Sannhetsøkende Skrevet 2. februar 2024 #1341 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) MariaIsabel skrev (1 time siden): Nei, man skal ikke bare måtte tåle det. Man har lov til å reagere på oppførselen til folk, enten man er influenser eller bare "mannen i gata". Jeg tror ikke folk kommer til å slutte med det, og det tror nok ikke Stina heller, men man trenger ikke bare sitte passiv og ta imot av den grunn. At man ikke lar det styre livet, betyr ikke at man bare overser det. Jeg ordla meg feil. Mener at man må akseptere sånn er det. Akseptere at sånne mennesker finnes. Legger du ut livet ditt i offentligheten så vet du at du ikke kommer utenom. Sånne mennesker er dritt. Vi har dem alle rundt oss. Noen kan vi ikke unngå, eller så holder vi oss unna dem vi kan holde oss unna. Fjerner, blokkerer dem. Endret 2. februar 2024 av Sannhetsøkende 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. februar 2024 #1342 Del Skrevet 2. februar 2024 Syntes det var tidlig å legge ut, men det er jo opp til hver og en. Noen få dager etter var det over. Selvsagt er det trist det ikke gikk denne gangen heller. Men de har mange flere muligheter og etter at de har startet ivf går det forhåpentligvis bra til slutt 😊 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2024 #1343 Del Skrevet 2. februar 2024 Så utrolig trist at den ikke satt 😢💔 Jeg håper IVF vil gi de suksess snart, og at de ikke tar innover seg altfor mye av kjipe kommentarer. Definisjoner er ikke viktig, hun har mistet og det må være helt grusomt. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 2. februar 2024 #1344 Del Skrevet 2. februar 2024 Snurring skrev (3 timer siden): Hun er ikke gravid mer, om aborten er ditt eller datt spillet vel ingen rolle for noe sv oss. Synd for dem, uansett Og man trenger kanskje heller ikke høre om andres aborter. Enig i at det var leit for de uansett hvordan det var. Men jeg tenker at hvis man mener man selv deler for å gjøre det bedre for andre, må man også tåle at andre deler sine erfaringer . 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 2. februar 2024 #1345 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Veldig trist med det som skjedde 😕 Men jeg synes er litt spesielt at hun mener at det er synd at usunne folk blir gravide og sprøyte narkiser, mens hu som er sunn ikke blir gravid! Altså det er helt normalt å miste, at kroppen ikke er helt klar for det. Mistet 2 ganger i uke 9. Beste er jo ta en liten pause, så mye hu stresser rundt dette. Endret 2. februar 2024 av Nonish91 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 2. februar 2024 #1346 Del Skrevet 2. februar 2024 Tror det er lurt å hive seg rundt å begynne med ivf nå når muligheten lå så åpen for de . Så får vi håpe de lykkes❤️. Det er leit nå, men forhåpentligvis vil de lykkes raskt ❤️ Så håper jeg fokuset framover kan være litt positivt i forhold til prosessen , og ikke bare fokus på hvor teit kroppen er , for den prosessen er tung nok fra før . Håper de kan kjenne litt på spenningen og gjøre det til en del av historien sin. Det ser svart ut nå, men snart kan de kanskje se at de tross alt som har skjedd har vært litt heldige med timingen på ivf og forhold rundt det. De har vært veldig heldig i forhold til ventetid på ivf, og tross alt ikke prøvd uten hjelp i veldig mange år. Før noen sier noe annet vet jeg at hver sin ventetid virker lang , men jeg mener generelt. De er heldige som på kort varsel kan hente ut ivf medisiner til 15 000 uten at det ser ut til å gå noe særlig ut over hverdagen. Det er det veldig mange som ikke kan . Og de kan begynne i dag . Ønsker de masse lykke til å håper spiren sitter på 1 innsett 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 2. februar 2024 #1347 Del Skrevet 2. februar 2024 Nonish91 skrev (3 minutter siden): Veldig trist med det som skjedde 😕 Men jeg synes er litt spesielt at hun mener at det er synd at usunne folk blir gravide og narkiser, mens hu som er sunn ikke blir gravid!!! Ja, hun er veldig preget og sier mye ut av sinne i dag tror jeg . Men er nok en reaksjon på at man liksom har gjort alt rett og likevel ikke lykkes. 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar 2024 #1348 Del Skrevet 2. februar 2024 Spanky skrev (3 timer siden): Kan man starte rett på IVF etter en sånn positiv test og så negativ? Så at hun startet opp nå, og jeg bare lurer, for jeg har ikke peiling på sånt. Ja, når man mister såpass tidlig så blir aborten å regne som en "vanlig" mens egentlig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. februar 2024 #1349 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Hun snakker om at hun delte det tidlig, men altså hun har jo delt det før noen i det hele tatt har testa positivt. Det syns jeg er helt greit, men hun snakker som om at hun har visst det en evighet før hun delte det. Hun spontanaborterer jo ikke nå, hun fikk mensen. Igjen helt greit å dele og det forståelig at hun er lei seg , men at hun har rukket å få gratulasjoner før hun i det hele tatt skulle hatt mensen er jo litt rart i mine øyne. Endret 2. februar 2024 av Klink 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 2. februar 2024 #1350 Del Skrevet 2. februar 2024 Nonish91 skrev (30 minutter siden): Veldig trist med det som skjedde 😕 Men jeg synes er litt spesielt at hun mener at det er synd at usunne folk blir gravide og sprøyte narkiser, mens hu som er sunn ikke blir gravid! Altså det er helt normalt å miste, at kroppen ikke er helt klar for det. Mistet 2 ganger i uke 9. Beste er jo ta en liten pause, så mye hu stresser rundt dette. Reagerte også på den kommentaren hennes. Virker som at hun tror hun er kjernesunn fordi hun ikke spiser hvitt sukker. Har hun glemt at hun hver dag pøser i seg kunstig sukker av forskjellige typer? Det er i alle fall ikke sunt eller naturlig for kroppen. For ikke å snakke om lipfillers osv. Veldig synd at de ikke lykkes denne gangen heller da, men deres tid kommer helt sikkert. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 2. februar 2024 #1351 Del Skrevet 2. februar 2024 Kløvereng skrev (31 minutter siden): Reagerte også på den kommentaren hennes. Virker som at hun tror hun er kjernesunn fordi hun ikke spiser hvitt sukker. Har hun glemt at hun hver dag pøser i seg kunstig sukker av forskjellige typer? Det er i alle fall ikke sunt eller naturlig for kroppen. For ikke å snakke om lipfillers osv. Veldig synd at de ikke lykkes denne gangen heller da, men deres tid kommer helt sikkert. Jeg reagerte også veldig på den sprøytenærkis-kommentaren. Å tro at det er greit å omtale andre mennesker på den måten... 😱 Og de tror at Per Fredrik spiser veldig sunn middag. Men det er ihjelkokt brokkoli (han koker den like lenge som risen så vitaminene er kokt ut), hvit ris, bernaise fra pose og laks. Jeg vet ikke hva de tror er sunt, men det er bare laksen som har næringsverdi for kroppen hans. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 2. februar 2024 #1352 Del Skrevet 2. februar 2024 Blåttvann skrev (22 minutter siden): Jeg reagerte også veldig på den sprøytenærkis-kommentaren. Å tro at det er greit å omtale andre mennesker på den måten... 😱 Og de tror at Per Fredrik spiser veldig sunn middag. Men det er ihjelkokt brokkoli (han koker den like lenge som risen så vitaminene er kokt ut), hvit ris, bernaise fra pose og laks. Jeg vet ikke hva de tror er sunt, men det er bare laksen som har næringsverdi for kroppen hans. For ikke å snakke om miljøgifter og tungmetaller i laksen, når han spiser såpass mye🫠 Men han skal ha skryt for å ha sluttet å snuse, det er veldig bra! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 3. februar 2024 #1353 Del Skrevet 3. februar 2024 Veldig trist at hun mistet, unner dem en graviditet veldig - de blir nok veldig gode foreldre da de er helhjertet inn i alt dem gjør begge to. Håper IVF vil fungere godt for dem!❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. februar 2024 #1354 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg skal ikke strø salt i såret her, men hvor sunt for huden/kroppen er det å få påsmurt tykke lag med foundation og div sminke daglig+silikon implantater/botox/fillers? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meretekristin Skrevet 3. februar 2024 #1355 Del Skrevet 3. februar 2024 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Jeg skal ikke strø salt i såret her, men hvor sunt for huden/kroppen er det å få påsmurt tykke lag med foundation og div sminke daglig+silikon implantater/botox/fillers? Ikke sunt i det hele tatt. Når man er gravid er det forbud mot å få det hos klinikkene. Og burde frarådes også når man prøver å bli gravid. Botox er ren nervegift. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 3. februar 2024 #1356 Del Skrevet 3. februar 2024 Men må man være så sunn da? For å tilrettelegge for en graviditet? Tviler på at de fleste barn rundt om kring har 2 stk så sunne foreldre? Jeg tok ingen hensyn i forkant, men tok hensyn når testen var positiv. I dag virker folk for opplyste. Lev livet, ha sex og nyt både sukker og vanlig mat. Da slapper kroppen og hodet bedre av, og aksepterer forandringer på en bedre måte. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. februar 2024 #1357 Del Skrevet 3. februar 2024 Bare fordi man er lei seg og har det tøft, så kan man ikke skvæle ut hva som helst av dritt mot andre mennesker (ref. sprøytenarkomane og usunne mennesker)😵💫 Stina burde muligens ta seg en lang pause fra SoMe nå........ 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. februar 2024 #1358 Del Skrevet 3. februar 2024 (endret) S0lstraalen skrev (6 minutter siden): Men må man være så sunn da? For å tilrettelegge for en graviditet? Tviler på at de fleste barn rundt om kring har 2 stk så sunne foreldre? Jeg tok ingen hensyn i forkant, men tok hensyn når testen var positiv. I dag virker folk for opplyste. Lev livet, ha sex og nyt både sukker og vanlig mat. Da slapper kroppen og hodet bedre av, og aksepterer forandringer på en bedre måte. Det eneste jeg gjorde var å ta folat etter at testen var positiv. Kan ikke huske at jeg var restriktiv med hverken spekemat, visse oster eller frosne bær. Sushi liker jeg ikke så det spiste jeg ikke, men forstår at man ønsker å gi jernet når man prøver hardt å bli graviditet. Det å ikke spise sukker har vel med henne disiplin ovenfor godteri å gjøre og da er det bedre å ikke spise noe og den skjønner jeg. Endret 3. februar 2024 av Tough cookie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 3. februar 2024 #1359 Del Skrevet 3. februar 2024 Granneman82 skrev (13 minutter siden): Bare fordi man er lei seg og har det tøft, så kan man ikke skvæle ut hva som helst av dritt mot andre mennesker (ref. sprøytenarkomane og usunne mennesker)😵💫 Stina burde muligens ta seg en lang pause fra SoMe nå........ Tenkte det samme. Men det skjer nok neppe. Hun må jo tjene penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 3. februar 2024 #1360 Del Skrevet 3. februar 2024 Hun lirer mye rart av seg nå ja. Hun er ikke den sunneste selv med fillers,sukkererstatning og den cola zeroen. Ganske slemt å snakke sånt om andre fordi hun selv ikke blir gravid. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå