Pigaloppa Skrevet 5. februar #12301 Skrevet 5. februar clåvviii skrev (5 timer siden): Den toppen burde fått opprettet en egen støttegruppe😂 Stygt å kalle det topp... et lite tøystykke med knapper. Greit at det der i huset slaskes i sofaen da de spiser mat,hvis ikke hadde det vært en reell fare for en knapp i øyet,slik som de knappene der står i spenn😂 Den er litt liten ja🙂ser fra spa turen at PF også har begynt med god utringning på sin topp,den singletten han "bor" i.. 2 1
Miss.Wildfox Skrevet 5. februar #12302 Skrevet 5. februar Nepped skrev (8 timer siden): Jada, dette er både flaut og ikke mist ett prakteksempel på at det som er havnet på internett aldri forsvinner. Men skal hun ikke få lov til å ha utviklet seg på de 9 årene som er gått siden dette ble lagd, siden gammel dritt dras fram så ofte? Stua ser helt lik ut 😂🤣 7 1
Miss.Wildfox Skrevet 5. februar #12303 Skrevet 5. februar Niffler skrev (1 time siden): Snakker om samme dama som kjøpte en vogn med motor, som er verdt like mye som en ok bruksbil for øvrig. Livredd for å anstrenge seg men shjuuuukt godt trent 😂 Det er så schtuuuk å trille vogn på tur når man har gangsperr etter litt yoga 💅🏼 13 4
kittykaat Skrevet 5. februar #12304 Skrevet 5. februar Er det noen som vet hvilken del av Sandefjord Stina bor i? Ser veldig koselig ut må jeg si 1
Blåttvann Skrevet 5. februar #12305 Skrevet 5. februar (endret) lillebamsemums skrev (4 timer siden): Du har ikke fått den enda, siden forsvinner! Alle my story og folk du følger kommer på første siden. De har gjort det sånn for at det skal bli vanskelig for folk å få følgerne på Snapchat. Du må enten søke dem opp eller bla videre etter du har sett de du følger/er venner med Hvorfor har Snapchat gjort det vanskeligere å få følgere i sin egen app? Det er vel følgere og engasjement hos sine kreatører de tjener penger på? Endret 5. februar av Blåttvann 2
J.. Skrevet 5. februar #12306 Skrevet 5. februar (endret) Blåttvann skrev (6 minutter siden): Hvorfor har Snapchat gjort det vanskeligere å få følger ikke egen app? Det er vel følgere og engasjement hos sine kreatører de tjener penger på? Er jo en måte å sette krav til influenceren på. Istedet for å tjene seg rik på clickbait overskrifter sett via explore,må de bedre eget content for å fange (og holde på..) interessen til seeren for å fortjene lønnen de får,samt en måte å (prøve å) trappe ned den ekstreme utgiften det er for SC.. Endret 5. februar av J.. 9 4
Blåttvann Skrevet 5. februar #12307 Skrevet 5. februar J.. skrev (46 minutter siden): Er jo en måte å sette krav til influenceren på. Istedet for å tjene seg rik på clickbait overskrifter sett via explore,må de bedre eget content for å fange (og holde på..) interessen til seeren for å fortjene lønnen de får,samt en måte å (prøve å) trappe ned den ekstreme utgiften det er for SC.. Trappe ned utgiften? De kunne halvert lønna og samtidig beholdt 99% av kreatørene ettersom lønna nå er hinsides. Men det gjør meg virkelig ingenting at folk som f.eks Stina vil måtte jobbe for pengene sine fremover. Hun har fått veldig mye tilnærmet gratis det siste året halvannet. 5 2
Katinkalille Skrevet 5. februar #12308 Skrevet 5. februar J.. skrev (1 time siden): Er jo en måte å sette krav til influenceren på. Istedet for å tjene seg rik på clickbait overskrifter sett via explore,må de bedre eget content for å fange (og holde på..) interessen til seeren for å fortjene lønnen de får,samt en måte å (prøve å) trappe ned den ekstreme utgiften det er for SC.. jaggu på tide at det kan stilles litt andre krav. 10 2
Katinkalille Skrevet 5. februar #12309 Skrevet 5. februar adriana32 skrev (6 timer siden): Men har hun utviklet seg?? Eneste hun har utviklet er større lepper.. 10 3
Blåttvann Skrevet 5. februar #12310 Skrevet 5. februar (endret) Katinkalille skrev (34 minutter siden): jaggu på tide at det kan stilles litt andre krav. Jeg synes ikke det er influencerne vi burde sette krav til, men oss selv som konsumenter av søpla de lager. De er den smarte parten som tjener penger på nyttige idioter som følger dem. Hadde folk sluttet å følge dem så hadde de heller ikke tjent penger. Så enkelt er det jo. At Stina tjener 3mill i året på å vise frem sitt ekstremt repetative og innholdsløse liv, ja så er det ikke henne vi burde kritisere akkurat, sånn egentlig... Endret 5. februar av Blåttvann 20 4
Tsk Skrevet 5. februar #12311 Skrevet 5. februar (endret) Nepped skrev (11 timer siden): Jada, dette er både flaut og ikke mist ett prakteksempel på at det som er havnet på internett aldri forsvinner. Men skal hun ikke få lov til å ha utviklet seg på de 9 årene som er gått siden dette ble lagd, siden gammel dritt dras fram så ofte? Hva er det vi følger🙈 IKKE jeg lenger da, jeg ble kasta ut etter et spørsmål om hvorfor de brukte sexy undertøy ved baby fotografering, Brukte ikke ordet sexy, men jeg spurte om hva greia med dette antrekket var, falt ikke i god jord hos prinsessa😅 Endret 5. februar av Tsk 6
Polluxa Skrevet 5. februar #12312 Skrevet 5. februar kittykaat skrev (2 timer siden): Er det noen som vet hvilken del av Sandefjord Stina bor i? Ser veldig koselig ut må jeg si Storøyav... 1
Polluxa Skrevet 5. februar #12313 Skrevet 5. februar Katinkalille skrev (1 time siden): Eneste hun har utviklet er større lepper.. Og større ego 6 2
lillebamsemums Skrevet 6. februar #12314 Skrevet 6. februar Tsk skrev (4 timer siden): Hva er det vi følger🙈 IKKE jeg lenger da, jeg ble kasta ut etter et spørsmål om hvorfor de brukte sexy undertøy ved baby fotografering, Brukte ikke ordet sexy, men jeg spurte om hva greia med dette antrekket var, falt ikke i god jord hos prinsessa😅 Åja, det var jo hyggelig gjort av henne😅 2
Dojakitty Skrevet 6. februar #12315 Skrevet 6. februar Tsk skrev (6 timer siden): Hva er det vi følger🙈 IKKE jeg lenger da, jeg ble kasta ut etter et spørsmål om hvorfor de brukte sexy undertøy ved baby fotografering, Brukte ikke ordet sexy, men jeg spurte om hva greia med dette antrekket var, falt ikke i god jord hos prinsessa😅 Dette er jo henne i et nøtteskall. Alt som kan minne om kritikk,vekk med det! 8 3
Guido Skrevet 6. februar #12316 Skrevet 6. februar Stina er så stolt over at huden hennes er 30 år, mens hun selv nettopp fylte 32. Altså? 😅, det er basically det samme. 20 4
J.. Skrevet 6. februar #12317 Skrevet 6. februar Guido skrev (Akkurat nå): Stina er så stolt over at huden hennes er 30 år, mens hun selv nettopp fylte 32. Altså? 😅, det er basically det samme. Har vel tatt hudanalyse,da. Å være x alder betyr ikke at kroppen/huden gjenspeiler det.
Poly Skrevet 6. februar #12318 Skrevet 6. februar Guido skrev (52 minutter siden): Stina er så stolt over at huden hennes er 30 år, mens hun selv nettopp fylte 32. Altså? 😅, det er basically det samme. Det betyr jo egentlig at huden er så og si alderen, noe som faktisk ikke er positivt 😅 10 3
snurk Skrevet 6. februar #12319 Skrevet 6. februar Poly skrev (1 time siden): Det betyr jo egentlig at huden er så og si alderen, noe som faktisk ikke er positivt 😅 Tenkte akkurat det samme. Hadde blitt glad om huden min havnet på 5-10 år yngre enn den egentlig er, men alt under 5 år er jo i bunn og grunn bare litt slingringsmonn fra faktisk alder 🤭 8 2
bibliotekaren Skrevet 6. februar #12320 Skrevet 6. februar Guido skrev (2 timer siden): Stina er så stolt over at huden hennes er 30 år, mens hun selv nettopp fylte 32. Altså? 😅, det er basically det samme. Kanskje hun er mest stolt over at den ikke er eldre? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå