Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Poly skrev (1 time siden):

Hva er det PelleK skal leke moralens vokter for da? Med en dame som suger inn magen for og late som hun har flat mage 3 mnd etter fødsel og sitt eget enorme fokus på kropp

Han burde kanskje si ifra til samboeren sin 🥱

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Jo,det er det.

Dere diskuterer om hun stor mage eller ikke,til og med med bilder..

Stina er det deg? 😂 vi mente bare at hun 🤥 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Seroquel skrev (13 timer siden):

Oi, det var sterke virkemidler som i grunn har null effekt annet enn å sette innlegget i et dårlig lys. Du tenkte å komme på et diskusjonsforum å kneble hele debatten med dette innlegget? 😂

Seroquel skrev (16 minutter siden):

Skal du moderere diskusjonen nå, tenker du?

Atte kva? Fell på sin eigen urimeligheit .

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (8 timer siden):

Jo,det er det.

Diskusjonen er at hun fronter en kropp som ikke er naturlig å ha, relativt kort tid etter en fødsel. Det er ingen som kommenterer at kroppen hennes i normal positur er ille. 
Jeg reagerer sterkt på det urealistiske kroppspresset Stina utøver mot følgerne sine. Hun fremviser en «falsk» kropp, med inntrukket mage, som selv for henne er urealistisk. 
Også lurer jeg virkelig mye på hva det er hun vil frem til med disse magebildene? 
Hun kan skryte av så mye penger hun vil, dyre vesker, et fett liv osv. Jeg tror henne ikke. Hun bor i et helt vanlig hus. Har helt vanlige ting. Har et helt vanlig utseende og en helt vanlig slank kropp. Intet mer, intet mindre. 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

Jo,det er det.

Slutt å drit deg ut. Du får ikke med deg poenget 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
oss-to skrev (7 timer siden):

Håper dere som trykker tommel opp  ikkje er i eit forhold. Eg er gift, men vil ha meg frabedt å bli dømt for noko min man gjer, og visaversa. Står dere virkeleg innefor at Pellek ikkje kan ha meiningar fordi han delar tak med Stina?

Er jo food for thought at han har valgt partneren han har valgt. 

• Liker 6
Skrevet

Stina begynte jo bare noen få uker etter fødsel å vise frem hvor flat magen var og skviste seg til og med inn i ei gammel bukse for å få frem poenget sitt. Hva er poenget med å fronte at man skal raskest mulig tilbake til gammel form etter å ha fått barn? 

I ukene etter var det mange som la merke til at magen ikke var så flat allikevel - den så helt normal ut slik den ser ut på de fleste noen måneder etter fødsel. Når hun stod i det rosa settet inne på stellerommet med Phillip så kan kunne jo alle se hvordan hun ser ut helt avslappet. Og plutselig så kommer det "slik ser kroppen ut etter fødsel" men tydelig innsnurpet mage og brystene skutt ut i været. Igjen, hva er poenget?? 

Hun er en av mange som dessverre bidrar til å skape et urealistisk og falsk bilde av kvinnekroppen, og det er direkte flaut å se på!

• Liker 16
  • Nyttig 22
Skrevet
Dojakitty skrev (3 timer siden):

Er jo food for thought at han har valgt partneren han har valgt. 

Kjærlighet kan gjøre litt blind da. 

Tror dere han har fått spørsmål om hva han tenker om det Stina legger ut? Type kroppsspress osv? Og tror dere han hadde svart? 

• Liker 1
Skrevet
vesp skrev (10 minutter siden):

Tror dere han har fått spørsmål om hva han tenker om det Stina legger ut? Type kroppsspress osv? Og tror dere han hadde svart? 

Tror han har fått spørsmål, men han kommer nok ikke til å svare. For det er jo ett direkte spørsmål til hans fokus på kropp også, som heller ikke er så sunt. Stramming av muskler, kun vise seg fra en vinkel, spenne all musklatur når han skal drikke ett glass vann... Han kan si hva han vil om å ikke kommentere på andre, men han viser ett uriktig bilde av seg selv også

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker og tilhørende svar. Denne modereringen gjelder kun nevnt innhold. Skulle det være gjenstående regelbrudd oppfordrer jeg dere til å rapportere det, slik at innholdet får en vurdering.

Rhodiola, adm.

• Liker 2
Skrevet
oss-to skrev (12 timer siden):

Atte kva? Fell på sin eigen urimeligheit .

Nei. 

Skrevet
snurk skrev (5 timer siden):

Stina begynte jo bare noen få uker etter fødsel å vise frem hvor flat magen var og skviste seg til og med inn i ei gammel bukse for å få frem poenget sitt. Hva er poenget med å fronte at man skal raskest mulig tilbake til gammel form etter å ha fått barn? 

I ukene etter var det mange som la merke til at magen ikke var så flat allikevel - den så helt normal ut slik den ser ut på de fleste noen måneder etter fødsel. Når hun stod i det rosa settet inne på stellerommet med Phillip så kan kunne jo alle se hvordan hun ser ut helt avslappet. Og plutselig så kommer det "slik ser kroppen ut etter fødsel" men tydelig innsnurpet mage og brystene skutt ut i været. Igjen, hva er poenget?? 

Hun er en av mange som dessverre bidrar til å skape et urealistisk og falsk bilde av kvinnekroppen, og det er direkte flaut å se på!

Jeg er helt enig med deg. Men tror poenget er nettopp dette, at folk skal diskutere henne her, og andre steder. Flere klikker seg inn på snap, som igjen genererer inntekt. Tror det kun handler om ragebait imo.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Kokosmakroni skrev (22 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg. Men tror poenget er nettopp dette, at folk skal diskutere henne her, og andre steder. Flere klikker seg inn på snap, som igjen genererer inntekt. Tror det kun handler om ragebait imo.

Det kan være, men jeg tror mest det handler om bekreftelsesbehov. Hun har nok over gjennomsnittet behov å høre hvor flink og fin hun er.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
snurk skrev (19 minutter siden):

Det kan være, men jeg tror mest det handler om bekreftelsesbehov. Hun har nok over gjennomsnittet behov å høre hvor flink og fin hun er.

Akkurat det med behov for å høre hvor flink og fin hun er, har jo Pellek også virker det ut som... Virker som om dem begge har stort behov for anerkjennelse og det er bare trist at dem er så usikker på seg selv at hver gang dem gjør noe som feks PK vasker og rydder kjøkkenet så MÅ det ut på snap med før og etter bildet.. uten å kjenne de eller noe sånt, så virker det litt som om at dem ikke har fått så mye anerkjennelse i oppveksten, at kroppsfokuset dem har er så stort som det er, er også veldig skremmende.. Jeg er for å være frisk og rask, men ikke på ett nivå som PK eller S.. Så jeg er 100% enig med deg at det rett og slett handler om bekreftelsesbehov, anerkjennelse, skryt og litt oppmerksomhetsbehov.

• Liker 10
Skrevet
vesp skrev (5 timer siden):

Det tror jeg nok han har men han er like skyldig selv så han svarer nok ikke. Om ikke for det, så hadde han nok fått pryl om han sa noe negativt om dama. For såvidt forståelig. 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (6 timer siden):

Tror han har fått spørsmål, men han kommer nok ikke til å svare. For det er jo ett direkte spørsmål til hans fokus på kropp også, som heller ikke er så sunt. Stramming av muskler, kun vise seg fra en vinkel, spenne all musklatur når han skal drikke ett glass vann... Han kan si hva han vil om å ikke kommentere på andre, men han viser ett uriktig bilde av seg selv også

Ser ut som han bruker filter han også? 

• Liker 5
Skrevet

Hun er jo helt vekke når hun maser om at det er umulig og holde seg helt unna sukker. Eh, nei. Det er bare til og slutte og spise halvfabrikata det. Lage ting fra bunnen, noe hun ikke vet hvordan gjøres. 

Til og med popcornet må hun kjøpe ferdigkrydder til. For det går jo ikke an og ta litt rent salt på…

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 timer siden):

Hele den fake fasaden ser latterlig ut fordi alt er for stort eller for voldsomt eller begge deler ,så da ser det jo bare unaturlig ut og lyser fake lang vei . Fra topp til tå . Hadde nok vært søt og grei om hun hadde turd å være seg selv og ikke bare opptatt av utseende . 

oss-to skrev (5 timer siden):

Er ein ikkje seg sjølv om ein er opptatt av utseende?

Les det uthevede @oss-to, vær så snill.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (1 minutt siden):

Les det uthevede @oss-to, vær så snill.

Har lest det. For meg, vart det eg tok tak i . Kommentaren søt og grei som kom etter latterlig ... Med dei timane Stina har framfor speilet føler ho seg nok fin. Ho er nok over snittet glad i å sjå på seg sjølv . Dette er jo Stina, og slik ho ønsker å framstå.ho har til og med betalt for det. Ho hadde vel ikkje gjort det om ho ønskte framstå naturleg?

Skrevet
snurk skrev (15 timer siden):

Og disse kalles influensere. 

hvaduikkeser skrev (8 timer siden):

Ser helt latterlig ut de ballongene hennes.

Hadde vært mye finere hvis de harmoniserte med kroppen hennes. Jeg syns silikon kan være pent, men ikke når de er større enn dama de sitter på.

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...