Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (7 timer siden):

Og hun spør følgerne hvordan hun kan få klokka til å registrere mer søvn etter at hun har sjekket den. Hun er sykelig opptatt av hvor mye søvn klokka viser at hun har fått!

Helt sykt hvor mye disse 2 styres av klokkene sine. Eller alle i dagens samfunn for den delen. Hva gjorde man før pulsklokker? 

Jeg tok av meg klokka fordi den ga meg ikke noe anna enn angst. Sov for lite, gikk for lite, spiste for mye i forhold til hva klokka sa jeg hadde forbrent. Nå står jeg opp, føler på dagsformen og tar livet som det kommer. Skal aldri tilbake til pulsklokke. Ev kun til løpe- og skiøkter da jeg vill ha kontroll på hvor langt jeg går. Men blir litt for ekstremt når du skal tvinge deg til å sove mer kun fordi klokka mener du har sovet for lite eller dårlig.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

refill skrev (3 timer siden):

Måtte se på litt gamle bilder av henne. Fem år siden dette og. Så søt hun ser ut mer naturlig! Screenshot_20250131_185955_Chrome.thumb.jpg.0c5391112efe3755826bbab28f7bc1c4.jpg

Ja di vippene gjør virkelig at øynene hennes forsvinner. Føler vipper er satans påfunn.. svært få som egentlig kler så mye og tjukke vipper

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpsfest uten å døpes? Heter ikke det da navnfest? Her surrer hun veldig med enn hva hun skal ha for sønnen sin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (12 minutter siden):

Dåpsfest uten å døpes? Heter ikke det da navnfest? Her surrer hun veldig med enn hva hun skal ha for sønnen sin. 

Her er det lett å forstå hva hun mener. På forhånd er hun tydelig på at det ikke er noen dåp i kirka, og så kaller hun festen etter den humanetiske seremonien dåpsfest. Man er vrang hvis man skal kalle det å surre veldig. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

adriana32 skrev (På 24.1.2025 den 22.16):

Haha, sa hun det? ( følger ikke, leser her dog). Høres ut som hun har markeringsbehov. 

Nevner bare at hun er veldig hekta på Isabel Raad ...... Så da trenger men vel egentlig ikke utdype det mere 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (4 minutter siden):

Nevner bare at hun er veldig hekta på Isabel Raad ...... Så da trenger men vel egentlig ikke utdype det mere 😊

Vel, å bruke filter så en går presidenten en høy gang når det gjelder oransje samt å by på en spennede variasjon mellom knekkebrød og proteinrundstykker til frokost, kan såklart sammenlignes med Raad sin affære. 

Jeg er ingen Raad fan, men tenker at både du og jeg kan sammenlignes med Raad i like stor grad som frøken oransje.  Det eneste som er likt mellom dem er ar de begge kaller seg influencere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 27.1.2025 den 17.18):

Hva er greia med og følge med på babycallen når babyen ligger rett bortenfor og sover?

Hun virker så usikker. Og alt er liksom så avansert og motorisert. Avhengig av diverse duppeditter for og takle livet med baby.

Blir nesten svett på hennes vegne slik hun stresser med alt. 

Og går hun liksom ikke på tur med hunden (eller barnet) når det er «surt»?

Hva med frisk luft? Bør ikke det være første prioritet?

Enig . Hun virker usikker i mamma rollen,sikkert ikke så enkelt når det ytre tar all fokus. Håper hun blir tryggere etterhvert ,men vet det har blitt nevnt ved flere anledninger her inne ang at hun faktisk har en mamma å ikke minst en søster som er barnepleier . Så uendelig takknemlig for all hjelp av familie da barneflokken vokste ❤️ Men , ikke for å være utidig så virker de veldig spesielle begge to. Barnet tilvenner seg sin hverdag , men at de skal opprettholde sin livsstil som før de ble foreldre er nok ikke så enkelt for noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niffler skrev (2 timer siden):

Helt sykt hvor mye disse 2 styres av klokkene sine. Eller alle i dagens samfunn for den delen. Hva gjorde man før pulsklokker? 

De er så opptatt av klokkene sine at de hadde de på seg under den intime og halvnakne nyfødt fotograferingen 😂 Knapt klær på men klokkene var viktige å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prater litt om at hun ikke vet hva hun ønsker i forhold til barnehagestart, hun må se det litt an når det nærmer seg..

Hvem skal fortelle henne at søknadsfristen er innen 1.mars? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...