Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Trulsa skrev (10 minutter siden):

Har ikke alle barn et slikt sted på gulvet i stua? Trodde det var helt vanlig. Ser dessverre at mange barn sitter i vogn på kjøpesenteret med mobil foran seg og chips som mat. Dette lekeopplegget ser 100 ganger bedre ut.

Jo,men ikke tummy timeeee stasjon🤡 Og heller ikke linet opp som i en utstilling. Nå er ungen 3 mnd da. Kan godt være han sitter med mobilen i hånda i vogna på kjøpesenteret om 3 år og slafser sukkerfritt godteri. Foreldrene BOR jo med mobilen i hånda. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (10 minutter siden):

Vi hadde også en matte med leker  og en babygym som vi la babyene våre på fram til de ikke lå rolig lenger. Selv om vi ikke kalte det for tummytime stasjon så kunne det jo lignet denne. 
Og alle ungene var forskjellige, ene likte å ligge lenge den andre hatet å ligge der og nyfødtsetet i triptrsppen ble brukt en del , pluss vippestol. Den tredje likte best babynest og meg. Gjett hva alle tre utvikler seg som de skal og både går , snakker og følger helt normal utvikling for deres alder. 

Det er jeg enig med deg i. Alle mine har hatt sine likheter og ulikheter. Sistemann hata å ligge på gulvet før han var 4 mnd ca, med mindre jeg underholdt han hvert sekund. 

Det jeg tror flere reagerer på her er rigiditeten deres, hvor det virker som de er så fastlåst i å gjennomføre en aktivitet, og at det ikke fremstår som naturlig gjennomføring av lek og samspill. Vi vet jo ikke hvordan det faktisk er, men det fremstår fastlåst og påtatt.

Endret av faltforfristelsen
Skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (4 minutter siden):

Dagens gjøre mål var å sette opp håret jadda

Og hun som hadde en laang preken om mammapolitiet som ikke skulle komme der å fortelle at hu at det var mest praktisk med håret i strikk. For dét skulle hu ha seg frabedt. Se hvor vi er nå. Plippen tar visst taki håret gitt. Større nek er ikke å oppdrive. Hu der må seriøst ha en tvilling,det går ikke ann å være så jævla dum alene!! 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (54 minutter siden):

Tipper hun er typen til å f.eks kaste egg så fort de nærmer seg utløpsdato også. 

Eller bare la kartongene stå i kjøleskapet også kjøpe nye også😂😂😂ser jo hvor mange det er der, til at de handler hver dag så trengs vel ikke 48 eggekartonger

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (5 timer siden):

Trist og se hvordan han enten er fastspent overalt eller ligger trangt 

Jepp!! Eller ligge i babygym. Stakkars må ligge der hele tiden. Hun bruker jo kjempe langt tid både på mat og når hun sminker seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (6 timer siden):

Tipper hun er typen til å f.eks kaste egg så fort de nærmer seg utløpsdato også. 

Så en gang for ikke lenge siden at hun la dem i vann for å sjekke om de enda var gode. Nærmet seg dato da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lzzy skrev (7 timer siden):

Takk! Og jeg synes at det bare understreker forbruket de har også, to mennesker i en husholdning som handler hver dag og gjerne begge to på en dag også. Når man har fire pakker egg i et kjøleskap, så sier det sitt. Lite kjøleskap, er ikke det der et vanlig kjøleskap som de fleste har 🤷‍♀️

Jo de halve kjøleskapene er små, vi har det selv og det er liten plass,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (19 minutter siden):

Jo de halve kjøleskapene er små, vi har det selv og det er liten plass,

Vi også! Måtte kjøpe ett til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (14 timer siden):

Nyfødtfotograferingen er så... har ikke ord på det

Screenshot_20250216_230440_Snapchat.jpg

Kommenterte dette nyfødtbilde jeg da hun la det ut for første gang.  Jeg var IKKE ufin, men stilte bare et spørsmål om antrekket, var ikke ondt ment. Og vipps var jeg kastet ut, igrunnen helt greit 🙂 Jeg hadde vel fjernet meg selv, men nå fikk jeg hjelp😅

Endret av Tsk
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (55 minutter siden):

Vi også! Måtte kjøpe ett til. 

Vi har og sånn innebygd kjøleskap, og de er små. Likevel klarer vi som er 6 stk i husholdningen oss med det. Men så handler vi ikke for 5000 kroner om dagen da, så er sikkert derfor

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 minutter siden):

Vi har og sånn innebygd kjøleskap, og de er små. Likevel klarer vi som er 6 stk i husholdningen oss med det. Men så handler vi ikke for 5000 kroner om dagen da, så er sikkert derfor

Samme her. Men to mennesker, og han har eget i studio skrev noen her inne. Så dette er vel hennes da 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (6 minutter siden):

Samme her. Men to mennesker, og han har eget i studio skrev noen her inne. Så dette er vel hennes da 😅 

I hans kjøleskap har de vel bare drikke. Veldokumentert gjennom en lang historie om at kjøleskapet fungerte som en fryser fordi det var ødelagt 😅 Men han handler jo mat til hvert måltid gjennom hele dagen så han trenger jo strengt tatt ikke noe kjøleskap

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (18 minutter siden):

Det gjør selvfølgelig vi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 minutter siden):

Da skjønner jeg det blir knapt om plassen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (29 minutter siden):

Og da sier jeg som du sa til meg lenger opp: har du ikke noe saklig å komme med?? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gipetto skrev (11 minutter siden):

Nå er hun sinna gitt. 

Kanskje oppføre seg som folk og være ærlig og naturlig da så slipper hun kjeft ! Eller få seg en jobb 🤷🏼‍♀️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Kanskje oppføre seg som folk og være ærlig og naturlig da så slipper hun kjeft ! Eller få seg en jobb 🤷🏼‍♀️

Dette rådet burde fler ta til seg..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

"hadde man vært flue på veggen hadde man kanskje fått ett annet inntrykk...jeg vet ikke..."

Hvis du ikke VET om man hadde fått ett annet inntrykk så er det kanskje ikke noe galt med inntrykkene vi sitter igjen med da...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...