Maxine123 Skrevet tirsdag kl 23:25 #12581 Del Skrevet tirsdag kl 23:25 (endret) J.. skrev (På 10.2.2025 den 21.00): Det spiller ingen rolle om grunnen til at dere diskuterer kroppen hennes,det er regelbrudd,et ganske vemmelig ett også. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Det er ikke kroppen hennes, eller hvordan den ser ut som blir diskutert her, det er HENNES FREMSTILLING av kroppen hennes som blir diskutert… Det faktum at hun legger ut «slik ser magen ut tre mnd etter fødsel» hvor magen er helt flat (og tydelig trekkes inn) i det ene øyeblikket og i det neste så ser man hvordan hun egentlig ser ut når hun ikke holder den inn, som er en helt vanlig mage, hun har tross alt vært gjennom et svangerskap, så det er ikke rart om den har forandret seg noe siden før hun ble gravid, det er helt naturlig. Endret tirsdag kl 23:35 av Maxine123 Skrivefeil 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet onsdag kl 00:57 #12582 Del Skrevet onsdag kl 00:57 Synes hun viser og sier ting som om hun er den første i verden til å bli mor til et barn 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 06:24 #12583 Del Skrevet onsdag kl 06:24 Vålull skrev (5 timer siden): Synes hun viser og sier ting som om hun er den første i verden til å bli mor til et barn Og ikke glem at hun har hatt det verste svangerskapet , for ikke å snakke om det lengste! Og sinnsykt slitsom barseltid og vanskelig amming og gudveithva Det fascinerer meg at de har alle hjelpemidler i verden, men likevel ikke klarer å google seg frem til helt elementær kunnskap om små barn. Han lager lange avhandlinger om ultraprossesert mat basert på forskning mens de ikke klarer å google hvor lenge en baby sover når de er 3 mnd gamle 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet onsdag kl 06:36 #12584 Del Skrevet onsdag kl 06:36 Kommer aldri til å bli klok på den dama. Null problem å vise seg frem halvnaken til tusenvis av følgere, men å amme litt med familie tilstede eller på en kafe, det var helt umulig for henne 😂. Nå er vel ikke det et problem lenger, siden hun nå bare kan amme liggende (aldri hørt om). 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 06:51 #12585 Del Skrevet onsdag kl 06:51 Palmemor skrev (23 minutter siden): Og ikke glem at hun har hatt det verste svangerskapet , for ikke å snakke om det lengste! Og sinnsykt slitsom barseltid og vanskelig amming og gudveithva Det fascinerer meg at de har alle hjelpemidler i verden, men likevel ikke klarer å google seg frem til helt elementær kunnskap om små barn. Han lager lange avhandlinger om ultraprossesert mat basert på forskning mens de ikke klarer å google hvor lenge en baby sover når de er 3 mnd gamle Hun klarer bare å amme hjemme og liggende om jeg forstod det rett , meget spesielt når hun har hatt 3 mnd på seg til å «øve» du vet hadde litt mer av tiden din gått til barnet ditt og ikke deg selv og utseende og vise deg frem så hadde nok ammingen vært en lek nå .. Viktigere å prate i kamera enn å holde babyen sin etter vaksine også , det virker til tider som hun er redd for å holde han ! At det er bedre at han ligger ved siden av . Men det er sikkert bare min observasjon . 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 07:10 #12586 Del Skrevet onsdag kl 07:10 JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Hun klarer bare å amme hjemme og liggende om jeg forstod det rett , meget spesielt når hun har hatt 3 mnd på seg til å «øve» du vet hadde litt mer av tiden din gått til barnet ditt og ikke deg selv og utseende og vise deg frem så hadde nok ammingen vært en lek nå .. Viktigere å prate i kamera enn å holde babyen sin etter vaksine også , det virker til tider som hun er redd for å holde han ! At det er bedre at han ligger ved siden av . Men det er sikkert bare min observasjon . Jeg aner ikke hvor vanskelig det er å amme med silikon så kan jo hende den stillingen er den som virker, men alt er jo etter klokka. Kan ikke finne på å ha han inntil seg om det ikke er «hudtid» Virker veldig usikker på hele rollen, og det er jo lov det. Men da bør man oppsøke litt hjelp og veiledning 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet onsdag kl 07:24 #12587 Del Skrevet onsdag kl 07:24 Poly skrev (9 timer siden): Hun er jo helt vekke når hun maser om at det er umulig og holde seg helt unna sukker. Eh, nei. Det er bare til og slutte og spise halvfabrikata det. Lage ting fra bunnen, noe hun ikke vet hvordan gjøres. Til og med popcornet må hun kjøpe ferdigkrydder til. For det går jo ikke an og ta litt rent salt på… Veldig enig i dette! Jeg har et kosthold fritt for sukker og kunstig søtning/ erstatning. Det går helt fint, det er bare å lage maten selv, så har man full kontroll😊 Helt flott at hun har sin måte å gjøre det på etter hennes behov, men det blir for dumt å proklamere at "det ikke er mulig". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 07:24 #12588 Del Skrevet onsdag kl 07:24 Palmemor skrev (13 minutter siden): Jeg aner ikke hvor vanskelig det er å amme med silikon så kan jo hende den stillingen er den som virker, men alt er jo etter klokka. Kan ikke finne på å ha han inntil seg om det ikke er «hudtid» Virker veldig usikker på hele rollen, og det er jo lov det. Men da bør man oppsøke litt hjelp og veiledning Jeg ser null samspill mellom mor og barn ! Såvidt hun snakker til han , han prater og vil ha kontakt men tlf kommer først , vil helst ha han liggende vekk fra seg og ikke holde han . Synes det er skremmende å se på.. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 07:28 #12589 Del Skrevet onsdag kl 07:28 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Jeg ser null samspill mellom mor og barn ! Såvidt hun snakker til han , han prater og vil ha kontakt men tlf kommer først , vil helst ha han liggende vekk fra seg og ikke holde han . Synes det er skremmende å se på.. Jeg håper han får mer oppmerksomhet enn hva vi ser hvertfall 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet onsdag kl 07:59 #12590 Del Skrevet onsdag kl 07:59 JojoMoyes skrev (1 time siden): Hun klarer bare å amme hjemme og liggende om jeg forstod det rett , meget spesielt når hun har hatt 3 mnd på seg til å «øve» du vet hadde litt mer av tiden din gått til barnet ditt og ikke deg selv og utseende og vise deg frem så hadde nok ammingen vært en lek nå .. Viktigere å prate i kamera enn å holde babyen sin etter vaksine også , det virker til tider som hun er redd for å holde han ! At det er bedre at han ligger ved siden av . Men det er sikkert bare min observasjon . Hun klarer bare å amme hjemme, likevel legger han ut at han steriliserer minst fem flasker. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 08:41 #12591 Del Skrevet onsdag kl 08:41 faltforfristelsen skrev (12 timer siden): Hun klarer bare å amme hjemme, likevel legger han ut at han steriliserer minst fem flasker. Men hun kan ikke amme når det er P og pappa-tid… 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet onsdag kl 11:13 #12592 Del Skrevet onsdag kl 11:13 Palmemor skrev (2 timer siden): Men hun kan ikke amme når det er Philip og pappa-tid… Lurer på om de har samme tidsfordeling når ungen er typ 5 år??? Ser pappaen sin tre timer i døgnet og resten må han holde seg rolig og unna mor for hun skal jo filme!!! Sinnsykt opplegg. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet onsdag kl 11:53 #12593 Del Skrevet onsdag kl 11:53 Hvorfor åpnet jeg snappen hennes idag.. hvorfor vil jeg meg selv så vondt! Og hvordan har mine fire barn overlevd som har reist på familiebesøk uten å ha med egen najell seng og egen sittedel til tripp trappstol når de var tre måneder? Hvordan er det mulig at de bare har sovet på fanget mitt, på et teppe i sofaen ved siden av meg eller i en seng der vi er på besøk? For hvordan skal man klare å reise noen steder med alt dette uten en tesla? Jeg orker ikke at ALT er så vanskelig for denne jentungen.. hvorfor er det ingen som sier noe til henne av de rundt henne? Nei.. la for all del alle leve sine egne liv men det hadde vært deilig om man slapp å se det direktesendt all denne galskapen.. Og ja, jeg kan la være å se på og jeg prøver det, jeg ble bare nysgjerring på om hun hadde kommet noe lenger på denne tiden og vokst opp litt. Men nei. 14 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 11:59 #12594 Del Skrevet onsdag kl 11:59 Nikoletta skrev (5 minutter siden): Hvorfor åpnet jeg snappen hennes idag.. hvorfor vil jeg meg selv så vondt! Og hvordan har mine fire barn overlevd som har reist på familiebesøk uten å ha med egen najell seng og egen sittedel til tripp trappstol når de var tre måneder? Hvordan er det mulig at de bare har sovet på fanget mitt, på et teppe i sofaen ved siden av meg eller i en seng der vi er på besøk? For hvordan skal man klare å reise noen steder med alt dette uten en tesla? Jeg orker ikke at ALT er så vanskelig for denne jentungen.. hvorfor er det ingen som sier noe til henne av de rundt henne? Nei.. la for all del alle leve sine egne liv men det hadde vært deilig om man slapp å se det direktesendt all denne galskapen.. Og ja, jeg kan la være å se på og jeg prøver det, jeg ble bare nysgjerring på om hun hadde kommet noe lenger på denne tiden og vokst opp litt. Men nei. Denna der vokser aldri opp,det skal jeg love deg!! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 12:02 #12595 Del Skrevet onsdag kl 12:02 Aabcdefghijklmnop skrev (9 timer siden): Lurer på om de har samme tidsfordeling når ungen er typ 5 år??? Ser pappaen sin tre timer i døgnet og resten må han holde seg rolig og unna mor for hun skal jo filme!!! Sinnsykt opplegg. P må ha hud mot hud med papsen vet du😂😂 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 12:10 #12596 Del Skrevet onsdag kl 12:10 Nikoletta skrev (16 minutter siden): Hvorfor åpnet jeg snappen hennes idag.. hvorfor vil jeg meg selv så vondt! Og hvordan har mine fire barn overlevd som har reist på familiebesøk uten å ha med egen najell seng og egen sittedel til tripp trappstol når de var tre måneder? Hvordan er det mulig at de bare har sovet på fanget mitt, på et teppe i sofaen ved siden av meg eller i en seng der vi er på besøk? For hvordan skal man klare å reise noen steder med alt dette uten en tesla? Jeg orker ikke at ALT er så vanskelig for denne jentungen.. hvorfor er det ingen som sier noe til henne av de rundt henne? Nei.. la for all del alle leve sine egne liv men det hadde vært deilig om man slapp å se det direktesendt all denne galskapen.. Og ja, jeg kan la være å se på og jeg prøver det, jeg ble bare nysgjerring på om hun hadde kommet noe lenger på denne tiden og vokst opp litt. Men nei. ..... hva? Hun har med alt det fordi hvorfor? Skjønner jo at hun må ha svær tesla om det må være på alle turer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet onsdag kl 12:17 #12597 Del Skrevet onsdag kl 12:17 Palmemor skrev (5 minutter siden): ..... hva? Hun har med alt det fordi hvorfor? Skjønner jo at hun må ha svær tesla om det må være på alle turer Jeg aner virkelig ikke... hun sa noe om at til mindre de var til mere måtte de ha med og alt hun trengte var i en liten gucciveske.... og da måtte jeg bare lukke appen for jeg orket ikke mere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet onsdag kl 12:31 #12598 Del Skrevet onsdag kl 12:31 Nikoletta skrev (31 minutter siden): Hvorfor åpnet jeg snappen hennes idag.. hvorfor vil jeg meg selv så vondt! Og hvordan har mine fire barn overlevd som har reist på familiebesøk uten å ha med egen najell seng og egen sittedel til tripp trappstol når de var tre måneder? Hvordan er det mulig at de bare har sovet på fanget mitt, på et teppe i sofaen ved siden av meg eller i en seng der vi er på besøk? For hvordan skal man klare å reise noen steder med alt dette uten en tesla? Jeg orker ikke at ALT er så vanskelig for denne jentungen.. hvorfor er det ingen som sier noe til henne av de rundt henne? Nei.. la for all del alle leve sine egne liv men det hadde vært deilig om man slapp å se det direktesendt all denne galskapen.. Og ja, jeg kan la være å se på og jeg prøver det, jeg ble bare nysgjerring på om hun hadde kommet noe lenger på denne tiden og vokst opp litt. Men nei. Ja, der traff du spikere på hodet. Jeg prøver å holde meg borte fra disse influenserne - men dessverre så faller jeg bortpå enkelte ganger. Jeg har aldri i mitt voksne liv vært borti noen som har så mye utstyr til en baby. Og som viser hvor mye og hvilket system de har i stellevesken. I stellebordet er det til og med snacks til mor 😅 Lurer på om alt dette er skuespill for å skape innhold til snapchat? Og den lille som har ørten forskjellige senger/vogner/seter/stoler - men sjeldent og aldri ligger og sparker fritt på gulvet. To digre vask/sterilisatorer til flasker har de sannelig og 😅 Det hele er litt underholdende for de gamle av oss som brukte Zalo, flaskekost til flaskevask og en stor gryte til å koke alt i til slutt 😅 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 12:33 #12599 Del Skrevet onsdag kl 12:33 Nikoletta skrev (15 minutter siden): Jeg aner virkelig ikke... hun sa noe om at til mindre de var til mere måtte de ha med og alt hun trengte var i en liten gucciveske.... og da måtte jeg bare lukke appen for jeg orket ikke mere. Gucciveske ja Det er klart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 12:34 #12600 Del Skrevet onsdag kl 12:34 Freydis skrev (2 minutter siden): Ja, der traff du spikere på hodet. Jeg prøver å holde meg borte fra disse influenserne - men dessverre så faller jeg bortpå enkelte ganger. Jeg har aldri i mitt voksne liv vært borti noen som har så mye utstyr til en baby. Og som viser hvor mye og hvilket system de har i stellevesken. I stellebordet er det til og med snacks til mor 😅 Lurer på om alt dette er skuespill for å skape innhold til snapchat? Og den lille som har ørten forskjellige senger/vogner/seter/stoler - men sjeldent og aldri ligger og sparker fritt på gulvet. To digre vask/sterilisatorer til flasker har de sannelig og 😅 Det hele er litt underholdende for de gamle av oss som brukte Zalo, flaskekost til flaskevask og en stor gryte til å koke alt i til slutt 😅 Hehe, godt poeng. Husker når vi endelig kunne putte flaskene i oppvaskmaskin jeg. Det var høydare 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå