Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl 20:45 #12601 Del Skrevet onsdag kl 20:45 Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser. Måne, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet onsdag kl 20:47 #12602 Del Skrevet onsdag kl 20:47 J.. skrev (4 minutter siden): Da bør du nesten la være å ytre "bekymringen" din også. Å omtale noens foreldrerolle som bekymringsverdig uten å faktisk reagere,er ikke bekymring,det er skitsnakk. Tenk så mange barn som kunne hatt en bedre barndom,hvis man hadde meldt ifra ved første bekymring,ikke langt ut i barndommen/ungdomsårene,hvis tegn på omsorgssvikt,dårlig kompetanse hos foreldre eller det som verre er,hadde blitt meldt inn så tidlig som mulig. Å "melde bekymring" på et anonymt forum uten å faktisk gjøre noe blir for dumt,og er en gjentagende greie i fler tråder.. https://www.bufdir.no/barnevern/melde-fra-privatperson/ "Hvis du er bekymret for om et barn får god nok omsorg, bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. Du trenger ikke å være sikker på at noe er galt for å melde fra." Jeg har faktisk meldt en mor til barnevernet, så det er ikke fremmed for meg. Men disse to kan vel få en sjanse til å modnes og utvikle seg litt de kommende årene? Man har lov til å være bekymret, siden disse to er offentlige mennesker som deler hverdagen sin helt frivillig med masse tusen mennesker. De leser her inne også, og har flere ganger plutselig tatt til seg tips som skrives om her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 21:06 #12603 Del Skrevet onsdag kl 21:06 Men altså,HVEM er inne å redigerer opprinnelige innlegg?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet onsdag kl 21:11 #12604 Del Skrevet onsdag kl 21:11 clåvviii skrev (4 minutter siden): Men altså,HVEM er inne å redigerer opprinnelige innlegg?? Hvorfor er det engang mulig lurer jeg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet onsdag kl 21:18 #12605 Del Skrevet onsdag kl 21:18 (endret) Vålull skrev (20 timer siden): Synes hun viser og sier ting som om hun er den første i verden til å bli mor til et barn De har fått navnet influensere og de skal belære hele samfunnet om alt som har eksistert i millioner av år holdt jeg på og si. For å si det sånn, det er intet nytt under solen, men slik influensere kommer frem i media, så er det som om at de har funnet opp krutet. Så Sophie Elise i en eller annen blad for ikke lenge siden. Der skal hun fortelle at hun som maaaange mødre før henne igjen har opplevd, nemlig at morsfølelsen ikke var der rett etter fødsel. Eller hun følte ingen tilknytning eller hvordan hun ordla seg. I kommentarfeltet på fb var det noen lettlurte sjeler som satte pris på at hun brukte (B)kjendis statusen sin for å fremme noe som er helt naturlig. La oss applaudere disse modige narsissistiske "influenserne" som tør og ta bladet fra munnen og si noe ingen har turt og sagt noen gang i menneskets historie Har bare hørt det 1000 ganger i maaange år. Aldri hørt at det har vært noe tabu å nevne sånt heller, tvert i mot. Eneste grunn til at de kommer frem i media er kun for egen vinning. Endret onsdag kl 21:24 av Sannhetsøkende 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 21:20 #12606 Del Skrevet onsdag kl 21:20 Niffler skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det engang mulig lurer jeg på Du sier noe. Det ene innlegget mitt har plutselig blitt redigert,og det er IKKE av meg. Skrev Plippen. Men altså,da er det 5925295337 innlegg med Pefeddik og Klåvvii som også burde redigeres. Klovner!! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet onsdag kl 21:26 #12607 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Viki6 skrev (36 minutter siden): Jeg har faktisk meldt en mor til barnevernet, så det er ikke fremmed for meg. Men disse to kan vel få en sjanse til å modnes og utvikle seg litt de kommende årene? Man har lov til å være bekymret, siden disse to er offentlige mennesker som deler hverdagen sin helt frivillig med masse tusen mennesker. De leser her inne også, og har flere ganger plutselig tatt til seg tips som skrives om her. Forstår hva du mener, men samtidig er det viktig at barn fanges opp tidlig før det skjer en skjevutvikling. Disse to burde hatt forelereveiledning. Forhåpentligvis ser helsestasjonen dette og fanger det opp tidlig nok. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 06:12 #12608 Del Skrevet i går, 06:12 Viki6 skrev (10 timer siden): Er det bare jeg som er bekymret for hvordan oppveksten til barnet skal bli? Det er så mye galt og rart med de to foreldrene, at jeg klarer bare ikke å se for meg en normal oppvekst for barnet. Syns det er vondt å se på både familiedynamikk og hvordan de to er totalt avhengige av å få holde på med sine egne greier. Ensformig kosthold har de også. Hvordan blir det når barnet skal følges opp på skole og fritidsaktiviteter? Sorry, men er alvorlig bekymret 😔. De virker som de er minst like umodne som en tenåring. Det at de tjener penger er absolutt ikke ensbetydende med å være ressurssterke. Er ikke bare deg nei…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 06:14 #12609 Del Skrevet i går, 06:14 faltforfristelsen skrev (8 timer siden): Forstår hva du mener, men samtidig er det viktig at barn fanges opp tidlig før det skjer en skjevutvikling. Disse to burde hatt forelereveiledning. Forhåpentligvis ser helsestasjonen dette og fanger det opp tidlig nok. De gjør nok neppe det. Disse folka er flinke til å vise en fasade og gjør nok det der også pluss det er EKSTREMT begrenset hva HS ser på en time 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 16:09 #12610 Del Skrevet i går, 16:09 God morgen langt utpå ettermiddag/kveldingen der ja …. Og sortering med forklaring på hvorfor og hvordan skittentøyet ligger i kurver ja … ikke rart du har 100 færre følgere denne uken Stinamor … 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet i går, 16:13 #12611 Del Skrevet i går, 16:13 JojoMoyes skrev (3 minutter siden): God morgen langt utpå ettermiddag/kveldingen der ja …. Og sortering med forklaring på hvorfor og hvordan skittentøyet ligger i kurver ja … ikke rart du har 100 færre følgere denne uken Stinamor … Meg inkludert. Mye mer gøy her 😂 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 16:26 #12612 Del Skrevet i går, 16:26 Vinnanna15 skrev (12 minutter siden): Meg inkludert. Mye mer gøy her 😂 🥳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet i går, 16:38 #12613 Del Skrevet i går, 16:38 Vinnanna15 skrev (24 minutter siden): Meg inkludert. Mye mer gøy her 😂 Er faktisk enig, er mye mer gøy her! Er nok derfor en del folk forsetter å skrive her også 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 16:44 #12614 Del Skrevet i går, 16:44 lillebamsemums skrev (5 minutter siden): Er faktisk enig, er mye mer gøy her! Er nok derfor en del folk forsetter å skrive her også 😅 Leser faktisk heller her enn å se på snappen 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet i går, 17:27 #12615 Del Skrevet i går, 17:27 Dojakitty skrev (43 minutter siden): Leser faktisk heller her enn å se på snappen Sjæl😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 23 timer siden #12616 Del Skrevet 23 timer siden «Vasket» hun virkelig det møkkskitne vaskeromsgulvet med kjøkkenpapir, og så brukte samme papiret fra gulvet og tørket videre over vaskemaskin og tørke trommel? Eller så jeg syner? 🤢 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 22 timer siden #12617 Del Skrevet 22 timer siden Miss.Wildfox skrev (1 time siden): «Vasket» hun virkelig det møkkskitne vaskeromsgulvet med kjøkkenpapir, og så brukte samme papiret fra gulvet og tørket videre over vaskemaskin og tørke trommel? Eller så jeg syner? 🤢 Stemmer det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 22 timer siden #12618 Del Skrevet 22 timer siden Miss.Wildfox skrev (1 time siden): «Vasket» hun virkelig det møkkskitne vaskeromsgulvet med kjøkkenpapir, og så brukte samme papiret fra gulvet og tørket videre over vaskemaskin og tørke trommel? Eller så jeg syner? 🤢 Ikke så opptatt av hygiene likevel åpenbart. Å ha på hansker når hun skifter på egen sønn var viktig, men å dra dritt fra gulvet og kline det utover vaskemaskin og tørketrommel gjør visst ikke noe. Ikke skarpeste kniven i skuffen hun der… 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22 timer siden #12619 Del Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 22 timer siden #12620 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Hun går innom butikken og handler til eget måltid, han går så på samme butikk og handler til seg etterpå. Hun filmer matlaging og tummytime, pelle kommer hjem og filmer at han må rydde opp både matlagingen hennes og lekene på gulvet. For ett «familieliv»..🤯 Jeg har ikke lyst og støtte dette, men det blir litt som en bilkræsj; En vil ikke se men er allikevel så nysgjerrig at en må få det med seg😅 Endret 21 timer siden av Love2017juni 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå