ikke regnet det som en jobb.

Hun tjener penger på det så da må det være en jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...