Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Jea10 skrev (5 timer siden):

Vet du, jeg har så sansen for ironi. Jeg har det spesielt i tilfeller der enkelte har et overdrevent stort behov for å posere som en intellektuell ved å sette spørsmålstegn ved andre menneskers intellekt. (Et lite hint: det har motsatt effekt). «(…)Silikon truffet hjernebarken(…)»? Virkelig? Det vitner ikke akkurat om et ekstraordinært individ som ikke kunne komme på noe litt mer sofistikert. Uansett da: her sitter du og forsøker å begrunne hvorfor det er konstruktivt med slike generiske «sleivspark» fordi du mener vi har interesser av en uvesentlig natur, mens du har totalt oversett hvor usaklig, og dermed uvesentlig, det du selv kommer med er, i forsøket på å score billige poeng på KG. Du spurte ikke oppriktig et spørsmål om «hvorfor», fordi et oppriktig spørsmål bunner som regel ikke ut i forakt og forsøk på latterliggjøring. Hvis du ønsket å spørre et spørsmål om noe, så finnes det andre metoder som er mer elegante. Hvis du helst vil omgås de som anses som intellektuelle og diskutere «viktige» ting så burde du lete andre steder enn på forumer som dette. På dette forumet, og internett for øvrig, finner du alltid noe som handler om noe, uavhengig av hvilken nytte/formål det måtte tjene (eller ikke tjene). Jeg vil tro det finnes langt flere aktuelle møteplasser andre steder. Velkommen til sirkuset 🤡 

Det du ikke forstår er at jeg stilte et oppriktig spørsmål. At du nekter å akseptere at jeg gjorde det -  det er jo din demokratiske rett -  som jeg forsvarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gentleman59 skrev (1 time siden):

Influencere er uvesentligheter som ikke skaper noe annet enn for egen lommebok. derfor uinteressant, på samme vis som reality-tv. 
Interessante temaer: Russland har invadert Ukraina, Trumps undergraving av maktfordelingsprinsippet i USA, forholdet mellom NATO og USA, forholdet mellom Norge og USA  -  alt dette er  interessante temaer.
Jeg har for øvrig fått gode råd om dette og hint innen husholdning og vedlikehold her på forumet. Personlig nyttig, men ikke viktig. 

Men spørsmålet mitt står fortsatt ubesvart: Hvorfor får influencere så stor oppmerksomhet her på KG? Dere er intelligente mennesker og bryr dere vel om annet enn slike? 

Men altså da må du jo lete videre etter en tråd du kan diskutere det i 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️dette er en tråd om akkurat denne influenseren som bare er opptatt av penger, utseende og pjatt osv . Så det blir jo pittelitt feil at du tramper inn her og beklager deg !! Bare min mening altså …Det er maaaaaange andre tråder du kan sjekke ut om du kan diskutere disse tingene som passer din preferanse ! Lykke til 🤞🏻🤩

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Rart at man aldri har kjent på ryggvondt før med den gamle bilen? Men med engang det ble kjøpt en ny bil så ble det veldig vondt med den gamle? Merkelig 

Litt rart også at med nakkevondt så velger du å gjøre det enda verre ved å forstørre frontpartiet 🤦🏼‍♀️Mange andre gjør det motsatte i den situasjonen …

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Litt rart også at med nakkevondt så velger du å gjøre det enda verre ved å forstørre frontpartiet 🤦🏼‍♀️Mange andre gjør det motsatte i den situasjonen …

Nå aner ikke jeg hva som kom først,nakkeskader eller boob job men ja… Folk flest ville fjernet silikonen i hennes situasjon. Men det er nok viktigere å se ut som en blow up doll enn helsa 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (14 minutter siden):

Men altså da må du jo lete videre etter en tråd du kan diskutere det i 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️dette er en tråd om akkurat denne influenseren som bare er opptatt av penger, utseende og pjatt osv . Så det blir jo pittelitt feil at du tramper inn her og beklager deg !! Bare min mening altså …Det er maaaaaange andre tråder du kan sjekke ut om du kan diskutere disse tingene som passer din preferanse ! Lykke til 🤞🏻🤩

Jada, jeg bare stilte spørsmål om hvorfor disse influencerne får så mye oppmerksomhet. 
Jeg forsøker delta i debatten der jeg kan bidra med noe, her var jeg bare nysgjerrig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har så problemer med nakken som hun påstår så villa andre normale folk fjernet de iallefall. Så setter mine tvil til hvor plaget hun egentlig er. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niffler skrev (1 time siden):

I hennes forsvar da så er det "billigere" med boliglån enn billån mtp rente 

Ja det er det! Men hun har jo snakket om ønsket om å betale ned huslånet før hun bestemte seg for at hun trengte ny bil. Så da er det litt interessant hvorfor hun ikke har betalt mer inn på lånet, hvis hun hadde så mye stående på konto ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (1 time siden):

Det du ikke forstår er at jeg stilte et oppriktig spørsmål. At du nekter å akseptere at jeg gjorde det -  det er jo din demokratiske rett -  som jeg forsvarer. 

For å få et konstruktivt svar på et oppriktig spørsmål lønner det seg om oftest å ikke starte med synsing og antydning til manglende intellekt hos de du spør. Jeg har for øvrig ikke nektet å akseptere hverken det ene eller det andre, fordi det har aldri vært et spørsmål om aksept. Jeg bare påpeker ironien i det, og at til tross for forsøket ditt på å gjemme deg bak et høflig språk og forfekte demokratiske verdier, så var det en uhøflig og uintelligent måte å starte en diskusjon på. Stiller du et spørsmål så burde jobbe med hvordan du tilnærmer deg det. Det er alt. 

Når det kommer til spørsmålet om hvorfor diskutere offentlige personer som er blåste: hvorfor ikke? Jeg leser mer enn den gjengse personen om både politikk, finans og områder innen humaniora, men det er jo litt fint å få en avveksling. Så… Alt må ikke ha et poeng. Noen ganger er det for gøy. Hvis man aldri kan slippe seriøsiteten sin litt så kommer man til å bli gal.

Endret av Jea10
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea10 skrev (14 minutter siden):

For å få et konstruktivt svar på et oppriktig spørsmål lønner det seg om oftest å ikke starte med synsing og antydning til manglende intellekt hos de du spør. Jeg har for øvrig ikke nektet å akseptere hverken det ene eller det andre, fordi det har aldri vært et spørsmål om aksept. Jeg bare påpeker ironien i det, og at til tross for forsøket ditt på å gjemme deg bak et høflig språk og forfekte demokratiske verdier, så var det en uhøflig og uintelligent måte å starte en diskusjon på. Stiller du et spørsmål så burde jobbe med hvordan du tilnærmer deg det. Det er alt. 

Når det kommer til spørsmålet om hvorfor diskutere offentlige personer som er blåste: hvorfor ikke? Jeg leser mer enn den gjengse personen om både politikk, finans og områder innen humaniora, men det er jo litt fint å få en avveksling. Så… Alt må ikke ha et poeng. Noen ganger er det for gøy. Hvis man aldri kan slippe seriøsiteten sin litt så kommer man til å bli gal.

Det er alltid morsomt å bli tillagt syn og holdninger. Det er jo som sagt din demokratiske rett. Men jeg setter pris på at du synes jeg fører et høflig språk og har demokratisk verdisett. Da nådde jeg jo frem med noe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (7 minutter siden):

Det er alltid morsomt å bli tillagt syn og holdninger. Det er jo som sagt din demokratiske rett. Men jeg setter pris på at du synes jeg fører et høflig språk og har demokratisk verdisett. Da nådde jeg jo frem med noe da. 

Ja, du vet jo godt hvordan det er å tillegge andre syn og holdninger, så da er man jo like langt. Ellers nådde du ikke fram med stort mye, om det ikke var for mer enn å få noen til å stryke egoet ditt for deg, dessverre. Hvilket du klarer helt fint på egen hånd, virker det som.

Endret av Jea10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (26 minutter siden):

Ja det er det! Men hun har jo snakket om ønsket om å betale ned huslånet før hun bestemte seg for at hun trengte ny bil. Så da er det litt interessant hvorfor hun ikke har betalt mer inn på lånet, hvis hun hadde så mye stående på konto ☺️

Enig, skulle jo tro hun hadde betalt ned mye av lånet nå, men lett å være litt "nyrik" og dum. Er da ikke så lenge hun hatt millionlønn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (16 minutter siden):

Hvorfor bestiller hun så mye klær fra ebay? Er det vanlig?

Å spørre om noe er vanlig ang de to der er vel å dra det langt ?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Å spørre om noe er vanlig ang de to der er vel å dra det langt ?

😂 ja, men hvorfor går man på ebay for å kjøpe klær? Kunne aldri falt meg inn

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (2 minutter siden):

Kunne aldri falt meg inn å ha dobbel K pupper med 3 nakkeskader, eller øyevipper som ser ut som sprittusj heller men here we are 🤠 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (8 minutter siden):

Tror veldig mye av klærne hennes er fra Shein (altså ebaylignende side) 😅 prøvde å søke opp to kjoler hun brukte i graviditeten fordi jeg likte de så godt, de var fra Shein.

Hun har jo en ekstrem shoppingmani, men så bruker hun jo nesten bare strikkagensere uansett..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
faltforfristelsen skrev (2 minutter siden):

Tror veldig mye av klærne hennes er fra Shein (altså ebaylignende side) 😅 prøvde å søke opp to kjoler hun brukte i graviditeten fordi jeg likte de så godt, de var fra Shein.

Hun har jo en ekstrem shoppingmani, men så bruker hun jo nesten bare strikkagensere uansett..

Finner man noe annet enn syntetiske dårlig-kvalitet klær til 20,- på disse stedene da? Tror jeg bestilte noe tull på ebay i 2010, kanskje 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (49 minutter siden):

Ser jo ut som klær man ser på damene i østblokk landene ..pelskrager o.l🫣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (58 minutter siden):

Jeg tenker at mange influensere kjøper endel billigklær av dårlig kvalitet fordi de har svært walk-in-closets som skal fylles opp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (39 minutter siden):

Ser jo ut som klær man ser på damene i østblokk landene ..pelskrager o.l🫣

Hun er jo ekstremt harry i smaken både på interiør og klær

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...