Trollungen96 Skrevet 2. februar 2024 #1221 Skrevet 2. februar 2024 Mrshopalot skrev (10 minutter siden): Enig i dette, og tenker alle til en viss grad har litt mer lyst på ett av kjønnene. Såklart blir hun lykkelig uansett om det er jente eller gutt 🥰 Men jeg hadde nok vært forsiktig med å nevne det høyt, siden det er så tabu. Her er folk på hugget etter å ta henne på noe, så hun kastet seg selv til ulvene i går stakkars 😄 Bakdelen med å være åpen og ærlig. Da de ikke hadde noe å ta henne på, så var det kritikk for den puta🤦🏻♀️ Men problemet er ikke at hun deler sin preferanse om kjønn. Det er lov til å se for seg og tenke at en jente ville passet godt inn fordi en selv er feminin og tenker at med ei jente vil man kanskje ha enklere for å finne fellesinteresser med feks. Men hun begrunnet det med at PF er en jentepappa. 2
Mrshopalot Skrevet 2. februar 2024 #1222 Skrevet 2. februar 2024 Trollungen96 skrev (1 minutt siden): Men problemet er ikke at hun deler sin preferanse om kjønn. Det er lov til å se for seg og tenke at en jente ville passet godt inn fordi en selv er feminin og tenker at med ei jente vil man kanskje ha enklere for å finne fellesinteresser med feks. Men hun begrunnet det med at PF er en jentepappa. Jeg ser ikke problemet i det. De har ikke barn ennå, så hun klarer kanskje ikke å se han for seg som guttepappa her og nå? Mange menn klarer ikke å se seg selv som jentepappa før de har jenta i armene og blir hodestups forelska. Dømmer dem ikke nedenom og hjem fordet. La dem finne ut av ting, er en grunn til at man er gravid i 9 måneder, tenker jeg mye som skjer i hodet i løpet av den ventetiden🥰 4 1
solsolsol Skrevet 2. februar 2024 #1224 Skrevet 2. februar 2024 Jeg tror nesten ikke på de som sier at de ikke bryr seg om kjønn med det første barnet de har i magen. Da jeg var gravid første gang var jeg livredd for å få gutt. De eneste guttebarna jeg kjente var helt grusomme, og jeg så ikke for meg hvordan jeg skulle overleve noe sånt. Neste gang var jeg livredd for å få jente, fordi da kunne jeg jo liksom gutt 😅 Nå har jeg flere av hver, og ser jo at alt jeg trodde på forhånd er helt fjernt. Og det er helt andre ting enn både kjønn og interesser som gjør at man (tross alt) kommer nærmere enkelte barn. 3 2 5
hufsaaaaa Skrevet 2. februar 2024 #1225 Skrevet 2. februar 2024 (endret) solsolsol skrev (1 minutt siden): Jeg tror nesten ikke på de som sier at de ikke bryr seg om kjønn med det første barnet de har i magen. Da jeg var gravid første gang var jeg livredd for å få gutt. De eneste guttebarna jeg kjente var helt grusomme, og jeg så ikke for meg hvordan jeg skulle overleve noe sånt. Neste gang var jeg livredd for å få jente, fordi da kunne jeg jo liksom gutt 😅 Nå har jeg flere av hver, og ser jo at alt jeg trodde på forhånd er helt fjernt. Og det er helt andre ting enn både kjønn og interesser som gjør at man (tross alt) kommer nærmere enkelte barn. Kjønn har vært så uviktig for meg at jeg ikke har villet vite det før fødsel noen av gangene (også pga overraskelses-aspekter såklart), så jo, det går helt fint an 😊 Endret 2. februar 2024 av hufsaaaaa 13
Abrahima Skrevet 2. februar 2024 #1226 Skrevet 2. februar 2024 Jeg lurer på hva det gjør med selvbildet til barn som vokser opp med foreldre som er så utseende fiksert. Ikke ett eneste bilde uten filter, fillers, vipper, extensions, silikon, selvbruner osv. Floskelen om at "Du er helt perfekt akkurat som du er" fungerer vel ikke like godt når foreldrene selv har fikset på det barna potensielt har arvet. (Ikke spesielt rettet mot Stina, så kanskje feil tråd. Men hun er jo "en av dem" hun også..) 6 4
PistolStar Skrevet 2. februar 2024 #1227 Skrevet 2. februar 2024 (endret) Abrahima skrev (På 2.2.2024 den 11.11): Endret 7. september 2024 av PistolStar 7
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1228 Skrevet 2. februar 2024 Ingen oppdateringer fra noen av de idag…. Gir meg bange anelser om at noe er galt.
livvvi Skrevet 2. februar 2024 #1229 Skrevet 2. februar 2024 Sprite skrev (12 minutter siden): Ingen oppdateringer fra noen av de idag…. Gir meg bange anelser om at noe er galt. Tenkte akkurat det samme. Håpe for dems del at det ikke er det. Men blir jo det folk tenker når man ikke oppdaterer en dag, når man poster så mye som man gjør til vanlig.
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1230 Skrevet 2. februar 2024 Sprite skrev (7 minutter siden): Ingen oppdateringer fra noen av de idag…. Gir meg bange anelser om at noe er galt. livvvi skrev (15 minutter siden): Tenkte akkurat det samme. Håpe for dems del at det ikke er det. Men blir jo det folk tenker når man ikke oppdaterer en dag, når man poster så mye som man gjør til vanlig. Ikke pf heller? Følger ikke han.
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1231 Skrevet 2. februar 2024 Curlyme skrev (Akkurat nå): Ikke pf heller? Følger ikke han. Nop
meretekristin Skrevet 2. februar 2024 #1232 Skrevet 2. februar 2024 Jeg får sikkert kritikk nå, men i følge mine papirer var hcg verdiene mine over 4000 når jeg tok blodprøver i uke 5. Stina hadde lave verdier, men så klart innenfor referanseområdet. Jeg krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe, men magefølelsen min sier at hun har fått svar på blodprøvene sine. 3 1
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1233 Skrevet 2. februar 2024 meretekristin skrev (4 minutter siden): Jeg får sikkert kritikk nå, men i følge mine papirer var hcg verdiene mine over 4000 når jeg tok blodprøver i uke 5. Stina hadde lave verdier, men så klart innenfor referanseområdet. Jeg krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe, men magefølelsen min sier at hun har fått svar på blodprøvene sine. Eller fått mensen 2
SinfulBby Skrevet 2. februar 2024 #1234 Skrevet 2. februar 2024 Off får helt vondt av henne hvis d er noe nå.. 😓❤️ 1
jhi123 Skrevet 2. februar 2024 #1235 Skrevet 2. februar 2024 Mrshopalot skrev (2 timer siden): Enig i dette, og tenker alle til en viss grad har litt mer lyst på ett av kjønnene. Såklart blir hun lykkelig uansett om det er jente eller gutt 🥰 Men jeg hadde nok vært forsiktig med å nevne det høyt, siden det er så tabu. Her er folk på hugget etter å ta henne på noe, så hun kastet seg selv til ulvene i går stakkars 😄 Bakdelen med å være åpen og ærlig. Da de ikke hadde noe å ta henne på, så var det kritikk for den puta🤦🏻♀️ Dette er helt feil. Kan med hånden på hjertet si at tanken om at jeg ønsker meg ett av kjønnene mer enn det andre aldri har slått meg. Hvorfor skulle jeg ha mer lyst på gutt eller jente? Jeg ønsker meg barn og en familie, også håper jeg at barna mine får gode liv. De skal ikke fødes for å utfylle mine behov for å flette hår/gå på ski sammen/se romantiske komedier/spille fotball eller hva enn folk tenker jente- eller guttebarn skal drive med. 6
jhi123 Skrevet 2. februar 2024 #1236 Skrevet 2. februar 2024 solsolsol skrev (1 time siden): Jeg tror nesten ikke på de som sier at de ikke bryr seg om kjønn med det første barnet de har i magen. Da jeg var gravid første gang var jeg livredd for å få gutt. De eneste guttebarna jeg kjente var helt grusomme, og jeg så ikke for meg hvordan jeg skulle overleve noe sånt. Neste gang var jeg livredd for å få jente, fordi da kunne jeg jo liksom gutt 😅 Nå har jeg flere av hver, og ser jo at alt jeg trodde på forhånd er helt fjernt. Og det er helt andre ting enn både kjønn og interesser som gjør at man (tross alt) kommer nærmere enkelte barn. Eneste jeg er redd for er å miste barnet eller at det skal være noe galt, eller at jeg ikke blir en god nok mor. Kjønn kunne ikke brydd meg mindre - med hånden på hjertet. 7
esk Skrevet 2. februar 2024 #1237 Skrevet 2. februar 2024 solsolsol skrev (1 time siden): Jeg tror nesten ikke på de som sier at de ikke bryr seg om kjønn med det første barnet de har i magen. Da jeg var gravid første gang var jeg livredd for å få gutt. De eneste guttebarna jeg kjente var helt grusomme, og jeg så ikke for meg hvordan jeg skulle overleve noe sånt. Neste gang var jeg livredd for å få jente, fordi da kunne jeg jo liksom gutt 😅 Nå har jeg flere av hver, og ser jo at alt jeg trodde på forhånd er helt fjernt. Og det er helt andre ting enn både kjønn og interesser som gjør at man (tross alt) kommer nærmere enkelte barn. Du tror ikke på alle som ikke bryr seg om kjønn fordi du var ekstremt opptatt av det selv? 6
Birdo Skrevet 2. februar 2024 #1238 Skrevet 2. februar 2024 jhi123 skrev (3 minutter siden): Dette er helt feil. Kan med hånden på hjertet si at tanken om at jeg ønsker meg ett av kjønnene mer enn det andre aldri har slått meg. Hvorfor skulle jeg ha mer lyst på gutt eller jente? Jeg ønsker meg barn og en familie, også håper jeg at barna mine får gode liv. De skal ikke fødes for å utfylle mine behov for å flette hår/gå på ski sammen/se romantiske komedier/spille fotball eller hva enn folk tenker jente- eller guttebarn skal drive med. jhi123 skrev (1 minutt siden): Eneste jeg er redd for er å miste barnet eller at det skal være noe galt, eller at jeg ikke blir en god nok mor. Kjønn kunne ikke brydd meg mindre - med hånden på hjertet. Men mener dere at dere selv da er bedre foreldre enn de som har et ønske? For det er slik dere fremstår. Jeg hadde såklart elsket barnet mitt over alt i verden om det ble gutt - men jeg ble allikevel ekstremt lettet da det viste seg å være jente. Og det har ingenting med at jeg ville dolle opp en dukke - for hun har aldri vært en som elsker rosa, sløyfer og dilldall. Jeg gikk utifra min erfaring med både gutte- og jentebarn, og vil fortsatt ikke den dag i dag noen gang ønske meg en gutt. forøvrig er min datter super glad i å skru bil med pappaen sin, hun hjelper til med div arbeid og elsker å bære ting/hogge ved ol. Favorittfargen hennes har alltid vært blå og sort, og hun har alltid elsket traktorer. 2 3
solsolsol Skrevet 2. februar 2024 #1239 Skrevet 2. februar 2024 Tror *nesten* ikke på. Ikke at man bryr seg enormt, men at man ønsker seg litt det ene eller det andre, ofte sitt eget kjønn før det første barnet er født? Ja, det tror jeg veldig mange gjør. Nesten alle jeg kjenner godt nok til at de snakker ærlig om sånt. Hvor mange guttemammaer hører ikke også, åja, men dere må vel få en til nå da, så dere kan få jente også? 4 2
Lorieen Skrevet 2. februar 2024 #1240 Skrevet 2. februar 2024 Håper virkelig ikke det er noe galt. Veldig ulikt henne å ikke oppdatere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå