lillebamsemums Skrevet 4 timer siden #12241 Del Skrevet 4 timer siden clåvviii skrev (2 timer siden): Skal Stina skape et produkt så må det være elektrisk appelsinskreller. Det å se girlsa på vift i juusii kåttåår dress sammen med gradestokken og utsikten over Sandefjords vakreste sump med en grønn veranda full i alger,er ikke sikkert at genererer like mye klikk om ett år... 😂 Jupp, derfor jeg forstår at hun er veldig på nå. Men samtidig så tror jeg hun fint kunne eksempel hatt en dag i uka «fri» vi overlever uten å se appelsin skrellingen og knekkebrød smøring en dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4 timer siden #12242 Del Skrevet 4 timer siden clåvviii skrev (2 timer siden): Skal Stina skape et produkt så må det være elektrisk appelsinskreller. Det å se girlsa på vift i juusii kåttåår dress sammen med gradestokken og utsikten over Sandefjords vakreste sump med en grønn veranda full i alger,er ikke sikkert at genererer like mye klikk om ett år... 😂👏🏼👏🏼 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 3 timer siden #12243 Del Skrevet 3 timer siden lillebamsemums skrev (26 minutter siden): 😂 Jupp, derfor jeg forstår at hun er veldig på nå. Men samtidig så tror jeg hun fint kunne eksempel hatt en dag i uka «fri» vi overlever uten å se appelsin skrellingen og knekkebrød smøring en dag Ikke sikkert vi overlever uten gnukkinga foran speilet vet du😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 2 timer siden #12244 Del Skrevet 2 timer siden clåvviii skrev (42 minutter siden): Ikke sikkert vi overlever uten gnukkinga foran speilet vet du😅 😂 er noe med det altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2 timer siden #12245 Del Skrevet 2 timer siden clåvviii skrev (4 timer siden): Skal Stina skape et produkt så må det være elektrisk appelsinskreller. Det å se girlsa på vift i juusii kåttåår dress sammen med gradestokken og utsikten over Sandefjords vakreste sump med en grønn veranda full i alger,er ikke sikkert at genererer like mye klikk om ett år... 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 2 timer siden #12246 Del Skrevet 2 timer siden Altså. Hun har hatt en god treningsøkt, ser gjennomsvett ut by the way. Har gått 6 km på 1 t og 20 min, noe som tilsvarer en hastighet på 4,5 km/t på mølla. Dette er vel det jeg anser som et ganske rolig tempo. Hun har vært oppe i 137 i puls. Den klokken hennes kan jo ikke stemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #12247 Del Skrevet 2 timer siden Guido skrev (1 minutt siden): Altså. Hun har hatt en god treningsøkt, ser gjennomsvett ut by the way. Har gått 6 km på 1 t og 20 min, noe som tilsvarer en hastighet på 4,5 km/t på mølla. Dette er vel det jeg anser som et ganske rolig tempo. Hun har vært oppe i 137 i puls. Den klokken hennes kan jo ikke stemme? Joda den stemmer. Hun er treg. (Og svetter ikke fra ansikt og hode, sa hun…). Det er jo en rusletur det hun driver med. Hun har samme fart som meg og ungene når vi går til byen for å shoppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1 time siden #12248 Del Skrevet 1 time siden Jeg fatter ikke hvorfor hun driver og går på den mølla, istedenfor å ta med hund og barnevogn ut på tur. Der hadde vært bra med frisk luft for både henne, hunden og babyen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 1 time siden #12249 Del Skrevet 1 time siden (endret) Guido skrev (56 minutter siden): Altså. Hun har hatt en god treningsøkt, ser gjennomsvett ut by the way. Har gått 6 km på 1 t og 20 min, noe som tilsvarer en hastighet på 4,5 km/t på mølla. Dette er vel det jeg anser som et ganske rolig tempo. Hun har vært oppe i 137 i puls. Den klokken hennes kan jo ikke stemme? La også merke til dette, det er jo rusletur, og hun kaller det "trening" og "powerwalk"! Dette kan ikke kalles trening for en frisk person i sin beste alder. Endret 1 time siden av Viola712 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1 time siden #12250 Del Skrevet 1 time siden FruRosa skrev (8 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor hun driver og går på den mølla, istedenfor å ta med hund og barnevogn ut på tur. Der hadde vært bra med frisk luft for både henne, hunden og babyen. Det er for «surt» ute for prinsessa. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 51 minutter siden #12251 Del Skrevet 51 minutter siden FruRosa skrev (30 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor hun driver og går på den mølla, istedenfor å ta med hund og barnevogn ut på tur. Der hadde vært bra med frisk luft for både henne, hunden og babyen. Da får hun ikke strikket da 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28 minutter siden #12252 Del Skrevet 28 minutter siden Seroquel skrev (21 minutter siden): Da får hun ikke strikket da 😆 Nei, hvis poenget med «treningen» er å strikke og se serier samtidig så skjønner jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå