Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
faltforfristelsen skrev (56 minutter siden):

Jeg tror ikke folk reagerer på Stina, men Per Fredrik, som virker noe rigid med dette med hud mot hud. Det har blitt diskutert mye på hans forum.

Ellers enig i det du skriver om bil. Vet ikke hvilken bil hun valgte, ser noen skriver Mercedes. Og Mercedes er gode biler ☺️ fint hun fant en bil hun likte. 

Skjønner  hva dere mener med hud mot hud og jeg forstår mer og mer av det dere snakker om med rigiditet hos PF. Samtidig prøver jeg å se litt lenger og skille mellom hva som faktisk er kritikkverdig og ikke. Hud mot hud skader ingen. (Altså i denne sammenhengen) 

Endret av Klink
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker og at det er rigiditeten i dette som blir reagert på. "Nå er klokken 14:30, nå skal vi kle av oss å legge oss og ha hud-mot-hud tid" For oss andre kommer det jo naturlig i ulike settinger. 

Hvilken bil hun kjøper er og revnende likegyldig, tror det er mer det at hun sier hun MÅ ha bil med sjukt stor plass for alt hun skal ha med seg på tur. Ett par ganger. Og det er snart tid for sporstvogn. At hun kjøper en 7 seter er jo fint det. Men hun kommer jo aldri i verden til å få bruk for den. Men det er jo ikke en fancy skrytebil. Det er en praktisk familiebil

Kanskje hun planlegger å få flere unger?  Eller planlegger å kunne ta med flere i bilen? 

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er rart det reageres på at dem har laget et lite område til magetrening. Det er legit bare et fast lekeområde som dem har laget. Trodde alle hadde det jeg? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hammerhai skrev (10 minutter siden):

Syntes det er rart det reageres på at dem har laget et lite område til magetrening. Det er legit bare et fast lekeområde som dem har laget. Trodde alle hadde det jeg? 

Jeg også. Selv om det kun varer til de begynner å krabbe. Da er hele huset lekeplass😆

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet
Hammerhai skrev (15 minutter siden):

Er vel ikke det det reageres på. Men at det er "tummytimestasjon"

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun planlegger å få flere unger?  Eller planlegger å kunne ta med flere i bilen? 

Flere barn tror jeg nok ikke hun skal ha. Men ja, det kan godt være hun planlegger det. Men det "folk" (ikke jeg, kunne ikke brydd meg mindre) sikkert tenker på er jo at de aldri er ute av huset, så hva skal de nå med den svære bilen. Tror jeg, da

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Flere barn tror jeg nok ikke hun skal ha. Men ja, det kan godt være hun planlegger det. Men det "folk" (ikke jeg, kunne ikke brydd meg mindre) sikkert tenker på er jo at de aldri er ute av huset, så hva skal de nå med den svære bilen. Tror jeg, da

Det er nå helt likegyldig hva de skal med den. Den kan stå i garasjen og ruste og «vi» kan leve livene våre som før. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

Er vel ikke det det reageres på. Men at det er "tummytimestasjon"

Hva slags forskjell utgjør det? 

Endret av Klink
  • Liker 9
Skrevet
Poly skrev (10 timer siden):

450 000 for og ha god plass til vognen som ungen snart har vokst ut av og kofferter for de som aldri er ute av huset 😅 Ja, det rakker jeg ned på så mye jeg vil 

Man skal da leve et liv med barn også da. Det barnet skal vel ha en vogn i bortimot tre år til. Kanskje de vil ha et barn til etterhvert også? Syns det er et lurt kjøp jeg! En sikker bil til familien, og et godt kjøp for fremtiden. Man trenger vel ikke kjøre en bitteliten bil fordi man kun har ett barn?!? Misunnelsen lenge leve🤯 Ikke rart det er mye elendighet her i verden…. Mye man kan kritisere influensere for, men dette blir rett og slett for dumt!!! Du burde virkelig gå i deg selv…

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (14 minutter siden):

Det er nå helt likegyldig hva de skal med den. Den kan stå i garasjen og ruste og «vi» kan leve livene våre som før. 

Ja, selvsagt. Men hvis man ikke skal kunne snakke om influenserne så må jo KG legge ned hele forumet. De tjener jo penger på å bli snakka om

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Ja, selvsagt. Men hvis man ikke skal kunne snakke om influenserne så må jo KG legge ned hele forumet. De tjener jo penger på å bli snakka om

Hva med å kritisere det som er kritikkverdig? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Klink skrev (1 time siden):

Skjønner  hva dere mener med hud mot hud og jeg forstår mer og mer av det dere snakker om med rigiditet hos PF. Samtidig prøver jeg å se litt lenger og skille mellom hva som faktisk er kritikkverdig og ikke. Hud mot hud skader ingen. (Altså i denne sammenhengen) 

Har noen sagt det er kritikkverdig og ha hud mot hud tid i senga? Man kan diskutere ting som bare er koko også. Det er et diskusjonsforum.

Endret av Poly
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Miss.Wildfox skrev (4 timer siden):

Skulle ønske dette var rett.

Men jeg er redd årsaken bak følger- og seertapet er Snapchat sin nye oppdatering som rulles ut gradvis nå. Funksjonen «Utforsk» blir nå borte fra snap. Hvis man ikke følger influensere må man aktivt søke de opp manuelt for å få de opp. Endelig slipper vi å at de blir kastet oss i fleisen med fet og gul clickbait. 

Det blir ekstremt mange influenser som kommer til å få mindre lønn fremover, etter å ha blitt promotert enkelt med utforskfunksjonen uten å løfte en finger. 

Opplever det også som et økt krav fra Snapchat, nå må de jobbe mer for lønna - bedre innhold samt selv jobbe med å holde seg aktiv og aktuell. Den influenseren som sover i timen nå fremover kommer nok til å tape stort, storhetstiden er forhåpentligvis forbi 👏🏼

Det er også et fair point! 

Endret av Jea10
Skrevet
Poly skrev (7 minutter siden):

Har noen sagt det er kritikkverdig og ha hud mot hud tid i senga? Man kan diskutere ting som bare er koko også. Det er et diskusjonsforum.

Nei, så hva er det da? Koko? Jeg syns ikke det er koko å ha kosetid i senga. Jeg syns det høres fint ut.  

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (30 minutter siden):

Nei, så hva er det da? Koko? Jeg syns ikke det er koko å ha kosetid i senga. Jeg syns det høres fint ut.  

Så da regner jeg med at samboeren din har kosetid i senga med barnet deres hver dag fra kl 14.30 til 15.30? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Hva med å kritisere det som er kritikkverdig? 

Jeg gjør det 

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Jeg tenker og at det er rigiditeten i dette som blir reagert på. "Nå er klokken 14:30, nå skal vi kle av oss å legge oss og ha hud-mot-hud tid" For oss andre kommer det jo naturlig i ulike settinger. 

Hvilken bil hun kjøper er og revnende likegyldig, tror det er mer det at hun sier hun MÅ ha bil med sjukt stor plass for alt hun skal ha med seg på tur. Ett par ganger. Og det er snart tid for sporstvogn. At hun kjøper en 7 seter er jo fint det. Men hun kommer jo aldri i verden til å få bruk for den. Men det er jo ikke en fancy skrytebil. Det er en praktisk familiebil

Ja, dette. Jeg er ikke misunnelig😅 Har bil selv, ingen fare. 

• Liker 3
Skrevet
Katinkalille skrev (29 minutter siden):

Så da regner jeg med at samboeren din har kosetid i senga med barnet deres hver dag fra kl 14.30 til 15.30? 

Da er vi på jobb så det funker ikke, men i 19 tida har to av de litt kosetid for det er rutinen vår før/til de sovner. 

Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Da er vi på jobb så det funker ikke, men i 19 tida har to av de litt kosetid for det er rutinen vår før/til de sovner. 

Men det er jo i forbindelse med sovetid, og det blir jo igjen noe HELT annet enn å skulle kle av seg for å ligge hud mot hud på dagtid. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (13 minutter siden):

Så altså i sammenheng med at barnet skal sove. Kler far da av seg og legger barnet med bar overkropp mot sin? Eller ligger de bare å koser i senga før barnet døser av?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...