Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trulsa skrev (10 timer siden):

Hun jobber hjemmefra. Man deler også på oppgaver hjemme. Jeg feks, vasker nesten aldri opp etter meg selv.

Jobber og jobber.... Hun filmer kun at hun gjør vanlige, hverdagslige ting aom må gjøres uansett. Hun har ikke noe spesielt innhold. Hun tekster ikke selv. Hun har ingen reklame/oppdragsgivere å forholde seg til.

Om jeg filmet meg selv mens jeg smurte frokost, ruslet en runde i hagen og satte på en klesvask, så hadde jeg ikke regnet det som en jobb.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (18 timer siden):

Og hvor slitsomt og tungt svangerskapet var… hu pisser på folk som sliter med begge deler. Og de som har opplevd å miste barn 

Ho har å mista visst du ikke har fått med deg det.

• Liker 1
Skrevet
Viki6 skrev (13 minutter siden):

Jobber og jobber.... Hun filmer kun at hun gjør vanlige, hverdagslige ting aom må gjøres uansett. Hun har ikke noe spesielt innhold. Hun tekster ikke selv. Hun har ingen reklame/oppdragsgivere å forholde seg til.

Om jeg filmet meg selv mens jeg smurte frokost, ruslet en runde i hagen og satte på en klesvask, så hadde jeg ikke regnet det som en jobb.

Er vel truleg difor vi ikkje er influensarar. Kva dine preferansar kring jobb er, spelar vell liten eller inga rolle. Stina har inntekt  på det ho gjer. So kan vi diskutere kva verden vi lev i, som tillet at nokon håver inn penger  på å vise seg fram,  blottlegge familie liv o.s.b. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mamma53 skrev (17 minutter siden):

Ho har å mista visst du ikke har fått med deg det.

Joda jeg har fått med meg at de har mista sitt ufødte barn, opptil flere ganger. Over alle landets aviser. Og alle de gangene hun ikke har testa, men bare vet at hun har mista….

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan vel velge og være så sær man bare vil, men med en gang man får barn og blir en familie så stiller det seg vel noen nye krav, med mindre de ønsker at barnet skal bli svært preget av en sær hjemmesituasjon. 

• Liker 6
Skrevet
Seroquel skrev (53 minutter siden):

Det er for meg underlig at de behandler hverandre som separate husholdninger innad i en. Det virker som en umoden tankegang i det at alt skal være helt likt. Veldig spesielt å ikke unne den andre noe uten at det må inngå i et større regnskap. For de aller fleste er familien AS og hverdagens mange plikter en flytende oppgave som man sjonglerer sammen mot et felles resultat. At alle har det bra. Noen dager gjør en alt, neste gang jevnes det ut. Det vi ser av deres «fellesskap» virker umodent. Det må kreve så mye energi å gjøre regnskap på alt mulig. Og ikke minst må det føre til konflikter. Far er jo mye fraværende fra både barnet og Stina. Kanskje det er slik de overlever. 

Seroquel skrev (54 minutter siden):

Det er for meg underlig at de behandler hverandre som separate husholdninger innad i en. Det virker som en umoden tankegang i det at alt skal være helt likt. Veldig spesielt å ikke unne den andre noe uten at det må inngå i et større regnskap. For de aller fleste er familien AS og hverdagens mange plikter en flytende oppgave som man sjonglerer sammen mot et felles resultat. At alle har det bra. Noen dager gjør en alt, neste gang jevnes det ut. Det vi ser av deres «fellesskap» virker umodent. Det må kreve så mye energi å gjøre regnskap på alt mulig. Og ikke minst må det føre til konflikter. Far er jo mye fraværende fra både barnet og Stina. Kanskje det er slik de overlever. 

I gata vår kjenner eg til minst 3 par med seperate husholdningar. På kva måte framstår dette som umodent ? Min mann og eg har snakka om, at dette er og ein måte å gjere det på, men passar ikkje oss. Aldri har tanken på umodenheit slått meg . Men det er jo ein måte å leve på, som dei truleg har komt fram til, sompassar best for dei.

• Liker 1
Skrevet (endret)
oss-to skrev (2 minutter siden):

I gata vår kjenner eg til minst 3 par med seperate husholdningar. På kva måte framstår dette som umodent ? Min mann og eg har snakka om, at dette er og ein måte å gjere det på, men passar ikkje oss. Aldri har tanken på umodenheit slått meg . Men det er jo ein måte å leve på, som dei truleg har komt fram til, sompassar best for dei.

Fremstår ganske umoden når du står og ranter om lukt av skittentøy 😅 Herregud.. hun kan jo bare krysse fingrene for at sønnen ikke begynner med sport

Endret av Poly
  • Liker 16
Skrevet
oss-to skrev (8 minutter siden):

Herregud, du er skikkelig investert i å motsi alle som kommenterer noe som helst i denne tråden 🤣 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Poly skrev (9 minutter siden):

Man kan vel velge og være så sær man bare vil, men med en gang man får barn og blir en familie så stiller det seg vel noen nye krav, med mindre de ønsker at barnet skal bli svært preget av en sær hjemmesituasjon. 

Poly skrev (2 minutter siden):

Fremstår ganske umoden når du står og ranter om lukt av skittentøy 😅 Herregud.. hun kan jo bare krysse fingrene for at sønnen ikke begynner med sport

Er det slik at en ynskjer ei verd beståande av at berre dei med A4 liv får barn?  

Det kan  tenkast at ho set på dagsorden eit problem som mange med sansevanskar kan slite med. At ho viser si løysing ,kan jo få fleire til å akseptere det. Når mann og kone blir sams om køyrereglar , som feks han tar all klesvask, er det jo noko dei er sams ( einig) i. Skjønnar ikkje kvifor dette då er eit problem for andre.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (26 minutter siden):

Barn i inngangen til pubertet lukter mer svett og jævlig enn en garderobe på fotballen. Så der skal hun få kjørt seg ja 😏

• Liker 12
Skrevet
Amelly skrev (12 minutter siden):

Herregud, du er skikkelig investert i å motsi alle som kommenterer noe som helst i denne tråden 🤣 

Why not?. Kva er din tanke eg bør gjere, føye hunden med håra?. 

Tenker denne tråden viser, at nokon trur det ein sjølv gjer ,er det som er riktig. Det viser eit snevert menneskesyn der ein liten heiagjeng sitter å heier på kvarandre . Trur det er ok å slenge løgn, kritikk uforbeholdent av di dei meiner det er deira rett. Difor prøver eg få igang diskusjonar men det er vist meiningsytringar og ikkje diskusjonar som gjeld her.Truleg dumt av meg å svare seriøst . Var vel meir for å henge meg ut men det står eg støtt i😅.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
oss-to skrev (40 minutter siden):

Er det slik at en ynskjer ei verd beståande av at berre dei med A4 liv får barn?  

Det kan  tenkast at ho set på dagsorden eit problem som mange med sansevanskar kan slite med. At ho viser si løysing ,kan jo få fleire til å akseptere det. Når mann og kone blir sams om køyrereglar , som feks han tar all klesvask, er det jo noko dei er sams ( einig) i. Skjønnar ikkje kvifor dette då er eit problem for andre.

Mange av særhetene deres handler om umodenhet og dårlig folkeskikk som og spise i sofaen, overdreven kresenhet, selvopptatthet utover det som er sunt osv. De får tenke seg om et par ganger nå for hvilke forbilder de ønsker og være for sønnen. 

• Liker 10
Skrevet
Amelly skrev (54 minutter siden):

Noen jobber syyyykt mye her inne 😂 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Poly skrev (21 minutter siden):

Mange av særhetene deres handler om umodenhet og dårlig folkeskikk som og spise i sofaen, overdreven kresenhet, selvopptatthet utover det som er sunt osv. De får tenke seg om et par ganger nå for hvilke forbilder de ønsker og være for sønnen. 

Stina har vore åpen om adhd. Sanseanderledeshet kan alle ha ,men sjangsen er større ved feks adhd  . Så feks kresenhet, luktproblem kan forvekslast med umodenheit eller dårleg folkeskikk men kan være annaleis persepsjon.  Det er ikkje nødvendigvis ein diagnose berre at ein reagerer annaleis. 

Endret av oss-to
Tilleggs opplysning- etter informasjon ser eg Stina ikkje har adhd. Men resten av innlegget står seg.
  • Nyttig 2
Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Stina har vore åpen om adhd. Sanseanderledeshet kan alle ha ,men sjangsen er større ved feks adhd  . Så feks kresenhet, luktproblem kan forvekslast med umodenheit eller dårleg folkeskikk men kan være annaleis persepsjon.  Det er ikkje nødvendigvis ein diagnose berre at ein reagerer annaleis. 

Hun har ikke fått påvist ADHD. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
oss-to skrev (1 minutt siden):

Stina har ikke blitt utredet for adhd ifølge henne selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Illusen skrev (1 minutt siden):

Selvdiagnostisering av ADHD og spontanaborter…. Ja dette vitner om mensamedlemskap! Hun er jo lege også i tillegg til gourmetkokk! 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Noen jobber syyyykt mye her inne 😂 

Seier dama med over 3000 innlegg

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Illusen skrev (4 minutter siden):

I alle fall kan det være et symptom på adhd og dermed forsterke mistanken hun selv har om at hun har adhd. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Glorious skrev (6 minutter siden):

Hun har ikke fått påvist ADHD. 

Illusen skrev (5 minutter siden):

Ok. Har skrevet eit tillegg i innlegget mitt. Som sagt er ikkje annaleis sannsepersepsjon knytt til adhd diagnose. Og ein kan leve eit liv utan å vite at ein har det. Då ingen veit korlei andre føler eller prosiserer sanser.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...