Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dropsen skrev (12 minutter siden):

Hvorfor sier hun "gogo agoo" til en baby? Er det ikke bedre å prate ordentlig? Babyen søker kontakt og det eneste hun gjør er å legge han i en krybbe og snakke videre til kamera.

Hun gjentar seg selv hele veien om at hun skal amme, barnet sover i moonboon, også ut på trilletur et par ganger i uka. Bør ikke et barn som er blitt "så" stor ligge på gulvet og utforske babygym feks? Virker bare som om hun henger litt bakpå...

Hun hermer etter lydene babyen gjør. Er du helsesykepleier hvis ikke hvordan kan du hive ut at babyen henger bakpå? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Hun har jo dokumentert tummytime opptil flere ganger…. 🙈 

Jepp for da var det nemlig feil å kalle det tummytime. 

• Liker 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Altså, hva er det hun driver med? Barnet prøver å søke kontakt, hun sier gooogooo ett par ganger, å fortsetter med sitt. Noe så trist og stusselig, og ikke minst skadelig for barnets utvikling. 

Hun snakker til P akkurat som hun snakker til bikkja si….

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (9 minutter siden):

Som du spammer! 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (11 minutter siden):

Hæ? Hva hadde det med svaret mitt å gjøre? Og jeg syns det er idiotisk å si tummytime, men det er min mening og den må jeg jo få ha. Har aldri sagt det er feil 

• Liker 8
Skrevet
Poly skrev (51 minutter siden):

Hun viste seg uten løshår og stod og brakk seg fordi det var så «flatt og ekkelt». 

Brakk seg gjorde hun ikke. Snakk om å fantasere!

• Liker 6
Skrevet
Klink skrev (13 minutter siden):

Hun hermer etter lydene babyen gjør. Er du helsesykepleier hvis ikke hvordan kan du hive ut at babyen henger bakpå? 

Jeg sier ikke at babyen henger bakpå, jeg sier at Stina henger bakpå. Han er ikke en nyfødt lenger som sover 24/7.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Polluxa skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke vanskelig finne ut hvor de.bor , de legger jo ut bilde av både hus utsikt osv hele tiden , de har privat adresse 😆  

Det huset stod der lenge før alt annet rundt der ble bygget ... Sikkert derfor du får opp eksakt adresse .. 

oki bra, da slipper jeg å føle meg som en creep😳🤣

Skrevet

Litt gøy å se Kristjana Vera foran ungen sin på snap. Står å spiller trommer på magen sin,og ungen er helt med🥰 
Mens lille lippern får bare gogogo som respons😂 

• Liker 13
  • Nyttig 13
Skrevet
Angel75 skrev (43 minutter siden):

Eh, jo. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Polluxa skrev (17 minutter siden):

Det er alarmende at det Stina ønsker og selv opplever som " bra ",  som hun trekker frem og vil fremheve på.snap er direkte sjokkerende . Hun føler hun må.bevise at hun for eks aktiviserer baby , og det tror hun at hun gjør ved å.si " googooo googooo . Og trille ingen rundt i en vugge.. " Hun er totalt blåst hele dama....  

Men hun legger jo ut disse vise frem klær og mat innleggene fordi det er jobben hennes.. døgnet har ganske mange timer og dere aner ikke hva hun gjør resten av tiden. Og beskylde noen for å være dårlig mor utifra de innleggene er helt vilt når dere ikke er der og observerer de. Jeg følger som sagt ikke mye med, men har de ikke valgt å ikke vise frem baby? Så det er mobbeoppførsel og finne ting å hakke på når dere faktisk ikke vet

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 2
Skrevet
Heip skrev (15 minutter siden):

Men hun legger jo ut disse vise frem klær og mat innleggene fordi det er jobben hennes.. døgnet har ganske mange timer og dere aner ikke hva hun gjør resten av tiden. Og beskylde noen for å være dårlig mor utifra de innleggene er helt vilt når dere ikke er der og observerer de. Jeg følger som sagt ikke mye med, men har de ikke valgt å ikke vise frem baby? Så det er mobbeoppførsel og finne ting å hakke på når dere faktisk ikke vet

Du skjønte ihvertfall ingenting 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Da tror jeg du skal se på story og se den snappen her. Det var både "flatt,jævlig og ekkelt og ta på". Men det grafses oppi der over en lav sko🤡

IMG_8357.png

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Hvorfor har de maizenna på stellebordet?

Screenshot_20250206-224910__01.jpg

Skrevet
faltforfristelsen skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har de maizenna på stellebordet?

Screenshot_20250206-224910__01.jpg

Et enda større spørsmål er hvorfor hu som er så sjuuukt ekstreeeemt nøye,ikke rydder etter seg... Fysj!! 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Dropsen skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke at babyen henger bakpå, jeg sier at Stina henger bakpå. Han er ikke en nyfødt lenger som sover 24/7.

Men hun ønsker nok at han skulle vært det 🥲

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dropsen skrev (1 time siden):

Beklager min feil. 

Motelvibes skrev (1 time siden):

Som du spammer! 

Nei, derimot det du gjør her er spam. 

Palmemor skrev (1 time siden):

Hæ? Hva hadde det med svaret mitt å gjøre? Og jeg syns det er idiotisk å si tummytime, men det er min mening og den må jeg jo få ha. Har aldri sagt det er feil 

Den er grei. Beklager siteringen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Polluxa skrev (2 timer siden):

Om du går fra tung til normalvektig og er ustabil i vekten tyder det på.slt annet enn at du er sunn, vital , frisk, spenstig og alt mulig du skal.ha det til 😵‍💫😅👍 

Sa jeg det? Skjerp deg.

• Nyttig 1
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (5 timer siden):

I alle dager skjer i topplokket på frøkna?? Gutten har åpenbart lyst opp å se verden, kanskje ha det gøy på gulvet litt? Men hu har han bare liggende i en seng der han ser taket hele dagen.. burde vel snart forstå at gutten ikke er nyfødt og kun sover eller spiser. Makan. 

Du ser noen minutter av dagen hennes og mener at gutten bare ligger i en seng og ser i taket hele dagen? Det er omtrent 23 timer i døgnet som ikke vises. Klart han blir tatt opp og passet på. 

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...