Bibbi_ Skrevet 19. februar #13081 Skrevet 19. februar Klink skrev (1 time siden): Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne. Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. Er det så enkelt å "er man døv så kan man finne på noe annet på fritiden sin"? Er det greit å både si og tenke slik om mennesker med funksjonsnedsettelse?!! 12 1 19
Miss.Wildfox Skrevet 19. februar #13082 Skrevet 19. februar Klink skrev (1 time siden): Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne. Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. Her er du drøy! Du snakker om å dra det langt? 14 2 14
Poly Skrevet 19. februar #13083 Skrevet 19. februar (endret) Men den tekstroboten var jo hysterisk morsom. Kan ikke kvitte seg med den 😅Den hørte med i det ellers noe amatøraktige opplegget til Stina. Endret 19. februar av Poly 8 2
Katinkalille Skrevet 19. februar #13084 Skrevet 19. februar Klink skrev (2 timer siden): Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne. Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. Du var ganske snar med å"ta" meg på et innlegg jeg la ut her,om bla utseende til Stina. Les LEPPENE. Men at du kommer med sånne oppgulp,dét er da helt greit? Ganske så lavmål du også må jeg si. 8 5
Katinkalille Skrevet 19. februar #13085 Skrevet 19. februar Miss.Wildfox skrev (51 minutter siden): Her er du drøy! Du snakker om å dra det langt? Dette!!! Snar med å ta andre så fort det er noe men... vil ikke påstå å si at dette er innafor. 6 2
Dojakitty Skrevet 19. februar #13086 Skrevet 19. februar Katinkalille skrev (26 minutter siden): Du var ganske snar med å"ta" meg på et innlegg jeg la ut her,om bla utseende til Stina. Les LEPPENE. Men at du kommer med sånne oppgulp,dét er da helt greit? Ganske så lavmål du også må jeg si. Vanskelig med denne innsikten 6
Klink Skrevet 19. februar #13087 Skrevet 19. februar (endret) Katinkalille skrev (1 time siden): Du var ganske snar med å"ta" meg på et innlegg jeg la ut her,om bla utseende til Stina. Les LEPPENE. Men at du kommer med sånne oppgulp,dét er da helt greit? Ganske så lavmål du også må jeg si. Oppgulp hva mener du? Oppgulp å si at jeg tror ikke Stina bryr seg så mye om man er døv? Endret 19. februar av Klink 1
Klink Skrevet 19. februar #13088 Skrevet 19. februar (endret) Bibbi_ skrev (2 timer siden): Er det så enkelt å "er man døv så kan man finne på noe annet på fritiden sin"? Er det greit å både si og tenke slik om mennesker med funksjonsnedsettelse?!! Miss.Wildfox skrev (2 timer siden): Her er du drøy! Du snakker om å dra det langt? Jeg mener jo selvfølgelig fordi at det ikke er noe tap å ikke få med seg hva Stina sier. Det er jo bare intetsigende. Nei jeg ser ikke slik på mennesker med funksjonsnedsettelser, og det skriver jeg også i samme innlegg. Det er selvfølgelig om å gjøre å lese det verste i alt! Endret 19. februar av Klink 3
Klink Skrevet 19. februar #13089 Skrevet 19. februar Katinkalille skrev (3 timer siden): Da kan kanskje du som forstår alt som tekstes,oversette dette? Dette er bare et eksempel av mange. Jeg har ikke skrevet at jeg forstår alt. 1
Orly Skrevet 19. februar #13090 Skrevet 19. februar Klink skrev (6 timer siden): Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne. Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. * Edit jeg mener selvfølgelig at det å ikke få med seg hva Stina skravler om ikke er noe stort tap uansett. Uavhengig av funksjonsnedsettelse eller ei. Hva i all verden er det for en kommentar??? Ærlig talt , så fordi man er døv så er det greit å falle utenfor og noen har det verre enn de så da er det ikke så farlig? Dette var skikkelig usjarmerende.. 11 1
Orly Skrevet 19. februar #13091 Skrevet 19. februar Klink skrev (2 timer siden): Jeg mener jo selvfølgelig fordi at det ikke er noe tap å ikke få med seg hva Stina sier. Det er jo bare intetsigende. Nei jeg ser ikke slik på mennesker med funksjonsnedsettelser, og det skriver jeg også i samme innlegg. Det er selvfølgelig om å gjøre å lese det verste i alt! Den roingen kan du bare legge bort 18 3
Måne Rampelyset Skrevet 19. februar #13092 Skrevet 19. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin.
Mrs Robinson Skrevet 19. februar #13093 Skrevet 19. februar Orly skrev (51 minutter siden): Hva i all verden er det for en kommentar??? Ærlig talt , så fordi man er døv så er det greit å falle utenfor og noen har det verre enn de så da er det ikke så farlig? Dette var skikkelig usjarmerende.. Vel... for det første har ikke Stina ansvar for å sørge for at alle føler seg inkludert For det andre så skriver klink at de som evt er døve får bruke tiden på noe annet ENN HENNE. Iom at Stina ikke gidder bruke tid på å inkludere de med evt hørselshemninger, så er det tydeligvis ikke et stort tap for stina heller. De det evt gjelder får gi tilbakemeldinger til stina, så får hun vurdere om hun tjener på å gjøre endringer. Man trenger ikke skape flere problemer her i verden enn man allerede har. Det er ikke snakk om nyhetene eller en dokumentarserie, liksom. 3 5
Måne Rampelyset Skrevet 19. februar #13094 Skrevet 19. februar Admin minner om at identifiserbare barn ikke skal omtales ved navn eller kallenavn. Vi tillater bruk av "P" ved omtale, men vis hensyn. Måne, admin. 2
J.. Skrevet 19. februar #13095 Skrevet 19. februar Måne Rampelyset skrev (30 minutter siden): Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. Det er jo sidevis med brukerdebatt stående igjen.. 6
Orly Skrevet 19. februar #13096 Skrevet 19. februar Bibbi_ skrev (6 timer siden): Er det så enkelt å "er man døv så kan man finne på noe annet på fritiden sin"? Er det greit å både si og tenke slik om mennesker med funksjonsnedsettelse?!! 👏👏 4 2
Klink Skrevet 19. februar #13097 Skrevet 19. februar Orly skrev (1 time siden): Den roingen kan du bare legge bort Det er ikke roing og forklare seg når en har uttrykt seg på en dårlig måte. Da de holdningene dere framstiller at jeg har ikke er noe jeg vil identifisere meg med. 1 2
Kitty20 Skrevet 19. februar #13098 Skrevet 19. februar Mrs Robinson skrev (1 time siden): Vel... for det første har ikke Stina ansvar for å sørge for at alle føler seg inkludert For det andre så skriver klink at de som evt er døve får bruke tiden på noe annet ENN HENNE. Iom at Stina ikke gidder bruke tid på å inkludere de med evt hørselshemninger, så er det tydeligvis ikke et stort tap for stina heller. De det evt gjelder får gi tilbakemeldinger til stina, så får hun vurdere om hun tjener på å gjøre endringer. Man trenger ikke skape flere problemer her i verden enn man allerede har. Det er ikke snakk om nyhetene eller en dokumentarserie, liksom. Stina bruker teksting på snappene sine, teksting er oversettelse av lyd og dialog til tekst. Som i bunn og grunn brukes som ett hjelpemiddel for de som ikke forstår ett språk eller har nedsatt hørsel. Så Stina har jo lagt på seg ett ansvar når hun tilbyr ett hjelpemiddel. Men som hun dessverre gjør veldig dårlig. 3
chsa Skrevet 19. februar #13099 Skrevet 19. februar Jeg har ikke noe kjennskap til vippeextensions, men er dette kun vipper eller er det filteret som gjør de større eller har hun faktisk så mye vipper påsatt? Ser jo helt vilt ut. 14
Vinnanna15 Skrevet 19. februar #13100 Skrevet 19. februar Ja,det er noe voldsomme greier😂Ser ikke ut som hun har vipper nede. Kanskje hun ikke har noen egne oppe heller? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå