Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
kittykaat skrev (14 minutter siden):

Jeg synes mest det er synd hvis Stina får kreft eller noen annen sykdom i fremtiden på grunn av alle søtningsstoffene hun putter i seg daglig

Hvorfor ikke skrive det, enn at venninna de er imponerende god og ikke Stine?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke skrive det, enn at venninna de er imponerende god og ikke Stine?

Jeg er ikke imponert av Stine når det kommer til det nei. Vad er problemet? 

Skrevet
kittykaat skrev (15 minutter siden):

bryr meg ikke om hun tar på håret eller ikke, det var ikke det jeg diskuterte i det hele tatt. Jeg synes også det kan være mye hat mot Stina om unødvendige ting her inne. men at hun ikke spiser godteri er ikke sant.

Du og Stina har forskjellig definisjon på ordet "sukkerfritt". Ferdig.

• Nyttig 2
Skrevet
kittykaat skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke imponert av Stine når det kommer til det nei. Vad er problemet? 

Problemet er nok at du ikke leser det du svarer på, akkurat her.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snurris skrev (49 minutter siden):

Okei. Fint og flott at en random dame ikke spiser sukker. Klapp på skuldra til henne. Selv har jeg en onkel som ikke røyker.

🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
kittykaat skrev (38 minutter siden):

bryr meg ikke om hun tar på håret eller ikke, det var ikke det jeg diskuterte i det hele tatt. Jeg synes også det kan være mye hat mot Stina om unødvendige ting her inne. men at hun ikke spiser godteri er ikke sant.

Har hun sagt ordrett at hun ikke spiser godteri? Det Pandy greiene, hva er det hun kaller det om ikke sukkerfritt godteri? Eller har jeg misset noe nå?

Skrevet
Jea10 skrev (17 minutter siden):

Har hun sagt ordrett at hun ikke spiser godteri? Det Pandy greiene, hva er det hun kaller det om ikke sukkerfritt godteri? Eller har jeg misset noe nå?

Hun sier sukkerfritt godteri. :) 

• Liker 1
Skrevet
Jea10 skrev (33 minutter siden):

Hun spiser sukkerfritt godteri ja. Lever i sin egen verden 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
kittykaat skrev (2 timer siden):

Enig. Har sjeldent sett noen spise så mye godteri,samt drikke så mye brus som dem gjør. Selv om det er sukkerfritt er det godteri. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun sliter jo tydeligvis med søtsug fremdeles. Siden hun drikker brus og godteri daglig selvom det er sukkerfritt. 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Dojakitty skrev (På 7.2.2025 den 7.22):

Jeg lurer på en ting. Hvorfor er folk så opphengt i at hun grafser i håret når hun lager mat? Altså jeg syns jo det er merkelig pga hvit utseendefokusert hun er. Men dere mener å syns det er ekkelt. Hvorfor? 
Med mindre man har fett,skittent og ekkelt hår. Det vet vi jo ikke om hun har, men jeg har iallefall aldri det så om jeg grafser i håret mitt så har jeg ikke fettfingre etterpå…

Hun må gjerne få så mye hår og hudrester hun vil i maten sin for min del, og diverse matsøl og matlukt i håret. Men jeg synes det er uhygienisk og ekkelt og som den gourmetkokken hun er så er det helt innafor tema å ta opp så mye som hun gjør det.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Kokosmakroni skrev (På 7.2.2025 den 11.36):

Extensions er ikke hennes eget hår, teknisk sett😅 

Apropos det. Jeg har nevnt det før og nå snakket hun om det her om dagen, at det ikke var så farlig at hun mister litt «babyhår» som hun kalte det- for hun bruker extensions. 

Mulig jeg har mistet uvanlig mye hår etter mine 3 men det er ikke bare litt hår, det knekker ikke bare litt av. Det er store dotter 😅 Hvordan går det med håravfall etter fødsel med extensions når håret festene er festet i faller av? Jeg er genuint nysgjerrig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (På 7.2.2025 den 22.24):

Mer underholdning her enn på snap 🍿

Det er faktisk sant 😂

Men skal definitivt ikke mye til heller. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Miss.Wildfox skrev (9 timer siden):

Apropos det. Jeg har nevnt det før og nå snakket hun om det her om dagen, at det ikke var så farlig at hun mister litt «babyhår» som hun kalte det- for hun bruker extensions. 

Mulig jeg har mistet uvanlig mye hår etter mine 3 men det er ikke bare litt hår, det knekker ikke bare litt av. Det er store dotter 😅 Hvordan går det med håravfall etter fødsel med extensions når håret festene er festet i faller av? Jeg er genuint nysgjerrig.

Man mister jo ofte hår i hårfestet rundt tinning/panne også. Blir litt tynn i fronten rett og slett. Hjelper lite med extensions da. 

Endret av Poly
  • Liker 3
Skrevet
Poly skrev (17 minutter siden):

Man mister jo ofte hår i hårfestet rundt tinning/panne også. Blir litt tynn i fronten rett og slett. Hjelper lite med extensions da. 

Gleder meg til dét blir førstesiden på VG

• Liker 4
Skrevet

Fy faen for et skittent gulv de har. Ekleste jeg noensinne har sett.

• Liker 4
Skrevet
Mayaal skrev (24 minutter siden):

Fy faen for et skittent gulv de har. Ekleste jeg noensinne har sett.

Æsj ja!! Det var skikkelig ekkelt.. kanskje ikke prinsessa er så sjuuuukt ekstreeemt nøye som hu har påstått... 🤡

• Liker 8
Skrevet
clåvviii skrev (43 minutter siden):

Æsj ja!! Det var skikkelig ekkelt.. kanskje ikke prinsessa er så sjuuuukt ekstreeemt nøye som hu har påstått... 🤡

D va den gamle roboten som ikke har vært så nøye i det siste

• Liker 1
Skrevet
Mamma53 skrev (15 minutter siden):

D va den gamle roboten som ikke har vært så nøye i det siste

Ikke bare i det siste at den ikke har vært nøye da🤡

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...