Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Hun må jo klage til alle på snapp for hun har nok brukt opp de rundt seg ! Sånne sytefolk som henne er energityver for alle andre og folk trekker seg unna når de har fått nok av syt daglig pluss et meget høyt ego ..

Tenker det er for en grunn at ikke søstera renner ned dørene der akkurat ja.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår virkelig ikke hvordan det skal bli fremover når Philip vokser til, de lager ikke samme mat, bor i hversin del av huset, begge må sove 8 timer pluss, samme middagen (havregrøt, burrata, edameme bønner....) gå rundt å dille i huset, sminke seg, strikke

Får barnet egentlig noe ny stimuli etter hvert? Bare tilpasse seg foreldrene? Blir det noen gang lekeplass og lekeland? Familiemiddag? 

Jeg ser det ikke for meg..🤷‍♀️

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

😂😂 mulig du ikke helt har skjønt hva influencere lever av og at de da ikke er privatpersoner siden de lever av klikk

Mulig du ikkje har skjønt kva som blir formidla🤣🤣🤣.Trur @bekymra har skjønt mykje. Det å være influensar er ikkje likheitsteikn til å ta i mot all drit. Det å oppføre seg i kritikken er vel eit krav. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (4 minutter siden):

Mulig du ikkje har skjønt kva som blir formidla🤣🤣🤣.Trur @bekymra har skjønt mykje. Det å være influensar er ikkje likheitsteikn til å ta i mot all drit. Det å oppføre seg i kritikken er vel eit krav. 

Det er ikke dritt å være bekymret for barn , å lattersmiley er så useriøst og nedlatende at du ikke kan tas seriøst 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår virkelig ikke hvordan det skal bli fremover når Philip vokser til, de lager ikke samme mat, bor i hversin del av huset, begge må sove 8 timer pluss, samme middagen (havregrøt, burrata, edameme bønner....) gå rundt å dille i huset, sminke seg, strikke

Får barnet egentlig noe ny stimuli etter hvert? Bare tilpasse seg foreldrene? Blir det noen gang lekeplass og lekeland? Familiemiddag? 

De lever et ekstremt separat liv , håper det endrer seg og at de blir mindre rigide og at de skjønner hvor viktig tilknytning er 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Det er ikke dritt å være bekymret for barn , å lattersmiley er så useriøst og nedlatende at du ikke kan tas seriøst 

So einig, brukte ditt verkemiddel. Flott du ser kor nedlatande det er. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (8 minutter siden):

Det er ikke et lovbrudd å være uhøflig eller  gi kritikk som ikke er konstruktivt, så det er ikke et krav. Det er jo absolutt en fordel å forholde seg saklig for at man skal bli tatt seriøst. Det er normal høflighet og alt det der. Ingen tvinger Stina til å ta i mot alt heller, for hun virker jo mer enn kapabel nok til å ignorere «haters» og blokkere de som ikke er positive for henne. Ingen er unntatt gransking eller kritikk, og det er ingen menneskerett å slippe å bli konfrontert med det. Alt skal kunne diskuteres og kritiseres. De som er usaklige må ta konsekvensene av å ikke bli tatt seriøst. Alle må stå for seg selv. 

Endret av Jea10
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (17 minutter siden):

Bare fordi de ikke filmer hvert minutt de er sammen, betyr faktisk ikke at de aldri er sammen… de sover på forskjellige rom midlertidig, helt vanlig for småbarnsforeldre å gjøre det. De spiser forskjellig mat fordi de liker forskjellig mat, kanskje jeg og mannen min også hadde gjort det om vi hadde hatt så mye penger. De sier også at de spiser alle måltider sammen. Det er ikke vanlig, de fleste spiser bare middag og kveldsmat sammen, da foreldre er på jobb og unger i barnehage.

Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å ta med ungen i lekeland etc.? Bare fordi de ikke har gjort det enda, når ungen er tre måneder? 

Innlegget ditt her gir ingen mening, akkurat som flesteparten av de andre innleggene her inne. Dere finner en masse teorier og «sannheter» ut ifra en 10 min lang snapstory. Noen dager litt mer. Jeg er kanskje ikke enig med alt Stina gjør, men jeg har ikke sett noe bevis på at hun og PF ikke er gode, omsorgsfulle foreldre for PhIlip. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (56 minutter siden):

Mulig du ikke har lest reglene du godkjente da du meldte deg inn, anbefaler deg det , for du kommer inn å kaller det mobbing men slenger ut av deg masse negative karakteristikker? 🤔

Det burde fler brukere ta til seg..

"Alle" som ikke er enig med koret,blir kallet opp og ned,gitt karakterstikk i hopetall og avskjært fra å "få lov til" å være med på diskusjonen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekymra skrev (6 minutter siden):

Bare fordi de ikke filmer hvert minutt de er sammen, betyr faktisk ikke at de aldri er sammen… de sover på forskjellige rom midlertidig, helt vanlig for småbarnsforeldre å gjøre det. De spiser forskjellig mat fordi de liker forskjellig mat, kanskje jeg og mannen min også hadde gjort det om vi hadde hatt så mye penger. De sier også at de spiser alle måltider sammen. Det er ikke vanlig, de fleste spiser bare middag og kveldsmat sammen, da foreldre er på jobb og unger i barnehage.

Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å ta med ungen i lekeland etc.? Bare fordi de ikke har gjort det enda, når ungen er tre måneder? 

Innlegget ditt her gir ingen mening, akkurat som flesteparten av de andre innleggene her inne. Dere finner en masse teorier og «sannheter» ut ifra en 10 min lang snapstory. Noen dager litt mer. Jeg er kanskje ikke enig med alt Stina gjør, men jeg har ikke sett noe bevis på at hun og PF ikke er gode, omsorgsfulle foreldre for PhIlip. 

Jeg har aldri skrevet at de ikke er gode, omsorgsfulle foreldrene, det er familiedynamikken jeg snakker om. Stina vil sove til 12, lage lunsj klokken 15 på dagen, ringer på PF når han skal komme å ta Philip, lager et problem ut av det når Philip på 3 måneder ikke vil sove i 18 timer i døgnet.
Nei, det er mye som skurrer for min del. Dette er et diskusjonsforum. Hva gjør du her?

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekymra skrev (9 minutter siden):

Nå spiser de stort sett bare 2 måltider om dagen så det er jo ikke akkurat noe bragd å spise den sammen når man bor sammen og jobber sammen 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekymra skrev (9 minutter siden):

Se på blikket hennes når hun ser på P mens hun klager over at han ikke vil sove 18 timer i døgnet. Det oser alt annet enn omsorg…

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (9 minutter siden):

Se på blikket hennes når hun ser på P mens hun klager over at han ikke vil sove 18 timer i døgnet. Det oser alt annet enn omsorg…

Hæææ? 
Hva er det man kan se på blikket hennes? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clancy skrev (1 time siden):

Jo men du har et poeng. Et trist poeng, men likevel et poeng. 

Det som er problemet for min del er at jeg ser litt av meg selv i det, fordi jeg selv ikke ønsker barn, men det er en del av meg som ønsker å gå gravid, kjenne på den gleden og gleden med å dele det med familie og venner, og kjenne på den oppmerksomheten, MEN jeg velger aktivt å ikke gjøre det fordi DET FØRER TIL ET BARN. ET ENORMT ANSVAR. Det er mitt ansvar som et voksent menneske å ikke ta et så selvsentrert valg for å så klage over det etterpå. Det er helt sykt at hun faktisk gikk igjennom med det.

Jeg bare forstår ikke hvordan hun ikke ser det selv. Jeg ser genuint ikke noe faktisk kjærlighet for P fra henne. Jeg har sett den kjærligheten for Klåvvi, men ikke for hverken PF eller P. Han virker som et problem for henne, fordi hun ikke får egentid eller 19 timer søvn om dagen. 

jeg blir satt ut av at hun kunne ta et så drastisk valg kun for oppmerksomheten. det er skutt i huet.

Enig, vi deler mange like tanker her 😅 Jeg har hele livet sagt at jeg aldri skal ha barn. Men etter at jeg fikk spandert litt tid med venninners babyer, fått litt kjøtt på beina om man skal si det sånn så skjønner man både ansvaret, gleden men også hvor mye man må ofre når man får barn. Nå har jeg også en nevø, og fyfader jeg elsker den ungen ass. 

Har venninner som har opplevd fødselsdepresjon og tanken har slått meg med Stina også. Jeg ønsker hun kanskje hadde snakket om det hvis hun opplever noe slikt. Samtidig er hun ikke skyldig oss en forklaring og emnet er jo ekstremt tabu. Er jo fyskam om man ikke føler bunnløs kjærlighet til eget barn med en gang, selv om de fleste mødre har opplevd det. Jeg bare håper så inderlig at hvis hun oppriktig sliter eller har det tungt at hun faktisk får hjelp. Synes også det ikke har vært noen sprudlende glede etter at han kom til verden..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (9 minutter siden):

Hæææ? 
Hva er det man kan se på blikket hennes? 

Et skjermbilde sier ikke alt, men jeg synes hun ser oppgitt ut. Sammen med det hun sier virker det som han bare er til bry for henne.

Screenshot_20250221_134019_Snapchat.jpeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (14 minutter siden):

Et skjermbilde sier ikke alt, men jeg synes hun ser oppgitt ut. Sammen med det hun sier virker det som han bare er til bry for henne.

Her ser du virkelig da ikke blikket hennes - hun har jo blikket vendt mot ungen? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JegErIkkeMeg skrev (13 minutter siden):

På samme måte som Stina, veit du ,at denne kommentaren din skapar engasjement. Forskjellen er at du får "likes" ,menst Stina tjenar pengar på det ho legg ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at tråden om SB er en av de verste her inne mtp hvor lite kontroversiell hun faktisk er sammenlignet med en god del av sine "kollegaer". Ut fra mine øyne er det en klar mobbekultur her. 

Men jeg syntes ikke man skal avfeie viktigheten av gode søvnrutiner og god søvnhygiene. Både for foreldre og barn. Vi har en grunnleggende biologisk døgnrytme. Det er en grunn til at nattevakter er mer utsatt for en del sykdommer. Jeg har slitt hele livet med søvn, og om man er sårbar for for lite søvn MÅ man gjennomføre tiltak som er kjedelige (sett inn alle råd om god søvn og søvnhygiene alle bør kunne her). Babyer kan også veldig tidlig profittere på gode søvnrutiner (lite stimuli i form av lys og lyd, legge seg på fast sted til fast tid osv osv). Og neida, alle trenger ikke leve "stå opp kl 6" livet, og barn er forskjellige, men med mindre barnet ikke skal i bhg og man skal ha hjemmeskole fra kl 12-18 så må man inn i den tralten. Og dagslys er "livsviktig", spesielt i høst/vintersesongen. Om hun/de er veldig sårbar for dårlig/manglende søvn så må de faktisk følge babyen til en viss grad, selv om det er kjedelig å legge seg kl 22. Da blir de ikke ødelagt om han våkner kl 5 og er klar for dagen en periode. Står hun opp tidligere klarer hun å legge seg tidligere, og vice versa. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (50 minutter siden):

I alle dager hvorfor kan en ikke se på ungen sin med oppgitt blikk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (48 minutter siden):

Akkurat blikket hennes reagerer jeg ikke så veldig på, men her er man jo forskjellig. Jeg syns likevel hun virker ganske oppgitt mange ganger "for å si det sånn". Håper hun slutter å snakke så oppgitt foran han når han blir stor nok til å forstå det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...