Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Poly skrev (7 minutter siden):

Ja

IMG_0062.jpeg

Er som at hun lager maten HER og lar den ligge HER. Kan i det minste samle det i kummen om oppvaskmaskinen står og går

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (22 minutter siden):

Er som at hun lager maten HER og lar den ligge HER. Kan i det minste samle det i kummen om oppvaskmaskinen står og går

Det der er bare latskap og grisete- de går hjemme hver dag!?! Baby på 3mnd er virkelig ingen unnskyldning.

Jeg hadde blitt så flau. Dette må han tydeligvis rydde etter henne hver eneste dag, men å vaske klærne hans er usexy for forholdet. Jeg blir overrasket om dette forholdet holder til the bitter end.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (23 minutter siden):

Det der er bare latskap og grisete- de går hjemme hver dag!?! Baby på 3mnd er virkelig ingen unnskyldning.

Jeg hadde blitt så flau. Dette må han tydeligvis rydde etter henne hver eneste dag, men å vaske klærne hans er usexy for forholdet. Jeg blir overrasket om dette forholdet holder til the bitter end.

Hehe, ja jeg stussa og på det. Hun lagde jo middag til han når han hadde bursdag da. Og steriliserte flasker og vaska kjøkken 👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Ja, det er veldig spesielt. Ikke alltid strøkent her heller akkurat men vi skyller nå av tallerkener etterhvert, kaster avfall i søpla og samler sammen tallerkener/glass så det står klart til vask. 

Endret av Poly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 minutt siden):

Ja, det er veldig spesielt. Ikke alltid strøkent her heller akkurat men vi skyller nå av tallerkener etterhvert, kaster avfall i søpla og samler sammen tallerkener/glass så det står klart til rydding. 

Ikke hos meg heller, men det er alltid mer ryddig enn der. Jeg rydder alltid unna mens jeg lager mat. Trodde det var normalt å gjøre

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Wildfox skrev (1 time siden):

De er jo mega sære begge to så jeg blir ikke overrasket om de holder sammen . Men er de nå egentlig sammen ? Virker som alt skjer hver for seg , soving,trening, handling osv osv . Virker mer som samme adresse men alt foregår separat «ja jeg skjønner og vet at ikke vi ser alt « men likevel . 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (20 timer siden):

Nei. Men kjøpssummen på 5,7 mill blir 2,8 mill på hver. De har separate lån.

De eier ikke halvparten hver. Stina eier kun 33,33 % av huset. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

De er jo mega sære begge to så jeg blir ikke overrasket om de holder sammen . Men er de nå egentlig sammen ? Virker som alt skjer hver for seg , soving,trening, handling osv osv . Virker mer som samme adresse men alt foregår separat «ja jeg skjønner og vet at ikke vi ser alt « men likevel . 

Så enig! Ikke at det er min business og blir sikkert fjernet av moderatorene, men undrer meg over når de har intim tid med hverandre😂😂skjer det i det hele tatt?😂de begge snapper jo alt, og de er aldri sammen, sover ikke sammen. Og han er våken hele natta for å jobbe og sover om dagen😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (10 minutter siden):

Hvorfor?

Vil tippe det er fordi han har tjent millioner i årevis, mens hun er relativt nyrik

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (58 minutter siden):

De eier ikke halvparten hver. Stina eier kun 33,33 % av huset. 

Da er det jo alt enda mer rart...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aabcdefghijklmnop skrev (11 minutter siden):

Så enig! Ikke at det er min business og blir sikkert fjernet av moderatorene, men undrer meg over når de har intim tid med hverandre😂😂skjer det i det hele tatt?😂de begge snapper jo alt, og de er aldri sammen, sover ikke sammen. Og han er våken hele natta for å jobbe og sover om dagen😅

Tviler STERKT på at de har relations 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katinkalille skrev (4 timer siden):

Har du ikke sett hele bildet du eller?? Når restene etter frokosten og lunsjen enda står på benken ved middagstider,DA er det grisete jo!! De som bor rett ved en stall vet vel hvor mye fluer det blir... 

IMG_8682.png

Ser fortsatt ikke at det er jævlig ,men så er jeg ikke så perfekt og pertentlig som enkelte fremstiller seg i denne tråden heller

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde appelsiner er min favoritt 😭 dyre er de også.. ble helt trigga av måten ho oppførte seg med appelsinen at jeg måtte bare trykke ut, irriterte meg altså for mye 😂 jeg kan skjønne hang up på mat altså, men hun bare oser så barnslig/umoden, viser det samme hver eneste dag og legger frem maten sin som en stor inspirasjon som om vi ikke har sett de få oppskriftene hennes for ørtende gang.. alt er jo bare repeat og finnes ikke inspirerende i det hele tatt. Er ikke det hele greia med å være influenser? Inspirere andre? 

Begynte å følge henne i ivf tiden, da det var interessant å se. Fulgte frem til nå, tenker å avfølge nå da det er så lite effort i den kanalen der og klaging.. man skulle tro man satt å se en 13 åring til tider. Er gravid selv nå (er 32år) og hadde vel håpet å kanskje se litt nyttig etter hun fikk barn også, men det er bare.. too much?? To sterilisering maskiner og alle hjelpemidler du kan få tak i omtrent, det er så out of touch og ingenting å relatere til, likevel så mye klaging over helt vanlige ting? Ærlig talt.. hva så henne for seg? Hvem har fortalt henne at barn er bare koselig? Så mye hun liksom har lest seg opp på, men som virker som hun bare har lest om mma? Altså, jeg skjønner det bare ikke.. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (4 timer siden):

Synes ikke dette er helt grusomt, men at det er rotete når det bor 2voksne personer der, som er hjemme 24/7; Det synes jeg vertfall😅 

Det blir andre boller når de skal begynne å gi mat til minsten også. Men det blir vel bhg som stort sett tar seg av det😏

Å skrive at det er jævlig som noen gjorde, vel det blir for dumt spør du meg 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (31 minutter siden):

Ser fortsatt ikke at det er jævlig ,men så er jeg ikke så perfekt og pertentlig som enkelte fremstiller seg i denne tråden heller

Men det er Stina, hun vil ha det rent og ryddig rundt seg… har hun sagt 🤦🏻‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble svimmel måneder etter fødsel, men kom meg opp tidlig for å ta vare på barnet for det. Gikk til legen og det viste seg at jeg hadde ekstrem b12 mangel. Kanskje Stina har glemt å ta sprøyta si?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud jeg HÅPER hun kødder angående det hun sier nå om søvn! Hvis ikke er det bare skremmende. 

Og ikke forsvarlig og ha barnet etter litt lite søvn?! Hun der er in for a treat i årene som kommer altså 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...