Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (13 minutter siden):

Nå handler heller ikke denne tråden om Stine🤷🏻‍♀️

Beklager at jeg bomma på siste bokstav, mente selvfølgelig Stina. Jeg er bare et menneske, alle gjør feil, ingen er perfekte. Heller ikke StinA. Ei heller du.

• Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Beklager at jeg bomma på siste bokstav, mente selvfølgelig Stina. Jeg er bare et menneske, alle gjør feil, ingen er perfekte. Heller ikke StinA. Ei heller du.

Så har jeg da heller aldri påstått at jeg er perfekt😂 StinA derimot,mener nok selv at hu er det🫠

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det børstes litt hår over frokosten i dag også

💫gourmetkokken💫

IMG_8536.png

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

🥳Enda 100 til borte i dag 🥳

Forsvunnet 8000 tusen følgere på henne siste tiden, lurer på hvorfor 😂 (eller ikke)

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
chsa skrev (Akkurat nå):

Forsvunnet 8000 tusen følgere på henne siste tiden, lurer på hvorfor 😂 (eller ikke)

Merkelig det der😂

• Liker 8
Skrevet

Vært å bestilt seg "nnjåkki med biff" på restaurant nå

• Liker 7
Skrevet
Katinkalille skrev (3 timer siden):

Nå handler heller ikke denne tråden om Stine🤷🏻‍♀️

Om du detter ned på det nivået, og pirker på ein bokstav feil i navnet , so er diskusjon uaktuelt. 🤢

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (3 timer siden):

Er en av de som har brukt K som et friskt alternativ. Trenger ikke bety at det er henne. 

Flott for deg at du bruker andre alternativ. Men i diskusjonstråden  med reglar ,so skal ein vel holde seg til den tråden handlar om. Om en skal reklamerr for andre startar ein vel ein eigen tråd for det.

• Liker 2
Skrevet

Tydelig at hun leser her inne ja ! Da ble det plutselig vist mere familietid og at de begge holder lillegutt , så bra da 👍hva har du tenkt å gjøre med følgertallet ditt da Stina , bare i dag er 200 borte , i går forsvant 100 og som en annen skriver her er vist 8000 borte på kort tid . Mulig content med appelsinskjæring og dill med det håret oppi mat osv og digge seg selv med trutmunn og dådyrblikk i speilet hver morgen , og ellers pakking av stellebag med forklaring på hvorfor du har med forskjellige ting  blir pittelitt kjedelig og uinteressant . Du må nok tenke litt utenfor boksen nå «Jenta mi « 

• Liker 13
  • Nyttig 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Tydelig at hun leser her inne ja ! Da ble det plutselig vist mere familietid og at de begge holder lillegutt , så bra da 👍hva har du tenkt å gjøre med følgertallet ditt da Stina , bare i dag er 200 borte , i går forsvant 100 og som en annen skriver her er vist 8000 borte på kort tid . Mulig content med appelsinskjæring og dill med det håret oppi mat osv og digge seg selv med trutmunn og dådyrblikk i speilet hver morgen , og ellers pakking av stellebag med forklaring på hvorfor du har med forskjellige ting  blir pittelitt kjedelig og uinteressant . Du må nok tenke litt utenfor boksen nå «Jenta mi « 

Blir show når vi skal få følge de til Granca. Sånn på ekte 😅 Hvordan skal de løse alle utfordringene?!

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Ja, går gradvis nedover! Er 164,9k nå. Når jeg sjekket sist var det 170k. Er en liten stund siden 😅

• Liker 5
Skrevet
Poly skrev (Akkurat nå):

Blir show når vi skal få følge de til Granca. Sånn på ekte 😅 Hvordan skal de løse alle utfordringene?!

Lurer på hvordan de skal pakke med seg sterilisatorene. Og så blir det litt gøy å se S i alle mulige bittesmå bikinier, men amme offentlig går ikke

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Lurer på hvordan de skal pakke med seg sterilisatorene. Og så blir det litt gøy å se S i alle mulige bittesmå bikinier, men amme offentlig går ikke

Du gir deg ikkje på den!

• Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Joda, hun kan plustelig amme "overalt" nå fordi det foreligger en ferietur hun absolutt skal gjennomføre og da måååå ammingen funke 100% fordi flasker og sterilisering på ferietur er så schtuuuuk og sånt no'

• Liker 19
Skrevet
oss-to skrev (7 minutter siden):

Du gir deg ikkje på den!

Hvorfor skal man gi seg på den?

• Liker 6
Annonse
Skrevet
oss-to skrev (11 minutter siden):

Du gir deg ikkje på den!

Gi meg på hva? Dobbeltmoralen hennes? Er vel ikke jeg som må gi meg på noe her 

• Liker 5
Skrevet
chsa skrev (6 minutter siden):

Joda, hun kan plustelig amme "overalt" nå fordi det foreligger en ferietur hun absolutt skal gjennomføre og da måååå ammingen funke 100% fordi flasker og sterilisering på ferietur er så schtuuuuk og sånt no'

Åjaaaa. Skjønner. Jeg har ikke vært innom snappen hennes så mye nå, men skjønner jo at det selvsagt går bra å fullamme nå som det passer henne 

• Liker 5
Skrevet
Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal man gi seg på den?

Ho har ikkje ein gang vist at ho ammar offentleg, eller hos familie for den saks skyld, på de mnd ho har hatt barn men puppane er i monitor. Så dette har ho bevist. Ho klarar ikkje amme offentleg men ho klarar bise puppane

• Liker 3
Skrevet
oss-to skrev (1 time siden):

Om du detter ned på det nivået, og pirker på ein bokstav feil i navnet , so er diskusjon uaktuelt. 🤢

Ser at noen andre kom meg i forkjøpet med svar,men kunne ikke vært mer enig! 

• Liker 1
Skrevet
oss-to skrev (1 time siden):

Flott for deg at du bruker andre alternativ. Men i diskusjonstråden  med reglar ,so skal ein vel holde seg til den tråden handlar om. Om en skal reklamerr for andre startar ein vel ein eigen tråd for det.

Da utgår vel Pefeddik i tråden også da eller? 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...