JegErIkkeMeg Skrevet 21. februar 2025 #13261 Skrevet 21. februar 2025 Palmemor skrev (7 timer siden): Han sier jo at han ikke _må_ rydde opp etter henne, men han gjør det fordi det gjør henne glad.... Lurer på hva hun gjør for han Hun "lager" jo tapas når han har bursdag, får da vel holde? 🤷🏼♀️ 2
JegErIkkeMeg Skrevet 21. februar 2025 #13262 Skrevet 21. februar 2025 Granneman82 skrev (2 timer siden): 🙈🙈😵💫😵💫🤯 Altså, måten hun ser på P på når hun sier at han ikke vil sove 18 timer i døgnet... Får vondt 🥺 12 1
Klink Skrevet 21. februar 2025 #13263 Skrevet 21. februar 2025 Jeg var ikke blid da ungen min våkna kl 4 i natt og ikke ville sove mer jeg heller. 4
Lunabelle Skrevet 21. februar 2025 #13264 Skrevet 21. februar 2025 Poly skrev (4 timer siden): Hvorfor? Hvordan tror du jeg kan vite noe om årsaken til det? Hun hadde vel kanskje ikke råd til mer, da de kjøpte det. Eller kanskje hun ikke fikk mer lån. Eller kanskje de bare ble enige om det. Men det blir bare spekulasjoner. Uansett årsak så eier hun ihvertfall bare en tredjedel av huset.
Poly Skrevet 21. februar 2025 #13265 Skrevet 21. februar 2025 Lunabelle skrev (4 minutter siden): Hvordan tror du jeg kan vite noe om årsaken til det? Hun hadde vel kanskje ikke råd til mer, da de kjøpte det. Eller kanskje hun ikke fikk mer lån. Eller kanskje de bare ble enige om det. Men det blir bare spekulasjoner. Uansett årsak så eier hun ihvertfall bare en tredjedel av huset. Ja, ok. Bare lurte på om hun hadde sagt noe om hvorfor når hun først sa det du tydeligvis hadde fått med deg at hun hadde sagt.
Lunabelle Skrevet 21. februar 2025 #13266 Skrevet 21. februar 2025 Poly skrev (22 minutter siden): Ja, ok. Bare lurte på om hun hadde sagt noe om hvorfor når hun først sa det du tydeligvis hadde fått med deg at hun hadde sagt. Hun har ikke sagt noe om det. Det var noen her inne som hadde søkt det opp på kartverket. 1
lillebamsemums Skrevet 21. februar 2025 #13267 Skrevet 21. februar 2025 Kan medgi at togkrasjet har mista en del følgere i dag. Snart 1k i minus på litt over en ukes tid 😅 164,2k nå 12 1 1
elisabeth30 Skrevet 21. februar 2025 #13268 Skrevet 21. februar 2025 Granneman82 skrev (3 timer siden): 🙈🙈😵💫😵💫🤯 Hva med å gå inn til ham personlig i stedet for å ringe? 🙈 6 1
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13269 Skrevet 21. februar 2025 elisabeth30 skrev (4 minutter siden): Hva med å gå inn til ham personlig i stedet for å ringe? 🙈 Er du gal ? Hun var jo sliten etter natten at hun holdt på å besvime ! Og det var uforsvarlig å ha sin egen unge . Nei man ringer i samme hus tydeligvis 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 18 3
Anneisabell Skrevet 21. februar 2025 #13270 Skrevet 21. februar 2025 elisabeth30 skrev (6 minutter siden): Hva med å gå inn til ham personlig i stedet for å ringe? 🙈 De mest sære folka jeg noensinne har sett 12 1
Palmemor Skrevet 21. februar 2025 #13271 Skrevet 21. februar 2025 Bare at hun tror han skal sove 18 timer i døgnet beviser jo at hun følger ett eller annet skjema slavisk 20
elisabeth30 Skrevet 21. februar 2025 #13272 Skrevet 21. februar 2025 JojoMoyes skrev (6 minutter siden): Er du gal ? Hun var jo sliten etter natten at hun holdt på å besvime ! Og det var uforsvarlig å ha sin egen unge . Nei man ringer i samme hus tydeligvis 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ja det må jeg være, for da et av mine barn fikk vannkopper i en alder av 8 år fikk vi våre første våkenetter på sikkert tre år. Vi overlevde det (som alle andre) 😂 de burde ha et callinganlegg i huset så det er lettere å kommunisere 1 2
Dojakitty Skrevet 21. februar 2025 #13273 Skrevet 21. februar 2025 Klink skrev (1 time siden): Jeg var ikke blid da ungen min våkna kl 4 i natt og ikke ville sove mer jeg heller. Helt sinnsykt at du fortsetter å forsvare henne. Men ok. I’ll play your game. Du la deg gjerne i normal tid? Du var gjerne klar over at barnet ditt våkner tidlig? Eller ligger du også å drar deg til 11-12 draget å klager på lite søvn? Sier du også at du holder på å besvime etter «bare» 4 timers søvn? Eller syns du, som oss andre, at det faktisk er helt normalt når man har en baby? Du var gjerne også klar over til en viss grad hva som ventet deg da du fikk en baby? Eller tenkte du også at det var som å få en dukke i posten? 10 14
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13274 Skrevet 21. februar 2025 elisabeth30 skrev (5 minutter siden): Ja det må jeg være, for da et av mine barn fikk vannkopper i en alder av 8 år fikk vi våre første våkenetter på sikkert tre år. Vi overlevde det (som alle andre) 😂 de burde ha et callinganlegg i huset så det er lettere å kommunisere De burde ha et callinganlegg inn i den normale verden spør du meg 😂 5 1
Dojakitty Skrevet 21. februar 2025 #13275 Skrevet 21. februar 2025 JojoMoyes skrev (4 minutter siden): De burde ha et callinganlegg inn i den normale verden spør du meg 😂 Hahah YES! 🎯 2
JojoMoyes Skrevet 21. februar 2025 #13276 Skrevet 21. februar 2025 (endret) Bibbi_ skrev (3 timer siden): Unnskyld meg, men hun burde skamme seg. Hun oppfører seg som en trassen fjortis! Hun har fått en baby, ikke en dukke hun kan bestemme når og hvor lenge skal sove. Hun visste vel dette før hun ble gravid? Eller er hun så fjern? Det er jo helt tydelig og klinkende klart at så fjern er hun faktisk ! Hun syter jo over at han ikke sover i 18 timer og våkner tidlig dag etter dag . Endret 21. februar 2025 av JojoMoyes 10 2
Love2017juni Skrevet 21. februar 2025 #13277 Skrevet 21. februar 2025 Klink skrev (1 time siden): Jeg var ikke blid da ungen min våkna kl 4 i natt og ikke ville sove mer jeg heller. Du syntes kanskje ikke det var optimalt, og du skulle gjerne sovet lengre/mer. Det tror jeg alle med morgenfugler tenker innimellom. Men jeg kan nesten vedde på at du tok det som en mamma og overlevde den dagen også. Du ringte ikke etter hjelp fordi du holdt på og svime av klokka 8 på morran? 10 7
Blåttvann Skrevet 21. februar 2025 #13278 Skrevet 21. februar 2025 faltforfristelsen skrev (1 time siden): Noen må jo veilede dette sirkuset snart.. det er helt vanlig det hun opplever nå. Jeg skjønner at det er tungt å våkne 05:30, men hun klager jo på at 07:30 er sjukt tidlig også. Hun må lære seg å legge seg på kvelden og tilpasse seg barnet sitt, ikke motsatt. Hun har tidligere omtalt 07:30 som "midt på natta". Søsteren hennes er barnepleier og kan vel en hel del om barn og utvikling, men hva hjelper det når man snakker for døve ører. Kanskje hun ikke orker å blande seg fordi det ikke er vits å prøve bare for at de blir uvenner. Men stakkars unge. Man skal ikke måtte støtte hodet til 3-4mnd normale babyer. Ikke skal man tvinge de til å sove hele døgnet heller. Eller overse dem når de prøver å få kontakt. Eller ha hud-mot-hud i et mørkt rom midt på dagen dersom man ønsker å skape en døgnrytme hos barnet, eller skifte tissebleie på ungen med hansker men vaske sluket på badet uten hansker. Det siste går jo greit, men sier kanskje noe om den emosjonelle og følelsesmessige avstanden mor har til eget barn og mangel på normalt forhold til eget avkom. Babyen er sjukt ekkel men det er ikke sluket som ser helt jævelig ut... trist. 22 5
loffen Skrevet 21. februar 2025 #13279 Skrevet 21. februar 2025 Sluttet å følge henne for en tid siden for jeg ble så møkk lei syting og rugsprø. Men måtte inn å se nå... og dette er da ikke normalt. Jeg er helt enig med dere som reagerer på måten hun snakker om søvn og ja...alt på! Aldri sett en mer selvsentrert mor. Tenk om ungen hadde kolikk? Jeg er sjokkert faktisk, og disse her trenger veiledning. Han er ingen dukke. Nå skal han ligge å sove ute i vogna hele sommeren når hun skal stelle i hagen. Så kosli! Sorry men hun virker helt blåst. Oppfordrer alle til å avfølge henne. Sånn som hun bare går fra søppel over hele kjøkkenbenken og forventer at det blir ryddet av mannen. 19 3
Gjest faltforfristelsen Skrevet 21. februar 2025 #13280 Skrevet 21. februar 2025 Er det forresten vanlig å besvime fordi man er trøtt? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå