Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Hun mener jo at ungen står opp tidlig nå fordi hun har måttet stå opp tidlig!! Altså jeg klarer ikke dette nivået av dumhet 

Stupid is as stupid does. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Hun mener jo at ungen står opp tidlig nå fordi hun har måttet stå opp tidlig!! Altså jeg klarer ikke dette nivået av dumhet 

Jeg likte best den med at det var jo greit om man var forberedt. Det er en baby. Man er aldri forberedt. Gudhjelpes jeg må jo rykke ut i ny og ne nå som ungene er store og 😅

• Liker 14
Skrevet
Jea10 skrev (4 minutter siden):

At noe ser «helt for jævlig ut» er for noen blitt et deskriptivt uttrykk i sin helhet, litt som uttrykket foreldregenerasjonen brukte når noe «ser ut som et bomba h*rehus». Det er ikke nødvendigvis en mangel på å ikke finne bedre ord eller «bli trigga» til å bruke banneord. 

Må seie meg ueinig der. Slik språkbruk er ikkje normalt i min verden.  Her blir jo påpeikt heile vegen/chatten  at det er det ein sjølv gjer som er normalt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (53 minutter siden):

Jeg er redd disse to er ikke på langt nær klar for hva som kommer….

Tenker vanligvis at «det er ingen som er klar for det og man lærer mens man går» men her er det to stykker som er såpass innavla i sine egne dårlige rutiner at de ikke evner å se fornuft. 
Jeg har aldri vært med på to stk som er så langt borte mentalt, jeg frykter for den ungen. 

Jeg var 19 år da jeg fikk tvillinger , var nok mere opplyst og klar enn de to der til sammen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️må være mye unge som ser på dette togkræsjet trur eg …

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Når ei voksen dame står og forteller om at planen deres var og dele barnet 50/50 fra start og hun ble sjokkert når det ikke gikk. 

Nå delte hun også at hun må støtte hode hele tiden når han bæres; Han burde være sterk nok til og holde holde selv nå..

Og hun deler at han faktisk ikke vil sove 18timer i døgnet og dette virker som ett problem.. Hvor mange barn sover så lenge??Han er ingen valp!!  🫣

skulle trodd dette var ei tenåringsjente som var uplanlagt gravid jo.. 😖

• Liker 29
  • Nyttig 10
Skrevet
Love2017juni skrev (1 minutt siden):

Når ei voksen dame står og forteller om at planen deres var og dele barnet 50/50 fra start og hun ble sjokkert når det ikke gikk. 

Nå delte hun også at hun må støtte hode hele tiden når han bæres; Han burde være sterk nok til og holde holde selv nå..

Og hun deler at han faktisk ikke vil sove 18timer i døgnet og dette virker som ett problem.. Hvor mange barn sover så lenge??Han er ingen valp!!  🫣

skulle trodd dette var ei tenåringsjente som var uplanlagt gravid jo.. 😖

Ja det samme tenkte jeg ! Hva har de i det hele tatt forberedt seg på til dette ? Alt hun sier er jo helt på trynet . Overraskende at babyen var så avhengig av mammaen sin ? Trodde hun det båndet ble kuttet sammen med navlestrengen eller ?

• Liker 18
Skrevet
clåvviii skrev (1 time siden):

At noen syns det ser for jævlig ut,hva er galt med det?? Ikke alle liker søppel og rot! 

Handler vel om å bli tatt seriøst da  og st folk ikke skal se på tråden som bare full av mennesker som overdriver og kun leter etter feil , og vel når man skriver helt jævlig og fullt av søppel så tenker hvertfall jeg at det er helt annerledes enn det der , men godt man er forskjellig får vi være enige om

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (21 minutter siden):

Jeg likte best den med at det var jo greit om man var forberedt. Det er en baby. Man er aldri forberedt. Gudhjelpes jeg må jo rykke ut i ny og ne nå som ungene er store og 😅

Man blir aldri forberedt når man har babyer nei og det kommer hun forhåpentligvis til å forstå etterhvert (🤞)

• Liker 6
Skrevet (endret)
oss-to skrev (26 minutter siden):

Må seie meg ueinig der. Slik språkbruk er ikkje normalt i min verden.  Her blir jo påpeikt heile vegen/chatten  at det er det ein sjølv gjer som er normalt.

Det er greit at du mener det. Det som er normalt for edderkoppen, er kaos for flua. Det var kun en observasjon. 

Endret av Jea10
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 minutter siden):

Ja det samme tenkte jeg ! Hva har de i det hele tatt forberedt seg på til dette ? Alt hun sier er jo helt på trynet . Overraskende at babyen var så avhengig av mammaen sin ? Trodde hun det båndet ble kuttet sammen med navlestrengen eller ?

Tydelig at hun ser på en baby som noe som trenger mat og søvn thats it.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (21 minutter siden):

Jeg står for hva jeg har sagt før, at jeg synes tilknytningen virker iffy og at hun har en tendens til å virke som en litt emosjonelt utilgjengelig mor. Det betyr ikke at jeg mener hun er helt uskikka. Det er ikke unormalt at ferske mammaer kan ha utfordringer med det.

• Liker 12
Skrevet
Jea10 skrev (5 minutter siden):

Det er greit at du mener det. Det som er normalt for edderkoppen, er kaos for flua. Det var kun en observasjon. 

Jepp 🙌. Nett det eg ynskjer få fram. 

Skrevet
Jea10 skrev (43 minutter siden):

At noe ser «helt for jævlig ut» er for noen blitt et normalt uttrykk i sin helhet, litt som uttrykket foreldregenerasjonen brukte når noe «ser ut som et bomba h*rehus». Det er ikke nødvendigvis en mangel på å ikke finne bedre ord eller «bli trigga» til å bruke banneord. 

👆🏼

Skrevet

Det verste er at jeg er ikke sjokkert en plass, det her så jeg komme allerede når hun var gravid og fløy fram og tilbake på legevakt osv. noe er grunnleggende galt med dama. Noe er grunnleggende galt når man får et sårt etterlengtet barn etter TO års prøving, og påberoper seg hvor VOLDSOM påkjenning det var og man KUN tenker på egne behov for søvn og egentid rett etter han er født. Jeg har virkelig aldri hverken sett eller hørt om en mer egoistisk tankegang av en nybakt mor. Og man kan ikke skylde på at man ikke kan eller vet alt med første barnet!! Det her ligger på et helt annet nivå. Nesten så man ikke tror det er sant, at noen kan være så bak mål. Attpåtil legge det ut for x-antall mennesker.. hjelpe meg altså 🙈

• Liker 25
  • Nyttig 24
Skrevet
Lzzy skrev (10 minutter siden):

Det verste er at jeg er ikke sjokkert en plass, det her så jeg komme allerede når hun var gravid og fløy fram og tilbake på legevakt osv. noe er grunnleggende galt med dama. Noe er grunnleggende galt når man får et sårt etterlengtet barn etter TO års prøving, og påberoper seg hvor VOLDSOM påkjenning det var og man KUN tenker på egne behov for søvn og egentid rett etter han er født. Jeg har virkelig aldri hverken sett eller hørt om en mer egoistisk tankegang av en nybakt mor. Og man kan ikke skylde på at man ikke kan eller vet alt med første barnet!! Det her ligger på et helt annet nivå. Nesten så man ikke tror det er sant, at noen kan være så bak mål. Attpåtil legge det ut for x-antall mennesker.. hjelpe meg altså 🙈

Her treffer du spikeren på hodet 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (11 minutter siden):

Helt enig. Det er definitivt noen kortslutninger oppi topplokket der. 

• Liker 8
Skrevet
Granneman82 skrev (2 timer siden):

🙈🙈😵‍💫😵‍💫🤯

Screenshot_20250221_133957_Snapchat.jpg

Screenshot_20250221_134008_Snapchat.jpg

Screenshot_20250221_134019_Snapchat.jpg

Screenshot_20250221_134031_Snapchat.jpg

Unnskyld meg, men hun burde skamme seg. Hun oppfører seg som en trassen fjortis! Hun har fått en baby, ikke en dukke hun kan bestemme når og hvor lenge skal sove. Hun visste vel dette før hun ble gravid? Eller er hun så fjern?

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Unnskyld meg, men hun burde skamme seg. Hun oppfører seg som en trassen fjortis! Hun har fått en baby, ikke en dukke hun kan bestemme når og hvor lenge skal sove. Hun visste vel dette før hun ble gravid? Eller er hun så fjern?

Enten så er hun så dum, ellers så skaper hun seg for klikk og oppmerksomhet! Kanskje begge deler! Men hvor familien hennes er oppi det her, er rart. At de ikke synes det er flaut.. men på en annen side, så faller jo ikke pølsa så forbanna langt fra grillen heller da så 🙄🙄

• Liker 14
  • Hjerte 1
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Noen må jo veilede dette sirkuset snart.. det er helt vanlig det hun opplever nå. Jeg skjønner at det er tungt å våkne 05:30, men hun klager jo på at 07:30 er sjukt tidlig også. Hun må lære seg å legge seg på kvelden og tilpasse seg barnet sitt, ikke motsatt.

Skrevet
faltforfristelsen skrev (Akkurat nå):

Noen må jo veilede dette sirkuset snart.. det er helt vanlig det hun opplever nå. Jeg skjønner at det er tungt å våkne 05:30, men hun klager jo på at 07:30 er sjukt tidlig også. Hun må lære seg å legge seg på kvelden og tilpasse seg barnet sitt, ikke motsatt.

Hun syns 8 og er tidlig…. Dette sirkuset her begynner å bli provoserende. 

• Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...