faltforfristelsen Skrevet fredag kl 21:55 #12721 Del Skrevet fredag kl 21:55 Katinkalille skrev (1 time siden): Intet mindre enn 16 snapper for å svare på noe så enkelt som: hva kostet robotstøvsugeren? Syns alltid hun bruker 16 snapper på å forklare noe enkelt. Var en av grunnene til at jeg avfulgte henne. Orket ikke klikke meg igjennom 2 minutter med noe som kunne vært sagt på 10 sek. Men det er så mye eeehm.. og.... Eeehm... Anywaaays... Så skifter hun tema, og hopper tilbake igjen. Blir stressa av å høre på. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet fredag kl 22:07 #12722 Del Skrevet fredag kl 22:07 faltforfristelsen skrev (10 minutter siden): Syns alltid hun bruker 16 snapper på å forklare noe enkelt. Var en av grunnene til at jeg avfulgte henne. Orket ikke klikke meg igjennom 2 minutter med noe som kunne vært sagt på 10 sek. Men det er så mye eeehm.. og.... Eeehm... Anywaaays... Så skifter hun tema, og hopper tilbake igjen. Blir stressa av å høre på. Jeg blir irritert av å høre på… eehhmm 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet fredag kl 22:39 #12723 Del Skrevet fredag kl 22:39 Dojakitty skrev (5 timer siden): Hvorfor oppfører du deg som en da? 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet fredag kl 22:51 #12724 Del Skrevet fredag kl 22:51 Og til alle dere som fortsatt mener at huset er godt vedlikeholdt osv osv. mener dere det fortsatt?🤡 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy13 Skrevet fredag kl 22:56 #12725 Del Skrevet fredag kl 22:56 Trykket inn på vloggen nå - og hun snakker i vei om gravidshoot og ungen sitter å babler og prøver å få kontakt ....... Utrolig merkelig hele greia - skjønner ikke hvor selvinnsikten er 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet fredag kl 22:59 #12726 Del Skrevet fredag kl 22:59 Anno1969 skrev (På 1.2.2025 den 20.34): Altså, her må det være noe riv ruskende gale! Amme, ikkje amme.. Melkespreng hun får til å være brystbetennelse som er over igjen dagen etter. Barnet våkner kl. 07 og er lys våken, men klokka til mor sier at ho må sove mer, og da presser hun barnet til å ligge i senga til han sovner igjen enda det er morgen! Småbarn er jo klare for dagen mange ganger fra kl 5-6 om morgenen, og da må di få komme ut av senga og starte dagen. Di er jo begge helt gal pga. dette med søvn.Lengde og kvalitet. Er helt normalt at man sover mindre med spedbarn i hus!! Tenk hvis det barnet hadde hatt kolikk, og di ikje hadde sovet på 3 mnd???Ho er livredd for å la barnet bruke dyne i senga si fra han er født pga. at han kan få den over seg og kveles. Turte ikke bruke babystolen.. Også dette med pappatid i 3-4 timer hver dag til fast klokkeslett?? Aldri opplevd eller hørt om noen som hadde det på det viset? Virker helt sykelig. Matvanene deres som barnet skal vokse opp med er det aller verste. Den ungen vil jo få et sykelig forhold til mat sånn som di holder på. Spessielt far. Di lager forskjellig middag og spiser sjeldent sammen som familie. Mat, kropp, søvn og trening er jo gått til hodet på dem begge to! Barnet får jo ikke frisk luft heller hver dag. Har vel gått tur ute med han noen få ganger siden han ble født. Dette er ikke et sunt miljø for et barn å vokse opp i spør du meg. Dette! Hva er det med folk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 23:49 #12727 Del Skrevet fredag kl 23:49 Katinkalille skrev (56 minutter siden): Og til alle dere som fortsatt mener at huset er godt vedlikeholdt osv osv. mener dere det fortsatt?🤡 Og første de gjør om morgenen er og slippe bikkja ut på terrassen så den kan pisse der…🤢 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet i går, 00:01 #12728 Del Skrevet i går, 00:01 Katinkalille skrev (1 time siden): Og til alle dere som fortsatt mener at huset er godt vedlikeholdt osv osv. mener dere det fortsatt?🤡 Ser ikke noe galt. Er det ikke bare å høyttrykksspyle det bort? Hvis du mener det grønne. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 00:39 #12729 Del Skrevet i går, 00:39 Katinkalille skrev (1 time siden): Og til alle dere som fortsatt mener at huset er godt vedlikeholdt osv osv. mener dere det fortsatt?🤡 Hva er galt her tenker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 21 timer siden #12730 Del Skrevet 21 timer siden Bibbi_ skrev (6 timer siden): Hva er galt her tenker du? Tenker at hvis du ikke ser det selv så skal jeg heller ikke kommentere det. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 21 timer siden #12731 Del Skrevet 21 timer siden Purple Diamond skrev (6 timer siden): Ser ikke noe galt. Er det ikke bare å høyttrykksspyle det bort? Hvis du mener det grønne. Nei det er det ikke😂 det har Stina dokumentert selv. Ikke når det har gått så lang tid uten skikkelig vedlikehold. Bare å spyle av resten av malinga/beisen på toppbordet også,er jo så sjuuukt bra vedlikeholdt. Er jo sjuuuukt nice når Klåvvi slippes ut der for å pisse også💫 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 21 timer siden #12732 Del Skrevet 21 timer siden Katinkalille skrev (7 timer siden): Og til alle dere som fortsatt mener at huset er godt vedlikeholdt osv osv. mener dere det fortsatt?🤡 De bor rett ved havet, det er faktisk så godt som umulig å holde grønsken borte. Nå sa hun flere ganger i fjor at hun ikke hadde ork til å beise akkurat det året, så hun ville heller ikke skrubbe for mye på terrassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 21 timer siden #12733 Del Skrevet 21 timer siden Birdo skrev (9 minutter siden): De bor rett ved havet, det er faktisk så godt som umulig å holde grønsken borte. Nå sa hun flere ganger i fjor at hun ikke hadde ork til å beise akkurat det året, så hun ville heller ikke skrubbe for mye på terrassen. Et toppbord blir ikke sånn på en sesong altså. Men da er vel du sikkert en av de som mener huset innvendig er i skikkelig bra stand og null slitasje,som burde vært gjort noe med for lenge siden. Det er meg revnende likegyldig hvordan folk har det hos seg,så lenge de ikke fronter at de er så sjuuuukt nøye,og "har alt på stell",når sannheten er en helt annen. Dét blir feil. Merkelig det der med hvordan gulvet der ser ut,hvor skittent det er. Og ikke skyld på bikkja. Sååå møkkete blir ikke den av å løpe på verandaen heller. Stina kan gjerne gro ned i møkk for min del,men ikke skryt så jævla mye av hvor rent du liker å ha det. Er da vel ingen som vasker en sluk på gulvet,for så å bruke samme papir på vaskemaskinen og tørketrommelen etterpå. Æsj! 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21 timer siden #12734 Del Skrevet 21 timer siden Katinkalille skrev (8 minutter siden): Et toppbord blir ikke sånn på en sesong altså. Men da er vel du sikkert en av de som mener huset innvendig er i skikkelig bra stand og null slitasje,som burde vært gjort noe med for lenge siden. Det er meg revnende likegyldig hvordan folk har det hos seg,så lenge de ikke fronter at de er så sjuuuukt nøye,og "har alt på stell",når sannheten er en helt annen. Dét blir feil. Merkelig det der med hvordan gulvet der ser ut,hvor skittent det er. Og ikke skyld på bikkja. Sååå møkkete blir ikke den av å løpe på verandaen heller. Stina kan gjerne gro ned i møkk for min del,men ikke skryt så jævla mye av hvor rent du liker å ha det. Er da vel ingen som vasker en sluk på gulvet,for så å bruke samme papir på vaskemaskinen og tørketrommelen etterpå. Æsj! Dette. De har gang på gang skrytt over hvor rent og pent og alt mulig de har det. Det er jo regelrett løgn. Det beviser de jo helt klart selv med det de legger ut! Glemmer ikke den sinnsykt ekle rullegardina/persiennen i bakgrunnen mens PF holder P.. eller som du sier. Vasker gulvet og bruker samme papir på maskinene. Altså. 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet 20 timer siden #12735 Del Skrevet 20 timer siden Poly skrev (8 timer siden): Og første de gjør om morgenen er og slippe bikkja ut på terrassen så den kan pisse der…🤢 Ho springer ned fra verandaen å tisser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20 timer siden #12736 Del Skrevet 20 timer siden Katinkalille skrev (1 time siden): Et toppbord blir ikke sånn på en sesong altså. Men da er vel du sikkert en av de som mener huset innvendig er i skikkelig bra stand og null slitasje,som burde vært gjort noe med for lenge siden. Det er meg revnende likegyldig hvordan folk har det hos seg,så lenge de ikke fronter at de er så sjuuuukt nøye,og "har alt på stell",når sannheten er en helt annen. Dét blir feil. Merkelig det der med hvordan gulvet der ser ut,hvor skittent det er. Og ikke skyld på bikkja. Sååå møkkete blir ikke den av å løpe på verandaen heller. Stina kan gjerne gro ned i møkk for min del,men ikke skryt så jævla mye av hvor rent du liker å ha det. Er da vel ingen som vasker en sluk på gulvet,for så å bruke samme papir på vaskemaskinen og tørketrommelen etterpå. Æsj! Nå legger du ekstremt mye meninger i munnen min🤷🏻♀️ Jeg skrev jo for øvrig også at hun ikke gjorde noe i fjor, så det er to år siden sist det ble gjort noe ordentlig der ute. To år rett i nærheten av saltvann gjør dette med treverk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 19 timer siden #12737 Del Skrevet 19 timer siden Morsomt at hun som står og suger inn magen for tusenvis av følgere skal belære andre om uheldig kroppsfokus. Her er jo hennes ekte, helt normale sunne mage. 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 19 timer siden #12738 Del Skrevet 19 timer siden Mamma53 skrev (22 minutter siden): Ho springer ned fra verandaen å tisser. Skvetter nok litt her og der tenker jeg. Spesielt veloppdragen er jo ikke den hunden akkurat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 19 timer siden #12739 Del Skrevet 19 timer siden Birdo skrev (33 minutter siden): Nå legger du ekstremt mye meninger i munnen min🤷🏻♀️ Jeg skrev jo for øvrig også at hun ikke gjorde noe i fjor, så det er to år siden sist det ble gjort noe ordentlig der ute. To år rett i nærheten av saltvann gjør dette med treverk. Kommer saltvannet fra sumpen inn på kjøkkenbenken,vinduskarmer inne og gulvet inne også da ell?🤡 Derfor det er så slitt sikkert.. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19 timer siden #12740 Del Skrevet 19 timer siden Katinkalille skrev (29 minutter siden): Kommer saltvannet fra sumpen inn på kjøkkenbenken,vinduskarmer inne og gulvet inne også da ell?🤡 Derfor det er så slitt sikkert.. igjen, hvorfor legger du meninger over på meg? Jeg har ikke nevnt inne med et eneste ord, det var snakk om verandaen ute. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå