Villemy Skrevet 9. februar 2025 #12461 Skrevet 9. februar 2025 Roboter er greie og ha, men greit å vaske gulvet ordentlig i blant 😅 7 2
Dojakitty Skrevet 9. februar 2025 #12462 Skrevet 9. februar 2025 Villemy skrev (4 minutter siden): Roboter er greie og ha, men greit å vaske gulvet ordentlig i blant 😅 Vi har vel aldri sett henne vaske gulvet….? 10 1
Gjesti7654 Skrevet 9. februar 2025 #12463 Skrevet 9. februar 2025 Villemy skrev (21 minutter siden): Roboter er greie og ha, men greit å vaske gulvet ordentlig i blant 😅 Jeg fikk den nyeste Roborock modellen fra samboeren til jul. Helt genial og gull er den, MEN jeg stoler fortsatt ikke på at den klarer å vaske gulv så godt som jeg skulle ønske, så ca 1 gang i mnd så tar jeg en "skikkelig" gulvvask bare for å være sikker på at det er rent 😅 8
Poly Skrevet 9. februar 2025 #12464 Skrevet 9. februar 2025 (endret) Syns det avslører litt at hun må «gjøre klar til tummy-time». I den alderen der bør de tilbringe det meste av sine våkne timer på magen på gulvet. (Som utgangspunkt for andre stillinger) Så veldig merkelig og rydde vekk for hver gang. Han er ikke en nyfødt lenger. Endret 9. februar 2025 av Poly 15 2
Gjest Freydis Skrevet 9. februar 2025 #12465 Skrevet 9. februar 2025 Poly skrev (4 minutter siden): Syns det avslører litt at hun må «gjøre klar til tummy-time». I den alderen der bør de tilbringe det meste av sine våkne timer på magen på gulvet. (Som utgangspunkt for andre stillinger) Så veldig merkelig og rydde vekk for hver gang. Han er ikke en nyfødt lenger. Det er sikkert pga hunden. Jeg ville ikke hatt en hund valsende oppå babytepper/matter.
Blåttvann Skrevet 9. februar 2025 #12466 Skrevet 9. februar 2025 (endret) Freydis skrev (2 timer siden): Det er sikkert pga hunden. Jeg ville ikke hatt en hund valsende oppå babytepper/matter. Dét tror jeg hun driter i for hun har hunden overalt, også i sengen ved siden av ungen. Og i hans seng. Og i hans bilstol og bilteppe. Osv osv. Mange som har reagert på det ettersom hunden fort kunne følt eierskap over ungen sine ting fordi hun var der først. Håper det har gått greit. Endret 9. februar 2025 av Blåttvann 10 1
Palmemor Skrevet 9. februar 2025 #12467 Skrevet 9. februar 2025 Poly skrev (23 minutter siden): Syns det avslører litt at hun må «gjøre klar til tummy-time». I den alderen der bør de tilbringe det meste av sine våkne timer på magen på gulvet. (Som utgangspunkt for andre stillinger) Så veldig merkelig og rydde vekk for hver gang. Han er ikke en nyfødt lenger. Etter at det ble påpekt her at han ikke lå på magen. Syns hele den «tummytime» greia virker ekstremt påtatt. Kan han ikke bare ligge på gulvet som alle andre barn i den alderen 11 3
Niffler Skrevet 9. februar 2025 #12468 Skrevet 9. februar 2025 Hva er det for pute han har under seg når han ligger på gulvet?
Poly Skrevet 9. februar 2025 #12469 Skrevet 9. februar 2025 Freydis skrev (19 minutter siden): Det er sikkert pga hunden. Jeg ville ikke hatt en hund valsende oppå babytepper/matter. På tide og sette litt grenser for bikkja da. 2
Poly Skrevet 9. februar 2025 #12470 Skrevet 9. februar 2025 Palmemor skrev (Akkurat nå): Etter at det ble påpekt her at han ikke lå på magen. Syns hele den «tummytime» greia virker ekstremt påtatt. Kan han ikke bare ligge på gulvet som alle andre barn i den alderen Ja, er noe som skurrer. «Nå skal vi ha tummy-time liksom». Det er sånn man gjør med nyfødte som bare skal ha noen minutter daglig med mageleie. Hun må seriøst slutte og trille rundt på ungen og legge til rette for andre bevegelser. Ungen trenger ikke noe og ligge på heller. Bare legg den på gulvet. 15 1
Poly Skrevet 9. februar 2025 #12471 Skrevet 9. februar 2025 Niffler skrev (4 minutter siden): Hva er det for pute han har under seg når han ligger på gulvet? Ser ut som noe som støtter han opp. Fullstendig meningsløst. 5
Palmemor Skrevet 9. februar 2025 #12472 Skrevet 9. februar 2025 Poly skrev (6 minutter siden): Ja, er noe som skurrer. «Nå skal vi ha tummy-time liksom». Det er sånn man gjør med nyfødte som bare skal ha noen minutter daglig med mageleie. Hun må seriøst slutte og trille rundt på ungen og legge til rette for andre bevegelser. Ungen trenger ikke noe og ligge på heller. Bare legg den på gulvet. Absolutt. Alt er så rigid og skal deles inn i tider her og tider der 12 3
Klink Skrevet 9. februar 2025 #12473 Skrevet 9. februar 2025 Poly skrev (6 minutter siden): Ser ut som noe som støtter han opp. Fullstendig meningsløst. Det var med en sånn pute da vi kjøpte babygym. Helt ubrukelig syntes jeg, men den var nå med. 1 1
lillebamsemums Skrevet 9. februar 2025 #12474 Skrevet 9. februar 2025 Klink skrev (5 minutter siden): Det var med en sånn pute da vi kjøpte babygym. Helt ubrukelig syntes jeg, men den var nå med. vi fikk også med en slik pute, mye mindre. den vi fikk med er en nakkepute. ligner litt som de man bruker på fly eller i bil, bare en tynnere type. vi har ikke brukt den noe særlig. 1
Purple Diamond Skrevet 9. februar 2025 #12475 Skrevet 9. februar 2025 Dojakitty skrev (2 timer siden): Vi har vel aldri sett henne vaske gulvet….? Kanskje de vasker gulvet uten kamera på? Jeg følger henne ikke, men regner med at noen gjøremål gjøres av kamera 😊 1 1
Palmemor Skrevet 9. februar 2025 #12476 Skrevet 9. februar 2025 Purple Diamond skrev (1 minutt siden): Kanskje de vasker gulvet uten kamera på? Jeg følger henne ikke, men regner med at noen gjøremål gjøres av kamera 😊 Hun vasker ikke gulv med mopp og skurebøtte nei. Sikkert ting som blir gjort uten at kamera filmer, men gulvvask er ikke en av de tingene 9
Mayaal Skrevet 9. februar 2025 #12477 Skrevet 9. februar 2025 Nei hun kan umulig vaske gulvet sitt og stoler tydeligvis blindt på robotstøvsugeren. Æsj. Syns det er merkelig å ikke vaske oftere spesielt når de har hund og barn som skal ligge på dette gulvet og som skal etterhvert krabbe å gå overalt. 11
Purple Diamond Skrevet 9. februar 2025 #12478 Skrevet 9. februar 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Hun vasker ikke gulv med mopp og skurebøtte nei. Sikkert ting som blir gjort uten at kamera filmer, men gulvvask er ikke en av de tingene Hvordan vet du det, har hun sagt det? 2
clåvviii Skrevet 9. februar 2025 #12479 Skrevet 9. februar 2025 (endret) Dojakitty skrev (3 timer siden): Vi har vel aldri sett henne vaske gulvet….? Og hadde hun mot formodning vasket gulvet så hadde nok det vært godt dokumentert. Har jo ekstreeeemt mye gulv å vaske. Og så slitt som det gulvet er så er det egentlig modent for utskifting. Sprekker opp i skjøtene. Endret 9. februar 2025 av clåvviii 7 1
clåvviii Skrevet 9. februar 2025 #12480 Skrevet 9. februar 2025 Purple Diamond skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du det, har hun sagt det? Tror du virkelig ikke at hu hadde dokumentert det i hue og ræva? Viser alt det ekstreeeme husarbeidet hu gjør ellers. Bortsett ifra å vaske klærne til Pefeddik da. For dét er jo ikke sexy🤡 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå