Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1261 Del Skrevet 2. februar 2024 Dette er ikke henne å ikke oppdatere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. februar 2024 #1262 Del Skrevet 2. februar 2024 Og ja, 20 er sikkert innenfor normalområdet, men det er lavt. Jeg ville ventet med å juble. Fra 4+0 er det også vanlig at ukesindikator viser 2-3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 2. februar 2024 #1263 Del Skrevet 2. februar 2024 Håper det ikke er dårlige nyheter ❤️ stusser litt over at den monitoren hun tok testen med viste gravid, og den gir vel ikke utslag før 25? Blodprøvene hun tok etter den testen viste 20, og den ble tatt dagen etter? Virker som det har sunket da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. februar 2024 #1264 Del Skrevet 2. februar 2024 Alvea skrev (Akkurat nå): Håper det ikke er dårlige nyheter ❤️ stusser litt over at den monitoren hun tok testen med viste gravid, og den gir vel ikke utslag før 25? Blodprøvene hun tok etter den testen viste 20, og den ble tatt dagen etter? Virker som det har sunket da Ja, høres jo sånn ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1265 Del Skrevet 2. februar 2024 Jolanda skrev (1 minutt siden): Og ja, 20 er sikkert innenfor normalområdet, men det er lavt. Jeg ville ventet med å juble. Fra 4+0 er det også vanlig at ukesindikator viser 2-3. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 2. februar 2024 #1266 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 2. februar 2024 #1267 Del Skrevet 2. februar 2024 Sofagris skrev (3 minutter siden): Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Du sier noe der. Jeg har egentlig aldri testet før jeg var én uke over tiden for mens. Bortsett fra den ene gangen der jeg syns alt begynte å lukte så veldig og jeg ikke klarte å bli med mann og barn inn på barnas bondegård, fordi lukta av kubæsj var så intens at jeg bare brakk meg. Da skjønte jeg at det var lurt å ta en test, selv om det var dagen før forventet mens. 🤭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1268 Del Skrevet 2. februar 2024 Sofagris skrev (5 minutter siden): Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1269 Del Skrevet 2. februar 2024 Sofagris skrev (26 minutter siden): Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Samme som xu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. februar 2024 #1270 Del Skrevet 2. februar 2024 Det bør faktisk finnes en grense for hva folk skriver på nett om andre mennesker altså. Spekulere i hvorvidt hcgen er høy eller ikke, når hun selv sier det skremmer henne og å diktere hva folk kan føle om å miste foster er ikke greit. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1271 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Sofagris skrev (44 minutter siden): Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Når man får to streker på en test så er man gravid. Om det er kjemisk, spontanabort, exu eller ma så har man fått to streker på en test, og man forbereder seg faktisk på å bli mamma. Å si at det ikke telles er så sjukt dårlig gjort. Endret 2. februar 2024 av Tinkerbellee 30 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerjenta94 Skrevet 2. februar 2024 #1272 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (2 minutter siden): Når man får to streker på en test så er man gravid. Om det er kjemisk, spontanabort, exu eller ma så har man fått to streker på en test, om man forbereder seg faktisk på å bli mamma. Å si at det ikke telles er så sjukt dårlig gjort. Helt enig!! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. februar 2024 #1273 Del Skrevet 2. februar 2024 Birdo skrev (8 minutter siden): Det bør faktisk finnes en grense for hva folk skriver på nett om andre mennesker altså. Spekulere i hvorvidt hcgen er høy eller ikke, når hun selv sier det skremmer henne og å diktere hva folk kan føle om å miste foster er ikke greit. Det er ikke å spekulere når hun har sagt hva den er. Fakta er at det tallet er heelt i nedre sjiktet. Hvis hun ikke tåler det må hun la være å dele. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 2. februar 2024 #1274 Del Skrevet 2. februar 2024 Birdo skrev (10 minutter siden): Det bør faktisk finnes en grense for hva folk skriver på nett om andre mennesker altså. Spekulere i hvorvidt hcgen er høy eller ikke, når hun selv sier det skremmer henne og å diktere hva folk kan føle om å miste foster er ikke greit. Dette er jeg enig i. Jeg holder øye med tråden fordi jeg er litt engasjert og håper at de skal få lov å bli foreldre. Tror de kommer til å bli fine, litt omstendelige, foreldre. ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1275 Del Skrevet 2. februar 2024 Da ble det som jeg frykta. Stakkars…. 💔 det er vondt å miste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1276 Del Skrevet 2. februar 2024 Sprite skrev (5 minutter siden): Da ble det som jeg frykta. Stakkars…. 💔 det er vondt å miste.. For 10 minutter siden var du enig med en annen bruker om at så tidlig i graviditeten så er det ikke det samme som å miste? Godt å se du har endret mening. All medfølelse til Stina og PF, har selv mistet 6 ganger, vet hvor forferdelig vondt det er. ❤️ 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 2. februar 2024 #1277 Del Skrevet 2. februar 2024 Stakkars Stina..🥲💔 håper virkelig IVF kan hjelpe dem nå! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1278 Del Skrevet 2. februar 2024 Triste nyheter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 2. februar 2024 #1279 Del Skrevet 2. februar 2024 Stakkars, stakkars dem. Søsteren min står i samme prosess, og så jeg vet litt om hvor forjævlig det er.. Ble skikkelig lei meg nå😞 det ble en kortvarig glede. Får bare skikkelig vondt av dem💔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 2. februar 2024 #1280 Del Skrevet 2. februar 2024 Birdo skrev (20 minutter siden): Det bør faktisk finnes en grense for hva folk skriver på nett om andre mennesker altså. Spekulere i hvorvidt hcgen er høy eller ikke, når hun selv sier det skremmer henne og å diktere hva folk kan føle om å miste foster er ikke greit. Helt enig i den biten som går på følelsene rundt å miste eller ei. Når man først tar en graviditetstest og får et positivt svar, så mister man jo en graviditet når man forstår at den ikke er vellykket. De fleste sitter jo igjen med en sorgfølelse i større eller mindre grad da - spesielt når man har forsøkt i lang tid og det er veldig ønsket. Men at man «spekulerer» i hCG og nivåer må få være lov. Hun har selv gått ut med nivåer og detaljer rundt dette, så at det blir en diskusjon rundt hva andre har opplevd/erfart i samme situasjon er jo ganske naturlig. Ønsker hun å skjerme seg for dette vil jeg råde henne til å holde seg borte fra diskusjonsforum på generelt grunnlag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå