Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vintermåne skrev (1 minutt siden):

Hvordan snakker hun seg ned? 

Hun står å sier at hun nekter å vaske klærne hans fordi han har egne firmaer, tjener masse penger og er fult kapabel til å vaske sine egne klær. Mens hun ikke er i stand til å rydde opp etter seg selv…. Da er jo ikke hun kapabel, da 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den talen hennes i dag om bla. klesvask et noe av det rareste og dummeste jeg noengang har hørt 🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Granneman82 skrev (Akkurat nå):

Den talen hennes i dag om bla. klesvask et noe av det rareste og dummeste jeg noengang har hørt 🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈

Jeg er oppriktig på ekte sjokkert. 

• Liker 15
Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Hun står å sier at hun nekter å vaske klærne hans fordi han har egne firmaer, tjener masse penger og er fult kapabel til å vaske sine egne klær. Mens hun ikke er i stand til å rydde opp etter seg selv…. Da er jo ikke hun kapabel, da 

Hun er ikke i stand til å rydde opp etter seg selv? 
Hvorfor skulle hun ikke være det? Jeg har da sett 100 fort-filmer (🙄🙄 noe så kjedelig) av at hun rydder 🫠 

• Liker 5
Skrevet

Noe så ekkelt! Så mye klaging! Gud forby om det barnet blir syk! 🤢 uff a meg! Så mye klaging! Så sov når barnet sover på dagen, du har jo ingen andre barn å ta deg av! Jobber jo heller ikke. Blir så kvalm av mødre som hele tiden må klage hvor vanskelig og slitsomt barnet er. Philip er jo så rolig hele tiden, hu har han i den vippestolen mens hu lager mat eller sminker seg. Jeg får seriøst så vondt av han. Han må få lov til å ligge på noe tykt pledd på gulvet så han kan få være litt mer fri. Hvordan skal han lære seg å rulle fra rygg til mage eller motsatt ? Den sovinga hennes! Han var jo så godt ønsket, håpet på at det sku bli mindre klaging og mer kos meD philip :( 

IMG_4166.png

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke hennes jobb og vaske hans klær, men det er hans jobb og rydde kjøkkenet etter henne? 😅

• Liker 30
  • Nyttig 1
Skrevet
Vintermåne skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle hun ikke være det? Jeg har da sett 100 fort-filmer (🙄🙄 noe så kjedelig) av at hun rydder 🫠 

Tydeligvis ikke så godt istand som det du ser da. 

• Liker 9
Skrevet
Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Tydeligvis ikke så godt istand som det du ser da. 

Hm- neivel, så du ser alt hun gjør du da? 

Skrevet
Vintermåne skrev (16 minutter siden):

Har du ikke sett hvor jævla bomba det kjøkkenet ser ut når hun lager mat? Hun samler ikke engang sammen oppvaska. Hun skjærer en ting og der blir det stående. Kjøkkenet ser jo ikke ut og er fullt av matrester utover hele. Og det er det han som rydder opp på kveld/natt før han skal jobbe… hu er en sugg 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Vintermåne skrev (Akkurat nå):

Hm- neivel, så du ser alt hun gjør du da? 

Ser mer av hva hun IKKE gjør. Godt dokumentert av hennes «bedre» halvdel. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun snakker jo mot seg selv. Hun vasker ikke klærne fordi husarbeidet skal være fordelt 50/50. Det har jo null med fordeling og gjøre, han gjør jo tjenester for henne og (kanskje) motsatt på andre ting?  Da er jo grunnen ene og alene det med at hun reagerer på lukt og syns det er ekkelt. Må holde tunga beint i munnen, Stina. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Poly skrev (1 minutt siden):

Hun snakker jo mot seg selv. Hun vasker ikke klærne fordi husarbeidet skal være fordelt 50/50. Det har jo null med fordeling og gjøre, han gjør jo tjenester for henne og (kanskje) motsatt på andre ting?  Da er jo grunnen ene og alene det med at hun reagerer på lukt og syns det er ekkelt. Må holde tunga beint i munnen, Stina. 

Reagerer på lukt, men oppvaska kan stå en hel dag på kjøkkenbenken... 🤔

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

«Om jeg var hjemmeværende hadde det vært en heeeeeelt annen ting» 🤣🤣🤣 

Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet
Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣

På vippetime, da er hun ikke hjemme.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Blåttvann skrev (10 minutter siden):

Reagerer på lukt, men oppvaska kan stå en hel dag på kjøkkenbenken... 🤔

Korleis har dette samanheng. Ein kan reagere på nokon lukter ,utan at ein reagerer på alle lukter. Tvilar på ho hadde late oppvasken stå, om det plagar ho. Den oppvasken plagar nok mest ein liten prosent her inne.

Endret av oss-to
Tilegg. Veit ikkje kvifor skrifta vart større.
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo nesten sjokkerende hvordan hun holder på. Her har de et ønsket barn og hun driter i det og bryr seg mer om vipper og snapchat.

Det finnes kvinner som sitter å gleder seg til bleieskift og våkenetter fordi de så gjerne ønsker barn, men for henne er det bare til bry.. Skjønner det bare ikke.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (6 minutter siden):

Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣

Jobber 100% 🤣 hun vet vel omtrent ikke hva å jobbe er engang. Lalle rundt hjemme, sove til 11-12 og beundre seg selv i speilet mens ungen ligger i muunbuun og får nannn ved det minste knirk, så hun kan dandere den daglige appelsinfrokosten sin og sminke seg ifred. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg begynner og lure på om hun spiller så dum for og få flere til og se på snappen? 

Hun kan ikke mene at det er greit og slenge fra seg alt å la mannen rydde opp alt hennes rot fordi hun ammer? 😂 At de deler 50/50; Hun har barn og han gjør husarbeid. Hun ser på barnet som en jobb..  En del av husarbeidet? 

Husker mannen snappet minst 7kartonger ferdigblanda nan oppi korga si denne uka.. Så fullammer gjør hun vertfall ikke. 😅

Endret av Love2017juni
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (31 minutter siden):

Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣

Har hun sagt hun ikke er hjemmeværende?😅 

Skrevet

Har ikke Stina sånne ryddesjauer på snap da, hun rydder hun også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...