Dojakitty Skrevet 21. februar 2025 #13281 Skrevet 21. februar 2025 loffen skrev (1 minutt siden): Sluttet å følge henne for en tid siden for jeg ble så møkk lei syting og rugsprø. Men måtte inn å se nå... og dette er da ikke normalt. Jeg er helt enig med dere som reagerer på måten hun snakker om søvn og ja...alt på! Aldri sett en mer selvsentrert mor. Tenk om ungen hadde kolikk? Jeg er sjokkert faktisk, og disse her trenger veiledning. Han er ingen dukke. Nå skal han ligge å sove ute i vogna hele sommeren når hun skal stelle i hagen. Så kosli! Sorry men hun virker helt blåst. Oppfordrer alle til å avfølge henne. Sånn som hun bare går fra søppel over hele kjøkkenbenken og forventer at det blir ryddet av mannen. Er helt sinnsykt faktisk 12 1
FruRosa Skrevet 21. februar 2025 #13282 Skrevet 21. februar 2025 faltforfristelsen skrev (Akkurat nå): Er det forresten vanlig å besvime fordi man er trøtt? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Å føle seg litt svimmel, ja, men ikke besvimelsen nær etter én «dårlig» natt. Andre tar seg en kopp kaffe eller en energidrikk, og oppfører seg som et voksent menneske! 14 10
Poly Skrevet 21. februar 2025 #13283 Skrevet 21. februar 2025 Fikk bekreftet det jeg har mistenkt lenge. Hun sier det selv. Barnet er svak i rygg/nakke. Det er heller ikke rart når det blir behandlet som en nyfødt. 20 2
Blåttvann Skrevet 21. februar 2025 #13284 Skrevet 21. februar 2025 faltforfristelsen skrev (10 minutter siden): Er det forresten vanlig å besvime fordi man er trøtt? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Ikke etter én dårlig natt med 5 timers søvn nei. Da har man svært liten toleranse. Dette kommer ikke til å gå bra. Per Fredrik har like liten toleranse som Stina og klager når han bare sover 7 timer han også (selv om søvnen natten før var prima). 13
Klink Skrevet 21. februar 2025 #13285 Skrevet 21. februar 2025 Love2017juni skrev (24 minutter siden): Du syntes kanskje ikke det var optimalt, og du skulle gjerne sovet lengre/mer. Det tror jeg alle med morgenfugler tenker innimellom. Men jeg kan nesten vedde på at du tok det som en mamma og overlevde den dagen også. Du ringte ikke etter hjelp fordi du holdt på og svime av klokka 8 på morran? Jeg ba om hjelp ja, eller pappaen er like delaktig som meg, vi fungerer som et team. Så trengte ikke spørre faktisk.
Niffler Skrevet 21. februar 2025 #13286 Skrevet 21. februar 2025 (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Er du gal ? Hun var jo sliten etter natten at hun holdt på å besvime ! Og det var uforsvarlig å ha sin egen unge . Nei man ringer i samme hus tydeligvis 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ *Ringer legevakta* "Hei jeg har sovet lite og er sykt trøtt, burde jeg komme inn?" Endret 21. februar 2025 av Niffler 8 11
Clancy Skrevet 21. februar 2025 #13287 Skrevet 21. februar 2025 Granneman82 skrev (5 timer siden): 🙈🙈😵💫😵💫🤯 Det jeg blir MEGA satt ut over er at hun ikke bare kan ta med seg kidden, gå til PF og si "Hei, jeg trenger litt hjelp. Føler meg ikke så bra fordi jeg har fått litt lite søvn" istedenfor å gå rundt som en hjelpesløs Sims-figur fordi hun ikke får tak i han på telefon? DE ER I SAMME HUS FOR FAEN???? HALLO? Har han innbruddsalarm på døra inne så hu ikke kan gå inn eller hva faen er greia? Det kunne aldri falt meg inn å RINGE samboeren min når han sitter i samme hus??? hallo? 27 2 4
Niffler Skrevet 21. februar 2025 #13288 Skrevet 21. februar 2025 For hver dag som går får jeg mer og mer bekreftet at dette med barn ikke er som hun forventet. Jeg tror hun elsket å være gravid. Oppmerksomheten, hvor mye hun kunne få PF å gjøre for henne, alle ting og dingser hun kunne handle å kose seg med. Babyshower hvor hun står i fokus og alle er der for henne. Og nå er lille P ute og det krever sitt av henne. Gang på gang er det meg meg meg. Stakkars meg når han ikke sover 18h. Stakkars meg PF våkna ikke når jeg ringte. Jeg er faktisk glad at ungen ikke har kolikk for det hadde rett og slett ikke vært mulig tror jeg. Jeg håper virkelig dem får den hjelpen dem trenger. Dette er virkelig bare tragisk å se på. Dette er absurd å bevitne. 29 1 5
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13289 Skrevet 21. februar 2025 (endret) faltforfristelsen skrev (48 minutter siden): Er det forresten vanlig å besvime fordi man er trøtt? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Da burde jeg besvimt hver dag 🤦🏼♀️🤷🏼♀️sover maks 4-5 timer hver natt og aldri sammenhengene . (Men jeg syter ikke over det )Hun er jo et skjørt persilleblad . Og jeg lurer på om denne ungen egentlig var så etterlengtet / de burde nok isåfall lengtet noen år til mens de skaffet seg info og lærte seg hvordan livet med en baby er ! Baby skal vel ikke rette seg etter 2 stupide foreldre som er klin hakkende galen og attpåtil beviser det og viser det for mange tusen mennesker hver bidige dag ….: Endret 21. februar 2025 av JojoMoyes 16 4
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13290 Skrevet 21. februar 2025 Niffler skrev (3 minutter siden): For hver dag som går får jeg mer og mer bekreftet at dette med barn ikke er som hun forventet. Jeg tror hun elsket å være gravid. Oppmerksomheten, hvor mye hun kunne få PF å gjøre for henne, alle ting og dingser hun kunne handle å kose seg med. Babyshower hvor hun står i fokus og alle er der for henne. Og nå er lille P ute og det krever sitt av henne. Gang på gang er det meg meg meg. Stakkars meg når han ikke sover 18h. Stakkars meg PF våkna ikke når jeg ringte. Jeg er faktisk glad at ungen ikke har kolikk for det hadde rett og slett ikke vært mulig tror jeg. Jeg håper virkelig dem får den hjelpen dem trenger. Dette er virkelig bare tragisk å se på. Dette er absurd å bevitne. Ja beklager å skrive det men det virker som den gutten skulle være innhold på hennes snap . 11
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13291 Skrevet 21. februar 2025 Klink skrev (2 timer siden): Jeg var ikke blid da ungen min våkna kl 4 i natt og ikke ville sove mer jeg heller. Nei ! Men jeg håper du vet at det er mer normalt enn at ungen sover i 18 timer i døgnet .. 10 1
Isola2 Skrevet 21. februar 2025 #13292 Skrevet 21. februar 2025 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Da burde jeg besvimt hver dag 🤦🏼♀️🤷🏼♀️sover maks 4-5 timer hver natt og aldri sammenhengene . (Men jeg syter ikke over deg )Hun er jo et skjørt persilleblad . Og jeg lurer på om denne ungen egentlig var så etterlengtet / de burde nok isåfall lengtet noen år til mens de skaffet seg info og lærte seg hvordan livet med en baby er ! Baby skal vel ikke rette seg etter 2 stupide foreldre som er klin hakkende galen og attpåtil beviser det og viser det for mange tusen mennesker hver bidige dag ….: Samme… Hun lever verdens mest behagelige liv hvor hun sover 7-8 + timer om dagen med en baby. Hun slipper å rydde og har lite ansvar utenom å kakle til telefonen sin eller lage salat til lunsj. Også sover hun 5 timer EN…EN JÆVLA NATT?!?!? Petite prinsessa på erten… 19 3
Poly Skrevet 21. februar 2025 #13293 Skrevet 21. februar 2025 Clancy skrev (9 minutter siden): Det jeg blir MEGA satt ut over er at hun ikke bare kan ta med seg kidden, gå til PF og si "Hei, jeg trenger litt hjelp. Føler meg ikke så bra fordi jeg har fått litt lite søvn" istedenfor å gå rundt som en hjelpesløs Sims-figur fordi hun ikke får tak i han på telefon? DE ER I SAMME HUS FOR FAEN???? HALLO? Har han innbruddsalarm på døra inne så hu ikke kan gå inn eller hva faen er greia? Det kunne aldri falt meg inn å RINGE samboeren min når han sitter i samme hus??? hallo? Hun kunne vel ikke reise seg. Hun var jo døden nær av søvnmangel. 14 1 3
Clancy Skrevet 21. februar 2025 #13294 Skrevet 21. februar 2025 Niffler skrev (5 minutter siden): For hver dag som går får jeg mer og mer bekreftet at dette med barn ikke er som hun forventet. Jeg tror hun elsket å være gravid. Oppmerksomheten, hvor mye hun kunne få PF å gjøre for henne, alle ting og dingser hun kunne handle å kose seg med. Babyshower hvor hun står i fokus og alle er der for henne. Og nå er lille P ute og det krever sitt av henne. Gang på gang er det meg meg meg. Stakkars meg når han ikke sover 18h. Stakkars meg PF våkna ikke når jeg ringte. Jeg er faktisk glad at ungen ikke har kolikk for det hadde rett og slett ikke vært mulig tror jeg. Jeg håper virkelig dem får den hjelpen dem trenger. Dette er virkelig bare tragisk å se på. Dette er absurd å bevitne. Jo men du har et poeng. Et trist poeng, men likevel et poeng. Det som er problemet for min del er at jeg ser litt av meg selv i det, fordi jeg selv ikke ønsker barn, men det er en del av meg som ønsker å gå gravid, kjenne på den gleden og gleden med å dele det med familie og venner, og kjenne på den oppmerksomheten, MEN jeg velger aktivt å ikke gjøre det fordi DET FØRER TIL ET BARN. ET ENORMT ANSVAR. Det er mitt ansvar som et voksent menneske å ikke ta et så selvsentrert valg for å så klage over det etterpå. Det er helt sykt at hun faktisk gikk igjennom med det. Jeg bare forstår ikke hvordan hun ikke ser det selv. Jeg ser genuint ikke noe faktisk kjærlighet for P fra henne. Jeg har sett den kjærligheten for Klåvvi, men ikke for hverken PF eller P. Han virker som et problem for henne, fordi hun ikke får egentid eller 19 timer søvn om dagen. jeg blir satt ut av at hun kunne ta et så drastisk valg kun for oppmerksomheten. det er skutt i huet. 10 20
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13295 Skrevet 21. februar 2025 Clancy skrev (4 minutter siden): Jo men du har et poeng. Et trist poeng, men likevel et poeng. Det som er problemet for min del er at jeg ser litt av meg selv i det, fordi jeg selv ikke ønsker barn, men det er en del av meg som ønsker å gå gravid, kjenne på den gleden og gleden med å dele det med familie og venner, og kjenne på den oppmerksomheten, MEN jeg velger aktivt å ikke gjøre det fordi DET FØRER TIL ET BARN. ET ENORMT ANSVAR. Det er mitt ansvar som et voksent menneske å ikke ta et så selvsentrert valg for å så klage over det etterpå. Det er helt sykt at hun faktisk gikk igjennom med det. Jeg bare forstår ikke hvordan hun ikke ser det selv. Jeg ser genuint ikke noe faktisk kjærlighet for P fra henne. Jeg har sett den kjærligheten for Klåvvi, men ikke for hverken PF eller P. Han virker som et problem for henne, fordi hun ikke får egentid eller 19 timer søvn om dagen. jeg blir satt ut av at hun kunne ta et så drastisk valg kun for oppmerksomheten. det er skutt i huet. Spikeren på hodet ! 3 1
Gjesti7654 Skrevet 21. februar 2025 #13296 Skrevet 21. februar 2025 faltforfristelsen skrev (1 time siden): Er det forresten vanlig å besvime fordi man er trøtt? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Som alt annet, så er alt med Stina helt sjuuuukt, ekstremt og stuuuk, så jeg tviler veldig på at hun i det hele tatt holdt på å besvime. Svimmel å trøtt var hun nok, men holdt på å besvime? I doubt it. Er ikke sikkert Stina vet hvordan det føles å besvime i det heletatt 😅 7
Faina Skrevet 21. februar 2025 #13297 Skrevet 21. februar 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Bare at hun tror han skal sove 18 timer i døgnet beviser jo at hun følger ett eller annet skjema slavisk Henger igjen på det skjemaet enda da... 1
Gjokstad Skrevet 21. februar 2025 #13298 Skrevet 21. februar 2025 Poly skrev (5 timer siden): Må nok plinge på Pefedikk da. Får håpe han har tlf på lyd da. Men synd for Pefedikk da, blir ikke perfekt sleep score da nei.. får ikke leve evig da som han helten sin. Kanskje det ikke var så lurt med barn.. Nei, det er faktisk ingen menneskerett å få barn. Tror dessverre altfor mange ikke tenker godt nok over hva det faktisk innebærer… 10 3
Palmemor Skrevet 21. februar 2025 #13299 Skrevet 21. februar 2025 Faina skrev (5 minutter siden): Henger igjen på det skjemaet enda da... Åja det fantes faktisk ett skjema ja 🤣🤣
Faina Skrevet 21. februar 2025 #13300 Skrevet 21. februar 2025 Palmemor skrev (1 minutt siden): Åja det fantes faktisk ett skjema ja 🤣🤣 Åjada 😅 Så noen burde oppdatere seg litt der, og samtidig få med seg at ungen ikke er nyfødt lenger. Som ifølge skjemaet er bare den første måneden 🤓 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå