Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (22 minutter siden):

Å miste et ufødt barn i uke 5, det er helt på tryne å si noe slik. Kalle det for et ufødt barn når du så vidt er blitt befruktet. Det er et hån mot de som faktisk har mistet et ufødt barn ❤️

Er det i det hele tatt uke 5 når man får mensen én dag for sent? Jeg har så gamle barn at jeg skjønner ikke engang hvordan man regner uker…

men ja, det er ett hån. Og det er det jeg mener med at hun bør passe litt på hvordan hun velger å ordlegge seg for hele Norge 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjelldattera skrev (22 timer siden):

Når P bikker 6 mnd så tror jo han ikke lenger at han er en del av mamsen. Så da kan han jo ha pappatid hele dagen så mamma får jobba med blomster. 

Det går fint å holde på med blomster selv om man har barn. Og om hun bruker pappatiden til det kan det ikke være noe å ta henne på, eller..?( Litt kjipt å gi henne tyn for at PF vil ha pappatid)

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Er det i det hele tatt uke 5 når man får mensen én dag for sent? Jeg har så gamle barn at jeg skjønner ikke engang hvordan man regner uker…

men ja, det er ett hån. Og det er det jeg mener med at hun bør passe litt på hvordan hun velger å ordlegge seg for hele Norge 

Hehe, nei, man regner ikke uker på samme måte nå som da jeg var gravid heller 😄 

Uansett, man mister ikke et "ufødt barn"  de første ukene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma53 skrev (5 timer siden):

Ho sier at dem kan begynne å vaske sine egne klær fra dem er 15 år

Det gjorde mine, dem overlevde og klarer seg selv utmerket fordi dem måtte lære seg ting som å vaske egne klær

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (28 minutter siden):

Det går fint å holde på med blomster selv om man har barn. Og om hun bruker pappatiden til det kan det ikke være noe å ta henne på, eller..?( Litt kjipt å gi henne tyn for at PF vil ha pappatid)

Sa noen det ikke går og holde på med blomster? Men har du sett de mengdene hun har pleid og ha eller? Og i år snakker hun om ENDA flere? Hun pleier jo også og piske Pefjedikk med ørten jordsekker . Kanskje de skal fokusere på litt andre ting akkurat denne sommeren med en liten og aktiv, kanskje krabbende baby. Men det var det med og sette seg selv og sitt litt til side da..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke Stina veldig på at denne babyen bare kunne ha antall timer med far som mnd han var.  

Ser far snapper at nå er det 4(!)timer P og pappa tid 😅🤣 

Om de lever separate liv, så burde de kanskje samarbeide om hva dem skal dele ut til omverden 🤣 

Han handler nan mens hun fullammer 🤣🤣

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love2017juni skrev (2 minutter siden):

Var ikke Stina veldig på at denne babyen bare kunne ha antall timer med far som mnd han var.  

Om de lever separate liv, så burde de kanskje samarbeide om hva dem skal dele ut til omverden 🤣 

Wops 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (21 minutter siden):

Poenget mitt er sikta til hennes kommentar om at de innså at P var så avhengig av mor, at han tror han er en del av henne frem til 6 mnd. Det har hun gjentatt flere ganger. Dermed tenker jeg at ved 6 mnd vil hun at han at han er mer med PF. Ingen kritikk til PF for å ville ha pappatid. Er vel mer at Stina MÅ ha alenetid. 

Fult mulig å ha med baby på det meste, personlig anbefaler jeg å ta med baby og barn på det meste så lenge man har kapaistet til det. Hadde også hatt mer forståelse for Stinas behov hadde hun opptrådd noe mer ydmyk og bevisst på at barnas behov alltid er viktigst. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har «samvær»med barnet 4 timer daglig? Hvorfor er de i det hele tatt sammen? De lever jo to separate liv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (9 minutter siden):

Han har «samvær»med barnet 4 timer daglig? Hvorfor er de i det hele tatt sammen? De lever jo to separate liv. 

De siste månedene har han hatt pappatid (uten mamma) fast fra 12-15. etter han bikka 3 mnd har PF sagt han har han 3-4 timer eller 4 timer, tipper de har økt opp nå. Selv om hun selv har lest at mor kan være borte fra baby maks 1 time per mnd barnet er. De har dog erfart at 3 timer går fint fra tidlig av og derfor gjort det til en fast daglig løsning

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Sa noen det ikke går og holde på med blomster? Men har du sett de mengdene hun har pleid og ha eller? Og i år snakker hun om ENDA flere? Hun pleier jo også og piske Pefjedikk med ørten jordsekker . Kanskje de skal fokusere på litt andre ting akkurat denne sommeren med en liten og aktiv, kanskje krabbende baby. Men det var det med og sette seg selv og sitt litt til side da..

Tenker at det der styrer dem selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (1 time siden):

Han er jo i sin 4 mnd, ergo 4 timer 😅. Når han bikker 4 mnd (og ergo i sin 5 mnd) blir det 5 timer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er gøy her er at dere som er uenige drar det jo til ytterpunktene. 

«det hender vi og spiser hver for oss». Ja det hender for de aller aller fleste. Det er ikke fasit i ett familieliv 

«mannen min og rydder etter meg» ja, men slenger du ting bare fra deg og går, og lar han ta det hver eneste dag??

«jeg og trengte tid alene» Alle trenger det, men hadde du virkelig alenetid 12-15 hver dag når babyen din var 3 mnd gammel? 

det er helt ok å ikke leve «som alle andre», men sannheten er at det er fåtallet som lever sånn som de gjør på fast basis. At mannen min vasker sine egne klær innimellom betyr ikke at jeg blir kvalm av å vaske undertøyet hans. At han tar ungene noen timer her og der betyr ikke at det er satt i system 

de fleste lever ett familieliv, sammen. Så kan ting avvike her og der av ulike grunner, det er det ingen som reagerer på. 

disse to lever i ett skjema, som er ufravikelig. Det er ikke normalt 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...