Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Ja? Og? Hun JUGER! Det er jo det vi diskuterer. Om den er innover eller utover eller henger å subber langs golvet er jo revnende likegyldig. Hun lyver om det. Det er det vi diskuterer. 

Det spiller ingen rolle om grunnen til at dere diskuterer kroppen hennes,det er regelbrudd,et ganske vemmelig ett også.

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

Det spiller ingen rolle om grunnen til at dere diskuterer kroppen hennes,det er regelbrudd,et ganske vemmelig ett også.

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Cry me a fucking river 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Cry me a fucking river 

Ikke sant.

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (4 minutter siden):

Ikke sant.

Kan du ikke bidra til en fornuftig diskusjon istedenfor å sitte her inne å være Karen? Alle influensere velger helt selv hvordan de fremstiller seg og med det velger de også i stor grad hva folk, som er med på å betale den hinsides feite lønna dems, skal syns og mene. Slutt å bli krenka på andre folks vegne 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Cry me a fucking river 

Kan du ikke bidra til en fornuftig diskusjon 

Så var det det med å fise med rett ræv i glasshuset da

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bidra til en fornuftig diskusjon istedenfor å sitte her inne å være Karen?

Jeg synes ikke å diskutere flat/tykk mage er fornuftig,så hvorfor bidra på noe så patetisk?

Diskusjone rundt Stina er på bånn nivå,der du er en av de største bidragsyterne til å holde diskusjonen på dette nivået.

Reglene sier 

"Krenkende, hetsende og injurierende utsagn

Nedsettende omtale av kropp ryddes under denne regelen.

Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for krenkelser og injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv."

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke å diskutere flat/tykk mage er fornuftig,så hvorfor bidra på noe så patetisk?

Diskusjone rundt Stina er på bånn nivå,der du er en av de største bidragsyterne til å holde diskusjonen på dette nivået.

Reglene sier 

"Krenkende, hetsende og injurierende utsagn

Nedsettende omtale av kropp ryddes under denne regelen.

Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for krenkelser og injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv."

Flat/tykk mage er _ikke_ poenget. Poenget er at hun lyver. Hun lyver om magen, om brystene, og leppene, om alt. Hvordan hun ser ut er underordnet. Hadde hun sagt «ja magen min er sånn» og vist det som faktisk var tilfelle hadde ingen reagert. Hadde hun sagt «ja jeg har silikon» istedenfor å si «jeg er åpenbart ikke naturlig, hehe» så hadde ingen reagert. Hadde hun sagt hun tok fri fra snap for å fylle på leppene hadde ingen reagert 

Men du kan fortsatt velge å plukke fra hverandre alt som blir sagt og diskutert her for å få det til å høres verst mulig ut om det er det som får deg til å sove godt om natta 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Snurris skrev (8 minutter siden):

Så var det det med å fise med rett ræv i glasshuset da

Hva er poenget ditt? Jeg blir irritert når folk plukker i stykker ett argument for egen vinning og skal løpe å sladre om det til en voksen 

• Liker 3
Skrevet

Flat/tykk mage er _ikke_ poenget. Poenget er at hun lyver.

Ref reglene - grunnen til hvorfor man diskuterer kropp er irrelevant,det er regelbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget ditt? Jeg blir irritert når folk plukker i stykker ett argument for egen vinning og skal løpe å sladre om det til en voksen 

Og jeg blir litt oppgitt av barnslig lavt nivå på diskusjoner. Vi er alle forskjellige :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (24 minutter siden):

Ja? Og? Hun JUGER! Det er jo det vi diskuterer. Om den er innover eller utover eller henger å subber langs golvet er jo revnende likegyldig. Hun lyver om det. Det er det vi diskuterer. 

Det hender jeg er utrolig uenig i det du sier her inne, men nå MÅ jeg bare støtte deg! Poenget er jo, som du sier, at hun lyver. Det har vi jo bevis på. Hvordan magen til folk er etter fødsel driter de fleste av oss i. Det er Stina som legger ut en tilsynelatende flat mage så og så lenge etter fødsel. Det er jo sånne som henne som skaper usikkerhet hos andre damer, ikke vi som påpeker at hun lyver! 10 poeng til Palmemor!

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Snurris skrev (2 minutter siden):

Og jeg blir litt oppgitt av barnslig lavt nivå på diskusjoner. Vi er alle forskjellige :)

Ja og det er helt greit. Men diskuter heller tilbake enn å være Karen 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (1 minutt siden):

Det hender jeg er utrolig uenig i det du sier her inne, men nå MÅ jeg bare støtte deg! Poenget er jo, som du sier, at hun lyver. Det har vi jo bevis på. Hvordan magen til folk er etter fødsel driter de fleste av oss i. Det er Stina som legger ut en tilsynelatende flat mage så og så lenge etter fødsel. Det er jo sånne som henne som skaper usikkerhet hos andre damer, ikke vi som påpeker at hun lyver! 10 poeng til Palmemor!

Uenighet skaper mangfold!😁 Ja, det er poenget. Hun legger det ut som en sannhet, når det er en løgn. Alle de unge/nye mødrene som er usikre eller misfornøyd med kroppen. De tror dét er sånn normalen er?! Også er det bare løgn?

De har jo, som nevnt før, en vanvittig påvirkningskraft selv om vi som kommenterer her bryr oss katta om hvordan det ser ut. Og det er en rolle de bør ta på alvor. Ja hun ser råflott ut! Selv uten å være flat som en pannekake! Bare omfavn at man har vært så heldig da 

• Liker 8
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
oss-to skrev (3 timer siden):

Dykk som kommenterer mage og utsseende. Sjå Pellek sin snapp i dag ang kva en skriv til andre. Sjølv om dykk berre skriv det her, har det påvirkning på andre. Det er greit filtrere litt i sitt eige hode før ein legg ut ting.

Poenget er ikke å diskutere Stina sin kropp. Hun er ei søt jente både når hun holder holder inn magen og når den er naturlig. Nå måtte jeg inn å se hva Pellek har sagt, og er enig med han i at man kan påvirke yngre til å tenke at man må gjøre sånn og sånn for å være bra nok. Men det er jo det stikk motsatte Stina gjør på sin snap. Hun lager er uekte bilde av hvordan kroppen ser ut etter fødselen. Hun har en gyllen mulighet til å vise at kroppen ikke spretter tilbake rett etter fødselen, og at det er helt ok! Men neida, hun står åpenbart å suger inn magen for å se tynnere og bedre trent ut. Du ser det i halsgropa at hun suger inn magen, veldig tydelig, og der er stor forskjell når hun står helt avslappa. Det er jo helt fint at magen er annerledes nå, men hun blir for meg et dårlig forbilde av å holde på slik.

Skrevet
Palmemor skrev (8 minutter siden):

Ja og det er helt greit. Men diskuter heller tilbake enn å være Karen 

Av og til skulle eg ønske det var latterfjes🤣 å trykke på😅🙈

Skrevet

Hva er det PelleK skal leke moralens vokter for da? Med en dame som suger inn magen for og late som hun har flat mage 3 mnd etter fødsel og sitt eget enorme fokus på kropp

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet
faltforfristelsen skrev (Akkurat nå):

Poenget er ikke å diskutere Stina sin kropp. Hun er ei søt jente både når hun holder holder inn magen og når den er naturlig. Nå måtte jeg inn å se hva Pellek har sagt, og er enig med han i at man kan påvirke yngre til å tenke at man må gjøre sånn og sånn for å være bra nok. Men det er jo det stikk motsatte Stina gjør på sin snap. Hun lager er uekte bilde av hvordan kroppen ser ut etter fødselen. Hun har en gyllen mulighet til å vise at kroppen ikke spretter tilbake rett etter fødselen, og at det er helt ok! Men neida, hun står åpenbart å suger inn magen for å se tynnere og bedre trent ut. Du ser det i halsgropa at hun suger inn magen, veldig tydelig, og der er stor forskjell når hun står helt avslappa. Det er jo helt fint at magen er annerledes nå, men hun blir for meg et dårlig forbilde av å holde på slik.

Flott. Og no skriver du eit sakleg og gjennomtenk innlegg. Då kan ein ha ein god og konstruktiv diskusjon. Det var det som var poenget mitt. Ein kan/må ha diskusjonar ,men ein må og huske at dette er eit forum der alle som ynskjer kan inn å lese. Tenker en då har like stort ansvar som influenserane for å holde det på eit sakleg nivå .sjølv om ein kanskje ikkje synast influenserane held nivået.

• Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (På 6.2.2025 den 12.19):

Det betyr at den bl.a ikke er solskadet,som er kjempebra mtp kreft..

Nordmenn er jo ledende i verden på hudkreft..

Heller at huden er normal til hennes alder. 30 åringer har absolutt solskader hvis de har levd et normalt liv. 20 åringer har har også solskader. Så den var i grunn ikke noe spesiell sånn egentlig.  Og ser man henne uten filter er ikke huden like polert. Noe som er helt normalt på en 32 år gammel voksen hud. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (35 minutter siden):

Hva er det PelleK skal leke moralens vokter for da? Med en dame som suger inn magen for og late som hun har flat mage 3 mnd etter fødsel og sitt eget enorme fokus på kropp

Håper dere som trykker tommel opp  ikkje er i eit forhold. Eg er gift, men vil ha meg frabedt å bli dømt for noko min man gjer, og visaversa. Står dere virkeleg innefor at Pellek ikkje kan ha meiningar fordi han delar tak med Stina?

• Liker 3
Skrevet
oss-to skrev (55 minutter siden):

Flott. Og no skriver du eit sakleg og gjennomtenk innlegg. Då kan ein ha ein god og konstruktiv diskusjon. Det var det som var poenget mitt. Ein kan/må ha diskusjonar ,men ein må og huske at dette er eit forum der alle som ynskjer kan inn å lese. Tenker en då har like stort ansvar som influenserane for å holde det på eit sakleg nivå .sjølv om ein kanskje ikkje synast influenserane held nivået.

Skal du moderere diskusjonen nå, tenker du?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...