Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (22 minutter siden):

Ta det på pm om du vil diskutere meg som bruker mer. 

Ser ingen grunn til det, du ber folk forklare hvorfor de går på bruker og ikke sak, jeg ber deg da forklare hvorfor du gjør det men da skal det plutselig tas på pm? Skjer ikke 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Må le av at det faktisk diskuteres hår. Hvilket nivå er "vi" på nå? Jeg driter i om håret mitt lukter litt appelsin av og til eller om det en sjelden gang havner et hår i maten (min egen). Så mye bekymring og irritasjon det går an å ha for andre mennesker 😂 Mer underholdning her enn på snap 🍿

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Blåttvann skrev (14 timer siden):

Jeg bryr meg veldig. Noe så kvalmt.

Har jeg vært på yinyoga som er stretch uten å svette så har jeg ligget på matten der andre har ligget. Har jeg tatt trikken har håret vært inntil seteryggen. Har jeg stått på stappa buss har flere pustet, harket og hostet på det. Osv osv. Ikke alle vasker håret hver dag, slik Stina ikke gjør heller. Hår er en bakteriebombe.

Og selv om man overlever av å finne eget hår i maten så er det utrolig kvalmt likevel. Jeg brekker meg og må kaste maten hvertfall.

Nå er jo ikke Stine på noen av disse plassene du nevner da, men jeg er enig i at det udelikat. Og ikke minst hvordan blir det håret seende ut. Æsj

Skrevet
clåvviii skrev (På 7.2.2025 den 11.50):

Det er udelikat og ekkelt å ta seg i håret hele tiden... Det burde hun av alle vite,som er gourmetkokk...

Det som for nokon framstår ekkelt er for andre å roe nervesystemet. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Problemet med hår og matgreia er jo dette: hun sier hun er opptatt av hygiene, men det er jo ikke hygiensk når hun tar seg så mye i håret mens hun lager mat. Hun skryter av å ha gått på kokkeskole, da skulle man vært litt mer bevisst, tenker man da kanskje? Hun er så opptatt av at håret skal være «on fleek» men når hun tar så mye i det blir det bare mer og mer fett og må vaskes oftere. Det virker kontraproduktivt. Ellers er det jo tanken om at når hun tar så mye i håret, ikke setter det opp også videre, så lurer jeg litt på hvor gode vaner hun egentlig har på kjøkkenet? Jeg hadde for eksempel ikke stolt på å spise mat hun hadde lagd bare fordi hun virker sykt slurvete på enkelte ting man ser på snap. Så for hennes del, bare å gjøre som man vil, men det synes veldig selvmotsigende, kontraproduktivt og ikke minst tvilsomt ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet

trodde hun var så flink at hun ikke hadde spist sukker på 600 dager, men forstår nå at hun spiser godteri som er sukkerfritt? det er juks og absolutt ikke bra for kroppen 😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
kittykaat skrev (2 minutter siden):

trodde hun var så flink at hun ikke hadde spist sukker på 600 dager, men forstår nå at hun spiser godteri som er sukkerfritt? det er juks og absolutt ikke bra for kroppen 😂😂

Jeg klarer ikke forstå hvorfor mange mener dette er juks, hun lager sine egne regler som hun følger. Hvordan kan det da være juks? 

Hun har sagt en milliard ganger at hun kutter ut sukker som i godteri, kaker og boller. Fordi hun har en psykisk avhengighet, og spiser bare dritt om hun først får i seg sånt. Bytter ut mat med snop. 

HENNES versjon av å spise "sukkerfritt" er altså at hun spiser ikke sjokolade, potetgull, boller og brus med tilsatt sukker. Hun spiser diverse sukkerfrie erstatningsvarer, for da virker det som det begrenser seg selv, og hun klarer å ha et relativt* greit og sunt kosthold med BÅDE ekte mat og kos. Sånn gjør hun det. Det ville aldri funka for meg. 

*Jeg skriver relativt fordi det finnes over en million fasiter på hva som er "sunt". 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Snurris skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer ikke forstå hvorfor mange mener dette er juks, hun lager sine egne regler som hun følger. Hvordan kan det da være juks? 

Hun har sagt en milliard ganger at hun kutter ut sukker som i godteri, kaker og boller. Fordi hun har en psykisk avhengighet, og spiser bare dritt om hun først får i seg sånt. Bytter ut mat med snop. 

HENNES versjon av å spise "sukkerfritt" er altså at hun spiser ikke sjokolade, potetgull, boller og brus med tilsatt sukker. Hun spiser diverse sukkerfrie erstatningsvarer, for da virker det som det begrenser seg selv, og hun klarer å ha et relativt* greit og sunt kosthold med BÅDE ekte mat og kos. Sånn gjør hun det. Det ville aldri funka for meg. 

*Jeg skriver relativt fordi det finnes over en million fasiter på hva som er "sunt". 

Jeg har en venninne som ikke har spist sukker på ti år, DET er imponerende. ikke spise sukkerfritt godteri. problemet er at stina skryter av det og synes hun er så flink når hun egentlig ikke er det

Endret av kittykaat
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
kittykaat skrev (1 minutt siden):

Jeg har en venninne som ikke har spist sukker på ti år, DET er imponerende. ikke spise sukkerfritt godteri

Okei. Fint og flott at en random dame ikke spiser sukker. Klapp på skuldra til henne. Selv har jeg en onkel som ikke røyker.

• Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Snurris skrev (7 minutter siden):

Okei. Fint og flott at en random dame ikke spiser sukker. Klapp på skuldra til henne. Selv har jeg en onkel som ikke røyker.

😂😂😂😂 

Jeg liker Stina men akkurat dette er tull

Endret av kittykaat
Skrevet
kittykaat skrev (7 minutter siden):

Jeg har en venninne som ikke har spist sukker på ti år, DET er imponerende. ikke spise sukkerfritt godteri. problemet er at stina skryter av det og synes hun er så flink når hun egentlig ikke er det

Ser du redigerte innlegget etter jeg svarte deg, så jeg svarer på siste setning her;

Det er jo ikke et problem? Stina følger regler hun har satt for seg selv, lever fint med det, og er glad for det hun får til. Er du sånn ellers også, at hvis en person er stolt av å ha klart noe for seg selv, så bare trør du dem ned i søla og rakker ned på deres "bragder"?

Hvis din bror forteller at han har klart å komme seg ut på tur tre ganger forrige uke, så kommer du og bare "lol du suger, det er faktisk ikke imponerende før man går ut HVER dag." Sånn får jeg inntrykk av at du er. Håper ikke det stemmer, for det er ikke en særlig god kvalitet

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Snurris skrev (7 minutter siden):

Ser du redigerte innlegget etter jeg svarte deg, så jeg svarer på siste setning her;

Det er jo ikke et problem? Stina følger regler hun har satt for seg selv, lever fint med det, og er glad for det hun får til. Er du sånn ellers også, at hvis en person er stolt av å ha klart noe for seg selv, så bare trør du dem ned i søla og rakker ned på deres "bragder"?

Hvis din bror forteller at han har klart å komme seg ut på tur tre ganger forrige uke, så kommer du og bare "lol du suger, det er faktisk ikke imponerende før man går ut HVER dag." Sånn får jeg inntrykk av at du er. Håper ikke det stemmer, for det er ikke en særlig god kvalitet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir så provosert? Jeg personlig mener at det å spise sukkerfritt er mye farligere på grunn av søtningsmidler etc (som har vært diskutert mye i denne tråden). fint at hun synes hun er flink, men problemet er at hun ikke er det, men faktisk farligere mot seg selv, siden søtningsmidler er mye farligere enn sukker. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
kittykaat skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir så provosert? Jeg personlig mener at det å spise sukkerfritt er mye farligere på grunn av søtningsmidler etc (som har vært diskutert mye i denne tråden). fint at hun synes hun er flink, men problemet er at hun ikke er det, men faktisk farligere mot seg selv, siden søtningsmidler er mye farligere enn sukker. 

Hvorfor er det et problem? Du skriver for deg personlig er sukkerfritt farlig. Og hun synes at hun er flink, hvorfor blir du provosert av det? Det er hennes personlige mening.

• Nyttig 5
Skrevet
kittykaat skrev (3 minutter siden):

Vedkommende virker ikke provosert i det hele tatt,men stiller seg undrende til hva du sier - forståelig nok.

Hun synes hun er flink,noe som er helt innafor.

At du ikke synes det fordi nabomannen til butikkdama som er gift med postmannen er flinkere,tar jo ikke vekk mestringsfølelsen "sukkerfriheten" til Stina gir henne..

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
kittykaat skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke særlig provosert, men jeg er innmari lei av den latterliggjøringen og sladringen som foregår her inne. Det må da gå an å diskutere konstruktivt.

Buhu Stina spiser sukkerfrie ting. Omg omg. 😂😂😂😂Buhu Stina tok på håret sitt.😂 Buhu Stina sa et ord som ikke gikk an å forstå.

På repeat dag ut og dag inn. 

Det er nok av seriøse kritikkverdige ting å ta av liksom, man trenger ikke synke ned på latterliggjøring/gammelkjerringsladder-nivå.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Angel75 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det et problem? Du skriver for deg personlig er sukkerfritt farlig. Og hun synes at hun er flink, hvorfor blir du provosert av det? Det er hennes personlige mening.

Jeg synes mest det er synd hvis Stina får kreft eller noen annen sykdom i fremtiden på grunn av alle søtningsstoffene hun putter i seg daglig

• Nyttig 2
Skrevet
Snurris skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke særlig provosert, men jeg er innmari lei av den latterliggjøringen og sladringen som foregår her inne. Det må da gå an å diskutere konstruktivt.

Buhu Stina spiser sukkerfrie ting. Omg omg. 😂😂😂😂Buhu Stina tok på håret sitt.😂 Buhu Stina sa et ord som ikke gikk an å forstå.

På repeat dag ut og dag inn. 

Det er nok av seriøse kritikkverdige ting å ta av liksom, man trenger ikke synke ned på latterliggjøring/gammelkjerringsladder-nivå.

bryr meg ikke om hun tar på håret eller ikke, det var ikke det jeg diskuterte i det hele tatt. Jeg synes også det kan være mye hat mot Stina om unødvendige ting her inne. men at hun ikke spiser godteri er ikke sant.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...