Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Hoppehuske og gåstol ja! Blir vel en til hvert rom 

😅 og lekegrind på terrassen så han ikke tygger på blomstene til mor 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poly skrev (2 minutter siden):

😅 og lekegrind på terrassen så han ikke tygger på blomstene til mor 

Sleike alger fra gulvet er sjuuuukt nice har jeg hørt😅

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Gjesti7654 skrev (På 29.1.2025 den 19.56):

Hahaha, jeg klarer ikke.

Skar meg i fingeren da jeg skjærte løk igår, da rant det blod. Ikke noen få dråper på et papir. Gjett hva jeg gjorde? Jeg sa "AU", holdt fingeren under vann, klemte den med papir til blødningen stoppa, fikk sambo til å plastre den med pokemon plaster og gikk ut å måka snø.

Ista var jeg i dusjen og fikk selvfølgelig et hårstrå inni der da jeg sjamponerte håret, såret åpna seg igjen å blødde nesten mer enn igår. Igjen sa jeg "AU", stoppet blødningen, fikk samboer til å sette på en ny plaster og that's it. Asså HVA er dette for noe? 

Pappa skar seg i låret med vinkelsliper for noen år siden, det skulle absolutt vært både renska å sydd. Han fikk meg heller til å finne et bind, klippe av vingene på bindet å klippe de i små striper igjen. Det funker nesten like bra som strips. (Tips om noen trenger det i fremtida, haha) Fikk stripsa det igjen å det grodde fint som bare det. 

Det er jo det som er normalt ? Eller ?😂

3 åringen smelte igjen baderoms døren over pekefingeren. Fossblødde og så jævlig ut. Traff rett over leddet. Plastret og ventet en time med å se nøyere på det. Ble en telefon til legevakt og videosamtale da det virket som at den var brekt. Men, ble besluttet at vi skulle dra til legen dagen etter. Fikk seg en paracet før kvelden og nytt plaster. Tok det som en champ. 

Jeg selv har hatt dype kutt og skader som burde ha vært sydd men har aldri orket å dra på legevakten 😂 

• Liker 5
Skrevet
kjærring skrev (6 timer siden):

3 åringen smelte igjen baderoms døren over pekefingeren. Fossblødde og så jævlig ut. Traff rett over leddet. Plastret og ventet en time med å se nøyere på det. Ble en telefon til legevakt og videosamtale da det virket som at den var brekt. Men, ble besluttet at vi skulle dra til legen dagen etter. Fikk seg en paracet før kvelden og nytt plaster. Tok det som en champ. 

Jeg selv har hatt dype kutt og skader som burde ha vært sydd men har aldri orket å dra på legevakten 😂 

I min verden er det det som er normalt ja😂

• Liker 1
Skrevet
Gjesti7654 skrev (7 minutter siden):

I min verden er det det som er normalt ja😂

For hardbarka Stinafans er det ikke normalt da... 

For de fleste voksne, oppegående mennesker så er det helt naturlig at man ikke blir prioritert inn på legevakta med ett lite kutt som har slutta å blø. Det vet alle voksne mennesker. Min datter på 14  kunne nok funnet på å bli dødsfornærma for at ikke hele sykehuset sto i stram giv akt når hun kom inn med ett skrubbsår, mens de fleste voksne mennesker vet at det er ett system som bestemmer alvorlighetsgrad... 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det sykeste hun har sett er en person som spiste heeele eplet. Stilken og frøene og alt. Da har du ikke sett mye sykt 🙈 

Endret av Faina
Skrivefeil
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Faina skrev (10 minutter siden):

Det sykeset hun har sett er en person som spiste heeele eplet. Stilken og frøene og alt. Da har du ikke sett mye sykt 🙈 

Ble flinkere til å skjære frukt idag da. Gikk ikke så mye tapt 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (35 minutter siden):

Det sykeset hun har sett er en person som spiste heeele eplet. Stilken og frøene og alt. Da har du ikke sett mye sykt 🙈 

Er så dumt 

• Liker 12
Skrevet
kjærring skrev (13 timer siden):

Det er ikke normalt å la være å dra på legevakta når noe burde vært sydd. Heller ikke om man kutter seg med vinkelsliper. Men  for alle del, om stygge arr og mulige infeksjoner lokker så kjør på. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (45 minutter siden):

Det er ikke normalt å la være å dra på legevakta når noe burde vært sydd. Heller ikke om man kutter seg med vinkelsliper. Men  for alle del, om stygge arr og mulige infeksjoner lokker så kjør på. 

Det finnes jo en mellomting. Ingen reagerer så voldsomt på at hun dro på legevakta. Det var mer at hun trodde det lille kuttet gjorde henne til rød på triagen, og syns det var uhørt at hun måtte vente 30 minutter og deretter «fiksa det sjæl», når det var noe hun kunne gjort fra start. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Ingen reagerer så voldsomt på at hun dro på legevakta. 

Det ble skrevet 4-5 sider her inne opp og ned om at hun dro dit.

Så at ingen reagerte på det,er tøv.

• Liker 5
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Så bra du teller sider 👍🤩

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (27 minutter siden):

SÅ VOLDSOMT, Karen! Du må jobbe litt med leseforståelse og evnen til å se det store bildet 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Så bra du teller sider 👍🤩

Palmemor skrev (1 time siden):

SÅ VOLDSOMT, Karen! Du må jobbe litt med leseforståelse og evnen til å se det store bildet 

Sånn i samanlikning. Kvar ligg slike kommentarar  kontra det å ete middag i sofaen på liste over normal adferd?

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
oss-to skrev (19 minutter siden):

Sånn i samanlikning. Kvar ligg slike kommentarar  kontra det å ete middag i sofaen, på list over normal adferd?

Hæ?

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Hæ?

Ordna skrivefeilen

• Liker 1
Skrevet
oss-to skrev (5 minutter siden):

Ordna skrivefeilen

Skjønner fortsatt ikke spørsmålet 

Og er ikke poenget med dette forumet å diskutere ulike influensere og ikke hverandre? Eller har jeg misforstått noe?

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

å bli kalt Karen i to forskjellige tråder av forskjellige brukere i løpet av noen timer er nesten imponerende 😂😂😂😂

• Liker 5
Skrevet

Thats rich,fra noen som trodde nynorsk var dialekt..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Skjønner fortsatt ikke spørsmålet 

Og er ikke poenget med dette forumet å diskutere ulike influensere og ikke hverandre? Eller har jeg misforstått noe?

Tror du må jobbe med leseforståelse,jeg.

Forøvrig,du diskuterer jo brukere å tillegger de kallenavn hele tiden.

Hva med å ta til deg ditt eget råd,Karen?

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...