Orly Skrevet 4 timer siden #13521 Del Skrevet 4 timer siden elisaku skrev (Akkurat nå): Eller begynner å få sine egne rutiner og vil leke når han selv vil- utenfor timeplanen til mams og paps. Kommer vel til å bli svært vanskelig for de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 4 timer siden #13522 Del Skrevet 4 timer siden Jeg begynte og følge dette sirkuset når hun var gravid. Så spørsmål til dere som følgte før; Hva gjorde hun da? Jobba han nattestid da også? Når jeg ser hvor lite «familie» de er når de har fått ett barn så lurer jeg på hvor mye «familieliv» de hadde før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 4 timer siden #13523 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Palmemor skrev (6 minutter siden): Jada, men ett år er ikke «ekstremt lenge og vanskelig» Nå ble det sikkert moderert bort det du skrev i går, men siden hun verken tåler lukt eller kroppsvæsker, og de sjelden gjør noe sammen, så begynner var det sikkert derfor det var så ekstremt vanskelig 😆😆 Neida.. unner ingen å slite med å bli gravide, men enig i at et år ikke er ekstremt lenge. Kjenner mange som har prøvd lenger enn et år ogg ikke fått hjelp fra det offentlige. Endret 4 timer siden av faltforfristelsen Skrivefeil 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4 timer siden #13524 Del Skrevet 4 timer siden Orly skrev (1 minutt siden): Veldig merkelig opplegg, lurer på hva de gjør den dagen han begynner å protestere på ting Det er egentlig veldig paradoksalt hvordan de lever. De fremstår som de er veldig kontrære til det typiske A4-livet som nordmenn flest lever. De står opp og starter dagen rundt lunsjtider og spiser middag langt utpå kvelden, mannen jobber gjennom natta og de spiser utelukkende foran skjerm. Her er det ikke snakk om å stå opp kl 07-08 eller spise måltidene ved matbordet mens man snakker med hverandre, ikke kan man drikke «vanlig vann» heller - må være 90% isbiter og litt vann. Samtidig som de holder på med dette så går de folk flest en høy gang når det gjelder hvor rigid og planmessig de lever livet sitt. Det slippes vel knapt en spontan fis i det huset der, samtidig som det er total mangel på evner/vilje til å planlegge middag for en uke - noe som resulterer i at det handles hver bidige dag. Og som vi har sett, det kjøpes inn enorme mengder som ikke blir spist opp - det til tross for at de spiser de samme 4-5 rettene hver uke. Det gir jo egentlig assosiasjoner til bakvendt land. Ja, de er rigide og må planlegge alt, men de er også helt elendige på å planlegge og gjennomføre helt vanlige ting som mathandel og vasking av klær. Stina beskrev jo selv hvordan hun er nødt til å sette av en fast dag i uka og den dagen må hun minne seg selv på at hun skal vaske klær med å ha flere alarmer - ellers blir det ikke gjort. Man kan jo bare glede seg til det kaoset som kommer når barna vokser til og ikke automatisk matcher livsstilen deres. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 4 timer siden #13525 Del Skrevet 4 timer siden adriana32 skrev (1 time siden): Synes faktisk ikke Stina går under influencer for å være ærlig. Skjønner at ikke min mening betyr stort i det store bilde, men hun markedsfører nada, skaper ikke tillitt, klarer ikke fornye seg og når det gjelder kommunikasjon evner hun ikke svare på kritiske spørsmål, men langer ut mot følgerne sine- og glemmer at det er de som betaler for alle appelsinene og Rusta shoppingen. Hun fortsetter i det evinnelige og vise frem hvordan hun lager den samme frokosten og samme lunsjen- hun beskriver faktisk enda hvordan hun lager denne salaten sin, som hun viser hver dag. Og hun skryter om alle yrkene hun har forsøkt, som om jeg skulle si jeg var maler fordi jeg hadde sommerjobb i kommunen 3 uker som 15 åring og malte noen hus. Hun lever fremdeles i en verden hvor hun tror hun er aktuell fordi hun tjener en del penger. Hun tjener ikke penger fordi hun er en god influenser, hun tjener penger fordi systemet er fucka. Betaler for alle appelsinene 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4 timer siden #13526 Del Skrevet 4 timer siden Love2017juni skrev (12 minutter siden): Jeg begynte og følge dette sirkuset når hun var gravid. Så spørsmål til dere som følgte før; Hva gjorde hun da? Jobba han nattestid da også? Når jeg ser hvor lite «familie» de er når de har fått ett barn så lurer jeg på hvor mye «familieliv» de hadde før? Han har bestandig jobba på natta da han jobber for selskap i Japan. Men da har hun og kunne følge hans rytme da, og legge seg i 2 draget på natta. Det ble vanskelig nå. De har ikke hatt noe særlig familieliv sånn vi andre kanskje ser på det. De drar ikke sammen i selskap heller fordi «det er så mange selskap og da får han ikke tid til å jobbe» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4 timer siden #13527 Del Skrevet 4 timer siden Orly skrev (17 minutter siden): Var det ikke lenger enn ett år? Det er akkurat grensen for hjelp i såfall Ganske nøyaktig ett år. Og det er lenge nok når man prøver, for all del, men det er ikke «sjukt lenge» eller «ekstremt vanskelig» eller «sinnsykt tøft». Men hun eier ikke ydmykhet no sted. Det er bare sutring og offing og klaging på alt 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 4 timer siden #13528 Del Skrevet 4 timer siden adriana32 skrev (1 time siden): Synes faktisk ikke Stina går under influencer for å være ærlig. Skjønner at ikke min mening betyr stort i det store bilde, men hun markedsfører nada, skaper ikke tillitt, klarer ikke fornye seg og når det gjelder kommunikasjon evner hun ikke svare på kritiske spørsmål, men langer ut mot følgerne sine- og glemmer at det er de som betaler for alle appelsinene og Rusta shoppingen. Hun fortsetter i det evinnelige og vise frem hvordan hun lager den samme frokosten og samme lunsjen- hun beskriver faktisk enda hvordan hun lager denne salaten sin, som hun viser hver dag. Og hun skryter om alle yrkene hun har forsøkt, som om jeg skulle si jeg var maler fordi jeg hadde sommerjobb i kommunen 3 uker som 15 åring og malte noen hus. Hun lever fremdeles i en verden hvor hun tror hun er aktuell fordi hun tjener en del penger. Hun tjener ikke penger fordi hun er en god influenser, hun tjener penger fordi systemet er fucka. Vil kanskje si vlogger passer bedre? Altså en som video blogger om livet sitt og seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #13529 Del Skrevet 4 timer siden AntiBullshit skrev (33 minutter siden): Det er egentlig veldig paradoksalt hvordan de lever. De fremstår som de er veldig kontrære til det typiske A4-livet som nordmenn flest lever. De står opp og starter dagen rundt lunsjtider og spiser middag langt utpå kvelden, mannen jobber gjennom natta og de spiser utelukkende foran skjerm. Her er det ikke snakk om å stå opp kl 07-08 eller spise måltidene ved matbordet mens man snakker med hverandre, ikke kan man drikke «vanlig vann» heller - må være 90% isbiter og litt vann. Samtidig som de holder på med dette så går de folk flest en høy gang når det gjelder hvor rigid og planmessig de lever livet sitt. Det slippes vel knapt en spontan fis i det huset der, samtidig som det er total mangel på evner/vilje til å planlegge middag for en uke - noe som resulterer i at det handles hver bidige dag. Og som vi har sett, det kjøpes inn enorme mengder som ikke blir spist opp - det til tross for at de spiser de samme 4-5 rettene hver uke. Det gir jo egentlig assosiasjoner til bakvendt land. Ja, de er rigide og må planlegge alt, men de er også helt elendige på å planlegge og gjennomføre helt vanlige ting som mathandel og vasking av klær. Stina beskrev jo selv hvordan hun er nødt til å sette av en fast dag i uka og den dagen må hun minne seg selv på at hun skal vaske klær med å ha flere alarmer - ellers blir det ikke gjort. Man kan jo bare glede seg til det kaoset som kommer når barna vokser til og ikke automatisk matcher livsstilen deres. Det var en som hadde nevnt at hun var «økonomisk» eller flink med penger . Jeg vet ikke jeg ? Handler utelukkende på Meny , skjærer vekk halve appelsinen , kjøper ferdig skivet ost osv osv . Kom bare på det i farten .. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 4 timer siden #13530 Del Skrevet 4 timer siden AntiBullshit skrev (25 minutter siden): Det er egentlig veldig paradoksalt hvordan de lever. De fremstår som de er veldig kontrære til det typiske A4-livet som nordmenn flest lever. De står opp og starter dagen rundt lunsjtider og spiser middag langt utpå kvelden, mannen jobber gjennom natta og de spiser utelukkende foran skjerm. Her er det ikke snakk om å stå opp kl 07-08 eller spise måltidene ved matbordet mens man snakker med hverandre, ikke kan man drikke «vanlig vann» heller - må være 90% isbiter og litt vann. Samtidig som de holder på med dette så går de folk flest en høy gang når det gjelder hvor rigid og planmessig de lever livet sitt. Det slippes vel knapt en spontan fis i det huset der, samtidig som det er total mangel på evner/vilje til å planlegge middag for en uke - noe som resulterer i at det handles hver bidige dag. Og som vi har sett, det kjøpes inn enorme mengder som ikke blir spist opp - det til tross for at de spiser de samme 4-5 rettene hver uke. Det gir jo egentlig assosiasjoner til bakvendt land. Ja, de er rigide og må planlegge alt, men de er også helt elendige på å planlegge og gjennomføre helt vanlige ting som mathandel og vasking av klær. Stina beskrev jo selv hvordan hun er nødt til å sette av en fast dag i uka og den dagen må hun minne seg selv på at hun skal vaske klær med å ha flere alarmer - ellers blir det ikke gjort. Man kan jo bare glede seg til det kaoset som kommer når barna vokser til og ikke automatisk matcher livsstilen deres. Det som er paradoksalt er at mennesker her på chatten prøver å trykke dette ekteparet inn i sitt A4 liv. Ein skal ikkje følgt dette paret lenge for å sjå at dei ikkje frontar eit A4 liv. Likavel er det stadig henvisningar til "dei fleste" eller "eg ville ha". Jorda er full av mennesker og sjølv om mange lever eit A4 liv treng ein ikkje kritiserer dei som av valg eller nødvendigheit velger andre måtar å leve på. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 3 timer siden #13531 Del Skrevet 3 timer siden Merker hvor desperat hun er nå😂😂😂problemet er vel kanskje at du har et piss kjedelig liv som ingen er interessert i å se på etter man har sett det én gang. Er samme maset igjen og igjen 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 3 timer siden #13532 Del Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Ganske nøyaktig ett år. Og det er lenge nok når man prøver, for all del, men det er ikke «sjukt lenge» eller «ekstremt vanskelig» eller «sinnsykt tøft». Men hun eier ikke ydmykhet no sted. Det er bare sutring og offing og klaging på alt «Ekstremt vanskelig» og «sinnssykt tøft» kan det godt ha vært, så syns ikke det er riktig å si at det ikke er det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 3 timer siden #13533 Del Skrevet 3 timer siden Aabcdefghijklmnop skrev (6 minutter siden): Merker hvor desperat hun er nå😂😂😂problemet er vel kanskje at du har et piss kjedelig liv som ingen er interessert i å se på etter man har sett det én gang. Er samme maset igjen og igjen Og endå klikkar du inn? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3 timer siden #13534 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Aabcdefghijklmnop skrev (12 minutter siden): Merker hvor desperat hun er nå😂😂😂problemet er vel kanskje at du har et piss kjedelig liv som ingen er interessert i å se på etter man har sett det én gang. Er samme maset igjen og igjen Hadde dette vært sant,hadde denne tråden vært død. Mens per nå er den en av de mest aktive på RL,og fler faste strømmer inn for å rapportere og diskutere hva de har sett på snappen idag. Folk går ikke lei av å se på eller diskutere det samme "maset" igjen og igjen,nettopp derfor det funker for Stina. Endret 3 timer siden av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 3 timer siden #13535 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Frukthage skrev (16 minutter siden): «Ekstremt vanskelig» og «sinnssykt tøft» kan det godt ha vært, så syns ikke det er riktig å si at det ikke er det. Nei det må du gjerne syns. Men hu snakker ned de som har hatt det vanskelig. Som har brukt lang tid. Som faktisk har gått gjennom spontanaborter. Hun vet ikke hva ydmykhet er, og hun ser ikke hvor heldig hun faktisk er. Endret 3 timer siden av Palmemor 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2 timer siden #13536 Del Skrevet 2 timer siden Måtte presse frem litt krokodilletårer etter og ha lest her inne ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 2 timer siden #13537 Del Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (28 minutter siden): Nei det må du gjerne syns. Men hu snakker ned de som har hatt det vanskelig. Som har brukt lang tid. Som faktisk har gått gjennom spontanaborter. Hun vet ikke hva ydmykhet er, og hun ser ikke hvor heldig hun faktisk er. Dette håpar eg du vil utdjupe. Korleis kan du meine at ho snakkar ned dei som har hatt det vanskelig? Og korleis ser ho ikkje kor heldig ho har vært når ho nettop seier det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #13538 Del Skrevet 2 timer siden oss-to skrev (6 minutter siden): Dette håpar eg du vil utdjupe. Korleis kan du meine at ho snakkar ned dei som har hatt det vanskelig? Og korleis ser ho ikkje kor heldig ho har vært når ho nettop seier det? Nei, jeg vil ikke det. For de som vet, de vet. Hun sier jo ikke at hun er heldig?? Det er jo ingen i verden som har hatt ett så tøft svangerskap som henne, eller som har så slitsomme netter, så mye problemer med amming, så mye stuchk og slit! Hun snakker som at hun er den eneste i verden som har støtt på en bump eller to. Hun er en sutrediva som ikke vet hvor godt hun har det. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 2 timer siden #13539 Del Skrevet 2 timer siden oss-to skrev (52 minutter siden): Og endå klikkar du inn? Klikker ikke inn nei! Gir ikke dama penger. Men man ser jo overskriftene hennes som er helt like hver gang hun begynner å bli desperat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 2 timer siden #13540 Del Skrevet 2 timer siden Aabcdefghijklmnop skrev (3 minutter siden): Klikker ikke inn nei! Gir ikke dama penger. Men man ser jo overskriftene hennes som er helt like hver gang hun begynner å bli desperat Korleis er det desperat å være repetativ. Vil det ikkje heller seie at ho held seg til formelen sin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå